Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Die 36 euro kwamen er wel overheen, maar het kon alsnog echt uit. Je kan wel even vergelijken :

http://www.bellaforma.com ... ilk-Maternity-mid-25.html

verschilt echt enorm! Die onderste BH is bv in Australie 29 euro en hier 50!!

en dat ik die invoerrechten eroverheen kreeg was pech.. Heb het wel vandaag binnen terwijl ik het 20 feb besteld heb. Komt ook door die stomme duane.
Nog maar een dagje!!! pffff vandaag even gebeuld en uurtje eerder naar huis. Morgen de rest.

Even lekker gelegen op de bank, straks naar Mensendieck, geen zin! maar ga wel hoor..

Sanne, je gaat als een speer met inpakken he, lekker joh, des te eerder heb je alles over en ben je aan kant.

Ik heb 7 april de kraamzorg over de vloer haha... vroeg nog of ik ergens rekening mee moet houden, maar ze zei dat ze niks gaat controleren. goed zo!

Hoe moet je persen??? hihi.... veel succes he morgen, probeer je een beetje rustig te houden, ook al ben je fit! Want je krijgt de rekening gepresenteerd hoor.

Janes hihihiii lachen dat feestje, wel heel leuk zo met die oudjes toch?

VwV wat een mooie setjes!! heel mooi... en dat voor voedingsbeha! Ik durf nog niet te veel voedingsbeha's te kopen want ik verwacht 2 pyramides ipv borsten geloof ik

Kaatje wat balen voor je, idd je had wel anders je verlof ingegaan, maar aan de andere kant, gelukkig heb je verlof en kan je rustig aan doen.

Snok goed te horen dat de storm is overgewaaid joh.... beter zo.

Meerdere harde buiken dus, ik heb echt veel last van de bovenkant, zijn de spieren daar die enorm onder rek staan denk ik.

Ben verder ook weer vergeten, ga ff soep maken ..
quote:verwachtingsvol schreef op 26 maart 2009 @ 18:03:

Die 36 euro kwamen er wel overheen, maar het kon alsnog echt uit. Je kan wel even vergelijken :

http://www.bellaforma.com ... ilk-Maternity-mid-25.html

verschilt echt enorm! Die onderste BH is bv in Australie 29 euro en hier 50!!

en dat ik die invoerrechten eroverheen kreeg was pech.. Heb het wel vandaag binnen terwijl ik het 20 feb besteld heb. Komt ook door die stomme duane.Whoops.... ik wacht ook al zo lang op mijn spullen!!! dus kan ook wel wat extra kosten verwachten...
Even een snel berichtje van mij.

Ik heb niet alles gelezen maar ik zie wel dat het baal dagen zijn voor een hoop. van mij.

De hard slagen zijn zo goed als weer normaal. MIjn bloeddruk nog wel iets te hoog maar niet om je zorgen over te maken. Maandag 30 maart moet ik weer terug.

Deze dag ben ik ook alles zat. Het wordt gewoon te zwaar. De hele dag moet ik al huilen om eingelijk niks. Het goede nieuws is wel morgen ben ik al weer 35 weken Als het goed is wordt dat mijn week
Zo, net lekker uit wezen eten bij de plaatselijke snackbar

Ja ! Lekker Elza, morgen je laatste dagje.....heb je al een beetje idee van ?

Ik weet nog steeds niet of ik nou het gevoel heb dat ik 4 mnd niet naar mijn werk hoef.....voelt aan als zo'n lang weekend met Hemelvaartdag ervoor ofzo...

Dat persen is best nog techniek hoor....niet dat je druk zet op het verkeerde gaatje of dat je gezicht straks op ontploffen staat....en dat je niet zo hard perst dat je kind straks gelanceerd wordt.

We gaan straks al even naar ons nieuwe huis om 8 uur....die mannen gaan de kast van de slaapkamer op zolder installeren. Heb gevraagd of ik al wat spulletjes mee mag nemen omdat we hier kijkers hebben morgenvroeg, dat niet al die dozen hier in de woonkamer staan (staan in de box maar dat hoeft hij niet te weten )...was geen probleem dus ga straks vast 1 auto uitladen....zijn toch allemaal lichte spullen.

Dat prikkendraadgevoel waar jullie het van de week over hadden in je buik herken ik ook hoor....is volgens mij inderdaad de spanning en toch wat beurs aan de binnenkant denk ik....

Soms ligt er een deel van de baby zo hard tegen aan te drukken, dat kan ook niet anders dan dat het pijn gaat doen...

Candy, het blijft spannend hé bij jou !

Mooi Snok, is dus ook weer opgelost ! Volgende week dus gewoon werken ?

Zo, ik ga ff strekken op de bank....ben ik straks weer fit !
Sanne, ik wilde je nog ff succes wensen morgen met de verhuizing!! Lekker delegeren en zelf redelijk rustig aan doen he?
Thanx Doggie !!

Elza, succes en veel plezier met je laatste werkdag vandaag !

En geniet van het moment dat je de deur achter je dichttrekt

Ga me aankleden.....
Sanne, doe je wel een beetje voorzichtig??

neeeeee je bent niet gehandicapt ;) maar wel heel erg zwanger!

Ja ik ga genieten, hoop ik... krijg nl niet alles af, dat weet ik nu al. nou ja jammer dan hoor..
Sanne sucses met verhuizen.

Elza veel plezier vandaag.

Straks komt mijn schoonzus. Dat is echt een tijd geleden zeg dat we gewoon even samen iets gingen doen. (niet dat we vandaag veel doen hoor hahaha)

Vandaag zijn eindelijk de 35 weken begonnen. Nog even dan hebben wij allemaal onze baby's in onze armen.
Sanne Succes met verhuizen!
Sanne, succes met verhuizen!!!

Elza, geniet van je laatste dagje werken en nog meer van je terug reis, dan heb je ECHT VERLOF!!!

Candy, hopelijk hoef je niet meer lang te wachten nu. Kan me voorstellen dat het zwaar is hoor!!

Snok, heb je nu al verlof of mag je nog een week??

Gister even leuk met mijn moeder naar de stad geweest, voor beeb niets kunnen vinden maar zelf nog een leuk voorjaarsshirt gekocht en voor na de bevalling nog een leuk shirt met driekwart mouw.

Vanavond lekker met vrienden uit eten, vanacht de hele nacht over de oppas gedroomd die vanavond komt. Ik had dit nog niet met haarzelf geregeld, alleen met haar moeder, maar dat zat me niet lekker. Bovendien kon ze pas een half uur later komen dan dat wij weg gaan.

Nu komt er een buurvrouw voor dat half uur en het is nu definitief afgesproken met dat meisje dus mijn hart is weer gerust.

Zo stom dat dat de hele nacht bij me blijft hangen. Heb overigens toch wel erg lekker geslapen!!! Misschien komt dat doordat het bed verplaatst is??
elza, laatste dagje, veel plezier (ga je het nog vieren op he werk?) en daarna in de relaxstanddddd (grappig trouwens dat je 5 weken vantevoren opneemt, komt weinig voor, meesten doen 6 of 4 weken).

welk kraamburo heb je trouwens? ik heb WW, zit bij het geboortecentrum in oud-elzadorp in, misschien wel dezelfde? (mijne controleren ook niks nl, tenminste bij zoon was dat zo)

sanne, HEEL VEEL suc6 met de verhuizing. maar gaat vast helemaal goed komen, jullie hebben het allemaal super voorbereid zo te lezen. en natuurlijk veel plezier in de nieuwe casa :-)

snok, fijn dat het niet geescaleerd is. zit die man niet toevallig in zn midlife-crisis?

candy, wat is het gemiddeld qua weken voor de geboorte van een 2ling?? begint beetje spannend te worden he?! :-))))

nou ga maar es even wat doen hier, de bouwvakkers zijn gistermiddag een paar uurtjes bezig geweest en zouden vandaag bellen om het af te maken. nog niks gehoord maar ik laat er mijn dag vandaag NIET door bederven, ZOH
Yeh Chicaa, that's the spirit!!! Gewoon je eigen gang gaan!!
Elza. lekker je laatste dag. Je was er ook wel aan toe he?

Zo de boodschappen zijn in huis, 2e was draait en over een uur komt de werkster, eindelijk voor het eerst in 3 weken weer.

Vanmiddag maar even op de bank rusten, gaan vanavond bij vrienden eten en dat is altijd supergezellig, maar ook druk.

(wel raar, werkt de werkster in ons huis, ga ik op de bank lezen.... )
Nou, de intake van de kraamzorg was prima hoor. Heel aardige vrouw, gewoon een prettig gesprek met veel ruimte voor vragen en ze heeft even naar een paar dingetjes gekeken, o.a. het bedje en de kruiken en ons eigen bed.

Sanne, succes vandaag! En lekker rustig aandoen hè!

Elza, heerlijk je laatste dagje! Ben jaloers, moet nog 2 weken.
Janets, wat vond je man van je bed verschuif actie? Was hij het er mee eens?

Of gaat hij niet meer tegen je in...

Die van mij laat me lekker gaan hahaaha, tenzij ik me te druk maak dan zegt hij er wat van.

elza wat heerlijk zo'n laatste dag.

hier nog vier weekjes! En ik moet zeggen ondanks dat de weken voorbij vliegen kan ik bijna niet meer wachten.

Gister nog even een vriendin op visite gehad. Het was erg gezellig, maar lag daardoor wel vrij laat in bed (voor mijn doen) vanmorgen wel weer om zes uur wakker, dus ik ben nu een beetje duf.

Morgen gaan we lekker naar de drukker voor de geboortekaartjes. Daar heb ik helemaal zin in.

Ook gaan we nog even een gordijntje uitzoeken voor in de babykamer. En ik wil nog even een lamp halen want de lamp die we nu hebben vind ik niet mooi.

Dus het gaat een leuk weekend worden!
Zijn allemaal wel lekker bezig geloof ik he vandaag... voorjaar hangt ook in de lucht merkt ik! ;) volgende week beloofd mooi te worden tralalalalala!!

Chicaa... ik zit ook bij WW, trouwens ook bij Geboortecentrum voor de VK ;) kom jij daar ook dan??

Neeeeej niet je dagen laten verpesten hoor, bij ons doet de telefoon het nog steeds niet en ik laat vriend daar wel even over bellen.

doggie, lijkt mij ook een beetje gek, maar de werkster doet gewoon haar werk en ja... daar betaal je haar voor dus is het niet gek dat je zelf niet meedoet. Maar ik zou het ook raar vinden hoor ;)

janets, lekker geslapen dus met je bed op de nieuwe plek, ja hoe reageerde je man? hahaha die plofte eerst verkeerd misschien? )

Candy, ga jij van de week bevallen meid?? ik ben zo benieuwd!

Heb hier taart staan (3 grote) en denk niet dat ze op gaan, dus wie in de buurt is van Schiphol....
Hee dames.....wat een weertje weer he? ZIet er al weer stukken beter uit als van de week...net als mijn humeur. Na mijn gesprek gisteren zijn heren ook nog in gesprek gegaan en blijkbaar kon er nu wel beter gepraat worden...lijkt erop dat het wel goed gaat komen. Het spreekwoordelijke storm in glas water is weer eens van toepassing....niet helemaal maar goed...laten we het daar op houden

Iig ga ik volgende week nog wel ff naar kantoor....vind dat ik het niet kan maken tov collega's die toch nog wel wat info van me verwachten

Verder trouwens klote nacht gehad...veel wakker en men oh men wat een pijn me rug...hebben jullie dat ook wel eens? Mijn buik was gisterenavond echt weer eens keiharde bal en wist niet hoe ik moest zitten en staan..van ellende vroeg naar bed...maar die rug....pffffff

Nou ja nu weer helemaal ok dus tja......ben zwanger he?

Candy wat spannend bij jou...onze eerste baby...in jouw geval baby's...

Sanne je klintk goed en optimistisch...wel rustig aan he? Succes iig met alles !!!! Enne persen kan je nu dus? Vertel eens wat meer erover? wahahahahah

ELza ik sla taart ff over
Gewoon net alsof je moet poepen Snok

(Edit: dat persen dus)
*breekt even in*

Dag dames,

ik kom even hallo zeggen. Ik zie dat een aantal van jullie inmiddels met verlof is. Wat zijn jullie al ver!

Ik wilde jullie gewoon even sterkte wensen met de laatste loodjes.

Met mij gaat het ok, ik ben inmiddels ruim 12 weken onder weg weer. Raar hoor. Het voelt als 1 grote herhalingsoefening. 1 april krijg ik een uitgebreide echo en gaan ze kijken naar symptomen die Liv had. Ik heb ervoor gekozen geen vlokkentest te doen, wilde geen risico lopen op een miskraam, maar nu weet ik dus nog niet zeker of het goed zit. Anyway, 1 april krijgen we hopelijk goed nieuws.

Nou ladies, ik ga weer, sterkte allemaal!
Watertje, wat leuk dat je nog eens langs komt. Fijn dat het allemaal oke gaat. En wat een spannende week wordt dit dan. Ik duim voor je dat alles helemaal goed is.

Sanne, hoe gaat ie met verhuizen?

Elza, je laatste dagje alweer. Wat een gek gevoel he. Succes in elk geval nog en straks lekker genieten.

Kaatje, jeetje wat ontzettend balen van de bekkeninstabiliteit. Die oefeningen helpen wel een beetje hoor. Bij mij in elk geval wel. Maar ja, het is natuurlijk niet zoals je je verlof had voorgesteld.

Candy, heb ik toch mooi de 35 weken gehaald. Ik ben benieuwd wanneer de kleintjes besluiten te komen.

Wij hadden gisteren een infoavond over borstvoeding. Best wel interessant. Heb toch wel wat meer info gekregen waar ik straks denk ik best wat mee kan.
Watertje, wat fijn om van je te horen. Ik zal aan je denken 1 april wel heel spannend.

Kaatje inderdaad balen van je bekkeninstabiliteit. Hopelijk werken die oefeningen goed.

Suzzel, had jij je man/vriend mee naar de borstvoedingsavond? En vond je dat nuttig?
ff ego:

Werkster is dus gewoon niet komen opdagen!! Weer! Na een half uur wachten maar eens gebeld en wat denken jullie: ze wil er mee stoppen en is dus maar gewoon niet gekomen. Heb dus nu alles zelf moeten doen. Nou ja met de franse slag dus. Ben niet zo goed in schoonmaken, hahaha......

Zo ff op de bank en dan nog de keuken. Manlief mag morgen dweilen ed. Grrrrrr!!!!!!
quote:Julia1979 schreef op 27 maart 2009 @ 14:02:

Suzzel, had jij je man/vriend mee naar de borstvoedingsavond? En vond je dat nuttig?Hoewel je het aan Suzzel vraagt, geef ik ook ff antwoord. Man was mee en vond het meeste wel nuttig.
Dank je wel Doggie!

De dame die borstvoedingscursus geeft had ook al een hele overtuigende mail geschreven waarom hij echt mee "moest" maar die preekt natuurlijk wel een beetje voor eigen parochie. En iedereen lacht me uit als ik zeg dat ik graag wil dat hij mee gaat naar die cursus/bijeenkomst.

Dus ik wilde graag even een objectieve mening

pfff ik heb echt zo geen zin vandaag. nog een paar uurtjes en dan is het nog maar vier weekjes werken voor mij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven