Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Janets heel veel suc6!!!
Goowoo janets!!!
Om 2.45 op bed gegaan, wat gedoezeld met weeen tussendoor.

Zijn om 5.20 er weer afgegaan, kon niet meer liggen met pittige weeen om de 2 a'3 min.

Was even rustig (8 min) en nu gaat het weer door.

Straks maar eens wat regelen voor de kids (manlief dan) Misschien kan hij ze nog op school brengen, het is zo onzeker, ik heb echt geen idee hoever ik ben maar wil niet te snel bellen met vk, anders is het zo'n teleurstelling als het nog maar 3 cm is.

Vanaf 6 cm kan ik snel (bij de anderen 2 uurtjes)

pffffffffff, daar was net weer één, kan dan niet meer blijven zitten achter pc.

Tot later!!
Hippy en Hippyman, gefeliciteerd met de geboorte van Tess!!! Hoop dat het snel goed gaat met jullie kleine meid!

Janets, wat hou jij het spannend!!

En wat ben je er relaxed onder.

Ben benieuwd hoe het nu met je gaat!
Jeetje Janets... het is bijna een live-verslag..!! Wat leuk dat je ons zo rustig nog op de hoogte kan houden.

Ik zit vanaf nu op de tribune. Nu nog met een bruin broodje hagelslag, maar zal straks even wat lekkers bij de koffie halen. Iemand trek in Bosche bollen van de AH..???
Hippie: joepie, Tess is geboren!! Van harte!

Janets, benieuwd hoe het je vergaat!

Ik hoest de longen uit mijn lijf en heb daardoor niet echt lekker geslapen. Doet pijn in mijn buik.

Midejo: lekker bosche bollen!!
Even aan Fien denken...
Weeen nu weer om de 6 min. en behoorlijk scherp. Soms blijft wee ook "hangen".

Kids zijn nu naar school toen ze nog thuis waren zakten de ween af, 10 min. ertussen.

Jongste wordt straks opgehaald en dan vk maar eens bellen.

Ik kan gewoon niet turbo bevallen!! Duurt altijd lang maar misschien daardoor goed te doen??

Fien, hopelijk gaat het jou iets voorspoediger af!!!

Zal aan Fien denken, weet ik dat ik niet de enige ben.

Guusje, ik heb ook een kleine week gehoest, eergister werd het beter en nu weeen, dus wie weet!!!
Hippie & man gefeliciteerd met jullie meisje! Hopelijk mag ze snel van de IC zodat jullie haar lekker kunnen knuffelen.

Ben benieuwd hoe het nu met Doggie en haar Tim is. Hoop dat alles is orde is.

Janets, dat begint ergens op te lijken he. Succes hoor!

Hier een beroerde nacht achter de rug. misschien is dat 's middags slapen (al is het maar een half uur) toch niks voor mij.
Janets, nogmaals super dat je ons zo op de hoogte houdt!!

Lekker Midejo Bosche Bollen!

Fien, we denken aan je hier.

Elza, hoe is het vandaag met jou?
Midejo... jaaaaa lekker!!! die dingen zijn heerlijk, ik haal vaak de choco slagroomsoesjes van de AH en kan dan wel een doos achter elkaar wegwerken (oempf)

Hippie en man; Hoera!!!! gefeliciteerd met de kleine Tess! Ik hoop ook dat ze snel van de IC kan...

Janets, jij coole donder! ;) Jouw verslag is of je dit maandelijks doet meid (gelukkig niet he) Succes meid!! Vandaag dus in ieder geval weer 2 kleintjes erbij.

Ben ook heel benieuwd hoe het met Fien gaat, zij had geen mogelijkheid om ons een beetje op de hoogte te houden geloof ik he?

En ja Doggie, hoe zal het met haar en Tim gaan?

Hier nog steeds niks, heb wel wat lichte krampjes en vanmorgen in bed was pukkie weer lekker in de weer. Ik kreeg ook een paar gemene steken in mijn rug, of ze nu zelfs tegen mijn rug kan schoppen, tja... ze is al groot he.

Ik denk dat ik vandaag de VK vraag of ze nog een strip-poging kan doen. Misschien is in die 2 dagen mijn baarmoedermond wel wat verweekt en klaar daarvoor??

Luna, nog even over dat vocht.. het hoeft echt niet te gutsen, je kan een scheurtje bovenin hebben, waardoor het als het ware naar beneden sijpelt. Ook kan het hoofdje werken als een soort kurk, waardoor je dus niet voortdurend verliest.

Maar goed, ben geen VK, als het blijft dan bel je ze toch even?

Schoonzusjes weten niet alles hoor
Zo... kids naar school gebracht en bollen gehaald. Heb wel alleen maar een Senseo-tje hoor.

Janets houdt het spannend en ik kan me voorstellen dat de weeën iets afnemen als de kids in de buurt zijn. Nu heb je weer alle tijd om er helemaal voor te gaan..!!!!

Ga zo ook even de VK bellen, want ze hadden vandaag geen spreekuur en ze zouden mijn bloeddruk even tussendoor komen meten. Hoop dat hij na deze rustige dagen wat beter is.
Midejo, voel je je wat beter, hoofdpijn weg?
Hoofdpijn is grotendeels weg. Heb in ieder geval geen paracetamol meer in hoeven nemen. Dus ik hoop dat de bloeddruk ook beter is.

Elza... hoe laat moet je naar de VK..??? Het begint voor jou nu ook spannend te worden.
Haidames

Even een snel bericht van mij.

Dank v felicitaties en doggie foxy en visje ook gefeliciteerd!! Nog niet alles bijgelezen hoor. Met mij gast het goed. Gisteren na ks elke 10 min spugen maar nu gaat t wel.

Tess is prachtig natuurlijk:). Ze ligt nog steeds op ic. Ademen gaat goed maar ze heeft veel witte bloedcellen en heeft nu antibiotica. Niet bekend hoe lang ze daar nog moet blijven. Sterilisatie trouwens niet gelukt, ze konden door littekenweefdel niet bij eileider. Dan moet manlief er maar aan geloven!!!!!

Ik ga nog even slapen...

Janets succes! Meiden tor later!! Xx
Sanne bedankt natuurlijk!!

Ga later ff bijlezen. Ik heb zelf Tess nog nauwelijks gezien omdat ik nog niet mobiel ben..... Manlief wel gelukkig die gaat steeds naar haar toe.
Midejo, ik heb nog niet gebeld, ben net weer even op bed gaan liggen en in slaap gevallen.. hahah het liefst slaap ik door tot ik beval! goed te horen dat jij beter gaat, hopen dat je bloeddruk weer laag is.

Hippie, gelukkig dat het ademen goed gaat bij je kleine meisje! Ik hoop dat je haar snel weer ziet, want dit is wel en beetje oneerlijk he! ;) komt goed....
Hippie, fijn dat het ademen goed gaat bij Tess. Ik hoop dat je haar snel bij je mag hebben!
Update, vk geweest, 3 cm ontsluiting. Niet veel dus (had ook niet veel meer verwacht) maar ze heeft gerommeld en gestript en daarna hele heftige weeen, om de drie á 5 min.

Zal proberen tussendoor in bad tekomen, wee blijft wat zeurend hangen totdat die weer in vol ornaat terugkomt.

Vk komt vanmiddag weer of eerder als we haar nodig hebben.

Ga weer, lees wel bij maar eageer even niet meer
Bedoel, reageer niet op jullie (sorry) kom wel weer terug.
Hippie, graag gedaan hoor

Rustig aan hé en geniet lekker van kleine Tess zodra je haar kan zien.

Rustig hier nog.....Janets nog steeds bezig....had eigenlijk gedacht dat die vannacht wel zou bevallen.

Midejo, hoop dat je bloeddruk weer wat lager is.

Elza, ook nog niks helaas....

Hier is het ook lekker rustig....net zelf gedouched en prinses gebadderd en meteen ff alle was bij elkaar gegraaid en die draait dus op volle toeren. Ze ligt weer lekker boven in haar bedje te slapen...helemaal rozig van het badje en de voeding.

Heb vandaag lekker helemaal niks op de planning....dus ga lekker op gemak mijn huishouden doen.

Ff voor de dames die al bevallen zijn...Helemi vroeg het volgens mij ook al van de week.

Hebben jullie nog veel bloedverlies ? Ik weet dat het wel 6 weken kan duren maar vorige week was het bij mij bijna weg en wat bruinig en nu is het weer veel meer en helderrood geworden.Herkend iemand dit ?

Had vanmorgen helemaal geen spierpijn en pijn in bil was weg...viel echt op....maarja, nu met traplopen komt het toch weer een beetje terug dus moet daar gewoon echt ff rekening mee houden dat is dat zoveel mogelijk beperk.

Wat een snertweer trouwens !
Hee Sanne ik heb ook van bruin tot helderrood..v.erschilt per dag......om maar met deur in huis te vallen

Ben net terug van tandarts en schaam me diep. Barstte keihard in janken uit in stoel...had vervanger, heb opgezette wang, pijn en voel me echt toaal niet lekker in vel...toen hij foto wilde maken met plaatje in me mond werd ik zo misselijk en barstte in janken uit.....ander app gebruikt wat om je heen draait...schaam me dood.....blijkbaar niets aan kies maar tandvlees wat geirriteerd, aften etc.

Heb het echt ff helemaal gehad. Krijg het ff niet op rij...vind me hus een zooi, baal van alles en nog wat.....zit gewoon niet lekker in vel en die pijn in me mond helpt de zaken niet....of is juiist de generator van dit alles? Pffff lijk wel postnataal

Hippie fijn wat van je te lezen en ook dat het al beter gaat met jou een je meisje...hopen dat Tess snel opknapt!
Wat een mooi verslag van je bevalling zo Janets!

Zet hem op! Dan maar geen turbo bevalling...

Misschien kan ze je vliezen breken bij het volgende bezoek?

Sanne, bloedverlies kan echt wel even duren en ook een beetje op en af gaan. Alleen las je echt mega gaat bloeden, moet je snel aan de bel trekken (dat zou kunnen duiden op een nabloeding).

Ik ga naar de AH.

Wanneer mag ik?
Snok...

de babyblues....
Thx Guus.....

Tja zal het daar mee te maken hebben...weet niet hoor.....

Dat ventje vind ik helemaal te gek maar mezelf....kan ff niet zo goed door een deur met mezelf lijkt het wel en voel me super onbegrepen en klein....heel apart....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven