Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
elza: Ik heb bij Ishan een paar dagen gekolft tot iets na mijn toeschietreflex en hem dan pas aan de borst gelegd. Vaak gaat de melkstroom nog even te hard voor zo'n kleintje en moeten ze vechten om m bij te houden. Ook heb ik halverwege de voeding soms dat hij begint te worstelen en dat is 9 van de 10 keer een boertje zei de lactatiekundige tegen mij....ik hem op de arm.....burp......zo simpel kan het soms zijn haha.....en ik hem daarvoor maar sussen en door laten drinken. Misschien helpt het bij Joy ook....

Chicaa: Wow wat heerlijk dat Jolijn zo rustig slaapt zeg....Kom je echt nog een beetje tot je eigen dingen toe....

Foxy: Heerlijk dat je borstvoeding zo lekker loopt......Hoop echt dat we dat bij Ishan ook echt voor elkaar gaan krijgen.

Candy...Gelukkig is de ene nacht de andere niet. Hoop dat je snel weer een nachtje een beetje bij kan slapen.....

Deerne: Leuk als je meeschrijft....gezellig....

Sanne: Hier warmde ik toen ik kolfde ook de melk niet op. Kamertemperatuur is prima, vind hij net zo lekker......Fijn he als je zulke nachten hebt, kom je helemaal van bij.

Nou hier is er het 1 en ander veranderd in 1 dag. Wij hebben een draagdoek en meneertje komt daadwerkelijk aan slapen toe. Het is een tricot-slen en hij ligt er helemaal in verstopt....., en de eerste twee keer dat hij erin ging eerst gillen, maar na een pink....twee uur minstens geslapen.......een ander jongetje.....hij kan lachen......vrolijk doen en leuvelen.....en zo waar vanacht in zijn bed geslapen nadat ik hem er wakker in had gelegd. Moeste er wel een drie kwartier bij blijven zitten kletsen, maar.........slapen hoor uiteindelijk. Hlaf twaalf slapen....5 uur voeding....weer in slaap gekomen.....10 over 8 voeding.......keurig dus. Het mooiste was toen ik naar zijn bedje liep en hij zag mij......een onwijs grote lach!!!!!!! Wat een beloning!!!!

De spruw gaat wel weer minder. Na twee weken fluconazol....weer erger geworden. begin aan 1 borst ondertussen borstontsteking te krijgen...helemaal leeg gekolft vanacht en heel lang gemasseerd onder de douche. Gaat nu wel beter.

Meteen vandaag een afspraak bij de dokter....Misschein kunnen ze een kweekje maken en gerichter medicijnen geven....dit slaat echt nergens op........

Wie had nou ook weer een beginnende borstontsteking?? Janet? Wat had je er tegen gedaan??

Fijne dag iedereen!!!!! Ik ga weer even genieten van ons slapende mannetje......Wat een verademing....voor ons maar net zoveel voor hem........

ps........

Tip dus VWV.....koop een draagdoek.....Ishan kan zelfs zijn krampjes er goed in verwerken...als ik er maar een pink in hou!! Plus....hij heeft al een paar keer zijn duim gevonden terwijl hij erin lag.......
Heerlijk he, Helemi, een dikke vette lach van je kindje! Ik krijg er 's nachts altijd een. Dat maakt zo'n nachtvoeding toch wat minder erg. Wat fijn ook dat de draagdoek voor jullie al wat uitkomst biedt. Misschien raakt Ishan zo wat uitgeruster en hoeft hij vanzelf minder te huilen! Ik hoop het voor je!

Hier wel een lekkere nacht. Tirza heeft voor het eerst op haar eigen kamertje geslapen.Was eigenlijk best lekker, zo zonder dierentuin naast je hoofd. Alleen staat het wiegje er nu wel een beetje verloren bij. *snik* Ze heeft trouwens nu steeds om 9 uur laatste voeding en komt dan tussen 2 en 3 uur weer en dan rond 6 uur. Haar lange ruk ligt dus eigenlijk een beetje te vroeg. Maar het om 11 uur wakker maken voor wat meer werkt helaas niet echt. Dus dan zelf ook maar om 10 uur naar bed... Het zal straks toch wel weer anders worden denk ik. Tirza is trouwens echt van de klok hoor. Jullie kindjes ook? Ze hanteert echt automatisch dezelfde voedingstijd.
Helemi, wat ben ik blij met je positieve bericht zeg, echt super!

Ga je nu toch ook nog langs een osteopaat?

Ik heb trouwens ongeveer 2 weken ook een beginnende borstonsteking gehad. Ik heb inderdaad die borst leeggekolfd, en onder een warme douche de zere plek gemasseerd. Is pijnlijk he? Maar bij mij was het na een dag al veel minder gelukkig.

Deerne, welkom, gezellig als je meeschrijft!

Heb nu even niet veel tijd om verder te reageren, schoonmoeder komt zo langs! Fijne dag iedereen!
Kaatje: Vriend van mijn ouders is een fysio en mijn moeder had met hem gesproken erover...Hij raadde ons toch met klem aan om er even naar te laten kijken. Vaak met een vacuum zijn er toch botjes scheef gaan staan waar hij toch last van kan hebben. Hoe vroeger je erbij bent hoe beter. Hij heeft ooit een cursus gedaan en van de week gaat hij informeren naar een goed adres voor ons.......Fijn. Dat was het enige wat mij een beetje tegen stond, dat je niet weet waar je terecht komt.

Nou dan kolven we die borst gewoon nog een keer leeg als ie weer te vol wordt en masseren we gewoon verder. Denk dat het bij mij komt van de spruw ellende......
Even kort..

Een kloteweekeind gehad.. Alles goed met ons hoor, maar onze hond...

9 juni zou ze puppies krijgen, alles ging zoo goed.. Zaterdag erg benauwd, zaterdagavond naar de dierenarts;; longemfyseem..

Medicijnen mee gahd, hond in de auto om af te rekenen, lopen terug.. Hond dood in de auto!!!

Waarschijnlijk een hartstilstand...

Kan er gewoon niet bij, ben er best stuk van..

Vaarwel Nouschka

Ben ik weer.....Tess slaapt lekker en huis is gestofzuigd...ga mezelf zo even aankleden en dan voed ik Tess rond een uur of 2 weer en dan ff samen lekker naar het dorp. Hoorde net op de radio dat het weer om zou slaan eind van de middag dus maar niet te lang mee wachten.

Vriend heeft gisteren bij de Prenatal zo'n Swing geval meegenomen....meteen de grootste

Was niet echt de bedoeling want ze hebben ook kleinere maar ik laat het maar zo....is goed bedoeld. Hij kan vooruit en zijwaarts schommelen, zitten 6 muziekjes bij en er hangt een draaiende mobiel boven....het zitje is echt heerlijk zacht, ze ligt op een heel zacht beertjeskussen....echt een schommeltje voor baby's...Tis alleen wel een sta in de weg want er zitten hele hoge en lange poten onder....maar het ziet er wel grappig uit...moeten alleen batterijen in dus die ga ik zo halen.

En dan kijken of we vanavond rustig kunnen eten

Fien, Tess ligt nu al 2 weken bij mij in het wippertje...vind ze heerlijk en ik vind het erg makkelijk want ik neem haar overal mee naartoe in dat ding. Als ze niet slaapt bv en ik ga strijken op zolder ligt ze naast me en als ik ga douchen gaat ze met wipper en al mee de badkamer in. En als we in de tuin zitten dan zet ik haar op tafel ook in d'r wipper.

Ik heb er wel eén met verschillende standen dus doe meestal gewoon de ligstand...is beter voor haar ruggetje ook.

Als ik de zitstand doe dan ligt ze ook schuin maar ik heb van die stoffen steuntjes aan de zijkanten dus ligt ze lekker daar tegen aan met haar hoofd...

Tess volgt ons nu echt met haar ogen dus gebruik ik ook wel vaak de zitstand...dan kan ze ons goed zien.

Tess lacht ook heel wat af de laatste dagen...zeker als ik haar kusjes geef...als ze zelf de wipper laat bewegen maakt ze ook geluidjes erbij en begint ze te smilen...

Ik vind het sinds een paar dagen echt een meisje al....niet zo'n baby meer...ze heeft nu echt een eigen gezichtje en ik maak goed contact met haar...

Helemi wat fijn om te lezen dat het zoveel beter gaat nu met die draagdoek...

Ik heb gisteren het boek oei, ik groei gehad en daar stond ook in wat jij zei...dat ze in de 5e week echt een sprongetje maken en daar kan een baby echt van slag van zijn.

Julia, spannend de 1e dag alleen met je kindje...maar komt goed hoor...gewoon met alles je gevoel volgen.

Trouwens....een halve liter melk afgetapt....tjonge...ik dacht dat ik veel had haha...ik ben al blij dat ik tussen de voedingen door precies 1 voeding kan kolven....geloof wel dat ik de 1e 2 weken ook meer melk had dan nu....

Vanmorgen kon ik wel 2 flesje vullen denk ik toen Tess pas om half 6 kwam....ik lig tegenwoordig weer met een handdoek in bed....ben het zat om iedere dag mijn bed te moeten verschonen door lekkende tieten hahah...

Toen Tess ging drinken om half 6 had ik 2 sproeikoppen aanstaan haha..

Potsie, ook weer terug op het forum....

Jouw meisje is net zo zwaar als mijn prinses bij 4 weken en die was al bovengemiddeld....gaat dus goed hé !!

Deerne, leuk als je mee komt schrijven.
VWV, gecondoleerd met jullie hond!!! Wat verdrietig, zeg! Kan me voorstellen dat je flink van slag bent. Heel veel sterkte!!!

Deerne, welkom!

Helemi, wat ben je toch ongelooflijk positief! Alles wat betreft de borstvoeding wat fout kan gaan, gaat zo'n beetje fout en jij zet door! Super! Heb veel respect voor je!

Ik ben vandaag weer naar de vk geweest. Ze heeft me gestript, dus ik ben heel benieuwd of het wat gaat uitwerken. Verder alles goed. Bloeddruk mooi, mooi rustig hartje.

@Snok, maandag 8 juni nieuwe afspraak VK

Ik ga nu even liggen, want weer een rotnacht gehad. Ik heb gisteren op mijn moeders verjaardag de hele middag gezeten en dan krijg ik 'snachts zo'n enorme buikpijn... Ik denk mijn banden, ofzo.... Maar daardoor dus veel wakker gelegen.

Geniet allemaal van het voorlopig laatste dagje lekkere weer en jullie babietjes!!

Als het hier gaat rommelen ga ik het zeker hier melden!!
quote:Elza35 schreef op 01 juni 2009 @ 20:11:

Doggie, met spruw zijn er toch ook witte vlekjes zichtbaar + een witte aanslag op haar tongetje? dat is nl niet zo.. Maar ik ga het vanavond en morgen goed in de gaten houden. het lijkt wel of er zoveel melk uitkomt dat ze wegglibbert zo nu en dan ;)

Nee Tim heeft ook nooit witte puntjes gehad, wel het steeds loslaten, het klakken en ik dus die stekende pijn in mijn borsten na het voeden en pijnlijke tepels met voeden. Hoeft dus niet.

Hoe gaat het eigenlijk met jou Doggie, heb je de bevalling een beetje kunnen verwerken en heb je nog last van al die hechtingen?

Hechtingen zijn nog steeds niet prettig met bv zitten op de bank. En waar iemand het had over veel te wijd, ik heb het idee dat ik veel te strak ben gehecht. Heb eens gevoeld, maar is echt heel nauw nu. Hoop niet dat dat zo blijft.......

Dat zweten 's nachts is echt vies. elke dag bed verschonen en idd in de nacht je shirt verwisselen.

Ja, zo irritant, wanneer zou dat weg gaan??
VWV, gecondoleerd met je hond! Wat verschrikkelijk erg. Hoe oud is ze geworden?

Sanne, ik heb begrepen dat je moedermelk wel vanuit de koelkast in de magnetron mag doen, op de laagste stand.

Tim gister in wippertje gedaan, nou brullen en vanmorgen weer brullen. Hij vind het dus niets. Trouwens ben jaloers dat ze al naar je lacht, lijkt me erg leuk!!

Hier een zware nacht achter de rug en voor het eerst alleen thuis, je raadt het al, een huildag. Kon niet eens douchen en aankleden. Gelukkig zijn mijn ouders nu ff wandelen met hem, ff rust.

Maike, hoop dat je baby nu snel komt!!
Vwv, wat erg. Hoe lang hadden jullie haar al (of heb ik daar over gelezen)? In ieder geval een dikke
Vwv wat erg!!! dikke voor jou!
Heb net gebeld met de eigenaar van de reu waar ze door gedekt was. waarschijnlijk was het een maagtorzie waardoor ze longamfyseem kreeg.

Ze was vanaf 2005 bij ons en we hadden haar geschat op 1-1,5 jaar. Was toen zwaar verwaarloosd en erg bang voor alles. We hebben haar een 2e leven gegeven die ze via het asiel zelfs niet had gekregen. Zijn toen door menig een voor gek verklaard dat we deze uitdaging aangingen. Maar ze was nu zo goed, ook met Daisy!

Welkom Deerne!

Wat een pech allemaal Helemi, nu ook nog een borstontsteking?

Fijn dat je even rust hebt Doggie, kan je even douchen etc..

Hier verder alles super. Daisy slaapt vanaf 12.30! Is nu aan het wakker worden. Ze heeft trouwens veel minder poepluiers sinds ik anders ben gaan voeden. Was paar keer per dag, nu 1 x per 2-3 dagen... Hoe is dat bij jullie??

Ik ga even voeden en dan wandelen om mijn andere hond even op te vrolijken...
Vwv, wat erg van je hond....dikke knuffel !

Wel blij om te horen dat het met Daisy allemaal wat lekkerder loopt nu.

Doggie, je mag moedermelk ook wel verwarmen denk ik in de magnetron maar ik geef Tess gewoon melk op kamertemperatuur...vind ze prima.

Wat jammer dat Tim nog niet in het wippertje wil....misschien volgende week ofzo...Tess zit er ook pas 2 weken in.

Die wil helemaal niet meer in de box momenteel.

En dat lachen komt vanzelf hoor...is inderdaad heel erg leuk...dan ben je die slapeloze nacht of dat gehuil zo weer vergeten.

Heb trouwens weer wat foto's geplaatst op privé...het gaat echt hard nl...ben benieuwd of jullie dat ook zien !

Ook foto's van dat swinggeval haha...(dat sta in de weg)...ik ga zo de batterijen erin doen die ik net heb gehaald....kijken of ze het wat vind.

Over poepluiers...ik heb er toch iedere dag wel 1 of 2 van Tess...en sinds een week veel spuitluiers.
Hee dames...

ZIt in tuin met laptop maar echt lekker lezen kun je niet met zon op je scherm hahaha

VW las over je hond....echt klote....sterkte....

trek

Hier gaat alles lekker...veel gezellige uurtjes gehad en Bicnk doet het super...gisterenavond ff wat huilerig maar was puur verwerken denk ik....

Heb wel vraagje...hoor jullie over kindjes in tuin etc. Wat trekken jullie je kindjes moementeel aan? Want ik heb Bicnk nog niet iets aangetrokken met korte mouw....zou dat eige4nlijk kunnen? Doe dan een romer eronder met lange mouw....En neem aan als je ze in tuin zet dan toch wel onder parasol? Of in wandelwag3en in schaduw?
Sanne ga zo ff kijken...gevoel dat BInck ook super hard groeit...zal ook eens wer nieuwe fotos plaatsen maar tis ook wel het moment van dag lijkt het soms ....of hoe hij ligt ofzo.....ene keer echt nog klein...en dan opeens bol koppie en lijkt hij al zo groot..,.herkennen jullie dat ook?\

welkom Deerne....,

1 juni....tijd is gevolgen...vinden jullie niet? Zo keken we de tijd voorruit naar mei en nu leven we al weer in juni en zijn we bijna compleet.....
Snok, ik heb gisteren en vandaag Tess wel iets aangetrokken met korte mouw....

Ik leg Tess in wipper in de schaduw...in kinderwagen wordt het ook snel te warm en benauwd vind ik.
thx sanne...dacht altijd echt dat je een baby geen korte mouw in eerste 3 maanden ofzo mocht aan doen....weet ook niethoe ik daar bij kom

Tja die kleintjes krijgen het ook gewoon warm....
zo ik was gisteravond aan een berichtje begonnen, maar helaas heb ik het niet af kunnen maken....

dit was het , ik probeer nu verder te gaan.

zo jullie liggen lekker allemaal te slapen - of te voeden natuurlijk...!! (ahum dat gaat niet meer op)

Hele verhalen worden er geschreven en dan begin ik met typen en ben ik het helemaal kwijt...... Vandaag ook de oppas een uur te weinig uitbetaald.... ik ben echt nog een beetje in la-la land......

Midejo, ik hoop dat het wat wordt met de ostheopaat. Je hoort er vaak goede verhalen over inderdaad!!! veel succes! Heb je al gebeld? O nee natuurlijk niet het was pinksterweekend bij jullie. - lees net van de draagdoek! Fijn dat ie dat zo lekker vindt en dat hij lekker heeft geslapen! kan je er weer even tegen aan.

Maike... geen mei baby meer maar juni is ook een heerlijke maand!!!!! je moeder zal het vast leuk vinden als haar kleinkind op haar verjaardag wordt geboren....! Zou mijn moeder wel heel leuk vinden in ieder geval.

Vwv, zielig van je hond! sterkte. Fijn dat het zo goed gaat met Daisy.

Julia, spannend allen! nou de dag is alweer bijna om voor jullie. is het goed gegaan? Vast wel he.

doggie, fijn dat je ouders het even over kunnen nemen nu, kan je in ieder geval douchen!! Balen dat je zo'n last van de hechtingen hebt nog. Moet je na 6 weken terug voor controle?

zo potsie, dat gaat hard! Bij mijn Tess zit 56 nog wel wat ruim zelfs..... Leuk dat je er weer bent. Hoe vinden broer en zus het?

Ik zie dat jullie allemaal goede nachten hebben!!! wat fijn voor jullie allemaal zeg. (klinkt wat sarcastisch maar zo is het niet bedoeld hoor!!

Tess heeft haar eerste verkoudheid al opgelopen van zuslief...... wel zielig hoor je hoort dat ze allemaal snot in d'r neusje heeft maar je kan er niet veel aan doen. En natuurlijk is het 's nachts erger dan overdag, het zal niet, dus ze ligt veel bij mij. vancohtend om half zes was ze ook klaarwakker en ik dus ook, daarna niet veel meer geslapen helaas.

De subway ging goed hoor, zondag maar ik had er al weer een beetje spijt van al die vieze en rare mensen....! gelukkig lag ze lekker beschermd in haar wagen. Tijdens het partijtje gingen we even wat wandelen over 5th avenue en heb ik een paar dingetjes gescoord bij H&M voor tussendoor want wel een maatje groter dan normaal. Maarja, ik moet toch wat aan???

Gisteren weer terug naar de gyn voor controle. Alles gaat goed, ik heel mooi. Ik zal zo een foto op prive zetten. Tess heeft de hele weg daarnaartoe lekker geslapen en bij de dr bewonderde iedereen haar dus dat was natuurlijk weer leuk!

verder zijn we weer helemaal in het ritme. Ik heb nog wel de oppas vandaag en morgen maar ik breng en haal de kids verder zelf. gisteren zat ik weer in het park met ze!! Manlief heeft het drukker dan ooit op zijn werk, dus die is even wat minder thuis. Zondag komt mijn moeder met haar man.

ik ga foto plaatsen op prive en naar julile foto's kijken!
Vwv, sterkte!!! Nooit leuk als je afscheid moet nemen van een huisdier.

Maike, fijn dat de controles goed waren, wij wachten vol spanning af!!!

Helemi, ik heb gekolfd na de voeding om de ontsteking voor te blijven en onder het voeden en kolfen op de harde, pijnlijke plek haard drukken, niet wrijven maar echt druk uit oefenen, doorgaan zodat het flink zeer doet!!!

Deerne, welkom!!!!

Snok, hier ook nog geen korte mouw bij Watse, maar goed hij is ook nog wel klein vind ik, past echt nog in maatje 50, maat 56 moet ik omslaan (rand v/d broek en mouwen). Kwam vandaag vaak om voeding, drinkt dan amper iets en wil snel weer hebben (na half uur). Dit is niet vol te houden omdat ik tussen de ophaal tijden van de schooltjes net 15 min. thuis ben dus dan moet ik heeeeel snel voeden. Vanmiddag veel met speen geprobeerd en uiteindelijk viel hij om 14.00 uur in slaap en slaapt nog steeds. S'nachts gaat wel erg goed, nu overdag nog wat meer tijd ertussen.

Heb trouwens vandaag voor het eerst alles weer zelf gedaan. Om 8.30 school zoon, 8.45 school dochter, 11.00 school dochter, 11.45 school zoon, 13.00 school zoon en om 15.30 weer naar school. Tussendoor nog andere dochter op bed, eten, de huishouding, ouder en kind verpleegkundige op bezoek enz...!! Toch maar weer mooi gedaan!!! En natuurlijk Watse nog vaak gevoed!!

Morgen weer visite, begint nu ook weer los te barsten!! Wel gezellig!
o heb me meteen gewogen bij de gyn en helaas verder nog niks afgevallen sinds ik me 2 weken geleden woog...... balen! De buik wordt wel redelijk plat maar gewicht schiet dus nog niet echt op.

Gisteren een paar normale broeken gepast maar ik pas er maar 1 en die zit strak en een rokje.... van de rest kreeg ik de knoop niet dicht. het zijn bij mij echt mijn heupen.... Als ik over 2 maanden naar NL ga wil ik wel weer mijn kleren aan, dus vanaf nu maar GEEN chocola meer!!!!!
Snok, wij hebben gister Tim wel gewoon korte mouw aangedaan, was zo warm in de tuin. Met een romper zonder mouwen eronder. De dag ervoor bij de buren in de tuin had hij nog een lange mouw romper aan met een shirtje met korte mouw, maar hij was zo warm dat we zijn kleren uitdeden en alleen in zijn romper op de arm lag. Maar wij zitten dan helemaal beschut, zonder zuchtje wind. Vandaag wel gewoon lange mouwen aangedaan, zelf dekentje in de bugaboo omdat het zo ontzettend waaide.
ja foto's staan er op!
Snok wij doen ze wel korte mouwen aan. lekker uit de zon het is zo warm.

Vwv heel veel sterkte

Midejo ik hoop dat het helpt.

Wie zei dat nou net sanne/elza? Over het slapen tijdens stofzuigen hahaha moest er echt wel om lachen.

Zo zwangerschap voor bij en nog steeds last van zwangerschapsdementie

Liv en Liam zijn al heel de dag klagerig. Hopen dat het straks wat minder is.
VwV, wat een naar bericht van je lieve hond!!! het is zo verdrietig om een dier te verliezen.. sterkte!!!

Helemi, dat klinkt goed van je draagdoek! Het is jullie ZO gegund!! ben heel blij dat het beter gaat en dat je toch wel naar de osteopaat gaat, kan geen kwaad denk ik.

Doggie, ze laat soms met drinken in het begin vaak los, maar vaak ook niet, dan lebbert ze lekker door. klakken, wat is dat precies? soms maakt ze wel wat geluidjes, ook hoor ik soms een klakje, maar dat heeft ze altijd wel gedaan denk ik. Tepels zien er ook wel ok uit, behalve 1 kloof met een zielig (na de voeding verweekt) korstje.

Balen dat je nog zoveel last hebt van je hechtingen joh... en dat te strakke is misschien doordat alles nog erg gezwollen is? zijn de hechtingen allemaal nog niet verwijderd?

En verder, ik bedoel emotioneel? Je hebt best een traumatische ervaring achter de rug.. praat je er veel over?

Geen idee hoelang dat nachtelijke transpireren nog doorgaat, vind het echt heel vies, draai wel 2 maal per nacht het dekbed een slag, is dan echt nat, net als kussensloop en hoeslaken!

De wasmachine maakt hieroveruren ;)

Temperaturen jullie je kleintje nog? de kraam deed het elke dag (meerdere malen zelfs) en oh jee als het te laag was...

Ik deed het vanmorgen en ik schrok dat ze 36.4 had! Dus ze ging met romper, kleding met lange mouwtjes, mutsje, lakentje en dekentje met me mee in de Bugaboo. arm kind... maar ik weet dan even niet wat ik moet doen.

Korte mouwen vind ik nu nog wat eng... terwijl ik toch wel een stevige tante heb ;)

Deerne welkom! leuk dat je meeschrijft...

Janets, whow! You go girl!! lekker he, weer helemaal terug. Ik ga ook echt heel goed moet ik zeggen, ben de laatste dagen zo snel opgeknapt! steeds minder last van de interne hechtingen (die zijn denk ik al lekker aan het verweken) en ik krijg al meer routine met de kleine meid.

Net na wandeling en wat boodschapjes (waarom huilt ze in elke winkel en niet als we buiten lopen??) weer gevoed, ik had haar in haar wippertje op balkon gezet, ging een tijdje goed... toen maar weer gevoed en in bedje gelegd, daar heeft ze zichzelf in 5 minuutjes in slaap gehuild, ik heb ergens gelezen dat baby's dat soms nodig hebben; zichzelf in slaap huilen??

Net werd ze tussendoor wakker, 2 huiltjes en ze valt weer als een blok in slaap, heel apart. Ik zit nu lekker op balkon met de babyfoon met lcd scherm, kan ik haar lekker zien liggen!

Hippie, ben benieuwd naar je foto's. zo even koekeloeren... en dat afvallen? ach die reserves heb je nog even nodig denk ik? komt vast vanzelf goed bij je, je was tijdens je zwangerschap nog gewoon slank! (met buik dan he) werkt je belly bandit? Ik draag mijn buikband graag, geeft ook lekker steun bij de wond en bij mijn rug.

Poepluiers, Joy heeft ook al 2 dagen geen poepluier gehad, gelukkig is me meerdere malen verteld dat dit heel normaal is bij BV dus ik maak me niet druk.. verwacht wel een enorme explosie binnenkort ;)

Vanmorgen toen ik haar uit badje tilde en naar haar kamertje liep, begon ze te plassen (had dus wat anders kunnen zijn waaaaah!)

Nog een vraag... ik voel me een beetje opgejaagd door sommige mensen die me bijna elke dag bellen of sms-en. Hoe meer ze dat doen, hoe meer ik afstand van ze wil nemen lijkt wel. Ik ben in deze fase gewoon een heel stuk minder sociaal, wil eerst even in ritme komen met Puk. heb ook een gevoel dat ik een lijst moet gaan bijhouden wie ik allemaal nog moet terugbellen / sms-en / mailen... heel benauwend, iemand die dit herkent??

Okay, ik ga naar prive! ;)
Oh ja.. Snok; jemig ja wat gaat het snel he!! de maand mei is aan 1 kant voorbij gevlogen en aan de andere kant was het de langste maand die ik ooit heb meegemaakt!!! ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven