Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
*** breekt in ***

Twinkel, gefeliciteerd met jullie meiske!

En ook voor alle andere verse moeders: heel veel geluk met jullie mooie kindekes!

*** breekt uit ***
Loretta is De Mol. Punt.
Julia van harte!!!! alles goed gegaan?

Joy ook.... ze wil gewoon niet slapen, hadden haar in bedje gelegd maar begon weer te huilen en laten huilen vind ik voor een beeb van een week oud geen optie. Lief heeft haar nu bij zich en ik heb me even opgesloten op het toilet van de badkamer!!! dag 8..... regeldag?? zou dat kunnen, want ze wil volgens mij weer aan de borst.
Twinkel, wat super!! Gefeliciteerd!!

Julia, jij ook al Wat goed

Nu Midejo nog (of ik moet er over gelezen hebben).

Sanne, zwijg mij van schoonmoeders. Donderdagavond was de eerste avond dat ik thuis was uit het ziekenhuis en schoonouders kwamen een glaasje drinken. Abby begon te huilen en mijn schoonma nam haar op de arm en was nu toch aan het proberen om haar fopspeentje in haar mond te krijgen. Iedereen zag dat ze het niet wou, maar toch maar blijven proberen... ik werd er hartstikke zenuwachtig van. Was al heel moe en schoonouders bleven zo lang zitten, het was mijn eerste avondje thuis dus ervan genieten ging ook al niet... Ik was serieus down toen ik ging slapen en vriend vond ook al dat ik er niet echt fris uitzag. Nah, hoe zou dat komen...

Ik neem trouwens sinds vorige week zaterdag de pil terug. Mocht er vroeger aan beginnen van gyn om te voorkomen dat ik terug zwanger zou worden he. In sex heb ik wel zin hoor, maar heb nog wat schrik met mijn keziersnede. Nu ligt er nog een klever op de wonde, die mag er morgen af, dus zal ik voor de eerste keer mijn wonde zien. Ben benieuwd
Ow ja, Abby haar navelstomp is eraf gevallen. Hoe verzorgen jullie dat verder?
Twinkel, gefeliciteerd met je dochtertje!! Leuk voor je een meisje erbij! Ben heel benieuwd hoe ze heet en hoe het is gegaan.

Julia, jij ook gefeliciteerd met Eline!!! Leuke naam, ik hoop dat het je een beetje meegevallen is....

Geniet beide!!!

Ogen dicht 's nachts.... tuurlijk! ik slaap zelfs half door...... haha. Als ze dan verschoond moet worden stoot ik manlief aan en zeg.: ze moet verschoond worden..! Daarna misschien nog een beetje borst en we slapen allemaal weer verder. Ik doe ook nooit het licht aan ofzo, we hebben een klein lichtje in de badkamer aan waardoor we nog wel wat kunnen zien.

elza, inderdaad die onderhuidse hechtingen duren wel 6 weken voor het geheeld is...... Ik ben wel "op de been" maar doe het heeeeeeel rustig aan hoor!!! grootste gedeelte van de dag lig ik op de bank met mijn laptop

Fien, in NL vertelden ze me dat ik het naveltje met pure alcohol schoon moest houden. Hier moet het vooral droog gehouden worden en op een gegeven moment valt het er af. Wij hebben haar toch in bad gedaan want dat deed ik tenslotte bij de vorige 2 ook...... als het er af is gevallen is het volgens mij droog en hoef je er niks mee te doen? wellicht een beetje deppen met alcohol?

Sanne, ik kan het van mijn eigen moeder ook niet altijd hebben hoor..... Maar dan kan je gewoon wat terugzeggen. Bij je schoonmoeder ligt dat iets anders, wil je toch wat beleefder blijven. Nou lopen mijn moeder EN schoonmoeder hier natuurlijk de deur niet plat omdat we hier wonen dus ik hou me maar lekker in die paar dagen per jaar........

Mijn Tess wil vandaag ook elke 2 uur...... wel minder druk op de borsten dat is dan wel weer lekker.... Ik vind ook dat ze wel heel veel slaapt hoor! ze heeft af en toe haar oogjes wel een tijdje open, maar het is echt een slaapkopje. Hoe veel zijn die van jullie gemiddeld wakker?
Ben benieuwd hoe het met Midejo is.... hopelijk heeft ze het niet al te zwaar.

Dan alleen schabolleke nog en Maike!!!!! maarja, mei is dan ook bijna afgelopen.
*breekt ook even in*

Twinkel gefeliciteerd met je dochter, genietse!

*is weer weg*
Hé Julia, nog een meisje erbij.....van harte gefeliciteerd !!

Nu nog leuk nieuws van Midejo en dan nog maar 2 te gaan en dan zijn we compleet hé ?

Oh Fien, ook zo irritant ! Ik zie ook teveel als schoonmoeder of haar vriend Tess vast houden...zit er een been dubbel of drukken ze die speen er ruw in....moet me dan echt inhouden...terwijl ik echt zelf niet truttig ben met Tess..

Fien, navelstomp heb ik niks aan gedaan verder...eventueel een beetje schoonmaken met alcohol mag geloof ik maar was bij Tess niet nodig.

Hier nog eén die tijdens de voeding 's nachts bijna doorslaapt...ik lig op mijn zij en Tess op d'r rug en dan kan ze precies mijn tepel pakken...mijn ogen vallen ondertussen dan ook gewoon dicht...

Wordt regelmatig wakker en dan twijfel ik of ik haar wel terug in het bedje heb gelegd of dat ik per ongeluk in slaap ben gevallen tijdens het voeden...haha....gelukkig ligt ze dan altijd gewoon in d'r bedje.

Ik weet niet wat er vandaag met Tess is maar die ligt de hele dag al in coma....hele kleine schreeuwtjes als ze honger heeft maar nog geen echt gehuil gehoord vandaag....

Vanmorgen tot 12 uur in d'r bedje boven gelegen en de rest van de dag in wippertje geslapen of bij schoonmoeder op schoot.

Nu ligt ze heerlijk te pitten bij vriend op zijn borst en over een half uurtje leg ik haar op bedje...

Ik kreeg van de week de tip over zo'n Swing geval...je hebt ze van Fisher Price of van Maxi Cosi en daar schijnt je baby dus echt rustig van de worden en zeker als het huilt schijnt het ideaal te zijn. Wat op internet gezocht en veel positieve berichten gevonden...

Gewoon ideaal om even je handen vrij te hebben voor als je moet koken of ff de was op wilt hangen bv...

Tess heeft hier de gewoonte om, net als wij aan tafel gaan, even net lekker te gaan jengelen...dus al is het alleen maar om even rustig te eten samen.

Ik leg Tess wel terug in haar bedje tot een uur of 2 's middags...meestal ga ik na die tijd dan ff aan de wandel en laat ik haar in de Bugaboo verder slapen als ik thuis kom.

Als ze wakker is dan gaat ze in de wipper of in de box.

Vind het ook wel ongezellig om Tess altijd boven neer te leggen.

Elza, regeldagen zijn er meestal rond de 10e dag....maar je kan sowieso weleens een dagje hebben dat ze wat meer willen drinken...

Bij Tess is er na 4 weken ook echt geen pijl op te trekken nog...ik had haar om 5 uur gevoed en ze wilde om 7 uur weer...

Maar vanmiddag zat er bv weer ruim 4 uur tussen...

Met borstvoeding is dat ook gewoon wat lastiger omdat je niet weet wat ze binnen krijgen....ze kunnen wel veel drinken maar het gaat er ook om dat ze je borst goed leegdrinken want in de laatste melk (achtermelk) zit het meeste vet waardoor ze langer verzadigd zijn.

Bij mij spuit soms de melk er echt uit tijdens het voeden..dus Tess is (te) snel klaar maar uiteindelijk dus niet lang verzadigd omdat ze niet aan die achtermelk toekomt.....
julia, gefeliciteerd met ELINE!!!!!!!

en twinkel, jij ook gefeliciteerd met je dochter!!!!!!

super, weer 2 gezonde meiden erbij, aardig in evenwicht nu toch qua j / m ???

jolijn heeft vandaag errugggg weinig geslapen. vanochtend na badje ruim 1 uur in haar bedje, daarna huilen huilen huilen.

na volgende fles ben ik in de auto gestapt en op de koffie gegaan bij schoonzus (de zwangere, die nu 13 wkn is en al voleldige bedrust heeft vanwege keihoge bloeddruk.......).

zodra de motor afsloeg was madam weer wakker en dat is ze de 1,5 uur daarna gebleven. in de auto terug misschien 5 minuten geslapen. na volgende fles kwartier in bed en weer huilen en nog eens huilen. zucht........ dus veel op de arm gehad en zelfs dan sliep ze niet (normaal valt ze dan als en blok in slaap). tijdens eten in wipper op tafel, niet huilen maar wel WAKKER. zoon op bed gebracht, dan weer huilen dan weer rustig. daarna fles gemaakt, die heeft ze nog niet eens half opgedronken en viel toen in een coma, gohhhhhhhhhh....

dus maar eens zien hoe dat vannacht gaat, maar waarschijnlijk gewoon lekker SLAPEN hahahaha
Jeuh! Weer twee nieuwe wereldburgers erbij! Geficiteerd Suzzel, Julia + mannen. En Midejo is vast ook al wel bevallen toch??

En jeetje, als jullie al ontaard zijn omdat jullie tv kijken tijdens het voeden, bel dan de kinderbescherming maar vast. Ik zit namelijk rustig te telefoneren tijdens het voeden!!! (Niet altijd natuurlijk )

Snok> Heerlijk toch, dat je Binck steeds terug kan leggen na de voeding. Hij zal straks vanzelf wel meer wakker zijn als ie weer wat ouder is. Tirza sliep in het begin ook alleen maar. Nu is ze na elke voeding eigenlijk wel wakker en moet ik goed opletten wanneer ze moe wordt en op bed moet, anders is het huilen en kan ik er 20 minuten naast zitten voor ze in slaap valt. Ben er nog niet uit... Ik leg haar trouwens ook altijd in bed te slapen. Als dat lukt.

Fien> Als het er goed uitziet hoef je er niets aan te doen. Anders een beetje deppen met alcohol.

Chicaa> hopelijk slaapt ze vannacht inderdaad heerlijk door nu! Kan bijna niet anders zou je zeggen.

Nou, manlief is nu even wandelen met het meisje want het zonnetje is ineens gaan schijnen. Al lang kinderbedtijd natuurlijk, maar daar doet ze toch niet aan. En nu krijgt ze dan toch nog wat frisse lucht binnen vandaag. Slaapt ze straks vast goed. :-)
rozerood, ik ben dan superontaard want ik internet soms tijdens de fles geven, telefoneer ook af en toe en tv staat hier ook wel eens aan. alleen 's avonds/'s nachts niet want dan is het hoppa bed uit, drinken en hoppa bed weer in (heb heerlijke schommelstoel op haar kamer staan)

je vroeg gisteren volgens mij over parasolletje. die heb ik inderdaad maar van zolder gehaald met die zon van de afgelopen paar dagen. anders ben je de hele tijd bezig de wagen zo te draaien dat je kind uit de zon is, loopt niet handig.

maar vandaag kon de regenhoes wel van zolder, baggerweer

fien, bij jolijn bleef het naveltje na het afvallen van het stukje navelstreng een beetje rood en bleef er een wondje zitten. in principe hoef je er niks aan te doen behalve lekker wassen en goed afdrogen na die tijd maar je mag het eventueel wat aantippen met alcohol. wat bij haar ook hielp is zorgen dat de luier onder de navel zit, dus niet erop zodat het steeds tegen de navel aanschuurt zeg maar. sinds gistere is haar naveltje pas echt helemaal goed (mijlpaal hahaha)
Chicaa> oh, gelukkig. Ben niet de enige. En die parasol moet er inderdaad nog komen. Wilde er van de week een halen, maar toen hadden ze alleen een grijze op voorraad. En mijn Bugaboo is bruin met zand. Dus dat past niet he.
TWINKEL, en man, gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Nu lekker genieten!!!

JULIA EN MAN, jullie ook gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Ben erg benieuwd naar jullie verhalen.

MIDEJO, SUCCES!!! Misschien heb je je zoon al in de armen!!!

Lief van je dochter dat ze ons op de hoogte houdt.

Schoonmoeders??? Die van mij is vandaag geweest en komt morgen ochtend weer om te helpen de hele dag, heerlijk!!!!

De kids naar en van school brengen halen, huis schoonhouden en om half zes stond ons warn\me maaltijd op tafel!!! Wij eten en zij ging naar huis. Ze heeft Watse lekker in bad gedaan. Gezellig hoor.

Morgenmiddag neemt ze de kids mee en de oudste halen we weer op, die slaapt thuis en de meiden blijven daar slapen, dan ben ik donderdag lekker alleen met Watse en tussen de middag komt zoonlief thuis te eten, heerlijk even!!

Vrijdag komt ze nog een dag of half dagje om te helpen.

Volgende week doe ik dan alles zelf weer, dat kan ook prima hoor laat me nu nog lekker in de watten leggen.

Snok, klinkt goed hoor hoe je het doet met Binck en de voedingen, ga gewoon je gevoel achterna!!

Als het naveltje eraf is hoef je in principe niets te doen, als het wat stinkt kan je tijdens het badderen wat korstjes eraf wrijven die losgaan. Ik zou dan geen alcohol meer gebruiken want als het nog wel iets open is bijt dat enorm.

Verder weet ik niet meer wat ik heb gelezen, nog steeds die hormonen!!!
Oh ja, voeden met de tv aan??? Zeker!!!! Tenminste s'avonds, overdag staat hij bijna niet aan alleen voor de kids soms.

Maar s'avonds is het toch heerlijk te voeden bij de tv?? Is dat dan slecht ofzo????
**** Breekt ook even in*****

Om Twinkel te feliciteren met haar dochter!! Wat een turbobevalling, hopelijk alles goed met jou en jullie meisje!?

Andere dames natuurlijk ook gefeliciteerd

*** En weer weg***
Er zijn er wel een aantal aan het jengelen vandaag he! ;) Ik begrijp er niet zo veel van, ze heeft net weer linker, rechter en weer linker borst gehad, lag voor jaffa op mijn buik maar nu eenmaal in bed ligt ze weer te huilen.. pffff Nou rond de 10e dag kan dus best, 8 dagen is rond de 10e dag, dus ik raak maar niet in de stress.. vervelende is dat de 10e dag de dag is dat vriend weg gaat. boehoee!!! Dus dan maar nu.

Mevrouwtje ligt nu lekker tussen ons in op bed te knorren..
Hoi meiden,

Nou ben weer in staat om zelf achter de comp te duiken.....

Bedankt voor al jullie felicitaties, tranen in mijn ogen....

Het is een meid, 4050 gram, en ze heet Mieke!

De bevalling was echt heel erg, zal het eerst een plaatsje in mijn eigen hoofd moeten geven maar kom van de week het wel plaatsen, probleem was verkeerde ligging van haar achterhoofd in mijn ruggengraat!

Heb gesmeekt voor keizersnede maar ik was de enige die dat hoorde.........uiteindelijk dus toch via de 'normale'manier en nog wel zonder kleerscheuren, maar de naweeën zijn nog hevig en madame zit in een omgekeerd dag-nachtritme dus we doen hier ff heeeeeeel langzaam aan.

ik zal snel teruglezen en weer actief meeschrijven maar eerst een beetje rust in mijn hoofd en gat!
Julia en Twinkel en mannen, van harte met de geboorte van jullie meiden!!!!! Super dat nu bijna iedereen bevallen is!

Nu alleen schabolleke en ik nog. Ik ben zo benieuwd. Ik zal wel als laatste overblijven, want ik ben nog niet eens uitgerekend... Aan de andere kant zit ik er al zo doorheen dat ik er ook echt wel aan toe ben. Tenminste... vandaag. Gisteren voelde ik me prima, maar vandaag echt een rotdag! Die laatste loodjes wegen echt heel zwaar!!!

Vandaar dat ik nu mijn bedje induik in de hoop op een goede nacht!
Juul!!!!!!!!!! Van harte.....je klinkt heeeeeeel relaxed...heel benieuwd naar je verhaal...

Potsie dat klinkt echt als klein horror verhaal....neem je tijd ....komt vanzelf je verhaal...misschien wel fijn om van je af te schrijven...

Ladies we zijn bijna compleet...super!!!

Maike hang in there....ook jij hoeft neit lang meer...

Hahahahahah chicaa...heerlijk....wat ben jij ontaard zeg whahahahahaha....

Dames zoals meesten van jullie ook reageren...hier werkt het gewoon ....de ouderwetse manier zeg maar.. Veel bedje en en veel regelmaat....Vandaag ook weer top dag....t looopt gewoon als tierelier....

Visje, Elza en las bij nog aantal dat het ff minder dagje is....hier ook gehad en zullen er vast nog vele volgen maar goed ik vind half uur huilen al veel whahahaha.....het erge is dat je heel snel went aan weinig huilen dus als BInck huilt is mijn lontje als snel heel kort
ahummm, na voeding van 5.30 uur vanochtend bliefde mevrouwtje niet meer te slapen....en ze is nu NOG wakker, niet huilen ofzo (thankkkkk GODDD) maar we waren dus vroeg op want zoon hoorde haar ook pruttelen dus die stond ook voor 6en al naast mijn bed

nou ja straks maar lekker badderen, flesje en dan in bed mikken......oma komt straks oppassen want zoon moet voor controle terug naar de kindertandarts...zul je zien dat ze dan de hele tijd ligt te maffen

potsie, neem je tijd, bevalling klinkt niet fijn, je verhaal komt wel, eerst maar es wennen en bijkomen!

snok, heb soms ook kort lontje hoor hahaha, mijn peuter werkt ook niet altijd mee dus tjaaaaaaa dan heb je dat weleens he?

en elza, hoe is de nacht gegaan??? je doet er niks aan, laat maar gebeuren en je zult zien dat als je vriend weg is het allemaal wel zal loslopen hoor!!

janets, je bent heerlijk aan het genieten, goed zo!!! en volgende week weer alles zelf is ook heerlijk. maar voor nu nog maar even lekker laten verwennen :-)

rozerood, errug begrijpelijk van die parasol, het moet natuurlijk WEL matchen he anders loop je voor gek hihihihi.

pffffff zit met net te bedenken dat ik over precies 7 weken weer aan de bak moet. is best snel al he???? nou ja LOSLATEN, eerst nog maar even genieten
Hier gelukkig een goede nacht gehad, dat gaat dan weer wel goed. Vanochtend begon ze alleen al weer te huilen huilen huilen!!! Heb er nu strak in een lakentje gewikkeld en dit lijkt te helpen. Heb dit ook bij zoon gedaan want die was ook zo onrustig. Dus nu even rust....

Vandaag maar weer lekker naar buiten, het zonnetje schijnt al weer.
Chicaa ssssttttttttttt niet over werken praten

Visje wel fijn dat je goede nacht had en inbakeren zou oplossing kunnen zijn;...fijn als het helpt want zoals je zegt....even rust wel zo lekker

Hier goede nacht...half 6 kwam Binck pas dus heerlijik geslapen. Had net wel mega natte luier...voor het eerst bedje eronder...had ik net gisteren verschoond...altijd fijn....dus ga ik nu \maar ff weer doen. Heb m met luier en omslag doek in box liggen zodat ik ff boven handen vrij heb om boel op te ruimen ....;-)
Hee, nog geen nieuws van Midejo?

Potsie, lekker uitrusten nu!

Pfffff, hier een waardeloze nacht achter de rug. Slapen ging sowieso al niet, maar we werden ook nog om kwart voor zeven uit bed gebeld door de buurman: er was ingebroken in onze auto. Wij hadden zo'n ingebouwd audio-/navigatie systeem, dat zogenaamd niet te jatten is... nou, wel dus. Gewoon eruit gebroken, met een deel van het dashboard erbij. Verder ipod uit het handschoenenkastje (ja, moet je ook niet laten liggen natuurlijk) en een ruit eruit gesloopt. Gelukkig lease-auto dus kosten worden wel vergoed, maar het is gewoon zo rot als mensen met hun tengels aan je spullen zitten.

Sorry, ego, moest er even uit. Ik duik nog maar even mijn bedje in.
Julia en Twinkel, van harte met jullie dochters! Wat leuk zeg, ben benieuwd naar jullie verhalen, maar eerst lekker genieten hoor!

Potsie, phoe, een zware bevalling dus. Doe maar lekker rustig aan, laat je maar lekker in de watten leggen hoor!

Snok, hier ligt Lukas ook veel in zijn bedje hoor. Slaapt nooit in de box ofzo, maar altijd in z'n eigen bed.

Ben gisteren naar het consultatiebureau geweest, en ons mannetje is echt een veelvraat, hij weegt inmiddels al 4910 gram, echt niet normaal!!! Ze vond hem eruitzien als een baby van 8 weken, en hij is toch echt nog maar 4 weken

Verder moeten we waarschijnlijk wel even met hem langs het ziekenhuis, omdat ze vermoed dat hij last heeft van reflux. Daarom maakt hij waarschijnlijk die rare kreungeluiden in zijn slaap. Morgenochtend dus eerst even langs de huisarts met hem. Zou verder niets ernstigs zijn gelukkig, en goed te verhelpen met medicijnen. Wel zielig voor het mannetje, want dat betekent dat hij heel veel last heeft van maagzuur.

Over voeden voor de tv: doe ik ook hoor. En 's nachts lees ik een tijdschriftje ofzo, ben anders veel te bang dat ik in slaap val.

Schabolleke, jemig zeg, wat vervelend dat er is ingebroken in jullie auto... balen hoor.

Midejo is inmiddels vast ook bevallen, ben benieuwd!

Janets, gelukkig was je er op tijd bij met je borstonsteking zeg. Ik had het vorige week, wat doet dat zeer zeg. Maar ik was er ook op tijd bij gelukkig. Zie je er trouwens tegen op om volgende week alles weer zelf te doen. Lijkt me best lastig combineren met naar school brengen en halen van je andere kids enzo. Of valt dat mee?

Ga de kleine man eens even lekker in bad doen!
Goedemorgen allemaal,

De nacht was redelijk, eerst heeft om 22.00 voeden, 02.00 voeden, toen weer voeden om 04.15 en daarna weer om 06.00 en 8.30 uur. Maar na 04.15 duurde het een half uur (!) voor hij weer in slaap viel, wilde alleen slapen met mijn pink in zijn mond. En om die tijd is een half uur lang...

Nu slaapt hij weer lekker en heb ik net gedoucht.

Gelukkig voeden jullie ook met de tv, voelde me al zo'n slechte moeder.

Overdag ook gewoon praten, lachen en stofzuigen. 'Nachts klein lampje en fluisteren, zodat hij hopelijk dag en nacht ritme krijgt.

Schabolleke, wat irritant dat zo'n ingebouwd navigatie systeem toch te jatten is! En dan ook nog je halve dashboard weg.

Snok, wat maak jij lekkere lange nachten vergeleken met ons!

Fien, ons is het advies gegeven om voor het badje met een gaasje en wat alcohol het naveltje schoon te maken. De navelstreng was met dag 8 er al af. Nu dus de korstjes alleen nog schoonmaken en dan meteen in bad, is de alcohol ook gelijk weer weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven