Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
Hier ook van die golfbewegingen nu. Alsof ie niet meer schopt, maar alleen maar koppeltje duikelt ofzo....

Ook hier weinig zwaar werk op de wc.....dat gebeurt maar een paar keer per week....

Over die crocs....de standaard crocs zijn lelijk, maar ze hebben ook mooiere modelletjes, die vallen toch wel mee???

Heb er zelf geen, maar mijn zus en moeder lopen er in de zomer heel veel op. Een jongen zou ik het niet aan trekken, meisje is weer een ander verhaal.

Ben van plan borstvoeding te geven, al weet je nooit hoe het loopt. Iig tegenwoordig hoor je toch vaak dat moeders al snel op de fles overstappen ivm kloven oid.

Wij moeten ook nog op zoek naar kaartjes, wij hebben nog geen idee!!
Moggu,

Ik heb wel teruggelezen maar weet niet meer waar alles over ging ;(

Zwaar weekend gehad? ik wel... zaterdag weer veel in de weer terwijl ik slecht geslapen had, 's avonds bij vrienden gegeten, lagen om 2 uur op bed. Gisteren in huis bezig, toen naar schoonmoeder waar we geacht werden mee te eten.. 21 uur pas thuis, en dan heb ik voor mijn gevoel geen rust gehad.

Kreeg aan het eind van de avond dan ook erg veel last van mijn buik, niet echt hard maar krampen in de banden of spieren.. weet het niet precies, maar het voelde heel vervelend.

Weet iemand waar je z'on steunband kan halen? Ik moet woensdag aan de slag in het app om schoon te maken, maar heb zo snel pijn in mijn rug/buik, dus ik wil gaan stutten

Pukkie is heeeeel druk, idd golfen ;) gisteravond had ze de hik en heeft ze volgens mij wel 4 x om haar as liggen draaien, vreemd gevoel he, maar ook heel fijn !

Crocs... VRESELIJK! haha vind ze zooo erg. neefje en nichtje lopen er de hele zomer op, vind het een beetje tokkie overkomen en ik vraag me af of het goed is voor de voetjes?

maar ik vind Uggs dus ook afschuwelijk hoor.. Ben dan ook een beetje een kakker hahaha...
Oh ja... de stoelgang is hier ook een beetje aan het stagneren, gebruik nu elke ochtend een Activia yoghurtje, dat helpt wel.
Goedemorgen allemaal!

Hier wordt even niet veel gewerkt, want ik ben heerlijk vrij vandaag!

Straks ga ik even bij de drukker een paar boeken halen met geboortekaartjes, want ik vind dat toch makkelijker dan via internet.

Snok, eeeeeh ik durf het bijna niet te vragen, maar eeeh, zou jij mijn leeftijd aan willen passen in het schema???

Vanaf vandaag ben ik geen jeugdige twintiger meer......

En crocs, tja, ik vind ze bij volwassenen verschrikkelijk, maar bij kinderen misschien wel leuk...

De stoelgang hier gaat prima! gelukkig.

Ik vind het wel super dat die kleine steeds meer gaat bewegen en dat je nu ook mijn buik ziet bewegen!! echt zo speciaal. Ik vind het gewoon gezellig!
Hoihoi.

Ik ben ook van plan oom BV te geven. Of het lukt is natuurlijk een 2e, maar we gaan ervoor.

Ik doe geen zwangerschapgym oid jacky, wij gaan vanavond voor het eerst naar samen bevallen.

Ik herken het benauw zijn Sanne. Helaas hielp bij mij het kussen niet..Heerlijk nog even shoppen. Ben eigenlijk van plan niks meer te kopen aan zwangerschapskleding, maar of dat lukt...

Ben benieuwd hoe de bolide bevalt Janets! Heerlijk dat je zo flexibel de kids op kan laten vangen. Inderdaad een voordeel van zo'n klein dorp. Ik hoop dat ik dat straks ook kan doen.

Over de badkamer: De vloer is er geheel uit en we hebben een nooddouche kunnen maken in de ruimte ernaast (het washok met de CV). Heb er net gedouchd en dat wil eigenlijk wel aardig. Heb hubby er nog even op aangesproken dat over max 5-6 weken de badkamer toch echt klaar moet zijn. Ze gaan ervoor, dus meer kunnen ze niet

Van zaterdag op zondag erg slecht geslapen. Ik had ook het idee dat mijn baarmoeder zo hoog zat dat de kleine mijn maag aan het terroriseren was, niet echt fijn Zondag gewoon rustig ontbeten (Brinta) en rinchting 9 maandenbeurs vertrokken. In de auto wat ziekjes, maar daar ben ik zoiezo geen held. Onderweg nog even overlegd over namen, het wordt nog wel eens wat

Daar had ik echt van die misselijkheidsaanvallen. Niet echt fijn in die drukte Was opzich wel leuk, maar dit zette toch wel een domper. Weinig laten merken omdat hubby zo lief was :+: We hebben een slaapzakje voor 1 euro meegenomen(altijd handig), een pakket van Weleda (heerlijke olie) en een babyfoon.

Terugweg werd de beroerdheid steeds erger. Nog gegrapt dat ik toch nooit overgeef dus dat hubby niet voor zijn auto hoefde te vrezen :7 . We waren nog een 20 minuten thuis en ja hoor, alles kwam eruit :puke: Dit zal de 4e of 5e keer zijn dat ik overgeef waarvan 2 keer door drank. Moet je nagaan hoe beroerd ik was... Verder de hele nacht niet kunnen slapen. Constand kwam er brandend maagzuur omhoog zodra ik ging liggen. En moest op mijn rug, anders had ik het idee dat er iets mijn maag afkneep...

Om 4 uur heb ik even door het huis gelopen en alle kussens verzameld. Heb een hoog hoofdeinde gebouwd en toen ging het beter. Zit nu net beneden en mijn maag knort. Durf ook niks te eten, voel me net een beetje aardig Ik hoop dat dit even is en niet voor de komende 9 weken zo gaat, want dat hou ik niet vol hoor

Zit vandaag maar thuis te werken met een emmer ernaast. Gelukkig kan ik veel thuis doen en die laatste 4 weken moeten dan maar zo hoor

Jeetje wat een verhaal weer...
quote:Julia1979 schreef op 23 februari 2009 @ 09:37:

Goedemorgen allemaal!

Hier wordt even niet veel gewerkt, want ik ben heerlijk vrij vandaag!

Straks ga ik even bij de drukker een paar boeken halen met geboortekaartjes, want ik vind dat toch makkelijker dan via internet.

Snok, eeeeeh ik durf het bijna niet te vragen, maar eeeh, zou jij mijn leeftijd aan willen passen in het schema???

Vanaf vandaag ben ik geen jeugdige twintiger meer......GEFELICITEERD!!!!
Ja Julia, van harte!!!
Hee Julia, gefeliciteerd! Welkom bij de dertigers!
quote:Elza35 schreef op 23 februari 2009 @ 09:36:

Moggu,

maar ik vind Uggs dus ook afschuwelijk hoor.. Ben dan ook een beetje een kakker hahaha...Hele Gooi loopt dagelijks op Uggs.
Julia, gefeliciteerd!!! Maak er een leuke dag van.
Mogge,

Ik ben ook van plan om borstvoeding te geven....vandaar zaterdag ff 2 voedingsbh's gekocht....hoop dat het lukt !

Oh, verwachtingsvol....ik heb geen zw.sch.kleding meer gekocht hoor...dit was kraamtijdkleding haha....

Poeh, klinkt ook niet zo lekker allemaal hoe jij je voelde van het weekend. Bij mij zit baarmoeder ook hoog en had ook weer last van mijn linkerrib...volgens mij ligt ze met d'r hoofdje er tegenaan te duwen ofzo.

Lees het net bij Elza ook en ook herkenbaar....ik heb ook erg slecht geslapen het hele weekend....benauwd, maagzuur, steken in buik, opgezet en veel beweging van prinses ook midden in de nacht(dat vind ik dan wel weer leuk).

Het verschilt ook heel erg....zaterdag nog de hele dag gewinkeld en voel ik me echt top....zaterdagavond nog naar een optreden geweest van een collega in een kroegje en lag er pas om half 3 in....ook geen probleem. Vervolgens ben ik dan wel over mijn slaap heen en lig ik weer een tijd wakker.

Zondag nog anderhalf uur gelopen in het bos....dat kostte me bv wel moeite...liep te hijgen als een oud paard....en 's middags dus geboortekaartjes uitgezocht. Ik dacht dat we er eentje hadden maar de twijfel slaat alweer toe

Ik merk ook als ik een stuk fruit eet (vooral kiwi) dat ik het daarna aan mijn maag/darmen krijg.

Lijkt wel of het gaat gisten van binnen....en zwelt mijn buik zo op en wordt hard dat ik niet meer normaal op de bank kan zitten.

Vanacht ondankts voedingskussen ook slecht geslapen maar lag wel lekker...maar allemaal vage pijntjes en steken in buik gehad.

Net wat Elza, zegt...een soort getrek aan mijn banden...spierpijn...pijn rond mijn navel....

Elza, ben je nog opgeschoten in het appartement en was het wel gezellig bij je schoonmoeder ?

Julia, gefeliciteerd !!!
Uggs....over 4 weken loop ik in mijn joggingbroek, Uggs en een leuk shirt erop....heerlijk !!

Nog 4 weken iedere ochtend lang voor mijn kledingkast staan om nog een beetje knap op mijn werk te verschijnen en daarna wordt ik ma Tokkie of Flodder haha....kan daar nu al naar uitkijken !!

Ga echt met inpakken en verhuizen geen strakke kleding dragen....
Fijn om wat herkenning ze hebben Sanne. Jij omschrijft inderdaad veel dingen waar ik me in herken. Nu enkel 1 beschuitje op, maar voel me erg opgeblazen. Ook steken in de gehele buik. Vind het wel een beetje eng De kleine is afgelopen nachten ook veel actiever, dus misschien dat het daardoor komt.

Ooo voor na de bevalling... Heb ik nog nieteens bij stil gestaan. Kunnen we niet direct onze "normale " kleren weer aan?

Zie je niet op tegen de verhuizing Sanne?

Jullie hebben heerlijk geshopt zie ik Doggie! Leuk hoor!

Ik weet niet of het al ter sprake is gekomen, maar helpt die perinium olie? http://www.weleda.nl/index.php?id=219 dan zouden we daar binnenkort mee moeten beginnen namelijk
Ik ben deze week vrij!!! Daarna nog 4 weken werken en heb ik verlof. Kan niet wachten.

Heb het wel redelijk druk deze week, maar ga het afwisselen met rust!! Zometeen ff sporten en daarna kijken voor een sexy nachthemd voor de huwelijksnacht. Hoewel seks misschien wel het laatste is waar je aan denkt na zo'n lange vermoeiende dag. En staat er nog überhaupt wel iets sexy met zo'n buik??

Verder straks beginnen met het wassen van de babykleertjes? Mogen die dingen in de droger? Anders kan ik overal kleertjes op gaan hangen ed. En hydrofiel luiers, mogen die in de droger? Nee toch, maar wel strijken of juist andersom en niet strijken??? Help!!!
quote:doggie75 schreef op 23 februari 2009 @ 10:03:

[...]

Hele Gooi loopt dagelijks op Uggs. hahahah!!! daar wil ik dus niet wonen.
quote:Elza35 schreef op 23 februari 2009 @ 10:39:

[...]

hahahah!!! daar wil ik dus niet wonen.Oh wacht even..... vriendinnetje uit Bussum heeft ze niet hoor!! die valt dus ook al buiten de Gooi-boot!
Vwv, dat heb ik ook hoor dat ik het fijn vind wat herkenning te lezen....

Waarschijnlijk zijn het de normale klachten die er bijhoren dan in dit stadium.

Ik heb nu ook van die steken in mijn buik en vooral rond mijn navel is het erg gevoelig.

Misschien groeit de baarmoeder of baby weer ff snel en dat het een soort oprekpijn is ?

Haha, inderdaad kleding voor die week na de bevalling....vraag me sowieso af hoe lang het duurt voordat ik weer mijn normale kleding aan kan...

Zag tijdens het winkelen wel veel leuke zomerdingen al maar ik weet natuurlijk helemaal niet met welke maat ik straks moet dealen....schijnt dat je figuur, vooral je bekken, sowieso is veranderd...dus maar niks meegenomen in maatje 36

Ik heb nu alleen nog maar heel erg zin in de verhuizing maar het zal best tegenvallen straks....ik ben geen stilzitter dus waarschijnlijk kom ik mezelf wel ergens tegen....ik heb ook weinig geduld dus rustig de tijd nemen om te verhuizen dat kan ik niet.

Ik heb wel genoeg hulp om schoon te maken en te sjouwen dus ik probeer het zo te plannen dat zodra er iets schoon is, ik dat gedeelte kan inrichten...dat wil ik toch zelf doen.

Over 5 weken zijn we verhuisd....als het goed is, is dan jouw badkamer hopelijk ook af !

Perinium olie wel ter sprake gekomen maar geloof dat Twinkel het gebruikt had maar niet geholpen....

Maarja, baadt het niet....
I love my Uggs!!!! Ze zijn een beetje op helaas, maar ga pas eind van het jaar weer een keer naar america. En hier vind ik ze gewoon te duur! (Hollander!! )
Maar meiden, hoe zit het nou met de droger en de hydrofielluiers??
Doggie, ik heb alles in de droger gekiepert...geen probleem !

Hydrofielluiers wel strijken.

Spannend voor jou hoor....bijna trouwen...

Doe maar lekker rustig aan deze week zodat je nog wel ff je taak kunt vervullen in je huwelijksnacht haha...

Hoe is het eigenlijk met de sex gesteld bij de meesten...ik merk nu toch wel dat de zin erin wel afneemt bij mezelf.
Seks doet pijn in mijn bekken, kon vorig weekend na een potje ochtendseks niet meer lopen van de pijn. Dat is wel een beetje jammer!! Nu dus even geen behoefte meer, maar het gekke is dat ik mijn vriend dus wel heel lief en aantrekkelijk vind. (hormonen??)
Bij mij is de zin eigenlijk weinig veranderd. Heb eigenlijk ook nergens last van tijdens of na de sex.

Merk wel dat ik mezelf echt een stuk minder aantrekkelijk ga vinden en dat vergroot de zin niet echt.

Hydrofiele luiers hier ook gewoon in de wasmachine, droger en dan strijken. Wel een zacht wasmiddel gebruikt zonder wasverzachter. Schijnt beter te zijn.
Doordeweeks komt het er bij ons ook niet van omdat bijna iedere avond mijn buik zo opgeblazen is en dan heb ik echt geen zin in sex.

Ja, dan hou je de weekenden over en vorig weekend dus voor het eerst echt een week overgeslagen....moest er echt niet aan denken.

Dit weekend wel weer goedgemaakt maar moet wel eerst ff op gang komen hoor
Hee dames!!

Juuls gefeliciteerd!!! Fijne dag...

Candy nog niet gehoord?

Uggs..tja al eerder gezegd...ik hou er ook van

Geen last van met seks en koppeltje duiken en golfen...herken het allemaal...

Euh volgens mij mag je met wassen kleetjes baby sowieso geen wasverzachter gebruiken? Toch?

Sanne jij ook al lekker wezen shoppen? Ik ook......echt beetje te gek gemaakt dit weekend Wahahahah ...sloeg beetje door....

Vrijdag al even 2 paar schoenen...flatjes van fred de la b en gave flower power schoenen van tommy h Ik zag in die zaak ook super jurk van malene birger maar niet mijn maat....dusssssss op internet gaan zoeken en online besteld whahahah ...toen zaterdag naar rdam hillegersberg en vreselijk geslaagd bij altra donna....echt zon gave zaak. 2 jurkjes en een zijden top....en prachige peeptoe pumps.....jippie!!!! Paste het nu al wel (veel wijd van de zomer) maar wel eigen maat zeg maar gekocht.....Helemaal blij met al mijn aankopen. Bij bank ging volgens mij wel alarmbel af....

Nu nog voedingsbh's en leuke dingetjes to wear voor kraamweek.....v en d dus ook leuke dingen sanne ?
Hier ook alles in de wasmachine/droger gekieperd!

En daarna alles even gestreken, maar dat doe ik bij de rest van het spul ook al dus weinig anders.

Sekszin, wisselt soms dagen geen zin en dan opeens word ik om 6 uur 's ochtends wakker en dan wil/moet ik gewoon.

Man maakt er geen probleem van en 'staat' altijd klaar! hahaha

Julia gefeliciteerd met je verjaardag!

Uggs en die andere dingen zijn zo lelijk en alleen volwassenen die die dingen hier aandoen zijn of werkzaam in de zorg of tokkies!

Bij kinderen vind ik die crocs wel heel leuk staan en vooral heel makkelijk!

Lijkt wel hoe groter die dingen worden hoe lelijker!

Zoon had afgelopen zomer donkergroene en dochter roze!

naast hun gewone zomerschoenen en klompjes e.d.

Dus niet elke dag die plastic dingen!

Hier ook klote nachten! Ligt nietaan de zwangerschap.....

Zou afgelopen nacht alleen zijn met de kinderen want man ging carnaval vieren en daar logeren, staat hij opeens om half 2 lam in de slaapkamer, schrik me dus helemaal te pletter en heb de rest van de nacht in de stank en gesnurk gelegen! GRRRMBL

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven