Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

quote:maliboo schreef op 09 november 2009 @ 14:18:

Marielle, ik wil nu in de tabel ;) hahaha nee hoor doe dat maar vanavond, of morgen of wanneer je tijd en zin hebt. Je hebt het er maar druk mee.....heb ik nog even de tijd om overige info te bedenken ;)Haha, die bedenk ik! Dus pas maar op!
Ik moet je teleurstellen... Niks uit te slepen...

(Al 5x trouwens? Jeetje, wat heftig!)

Als je nou al die 5x mee hebt gedaan met MoedersVoorMoeders, krijg je daar misschien wel een onderscheiding van!

(Ik kreeg een bloemenbon bij 1x, dus misschien na 5x een behoorlijk geldbedrag??)
Marielle, haha nou dan zal ik maar oppassen. Ben benieuwd wat je voor me gaat bedenken ;) Hou wel van een beetje gekkigheid.

Haha een volle spaarkaart....heb je al zoveel miskramen gehad?
Je staat erin hoor Maliboo!

Ach ja 5 miskramen... Is geweest. Gaat dit topic ook niet over. Deze gaat over Sjaak die het levenslicht in september zal zien!

En al jullie Sjaken!

Zit verdorie op maandag om 14.30 uur aan de cheese union chips. Waar is mijn verstand gebleven?
Je bent toch niet nú al zwanger he, Marielle?

(Ik heb net een zak kroepoek leeggevreten, join the club!)
Haha Marielle hij is leuk!

Mijne heet trouwens geen Sjaak hoor :-S Ik ga voor Pietje die op 14 september geboren zal worden. En nee, ik zal niet 2 weken overtijd lopen....14 september is 14 september ;)

Ik zit hier een zak drop leeg te eten , ook erg lekker maar een zak chips zou ook well ekker zijn. Jammie.
Nope... Vorige week net weer een lekkere missert gehad! Was wel heel pril hoor.

Ah wasmachine uitgedraaid! Dat betekent werk aan den winkel!

Ik heb zin in die lekkere kerstboom!

Gaan we ook collectief testen? Op 9 januari ofzo?
10 januari testen lijkt me beter ;) de 9e heb ik slechte mk herinneringen aan.
Hahaha, synchroon piesen!
10e ook prima. Oh leuk dan ben ik weekend met schoonfamilie weg. Kunnen we er een spel van maken met z'n allen! Iedereen over een stokje plassen en degene met 2 streepjes krijgt een prijs! En ja! Schoonvaders moet ook meedoen!

Mijn duivelse bloedje is nu trouwens bijna 19 maanden. Ik kan het dus wel, bijna goede kinderen op de wereld zetten!

Even een fotootje van mijn slimme Sjaak!
Koter 2 is ontwaakt...

En ik zie nu dat jouw bloedje de heeeerlijke leeftijd van 1,5 heeft bereikt!

Voor meisjes vaak al hét begin van de 2=nee fase!

(Die van mij in ieder geval wel, das dus koter 2 (K2 dan maar voor het gemak) en die is in september 2 geworden (ja, ik ga voor 2 sept-kindjes!), en die is die fase nog steeds niet ontgroeid!)
Och, wat een lekker ventje, toch knap wat de techniek al kan, foto's zo'n 1,5 jaar in het voren maken!
Ah wat een lekker jochie. Wel griezelig dat je nu je kind al kan zien.
Sproet je mag die pauzepil innemen wanneer je wilt hoor, als jij je weeën ook 2 maand wilt uitstellen, be my guest haha

Marielle, ik hou het van je tegoed, ik dump ministeef bij jou en zal wel genoeg moedermelk meegeven. Dan ga ik even een avondje los bij U2 en kom ministeef weer ophalen, komt helemaal goed, bedankt hé :P
Hé zeg trouwens, ga eens wat trager, ik word hier zo'n slechte huisvrouw van, ik kan amper volgen. Straks geef ik helemaal geen aandacht aan vriend en hond en enkel nog oog voor de laptop, komt niet goed hoor, wat moet er van dan ministeef gebeuren, nog niet geboren en al verslaafd.. Ik voel ministeef gewoon stampen in mijn buik van enthousiasme momenteel!!!
StefanieV, een goede sept mama kan het hier bijhouden hoor Huishouden hoeft niet meer, manlief zie je in bed nog wel, het is alleen maar forummen nu.
En de hond komt dan maar gewoon aan mijn voeten liggen tijdens het forummen. Nja goeie oplossing hoor, das een goed idee
Och ja die techniek staat inderdaad voor niks tegenwoordig.

Stefanie, die moedermelk heb ik dan zelf ook wel waarschijnlijk. Scheelt jou weer een keer kolven. Maliboo.... Wil jij Pietje ook al zien? Heb ook een foto van hem!
Ik heb ook dé oplossing hier: K2 zit nu met een stapel reclamefolders op de bank, vermaakt zich uitstekend!

Wat nou opvoeden???

K1 wordt door vader opgehaald (of gaat met een beetje mazzel spelen bij een klasgenootje...) ouderschap is zooooo'n eitje!

Stefanie, vind het zo leuk om tussen de regels door te kunnen lezen dat we met een Vlaamse te maken hebben bij jou!
Nu je toch bezig bent Marielle, ministeef zou ook wel leuk zijn om te zien, go ahead!! En die moedermelk, dank je hoor, kan ministeef even opgroeien als Nederlandse (ben Belgische) :P
Jaaaa ik wil Pietje heel graag zien....probeerde al een foto te maken maar hij draaide zich om.
Was even onderbroken door dat monster van me. Wilde uit bed, een schone luier en drinken!!! Wat een lef toch tegenwoordig die kinderen. Maar goed die is wel even rustig nu met de teletubbies, glas limonade en een mandarijn.

De foto's van Ministeef en Pietje ik zal eens even in mijn bestand speuren!
Zo....was ik ook weer ff. Iedereen aan de vreet hier, ik heb net een Arzizona Grande van de Mac op....heerlijk! En dan wel lopen zeiken over sperma kilootjes...ach.

En allemaal zeurende kinderen....kijk, wat dat betreft hebben wij t dan wel weer goed gedaan....ze is al ruim een jaar en heeft nog geen woord gezegd...staat gewoon lekker rustig in een potje op de kast! T liefste kind van de hele wereld hoor!

Ik zit te wachten op de kraamverzorg doos....die zal zo wel komen voor de intake.
Pietje is net zo van de drank als zijn moeder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven