Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Klopt rozerood...tis ontzettend chill mannetje

Sanne ik breng Binck eigenlijk continue na voeden terug naar bedje....alleen na fles rond middag uur hou ik m in box...dan ligt hij vaak uurtje te kijken en slaapt dan weer in....verder ligt hij op bedje....En savonds bij een na laatste fles zo rond 8-en hebben we altijd soort van kroelspeel uurtje zeg maar...daarna ook weer naar bed tot hij laatste fles krijgt. Uiteraard wel overdag in licht en savond in donker. Misschien dat hij zo weinig huilt en relaxed is door regelmaat? Ik weet het niet hoor....maar mijn ervaring is precies zoals jijzegt....door ophouden..in box etc. gaat hij misschien vechten tegen slaap en dat lijkt me niet de bedoeling...

Midejo spannend...

Elza dat is toch niet normaal???? Heerlijk...helemaal top....

Pedicure en sch. spec was top...Binck meegenomen en heeft alleen maar liggen pitten Heb tussenm door er fles in gestopt en sliep daarna terug wandelend naar huis gewoon weer verder....heerlijk...gaat echt top. Ligt nu lekker in box en is helemaal zoet....
Midejo, sterkte! Dochter bedankt voor de updates!!!

julia hoe is het met jou?

en twinkel, gebeurt er al iets?

janets fijn dat het weer beter met je gaat! gelukkig kon je de borstontsteking voor blijven.

snok, heerlijk pedicure en sch sp. fijn dat je binck zo makkelijk mee kan nemen he.

helemi, fijn dat het goed gaat met de bv. die lansinoh helpt goed he. ik heb het ook en smeer het na elke voeding op de tepel. het scheelt echt!

elza. Bij de eerste ks wat een spoed ks was duurde het wel een tijdje voor ik weer op de been was. die krammen zaten ook totaal niet lekker bij mij, de wond ging open en er kwam allerlei vocht uit, weer terug naar het zh, het was een ramp. na 2 weken liep ik naar het eind van de straat en het zweet stond op mijn lijf........ Bij de 2e liep ik na een week in een shopping mall. (ook niet normaal natuurlijk) en zat ik na 10 dagen aan een kerstdiner. Ging heel snel. NU vind ik dat het ook heel goed gaat maar doe ik het zo lang mogelijk rustig aan zodat ik straks (lees: volgende week) weer genoeg energie heb om de kids van en naar school te brengen en dat soort dingen

allemaal.

gisteren 50 (!!) mini cupcakes gebakken met roze/witte muisjes om uit de delen voor de kids op school. Toen had ik ook wel wat zweet op mijn bovenlip, maar het was ook erg warm hier.....

verder vanaf gisteravond ook mijn Tess ongeveer elk uur aan de borst gehad...... 's nachts ging het wel goed maar gisteravond had ze voglens mij ook krampjes. Zielig. Beetje fietsen met de beentjes helpt altijd wel.

nu ligt ze lekker te slapen in haar mandje. Oja, 's avonds houden we haar wel bij ons (de slaapkamers zijn ook boven, niet echt handig) en ligt ze of in de box of we houden haar lekker vast. Nu ze nog zo klein is vindt ze het ook heerlijk om bij ons te liggen en dat hebben we met die andere 2 ook altijd veel gedaan in het begin. Als ze wat ouder is leggen we haar 's avonds wel in haar bedje.

sex?? ik wacht nog even he, ze is nog niet eens 2 weken....... dan wordt het condooms want mijn sterilisatie lukte dus niet. Manlief is van plan om in juli voor de snip te gaan.... hoeraa!! de pil in ieder geval niet meer.
Hippie, die creme waar ik het over had, heet Bepanthen en is in nederland overal verkrijgbaar, elke drogist verkoopt het. Je kan het na elke voeding op je tepels doen en je hoeft het er niet af te halen voor een voeding, is niet schadelijk voor de baby. (is dan al ingetrokken hoor)

http://www.bepanthen.nl/

Volgens mij ook bij jullie te koop. Het is van Bayer.
quote:sanne069 schreef op 26 mei 2009 @ 13:05:

Terwijl ik toch ergens had gelezen dat baby's toch wel 2 uur per dag huilen....nou, dat redt Tess echt niet maar ik vind 5 min. ook al erg langl !2 uur?????? dat redt mijn tess ook niet hoor. maarja ik ben ik niet zo van het laten huilen, zeker niet als ze zo klein zijn....
dank je doggie! ik ga eens kijken. als het van bayer is is het hier ongetwijfeld ook te koop ja. Ik ben blij met de creme die ik nu heb en het doet al wat minder pijn maar zeker niet pijnloos. Omdat jij zegt dat het een wondermiddel is probeer ik het gewoon!
Pffff, schoonmoeder (plus partner) is weer weg....kwamen ten eerste een uur later dan ze hadden gezegd...vind ik gewoon irritant want had Tess juist een uur voordat ze zouden komen wakker gemaakt om te voeden...nu moest ik dus alweer voeden toen zij er nog waren...ik had gelukkig nog een afgekolfde fles staan die ik kon geven dus die geef je dan ff makkelijker. Ik ben niet preuts en geef bij best veel mensen gewoon beneden de borst maar met (stief)schoonvader erbij doe ik dat dus lekker boven.

Tess had een soort pofbroekje aan en geen sokjes....het is nog steeds benauwd hier binnen dus vind ik ook niet nodig.

Gaat ze de hele tijd aan die voetjes zitten voelen en op een gegeven moment zegt ze van "goh, ze heeft hele koude voetjes" (ik zat er al op te wachten totdat ze dat ging zeggen)

En op het moment dat ik aan het voeden was liet Tess een paar flinke scheten dus ik denk verschoon haar even snel beneden in de box...hangt schoonmoeder erboven en was dus spuitluier dus romper zat ook helemaal onder.

Krijg ik echt zo'n opmerking van hoe lang het geleden is dat ik haar heb verschoont.

Najaaaaaaaaaaa zeg....er kwam gewoon nog damp van die luier af..zo vers was het.

Ik ben ook de enige die praat als ze komen.....zij hebben niet veel te melden dus ben blij dat Tess voor wat afleiding zorgt anders zit je elkaar echt zo aan te kijken...

Mijn schoonmoeder werkt vaak de weekenden dus zal ze meestal doordeweeks langskomen....vind ik nu nog wel ok...maar als ik straks weer ga werken heb ik daar geen zin in op mijn 2 vrije dagen....

Ik snap best dat ze vaak langs wil komen...ze is voor het eerst (en ook laatst) oma dus gun haar die bezoekjes wel....maar zit er niet naar uit te kijken...zeker niet als het zo gaat...

*einde egobericht*

Ik heb hele goede berichten gehoord over de Mirena spiraal dus denk dat ik die laat zetten....eerst maar ff condooms en misschien wil vriend wel het mes erin laten zetten....maar dan moeten we wel 100% zeker weten dat we het er bij eentje laten natuurlijk.

Ben erg benieuwd hoe het met Midejo gaat...hoop dat ze die andere 5 cm makkelijk en snel wegpuft !

Doggie, ik voed bijna altijd met de tv aan...is dat erg dan ?

Is toch juist relaxed...ik ga lekker in kleermakerzit zitten op de bank en leg Tess op een kussentje...zo is de tijd ook zo voorbij...soms voed ik zoveel op een avond...voor de tv maakt het me dan niet uit hoe vaak ze komt.
quote:sanne069 schreef op 26 mei 2009 @ 16:12:

Najaaaaaaaaaaa zeg....er kwam gewoon nog damp van die luier af..zo vers was het.

hahahahha ongelooflijk he. Leuke middag heb jij gehad.

Ik heb dat dus ook met die bv. Ben totaal niet preuts maar bij sommige mensen ga ik dus echt niet zitten borstvoeden.

Mijn moeder komt over 2 weken en ik weet zeker dat zij ook zulk soort opmerkingen gaat maken over koude voetjes, lekker even laten huilen goed voor de lonngetjes, is ze niet te koud/te warm, wat slaapt ze veel bla bla bla. Ik vind het ook leuk dat ze komt hoor, daar niet van...!!!

Trouwens 's avonds als ik Tess voed staat ook de tv aan hoor, ik heb niet het idee dat ze er last van heeft. Ik kijk soms ook op mijn laptop als ze aan het voeden is. maakt toch niet uit?
Sanne, t is wat met die schoonmoeders hè. Wij hebben afgelopen weekend mijn schoonmoeder er eindelijk van kunnen overtuigen (na verschillende mislukte pogingen) dat wij niet willen dat zij in ons huis is als we uit het ziekenhuis komen, omdat we dan even wat tijd voor ons drietjes willen hebben. Gewoon het feit dat ze na een 'nee' er nog twee keer opnieuw over begint daar baal ik al van. En ook zij wil als het kindje geboren is minimaal een keer per week langskomen, ook door de week als manlief aan het werk is. Nou ja, als ik het vergelijk met het schoonmoederverhaal dat hier vandaag op het forum stond, valt het allemaal nog reuze mee...

Ben benieuwd wanneer we het goede nieuws krijgen van Midejo en Julia! Hier lijken de krampen weer wat afgenomen, dus ik reken voorlopig maar nergens op. Ach ja, het maakt ook niet meer uit, ik heb altijd geroepen dat ik voor mijn 35e mijn eerste kind wilde en da's dus niet gelukt
Hoi,

Ik schrijf met Twinkel in een feb.'07 clubje en wilde jullie even laten weten dat ze vanochtend om 4.30 is bevallen van een dochter! In een bevalling van 2,5 uur heeft ze er een meid van 9 pond uitgewerkt, het was zwaar maar moeder en dochter maken het goed.

Verdere details zullen jullie allemaal wel van haarzelf horen!
Twinkel, gefeliciteerd! Een meisje erbij, wat leuk! En negen pond nog wel, dat is een flinke tante.
Nog geen baby nieuws dus.

Schabolleke en Sanne pff schoonouders hahaha.

Bepathen is volgens mij ook overal te koop hier in de kruidvat bij ons dan kun je het ook kopen.

Midejo spannend zeg.

Wat wij gaan doen heb ik nog geen idee van. Zelf heb ik ook gedacht aan een mirena spiraal dit klinkt mischien vreemd helemaal nu maar wij hebben altijd gezegt dat we graag drie kinderen willen. Het liefste met niet zo'n heel veel leeftijd verschil. Probleem is alleen ik raak echt heel moeilijk zwanger. Dat is een reden om over een paar maanden mischien weer te gaan beginnen. Ik weet dat er bij mij in de familie een heel hoop vroeg in de overgang zijn en somige wel extreem vroeg. Dus nog een reden. De kans bestaat natuurlijk dat het wel in een keer raak is dus dat is dan wel heel snel stel dat we een tweeling weer krijgen (begrijp mij niet verkeert ik vind het geweldig) lijkt het mij wel extreem zwaar.

Goed het is een beetje vroeg om aan te denken maar mischien wel verstandig.

Het valt mij op dat vooral Liam het heerlijk vnd om te spelen onder zijn boog. Ik heb gisteren trouwens van mijn broer een swing gehad. Die hadden hun eerst gebruikt voor hun zoon nu was de bedoeling voor hun dochter maar die vind het vreselijk. Ze liggen er nu al wel eens in maar niet al te vaak ik vind ze echt nog te klein. Als je kijk dat ze nu nog onder het geboorte gewicht zitten van somige baby's hier hahaha.

midejo, potsie, twinkel, schabolleke, julia en maike zet hem op he
jaa net te vroeg Twinkel gefeliciteerd met je dochter
Hahhaha Twinkel, piep je er gewoon even tussendoor!

Gefeliciteerd met jullie dochter!

Mirena heb ik na Luka ook gehad. Is me heel erg goed bevallen. Het enige dat ik ik soms als onprettig ervaarde is dat ik niet meer ongesteld werd. Ook heel fijn natuurlijk maar het voelde af en toe ongezond aan ofzo, tegennatuurlijk. Verder nooit last gehad van plaatsen of verwijderen. Alleen na plaatsen omgesteldheidsgevoel, dat was na een paar dagen over.

Schoonmoeder, de frequentie neemt wel af hoor. Na de geboorte van Luka zat schoonmoeder ook wekelijks bij mij op de bank terwijl vriend aan het werk was (inclusief opmerkingen) dat werd veel minder toen de nieuwigheid er af was.

zet 'm op Midejo, al 5 cm (en inmiddels vast al meer)!!!

Hier staat ook de tv aantijdens het voeden, niet altijd maar zet hem er niet voor uit, soms zelf voor aan. Dacht van te voren helemalate gaan genieten tijdens de voeding. Doe ik ook wel maar het zijn er best veel en ze duren best lang. Genoeg tijd dus om te genieten! 's nachts zit ik vaak met mijn ogen dicht, vind het zo moeilijk ze dan open te houden!

Ventje ligt nu te slapen/kreunen in de box. Eten staat nog lang niet op tafel, hij heeft dus nog alle tijd om wakker te worden tijdens het eten!

Gister avind wilde hij de hele avond aan de borst. Dan viel hij in slaap maar als ik hem in zijn nestje legde werd hij gelijk wakker en kwam weer om een voeding. Tegen 10 uur was hij eindelijk verzadigd en zijn we er zelf ook maar in gekropen en hebben we naar het onweer liggen kijken, gezellig!

Ben benieuwd hoe het vanavond zal gaan!
Zooooo Twinkel, bevalling van 2,5 uur en een 9 ponder...ben erg benieuwd hoe de bevalling is gegaan.

In ieder geval van harte gefeliciteerd met jullie meisje !

Heel veel van de verrassingen zijn uiteindelijk meisjes geworden hé....aardig in balans nu volgens mij qua jongens en meiden in het mei forum.

Bedankt Blyce voor je berichtje !

Schabolleke, groot gelijk heb je....daar zou ik ook echt geen trek in hebben als ik uit het ziekenhuis zou komen.

Gewoon duidelijkheid is het beste maar het is net of het bij schoonmoeders altijd zo lullig overkomt...ze hebben ook gewoon de naam natuurlijk

Ik heb ook liever dat ze op bezoek komt als vriend er ook is..maarja, dat komt natuurlijk niet uit omdat zij de weekenden moet werken. Dus ik zit er mooi mee opgescheept

Hippie, op de eén of andere manier kan je het van je eigen moeder altijd beter hebben vind je niet ?

Dan is het meer goedbedoeld en niet zo verwijtend..tenminste zo voel ik het dan, maar is misschien ook wel vooroordeel....misschien zoek je achter iedere opmerking wel dingen die er niet zijn...mijn moeder brengt het in ieder geval al op een hele andere toon...

Mijn schoonmoeder wil ook altijd precies weten wanneer, hoelaat en hoe vaak mijn ouders zijn geweest...net of ze wat tekort komt ofzo.

Maar mijn ouders wonen veel dichterbij en omdat mijn vriend ook daar in het dorp voetbalt is het logisch dat ze Tess iets vaker zien...
Joh Twinkel, wat een enorme turbo ben jij!! en alles goed gegaan?? Flinke tante hoor, de kleine meid van jou! :-)

Gefeliciteerd!

Sanne, tjonge, lijkt wel een competitie wat jouw schoonmoeder ervan maakt. Hehehe die van mij woont ver weg dus zal niet te pas en te onpas langs komen denk ik.

Hippie, de wond is op zich wel goed gesloten, alleen rechts niet zo heel netjes, maar dat trekt bij. Erboven zit wel een enorme zwelling, dat heeft te maken met de onderhuidse hechtingen zegt de VK en dat er voch ophoopt. Het is daar wel pijnlijk doordat die hechtingen er trekken. Als dat nou eenmaal minder is.. ga ik vast weer snel als een speer. Ik vind in ieder geval dat jij heel snel herstelt hoor, maar misschien gebeurt er een wonder bij mij binnen de komende 4 dagen.

Vriend is aan het koken en heeft Joy erbij gezet in de maxicosi haha... alleen hoor ik haar toch wel huilen. Ik denk dat ze straks weeeeeer wil eten!! En dan laat ik ook de tv aan hoor (hier vanuit bed )

Wat een ongezellig weer he vandaag.. nou ik vind het niet zo erg. Vond het gisteren vervelender, ik in bed... en de zon die zo heerlijk schijnt..

Hoe zou het met Midejo gaan.... zou de kleine er al zijn??
HEeeeeeeeeeel ontaard Doggie.....dacht het al langer dat je zo in elkaar zat ....jeetje wat ben jij een slechte moeder

Joh die tv kan echt geen kwaad hoor....;-)

Schoonmoeders ....pffffffffffffff ik zwijg...;-)

Twinkel super....GEFELICITEERD!!!!

En hoe zal het bij Midejo zijn...leuk hoor weer beebs...

o ja anticonceptie...ga denk ik ook voor spiraal . Iig GEEN pil meer...vraag het wel aan gyn als ik 15 juni voor controle moet.....eerst anders maar ff condooms
Ik lees trouwens best veel bij jullie over kind in maxicosi (zoals bij elza met koken) of in box etc. ......

Ben ik noiu zo gek of ontaard whahahah dat ik het vaak wer terug leg op bed of?????
meiden sorry sorry sorry...

Ik heb geen tijd gehad om alles terug te lezen, maar ik ben gisteravond om 20.45 bevallen van een prachtige dochter Eline.

Ik was totaal vergeten om even een telefoonnummer van jullie te noteren dus kon ook even geen sms sturen....

Morgen neem ik de tijd om alles rustig door te lezen en te reageren op iedereen.
Julia, shame on you girl

Nee geintje, van harte gefeliciteerd met je meissie Eline! Hoop dat alles goed is met jullie beiden.
quote:foxymama schreef op 26 mei 2009 @ 17:09:

's nachts zit ik vaak met mijn ogen dicht, vind het zo moeilijk ze dan open te houden!

!Ik ook!!
quote:Snok schreef op 26 mei 2009 @ 18:11:

Ik lees trouwens best veel bij jullie over kind in maxicosi (zoals bij elza met koken) of in box etc. ......

Ben ik noiu zo gek of ontaard whahahah dat ik het vaak wer terug leg op bed of?????Ik leg hem bijna na elke voeding weer in bed. Alleen als ie heel erg huilt door krampjes dan niet. Maar voeden, verschonen, 2e borst, knuffelen en boer laten en weer in bed. Soms slaapt hij al vanaf de borst, soms ligt hij wakker te kijken in zijn bed en valt alsnog in slaap. Huilt hij heel erg in zijn bed, halen we hem eruit en troosten we hem. Kan hem nog niet verwennen in mijn ogen.
Twinkel, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Een 9 ponder in 2,5 uur? Wow!

Julia, jullie gefeliciteerd met de geboorte van Eline!!

Mijn schoonmoeder is lekker in de weer met Tim, hij had de hik, zo zielig. Alle opa's en oma's zijn zo gek van hem, erg leuk.
Julia gefeliciteerd met je dochtertje.

Snok ik leg Liv ook vaak nog even in bed hoor. Ik heb gemerkt dat ze veel liever dan nog even in bed ligt. Jij bent zelf de moeder en weet het het beste.

Hier ook nog steeds met mijn ogen dicht s'nachts.

Over een week moet ik met de kinderen de prikjes halen wat zie ik daar tegen op zeg.
Als Liv hier de hik heeft word ze boos zo zielig maar ook zo schattig hahaha
Twinkel en Julia gefeliciteerd met jullie dochters! Benieuwd naar de verhalen.....

Hier heeft Norah haar dag niet! Vanochtend van half 8 tot 11 bezig geweest haar weer in slaap te krijgen en nu is ze weer helemaal van het padje af.....heel vermoeiend. Alles al geprobeerd, extra voeding, laten huilen, tutje....niets....hopelijk vanacht beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven