Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Elza, ik werd vanmorgen ook wakker met een mega vlek. De borstvoeding begint nu echt goed te lopen. Manneke groeit er ook goed van. Weegt nu 3820 gr, dus al boven geboortegewicht.

Guusje, ik ben vandaag gebeld door het consultatiebureau. Ze komen vrijdag voor een intake. Ben benieuwd. Manneke slaapt namelijk op zijn zij met een zijligkussen en dat schijnen ze niet leuk te vinden. Maar ja, Lucas vindt op de rug slapen helemaal niks.

Twinkel, potsie en julia, gefeliciteerd met jullie meiden!
Suzzel, in het ZH werd Joy juist telkens op haar zij gelegd en dat doen we nog steeds, wel beetje rekening mee houden dat ze wisselt van kant..

Ze noemen het niet voor niks ook wel consternatie bureau ;)
Elza, ik wilde er ook niet aan hoor...aan die speen maar ze zat op een gegeven moment overal aan te kluiven...aan de knoopjes van vriend zijn polo en ik had iedere keer overal natte plekken als ze bij me lag van het sabbelen aan mijn shirt.

Ik geef haar alleen de speen als ze beneden ligt in de box of wippertje..als speentje dan eruit valt dan ben ik er zo bij.

Als ze gaat slapen boven, overdag of 's nachts, dan geef ik haar geen speen...ben ook bang dat ik dan straks de hele nacht in de weer ben met speen weer terug in haar mondje te doen..

Maar het lijkt erop dat ze genoeg heeft aan die paar zuigmomentjes op d'r speen per dag.

Ik vind het overigens geen gezicht die speen...vandaar dat ik er ook eigenlijk niet aan wilde...maarja..er zullen nog wel meer dingen komen die ik voorheen niet wilde en uiteindelijk toch zullen gebeuren.

Hier trouwens al vanaf het begin af aan aan de compressen....en dan zijn ze 's nachts nog helemaal doorweekt en in het begin sliep ik zelfs met extra handdoek in bed...is nu overigens wel iets minder maar die compressen heb ik echt nodig.

Maandverband overigens niet meer...mag ook wel want ik moest al lappen met die gebroken vliezen....het werd tijd om de boel daaronder weer ff te luchten ook

Ik ga prinses uit bedje halen....die ligt nog steeds te tukken...hoor af en toe alleen gekreun door de babyfoon en zie dan de lampjes uitschieten...

Kan ik haar mooi even voeden voordat ik aan het eten ga beginnen...
Dan heb je een mooi speen-compromis gesloten met Tess

Lijkt me zalig als je een beetje uit de kraamtijd bent, niet meer vloeien, je weer een beetje kunnen bewegen... met de kleine op stap.. kleding aan en shoppen.. zo zie, er steeds weer een moment waar je naar uitziet en voor je het weet is je kleintje groot en verlang je weer naar een baby! hihihiiiiii ;)

Ja, jij had vanaf het begin voldoende voeding he! haha... lekker hoor, ik heb wel een beetje lopen hannessen in het begin

Joy ligt ook nog heerlijk te tukken, slaapt veel vandaag en ik weet niet zo goed of ik haar wakker moet maken om te voorkomen dat ze vannacht veel wakker zal zijn. Kraam zei dat het niet veel nut heeft om dat te doen... iemand ervaring?

Morgen gaat lief dus naar UK.. er is voor morgen, vrijdag, zaterdag de hele dag kraamhulp geregeld, een dame met veel ervaring, waar ik weer nieuwe dingen van kan leren, zondag blijft ze tot lief thuis is. Hmpf ik zie er enorm tegenop, dat is de onzekerheid hoor, want het zal vast lukken.

Chicaa, hoe gaat het bij jou nu je man weer van huis is??
meiden even snel ik heb niets kunnen lezen, want volgens mij houdt Eline niet van de Viva... Iedere keer als ik naar de laptop kijk begint ze aandacht te vragen.. Men wat word je geleefd die eerste dagen!

Even wat ik nu snel gezien heb

Twinkel hartstikke gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. 9 pond mijn hemel ik vond Eline al enorm.

Hoop dat alles goed gaat.

Midejo, ik hoop dat het bij jou ook allemaal goed is gegaan en dat je heerlijk aan de knuffel bent.

Elza vervelend dat je niet naar het graf kan. Ik kan me voorstellen dat je daar graag met Joy naartoe geweest was.

Sorry meiden, meer heb ik echt niet gelezen.

Hier alles redelijk. Bevalling is me behoorlijk tegen gevallen hoewel het echt een super goede bevalling was (toch te lage pijngrens) Borstvoeding wil nog niet op gang komen, dus we voeden nu een beetje bij. Eerste nacht thuis was verschrikkelijk ze bleef maar huilen en we wisten echt niet wat te doen. Ik zie een beetje op tegen vannacht.

Verder helemaal verliefd op onze grote meid (maat 56.... 50 past net wel of totaal niet) met een bos haar waar je u tegen zegt. Zal kijken of ik snel een fotootje op prive kan zetten.

Ik ga nu snel weer even wat kleine dingetjes doen, want dit waren de eerste 5 minuten voor mezelf sinds de bevalling en ik hoor al een beetje gepruttel uit de box aaaaah Moeder zijn is topsport voor alle moeders die al een kleintje hebben rondlopen hoe doen jullie dat????

Sorry voor de ego ik beloof volgende week wordt dat beter en zal ik meer reageren....
quote:sanne069 schreef op 27 mei 2009 @ 17:37:

...het werd tijd om de boel daaronder weer ff te luchten ook

..

wat breng je het weer leuk!!!

Elza, tampons????????? echt?? Bij mij hebben ze gezegd dat dat echt niet mag! Ik heb dat nooit gedaan bij navloeien..... Zou graag van dat maandverband afwillen maar......

O en dat glaasje wijn, precies wat Sanne zegt meteen na een voeding mmmmmmm had van het weekend een heerlijk roseetje....! Ja en helaas moet bij mij het broodje filet nog wachten tot juli, maar OOOOO wat heb ik daar trek in!

Julia, leuk even wat van je te horen! Jammer dat je bevalling tegenviel maar nu kan je genieten... heb je fijne kraamhulp?

Ja janets, weer naar school! Vind het wel gezellig hoor, maar ik heb nog niet heel veel buiten gelopen.. nou we zien wel. Wel heel leuk om iedereen weer te zien!

verder weet ik het even niet meer.
Elza, dat je niet naar het graf van je moeder kan vandaag...

Midejo (of dochter) hoop toch snel wat te horen!

Filet Americain: lekkerrrrr, heb er ook al de nodige broodjes mee gegeten! Alcohol heb ik me nog niet aan gewaagd, daar heb ik op het moment helemaal geen behoefte aan. Maar fles Drambuie staat al te wachten!

Lekken: voel af en toe toeschietreflex en weet niet precies waarom. Zonder 'koffiepads' zker vlekken in mijn shirt. Vriend grapte al echte koffiepads te gebruiken voor een lekker koffie verkeerd

Elza, kan me voorstellen dat je er tegen op ziet als man naar UK is. Je zult zien dat het je gaat lukken, van te voren lijkt het zwaarder dan het is. Zeker met goede hulp kom jij je dagen wel door!

Luchten: daar is het wat mij betreft ook wel tijd voor. Ik vloei gelukkig nog maar erg weinig, alleen af en toe roze slijm. Met klein maandverband red ik het. Maar zou er graag helemaal vanaf zijn.

Heb nog niemand gehoord over aambeien... Dacht dat die mijn gespaard was gebleven maar heb er nu sinds een paar dagen toch last van. Grrrrr!!!!

Julia, je klinkt fris en fruitig! Vannacht gaat het vast beter!

Verder ben ik het ff kwijt.

Nu ff online shoppen voor wat voedingsshirts.
Anne slaapt trouwens tijdens dit slaapje voor het eerst op zijn zij. De eerste twee weken gaf de kraam aan dat hij op zijn zij 'moest' liggen zodat hij zijn spuug makkelijk kwijt kan. Na twee weken zou hij op zijn buik kunnen draaien vanaf zijn zij en moeten we hem op zijn rug te slapen leggen.

Was het eigenlijk al vergeten tot ik hem vanmiddag ongeveerop zijn buik vond, nu slaapt hij dus op zijn rug.
quote:hippiechicknyc schreef op 27 mei 2009 @ 18:21:

Zou graag van dat maandverband afwillen maar......

Hippie, zwijg me ervan. Ik haat die lappen in mijn broek, hoe dun die ook mogen zijn. Ik loop er enorm chagerijnig van. Ze werken enorm op mijn systeem, net als die steunkousen. Kan geen gewone broeken dragen dankzij die dingen. En die moet ik nog 4 weken dragen Tampons mocht ik vanaf 14 dagen na de bevalling dragen, da's komend zaterdag. Het zal niet spijtig zijn Mijn klever gaat er zo af van mijn wonde, benieuwd hoe dat eruit zal zien.

Guusje, jij kan alweer in je broeken? Ik nog lang niet hoor. Kreeg vandaag op mijn donder omdat ik op mijn eten let. Zie alweer 2 dagen lijkbleek, maar heb dan ook nog niet echt veel vlees gegeten, wel slaatjes en zo. Blijkbaar haal ik daar niet genoeg kracht uit?

Elza, . Jammer dat je niet naar het graf van je moeder kan gaan.

Midejo, ik hoop dat alles ok is?
Mij is verteld dat je met het vloeien geen tampons mag gebruiken maar ik lees hier toch een paar keer dat ze gebruikt worden???

En aambeien, gelukkig geen deze keer. Had er 1 net een paar weken voor de bevalling maar was gelukkig net weg en is ook niet meer terug gekomen.

Heb vandaag even oppas moet regelen voor 2 kids. Valt nog niet meer hoor. Volgende week hebben we namelijk een weekend lang feest hier in de stad en wij hebben voor beide avonden kaartjes. Komen namelijk diverse artiesten, Clouseau, Kane etc. Super gezellig, had alleen niet verwacht dat ik er al naar toe zou kunnen dus zouden we kaartjes door verkopen. Maar voel me goed genoeg dus gaan we zelf, ja en dan heb je oppas nodig voor 2 kinderen 2 avonden. Alle ouders maar uit de kast getrokken en die willen gelukkig wel oppassen, mijn ouders op beide kinderen, schoonouders op de oudste. Nu dus alleen voor Norah nog iets regelen voor 1 avond.

Guusje, ik ben gisteren gebeld door consternatie bureau en die komen morgen al langs (is ze precies 2 weken).

Zo nog 1 avond samen en dan beginnen de kraamvisites....hebben heel lang op zich laten wachten deze keer. Maar zitten nu vol van morgen t/m maandagavond.
Waar blijft nieuws van midejo???????

Guusje, ben vandaag gebeld door consultatiebureau, ze komen dinsdag.

Moet nu voeden, Watse eet manlief zowat op.
Sorry hoor...even ego berichtje....Wordt helemaal moedeloos hier...Huilen huilen huilen.......alleen maar aan de borst willen, en niet slapen. Hebben hem vanmiddag al een keer laten huilen maar dan blijft hij gaan....hebben het een half uur uitgehouden toen maar weer eruit gehaald en heb ik hem bovenop mij gelegd....slapen, maar dan weer maar een uurtje. Hij is echt ondertussen niet te genieten en gaat dus alleen maar meer huilen hierdoor.

Vervelende is dat er zoveel factoren zijn die het kunnen zijn.....

1: de borstvoeding...is allemaal weer nieuw omdat hij natuurlijk twee weken via vinger gevoed is

2: Regeldag omdat de borstvoeding net weer begint en we weer op elkaar af moeten stemmen

3: De spruw die er nog steeds zit, want doet nog steeds zeer en zag weer een wit plekje (begrijp ik noks van met al die medicijnen)

4: De medicijnen...kan zijn dat hij er helemaal niet lekker van is

5: In oei ik groei bespreken ze het eerste sprongetje....waarbij hij huilerig is en terug naar mama wil...

6: Krampjes (die hij af en te ook wel heeft door het vele drinken aan de borst)

(* een uur verder want meneertje was weer helemaal overstuur en gaat niet slapen, zit nu bij vriend die zo lang de pink erin zit hem stil kan houden)

Heb echt even een baaldag......voel me helemaal geen goede mama op dit moment.....door de slechte sart met bosrtvoeding nog steeds geen regelmaat...hij komt maar wat...ene keer om het uur andere keer zit er opeens 5 uur tussen en ook op verschillende momenten op de dag.

En hij is nu gewoon niet blij..... Is heel snel heel erg overstuur wat mij ook weer een beetje overstuur maakt. Wil gewoon zo graag dat hij blij en tevreden is. Dan lees ik jullie verhalen....voedingen om de drie a vier uur.....leggen hem/haar zo in bed...lekker slapen......Ishan weigert overdag zijn bed gewoon.

Sorry hoor....moest het even kwijt. Hij is mijn allesje maar ik vind het wel heel erg moeilijk hoor.........

Sorry voor ego berichtje........Hoop morgen beetje tijd te krijgen om eventjes verder te reageren op iedereen....Ga nu gauw naar bedje toe (met Ishan erbij want hij weigert op dit moment weer echt te gaan slapen...)

Ik hoop dat het een sprongetje of regeldagen zijn want dan is het hooguit over een paar dagen allemaal weer rustig.

*volgens mij slaapt ie....???...Hoop hoop......
Hee dames....

allereerst....elza dikke knuffel voor jou...snap heel goed dat je vandaag graag even naar je moeder was gegaan....samen met je meisje...

En Helemi....jeetje wat een doorzetter ben jij. Nogmaals....hoe hou je dit vol? Logisch dat je ff vreseijke baaldag hebt. Morgen hoop ik dat het zonnetje weer schijnt...letterlijk en figuurlijk

Las ook nog wat over auto inbraak...echt klote...leaseauto of niet....

Midejo...hoe zou het met haar zijn? al kleintje in armen?

Hele dag druk gweest.....vandaag naar kapper...heb mijn weekje uiterlijke verzorging ..Binck meegenomen en ging wederom perfect. Hele dag ook heerlijk liggen pitten....of beetje om zich heen kijken...maar vanavond ff hick up...wil ff niet in eigen bedje en constant bij ons zijn.....Ga zo laatste fles geven ...hij ligt nu hier beneden te slapen en dan maar eens kijken of hij wel lekker in eigen bedje gaat slapen....

Sanne ik heb die streep ook nog en niet lichter....
ff snel een dikke knuffel voor helemi, ik vind je ook een doorzetter hoor, zelf had ik de moed allang opgegeven.

hopelijk is ishan vandaag weer een beetje een zonnetje!!!

en snok, hoe is de nacht gegaan??

hier van half 7 tot half 7 in bedje gemaft, daarna nog uurtje bij mij in bed samen met zoon, gezellie. klein uurtje wakker geweest, badje en flesje en maar weer pitten (op een gegeven moment zou ze toch uitgeslapen moeten zijn??)

ga weer, krijg zo kraamvisite, collegaatje van andere afdeling komt even zwitsal snuiven, gezellig!
Helemi, dikke knuf voor jou. Dit zijn de moeilijkste dingen. Je weet niet waarom hij huilt, het maakt jou weer onzeker en onrustig, misschien voelt hij dat, etc etc. Probeer rustig te blijven voeden.

Ik heb bij onze oudste 2 maanden (!) gekolfd en gevoed en na 2 maanden pakte hij ineens toch de borst en heb ik 6 maanden borstvoeding gegeven.

Je moet het zelf echter nog wel aankunnen.

Je kunt ook proberen hoeveel rustiger hij wordt van flesvoeding...
Hehe Chicaa, vriend maakte net de opmerking dat hij naar baby ruikt en het best grappig vindt

Vraagje: geven jullie je kleintjes iedere dag een badje? Of wassen jullie ze gewoon met het washandje? Abby vervelt heel erg en ik kreeg de raad om haar niet iedere dag maar om de 3 dagen in haar badje te doen en de andere dagen gewoon met een washandje te wassen...
hoi meiden, ben weer online!

Jullie hebben t al gehoord, dinsdag ochtend is onze mooie dochter Suze geboren :-) Bedankt voor alle felicitaties!

Ja, ongeloofelijk he, een kind van 9 pond in 2.5 uur op de wereld gezet... Heb nog geen 5 minuten geperst, 2 persweeen. Maar dat klinkt beter dan t was. t was echt heel heftig en pijnlijk allemaal, ik durf er gewoon eigenlijk nog niet zo goed aan terug te denken.

Maar alles gaat nu heel goed. Suze is heel mooi, met een dikke bos donker haar. Ze lijkt helemaal niet op zoon als baby, echt een heel ander kindje. Alleen ze gaat heel hard huilen als ze op haar linker zij gelegd wordt. zodadelijk komt de huisarts even langs om te kijken naar haar schpoudertje. we denken dat ze in de turbobevalling misschien haar sleutelbeen gebroken heeft

Zoon reageert heel lief naar Suze, hij blijft maar kusjes geven. Maar op andere momenten is ie wel heel opstandig en lastig, moet duidelijk wennen aan de nieuwe situatie,
Twinkel, je bent er weer!!! Het zal ongetwijfeld heftig zijn geweest die bevalling, hopelijk valt het mee met haar sleutelbeentje.

Zoontje heeft zijn tijd even nodig, komt wel weer.

Mooie naam hoor!! Nu lekker genieten!!

Helemi, wat een doorzetter ben jij, het is soms zo moeilijk om aan te geven waar het nu van komt, waardoor ze huilen. Wel slopend hoor.

Hopelijk gaat het vandaag beter.

Fien, Watse vervelt ook heeeeeeel erg, ik badder hem ook niet elke dag hoor, om de dag of om de twee dagen, voor de rest even kop en kont wassen.

Waar blijft midejo nou???? Maak me eigenlijk wat zorgen!!!!
Ik maak me ook zorgen om Midejo, Janets.

Twinkel, wat leuk dat je terug bent. Je bent wel heel opgelucht dat de bevalling voorbij is zeker. Hopelijk is het niks ernstig met Suze.
Ja, vreemd he inderdaad, dat we nog niets van Midejo gehoord hebben, hopelijk is ze gewoon heel hard aan het genieten!!!

Helemi, dikke knuffel voor jou hoor! Het is gewoon heel moeilijk inderdaad als ze huilen en je niet weet wat er mankeert. Wat Guusje ook al zei, probeer zo rustig mogelijk te blijven. En heb je wel eens gedacht aan inbakeren met bijvoorbeeld een 'swaddle me' doek? Heb ik met mijn oudste goede ervaringen mee. Doet het voeden je trouwens geen pijn meer?

Fien, ik doe Lukas bijna iedere dag in bad, alleen niet op de dagen dat ik alleen met beide kids ben. Lotte gaat dan namelijk zo ongeveer de hele babykamer overhoop halen, en ze is nog te klein om alleen beneden te zijn.

Twinkel, jij dus ook zo'n zware baby in 2,5 uur tijd. Komt overeen met mijn bevalling. Vond je het na afloop ook zo onwerkelijk, dat ze al geboren was. Ik had echt zoiets van: 'he, hij is er gewoon al...'. Hopelijk is er trouwens niets aan de hand met haar schoudertje. Mooie naam trouwens!

En zoontje trekt vast bij. Bij ons heeft het 2 dagen geduurd voordat de oudste weer 'normaal' ging doen.

Snok, is Binck nog lekker in slaap gevallen gisteravond?

Visje, leuk uitje heb je in het vooruitzicht!

Elza, vandaag alleen met de nieuwe kraamhulp dus. Hopelijk klikt het goed, en je zal zien dat het achteraf waarschijnlijk meevalt. Maar is snap dat je er als een berg tegenop ziet hoor. Logisch! Is je man volgende week wel gewoon in Nederland?

Julia, wat vervelend dat je zo'n nare eerste nacht thuis achter de rug hebt. Hoe is het vannacht gegaan?

Hier komt vanmiddag een vriendin met een babytje van begin april, kunnen we eventjes vergelijken
Goeiemorgen!

Hier ook eentje die komt checken (had het ook al vanmorgen via foon gedaan) maar nog niets van Midejo....ook hier iemand die zich beetje zorgen begint te maken....Hoop maar dat ze gewoon lekker aan het knuffelen is en door hectiek ff ons vergeten is...

Twinkel fijn dat je er wer bent!! Mooie naam....enne ff rustig bijkomen. Laat bevalling ff voor wat het is...die verwerking komt wel...misschien dat je het keertje hier (prive) van je af kan schrijven?

Hier een goede nacht! Hij wilde gisterenavond blijkbaar ge4owon ff bij ons zijn....na laatste fles rondhalf 1 heeft hij geslapen tot 6 uur. Daarna weer tot 10 uur dus zijn net samen wakker....gebadderd en aangekleed....ook fles zit er al in en hij ligt nu even in box....ga zo zelf ook douchen want wil ff naar inloop spreekuur van consultatieburo.

Binck heeft opeens aan een zijde van gezicht uitslag....ook bij oortje zit continue oorsmeer? Ff laten checken...een vriendin zei tegen me miscshien wat uitslag van melk....maar toch.....
huisarts is net geweest, we gaan zo even foto laten maken in het ziekenhuis. als t gebroken is doen ze er verder niks aanhoor. maar dan weten we dat we de komende weken even extra voorzichtig met haar zijn
Okee twinkel, het is inderdaad fijn om te weten of het wel of niet gebroken is! Succes!! KAn je zelf wel mee???

Ik heb trouwens wat baby foto's geplaats op prive!!! (Eindelijk)

Heb vandaag alle tijd, ga zo met Watse naar school lopen om zoonlief op te halen, kan me niet voorstellen dat het tegen zal vallen dat stuk te lopen maar zeker weten doe ik het niet natuurlijk, heb het idee dat ik bijna weer kan beginnen met hardlopen maar dat zal in de praktijk wel niet zo goed gaan, hahaha!! Wil binnenkort wel beginnen hoor, met de andere kids stond ik met 4 weken weer op het ijs en werkelijk ik kon mijn ploeg (met de tong op het ijs) bij houden!!! Heb nu een jaar niet gesport dus maar langzaam opbouwen over 2 á 3 weken.
Twinkel, 2,5 uur! Wow hee dat is echt heeeel snel. Fijn dat alles goed gaat.

Fien, ik kreeg het advies om om de dag in bad te doen. Is dus blijkbaar ook weer overal anders. De andere dag was ik dan gewoon met washandje. Gaat wel prima.

Helemi, balen zeg. Ik hoop voor je dat het vandaag beter gaat.

Ik geef ook maar af en toe de speen trouwens. Hij heeft er niet altijd behoefte aan, maar soms blijft hij maar zuigen en is een speen dus de enige oplossing. In het begin dacht is steeds dat ie nog honger had, maar dat blijkt dus wel mee te vallen.

Vandaag trouwens voor het eerst alleen met Lucas en het gaat tot nu toe helemaal super. Vannacht weer goed geslapen. Vanmorgen wilde hij niet slapen, maar toen heb ik hem dus maar gewoon vast in bad gedaan. Nu ligt ie weer lekker in zijn bedje en heb ik lekker even tijd voor het forum. Mmm het begint echt wel te wennen al.
Ja, ik vraag me ook af waarom dochter van Helemi niet even het nieuws op het forum kan zetten....ga me hierdoor ook een beetje zorgen maken. Hoop in ieder geval snel wat te horen !

Twinkel, ook weer online

Leuke naam Suze en je bevallingsverhaal kun je op privé plaatsen...misschien schrijft dat ff lekker van je af.

Hoop niet dat het sleutelbeentje gebroken is maar dan weet je in ieder geval wel waar het gehuil vandaan komt.

Jee Helemi, ik heb echt ontzettend met je te doen...het loopt bij jou vanaf het begin af aan al niet lekker en kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt.

Ik hoop in ieder geval dat Ishan zo moe is vandaag dat ie lekker gaat slapen vandaag en dat je van hieruit een nieuwe start op kunt bouwen !

Kom net terug van consultatieburo....alles prima in orde...altijd weer fijn om te horen. Tess was 350 gram aangekomen en zit nu op 4530 gram en is 55 cm lang....alles boven het gemiddelde....niet teveel hoor maar ze groeit in ieder geval goed.

Tess had voordat we weggingen nog een spuitluier thuis en kleding zat helemaal onder...dus toen we daar waren moest ik Tess weer uitkleden voor de 3e keer in een uur tijd en daar had ze ff geen zin in dus begon ze een beetje te huilen....gaat die arts een paar keer vragen of ze soms moe is.....sorry hoor, maar hoe zou hij het vinden als je in je nakie op een weegschaal moet, aan je beentjes wordt getrokken, dan weer zo'n koud geval op je borst om je hartslag te horen en zo'n lang ding in je oor...

Ze wil nu trouwens ook niet in d'r bedje boven....net gevoed en is ze in slaap gevallen maar zodra ze in haar bedje ligt begint ze na 5 min. te huilen...dus ze ligt nu lekker naast me in d'r wipper...als ze in slaap valt dan leg ik haar wel in d'r bedje.

Gisteravond om half 11 naar bed gegaan....ik was echt zooo moe....Tess kwam om half 2 en daarna weer doorgeslapen tot half 6 en toen tot kwart voor 7....toen heeft ze lekker tussen ons in gelegen en is ze weer in slaap gevallen tot 8 uur.

**********tussendoor even voeding erin gegooid************

Ben vandaag weer om de 2 uur aan het voeden lijkt het wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven