Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
DOGGIE VAN HARTE GEFELICITEERD MEIS!!!!!!

IK BEN DOLGELUKKIG VOOR JE, EINDELIJK, EINDELIJK, EINDELIJK!

Voor de andere dames natuurlijk ook van harte!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Janets, voordat mijn visite binnen komt vallen wil ik je nog even heel veel succes wensen...denk dat er nog een babytje bijkomt vandaag hoor

Moest Hippie trouwens niet half 2 haar tijd ? Was het niet verschoven ? Dan kan het nog wel ff duren natuurlijk.

Luaska Jee, wat gaat dat toch snel. Fijn dat alles goed gaat met je.
Janet....jee..de volgende....misschien zelfs nog 5 kinders vandaag, maar in ieder geval morgen...kan niet missen. Het moest ook een keer allemaal komen natuurlijk.

Elza, maak je geen zorgen....tuurlijk is het zwaar maar ook jij kan het en zoals snok al zei....trek je het niet meer, kan je altijd ruggenprik vragen en anders die injectie waar sanne het over had. Ruggenprik is mij ook goed bevallen. Komt goed!!!

Vervelend traject? opmerking begrijp ik niet helemaal. Ja misschien als je net als bij mij dagen bezig bent met de eerste ontsluiting, maar ik heb het idee dat die gel veel beter werkt als die miso pilletjes die ik kreeg....teminste als ik bij de rest lees over de gel. Als je eenmaal in de bevalling zit heb je helemaal geen tijd meer om na te denken en doe je het gewoon...net als iedere andere vrouw en heb je ook eindelijk je kleintje in je armen.
Janets ook al.....Fien gaat opschieten....Elza.....jongens opeens gaat het los hier.....fijn dat er eindelijk beetje schot in zaak komt ;

Net is lief voor eerst in bad geweest met Binck....wat schattig...douchen vond ik al cute maar in bad ook wel erg leuk...Hij was gelijk doodmoe...fles erin en ligt nu als blok te slapen. Heb echt heerlijke dag vandaag gehad. Zo anders als gisteren. Bedacht me nog....pfffff je zou elke dag dat hebben zoals gisteren ( en geloof me zoveel huilde hij nog geens eens hahahaah). Kan me voorstellen dat je echt gek kan worden als je huilbaby hebt....

Voor de dames die ongeveer gelijk bevallen zijn...merken jullie ook dat jullie beebs steeds meer wereld gaan verkennen? Meer wakker zijn....ogen meer open gaan? Zo leuk.......
doggie en doggieman: gefeliciteerd met TIM !

visje en visjeman: gefeliciteerd met NORAH !

foxy en foxyman: gefeliciteerd met ANNE !

WOW even een dagje weg van de tribune en het barst los hier!

hippie, good luck!

fien, suc6!

janets, jaaaahhhh!

elza, je kan het, geloof mij en iedereen hier!

meisjeklein slaapt al de hele dag. zelfs toen ze mee was naar de creche van zoon waar een juf langskwam die vandaag ging trouwen. en ik vond ons best leuk zo, voor het eerst als echt gezinnetje met zn 4en op pad :-)

ben nu weer weg, manlief heeft heerlijk vakantie en we gaan even filmpje kijken samen!
Doggie en doggieman gefeliciteerd met jullie zoon! Wat vervelend dat jullie kleintje (die voor de geboorte toch al behoorlijk is!) meteen de couveuse in moet. Ik hoop dat je hem snel mag knuffelen.

Foxy, jij en je man ook van harte met jullie ventje!

Janets, dat begint ergens op te lijken he! Succes.
Weeen blijven komen, ongeveer 7 min ertussen, soms echt weg puffen.

Net vriendin gebeld (ons kraamverzorgster) en vast voorbereid, vond ze prettig, kan ze vast voor eigen kids wat regelen voor morgenochtend. Met kraamcentrum ook afgesproken dat ik haar rechtstreeks bel. Heel prettig allemaal.

Ben erg benieuwd hoelang het gaat duren enz...!

Nog niets van Hippie gehoord!! Ze is nu vast wel geholpen, ligt w.s. al lekker met beeb in haar armen.

Ga maar weer voor het songfestival zitten met stukje chocolade cake, heb trek, wel grappig want met anderen heb ik ook tot het laatst toe gegeten. Verder loop ik nu graag wat om, wasmachine en droger draaien en ondertussen een wee wegpuffen, lekker zo thuis hoor!!
Wat fijn dat je zo rustig bent Janets..!!!

Ik ben ook bij alle 3 mijn kids thuis geweest met de weeën en ik vond dat ook altijd heel erg prettig. Je kan gewoon op je eigen bank hangen, over je eigen tafel leunen, door je eigen kamer lopen, desnoods nog even onder je eigen douche, enz.

ZET HEM OP...!!! Ga voor de 14e..!!!!
quote:janets schreef op 14 mei 2009 @ 14:33:

Luna, daar zou ik opreageren: Je nachtelijke sopperikelen!!! Ik moet er wel om lachen hoor en zie het helemaal voor me, jij in de weer om die tijd!!!

Maar volgende week vrijdag vind ik nog een heel eind weg hoor!!! Je kan nog makkelijk bevallen voor die tijd. Over een uur kan je wel bezig zijn hoor!!! Hou eerst nog hoop!!

Ja dat doe ik zeker janets hoop houden!! Stond aan het begin van de avond onder de douche en liet vocht lopen. Het leek mij te veel voor gewone normale urine. Ik mn schoonzusje nagevraagd of dat zij naar het breken van haar vliezen gelijk weeën had, bleek neit zo te zijn. Ik en manlief dus hoopvol dat eindelijk de vliezen waren gebroken, vk had nl gezegt dat het hetzelfde er uit kan zien als urine, blijkt het loos alarm

Ik had toch gewoon normaal geplast onder de douche

We blijven vol goede moed, praten nu ook veel tegen de kleine aan en maken hem ook iedere keer duidelijk(voor zo ver dat kan dan) dat ie nu toch ECHT wel mag komen en dat ie meeeeeeeeer dan welkom is al!

Foxy en man vanharte gefeliciteerd en wat ging de bevalling vlug zeg!!!
Janets, zet hem op!!!
rozenrood en vwv ik zie nu pas dat jullie ook al mama zijn!!! ontzettedn gefeliciteerd!!
Even checken... nee nog niets van Hippie, dat komt vannacht dus pas, dus Sanne... je moet wakker blijven nu hoor! ;) hihi..

Janets... pfff wat ben jij er relaxed onder zeg.. vind het knap. Succes!!!

Ohhh Luna.. ik weet hoe het voelt, vanmorgen verloor ik weer vocht, broekje nat, maar het is geen vruchtwater.. maar urine aldus de VK van het ZH, dus ik vestig hier geen hoop op.

Maar hoe weet jij zo zeker dat het geen vruchtwater is? Het is nl bijna niet te onderscheiden van urine, vooral als je veel water hebt gedronken en je urine heel licht/helder is.

als je meer verliest kan je het misschien beter even laten checken?

Nou meiden, het was het dagje wel he! morgen weer zo een!

Trusten!
*breekt even heel brutaal in*

Meiden die vandaag bevallen zijn, het is heel leuk om op 14 mei jarig te zijn!!! En ik spreek al 30 jaar uit ervaring.

Veel plezier allemaal met jullie versie baby's en succes met de komende bevallingen.

*gaat snel weer weg*
quote:Elza35 schreef op 14 mei 2009 @ 22:42:

Ohhh Luna.. ik weet hoe het voelt, vanmorgen verloor ik weer vocht, broekje nat, maar het is geen vruchtwater.. maar urine aldus de VK van het ZH, dus ik vestig hier geen hoop op.

Maar hoe weet jij zo zeker dat het geen vruchtwater is? Het is nl bijna niet te onderscheiden van urine, vooral als je veel water hebt gedronken en je urine heel licht/helder is.

als je meer verliest kan je het misschien beter even laten checken!

Nou elza omdat mijn schoonzusje dus zei dat als je vliezenbreken dat je blijft stromen. Nu weet ik wel dat ik een schoonzusje heb die echt ALLES denkt beter te weten daar niet van...dus echt zeker weten, nu je het zegt dat weet ik dus niet. Als ik moet plassen, en dat moet ik de laatste paar dagen erg veel, is het veel en veel minder vocht dan vanmiddag onder de douche. Eerlijk gezegt heb ik er steeds opgeled of dat er geen groen/bruinachtg vocht mee kwam met plassen. Maar hoe je helder vruchtwater van urine kan onder scheiden....al sla je me dood ook niet na gevraagd aan vk

Schoonzusje zei dat ik het moest opvangen en ruiken....gaat nog al moeilijk als het is weggespoeld onder de douche
YEP, NIEUWS VAN HIPPIE.....

KRAAMVISITE IS NET WEG EN BLIEPBLIEP.....

SMS :

ZE IS ER !! BABY TESS GEBOREN OM 10;47.

3340 GRAM EN ZE LIGT NOG OP IC VANWEGE ADEMHALING. MET MIJ GAAT HET WEL GOED. LIEFS VAN HIPPIE.
Wauw nog een vivababy!!!! hippie van harte!!!
Hippie & Hippieman... GEFELICITEERD..!!!

En dat is dan nr. 4 vandaag. Zal dat het zijn of komt er binnen het half uur nog een 5e. Ben bijna geneigd om wakker te blijven.

Tim - Tess = 3 - 2 Ben heel benieuwd wat nog komen gaat.

Janets zet hem op vannacht. Zal voor jou weinig slapen worden. Wel lekker om 's nachts te bevallen, want dan kunnen je kids morgen gewoon hun broertje of zusje bewonderen als ze wakker worden. Lijkt me ideaal..!!!
Joepie!!! Hippie, gefeliciteerd met jullie dochter!!!!

Hopelijk kan ze snel van de ic af, fijn dat het met jou goed gaat!!

Sanne, kan jij ook lekker slapen, hihihi!!

Ik ga ook naar bed, wat boekjes mee, heb nu om de 5 á 6 min. weeen. Zal nog wel even duren hoor, hoop dat ik morgenochtend wat ben opgeschoten, als ik bij de 6/7 cm ontsluiting ben wordt het (tenminste bij de andere drie) heftiger en gaat het snel, maar ja voordat ik dat heb bereikt.........!!!!! Denk niet dat ik kan slapen daarvoor zijn weeen wat te heftig, nou wordt vervolgd!!
Janets, nogmaals heel veel succes vannacht en hoop dat je nog wel ff kunt slapen ondanks de weeén....

Mijn taak voor vandaag zit erop

Leuk trouwens hoor dat ik Tess 2 aan mocht kondigen van Hippie bij jullie...
Okay... Janets dat wordt dus toch de 15e.

Dan ga ik nu toch maar mijn bedje opzoeken. Morgenochtend weer vroeg hier..!!!
Janets wat geweldig dat je zo chill bent en ons op hoogte houdt....wordt 15 mei denk je?

HIPPIE EN HIPPIE MAN....CONGRATSS!!!!! Hoop alles ok met jullie meisje en fijn te horen dat het goed met je gaat Hippie....

Ja Sanne weer een Tess en 3 Tims.....de T zit in de maand ofzo? whahahhah
HEB HIPPIE NET TERUGGESMST DAT HAAR SMS OP HET FORUM STAAT INMIDDELS. METEEN DOORGEGEVEN DAT ER NOG 3 BEEBS ZIJN GEBOREN VANDAAG...DAT HEEFT ZIJ NATUURLIJK GEMIST.

IK MOEST ALLE VERSE MAMA'S FELICITEREN VAN HAAR.
4 kindjes erbij vandaag! Wat een mooie dag!
Meiden gefeliciteerd!! Wat een babyboom. Ik mocht vanmiddag toch naar huis. Rust lekker uit kersverse mama's!
Update voor de nachtbrakers!!!

Weeen om de drie minuten, wel goed op te vangen, ondertussen weer van bed (manlief haalt beddengoed van boven maar is alweer 10 min. onderweg dus w.s. op bed gaan liggen en slaapt!!!)

Kraambed opgezet!! Staat dat maar klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven