Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Overigens heeft hij nog veel meer onwijs mooie muziek hoor, maar deze van de soundtrack van Amelie is echt favoriet!
ook voor Rizman...

Ik ga mijn bedje opzoeken...

Jij ook weltrusten!
Ah, ik meende hem al te herkennen van Amelíe, maar hij is het dus ook echt!

Wauw, dit is zo'n mooi liedje!

(heb de soundtrack van Amelie wel, en hiervan krijg ik altijd een soort van vlindertjes in mijn maag...)
Weltrust, en bedankt!
Nou jullie hebben me vanavond van janken van het lachen naar janken van verdriet gekregen!

House als sexy sperma donor? Whahahahahahahahahaahahaha, niet best! Maar van Vera's keuze kan ik dan wel weer een natte poes krijgen. Gniffel. Manlief lijkt ook ernstig op Holiday-acteur van wie ik naam kwijt ben. Vind echt *schaam* serieus dat ik een knappe kerel heb. Al is Josh Lucas nog steeds knapper!

En dan liedjes van kinderen voor kinderen. Van de week samen met lief (die het echt zelf wilde kijken) de quiz van 30 jaar bekeken. Moest janken bij de Lek. Vond het vroeger al een mooi nummer, maar sinds mijn vader dit jaar veel en veel en veel te jong is gestorven heeft het een extra lading. Mijn lieve papa die niet eens heeft mogen meemaken dat zijn enige kleindochter 1 is geworden. Man oh man wat mis ik hem! Zoals ik eerder al heb gezegd, dit was bepaald mijn jaar niet.

(Toch nog even een serieuze noot deze avond van mij. Zit nu echt met tranen in mijn ogen) 2010 moet gewoon beter worden.

Poe hee en verman jezelf! Nou visite is dus weg! Was weer gezellig, weer fles wijn leeg. Morgen werken. Geen zin. Wel zin in vakantie en in weekend. Dan komt Sinterklaas!

Welterusten meiden!
quote:Riz schreef op 10 november 2009 @ 23:13:

http://www.youtube.com/watch?v=VFLF-gh4C2M

Nee, dat gaat ze helaas niet meer meemaken....3 weken, t lijkt zo kort, maar nu ineens lijkt t eeuwen ver weg

T is ons nog niet gegund allemaal...

Lieve Riz! Wat een mooi nummer! Ik huil! Omdat ik juist weet wat je allemaal al hebt mee moeten maken en stiekem ook een beetje om hetgeen ik dit jaar allemaal heb mee moeten maken.

Jullie moeten eens langskomen op mijn werk! Werkt vast ontspannend! Maar is nog steeds geen garantie voor septemberkindjes. Wel voor mooie beelden die prachtig bij dit nummer horen!

Och wat lig ik lekker te pitten zeg!
Lieverd, een hele dikke voor jou....ik hoop echt dat we beide een betere tijd tegemoet gaan! Genoeg ellende gehad om de komende 100 jaar alleen maar fijne dingen mee te mogen maken!

En die meeting op je werk komt zeker goed....alleen even wachten tot ik weer kan lopen zeg maar
Ga ik toch nog met een lach naar bed! Thanx!
Ik moet stiekem ook om mijn eigen grapjes lachen.. Is dat erg? Hahahahaha!
Oh, ben ik er een dagje niet, loopt het weer totaal uit de hand zeg...

Wat geluksbrengers voor 2010 voor degenen in een dipje:

2010 wordt een mooi jaar, dat kan niet anders.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Jemig de pemig! Wat ben jij er vroeg bij Carrera.

Vannacht nog een onbedaarlijke huil- en hoestbui van Lien meegemaakt. Dacht bijna dat ze er in bleef! Dus maar weer met mama mee op het logeerbed. Papa moet elke dag heeeeel vroeg op, dus dat doe ik hem maar niet aan.

Waar andere mensen van mijn zangkwaliteiten :puke: werkt het op worm heel rustgevend! Goede daad 1 van vandaag gedaan!

Ze is alleen nog niet wakker nu. Durf nooit zo goed te kijken na nachten als deze of ze het uberhaupt nog doet. (Rare kronkels in mijn kop he?)

Enfin nieuwe dag, nieuwe kansen! Kijken of ze wakker wil worden en dan dump ik haar op het kdv!

**Wijt emo-bui van gisteravond aan zwangerschapshormonen**
Ik was al half 4 wakker vanochtend. Ga denk ik vanmiddag nog even een middagdutje doen.

Jij ook al aan het nachtbraken dus?

Werkse vandaag (toch?)!
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Wat zijn dat voor idiote tijden?

Yep aan den bak vandaag ja. Lekker veel zin in ook!

Ah, ik hoor geluid boven! Dan is het veilig om de kinderkamer te enteren! Eens kijken hoe erg ze zich vandaag weer bescheten heeft.

Heb jij eigenlijk al een WV uitgezocht?
Zal vanavond jullie WV-tjes even in de tabel zetten!

Wie is eigenlijk dat CK-model van Maliboo?
Meissies, bah... wat een ellende ik hou dr zó niet van

Riz, moet je teleurstellen trouwens, Wentworth zit momenteel z'n psych.test te maken. Hij bakt er bar weinig van, maar mag waarschijnlijk toch de verwekker van mn kind worden. Wat zal ie blij zijn!!!

Komt eigenlijk wel goed uit, want jij twijfelde immers toch al tussen hem en Hugh. Nou meissie, ik heb de keuze bij deze voor je gemaakt. Enne.... geen dank, geen probleem joh!
Zo en present op het werk!

Heb helemaal niks te doen vandaag. Geen afspraken, niks, nada, noppes. Wordt weer een lang dagje.

Oh nee, heb net ingevuld dat ik om 15.00 uur vanmiddag pleite ben. He wat vervelend dat ik de roostermaakster van het team ben. Ghne ghne! Zet gewoon alles naar mijn eigen hand!

En nu even internetshoppen voor posititiekleding!

**Wenthworth is echt een lekker ding! Verdwijnt eventjes op de wc **
Nou, heb even nagedacht en ben eruit. Ik wil eigenlijk een tweeling, want kan niet kiezen. 2 WG's voor mij?

Niet origineel die laatste, want ik zag 'm al voorbijkomen. Jammer, maar ach. Hij maakt wel meer kinderen bij vrouwen en kijkt er dan niet meer naar om, toch?
Mmm, we mogen meerdere kinderen van meerdere vaders? Dan heb ik er ook nog 2. Niet geheel op uiterlijk, maar gewoon omdat ik ze zo leuk en grappig vind. En ze hebben gewoon een bepaalde aantrekkingskracht op mij!

Ben ik nu raar?
Jaah Jack Black is echt om op te vreten!
Goedemorgen meisjes!

Wat een emo-gedoe hier zeg! Was ik de Lek eindelijk kwijt, zat ie er vanochtend metéén weer in!

Gelukkig net "De kerstezel" gezien van KvK (themakanaal zendt constant KvK ivm met 30 jaar), die is dan wel weer lekker om te zingen.

("Hij, hij moet dit jaar de ezel zijn...")

Net de verloskundige een handje gegeven (o nee, dat mocht niet in verband met de Mex. griep...), maar in ieder geval weer het eerste gesprek gehad.

Morgenmiddag mogen we gaan kijken of K3 een werkend knipperlicht heeft...
Nee, jij bent niet raar!

Die twee koppies kan ik wel waarderen hoor!
Oh, The Holiday komt vanavond op tv. Jack Black EN Jude Law in 1 film. Die mag je niet missen als zaadscout natuurlijk!

En tuurlijk kun je meerdere vaders uitzoeken, de wetenschap staat toch voor niets?
Echt kom ie op tv? Dan ga ik weer glijen voor de tv vanavond! Zo'n leuke feelgood movie!

Ik heb besloten om toch mijn zaaddonor te wijzigen in Jack Black. Ik vind hem gewoon zo leuk en grappig. Da's wel een mooie kwaliteit voor Sjaak. Bovendien lijkt Josh al teveel op het saaie exemplaar dat ik al thuis heb zitten. Even wat ander vlees in de kuip!

Ik heb trouwens vannacht de broodtrommel van man geterroriseerd. Ik smeer elke avond met veel liefde zijn brood. Maar vannacht toen Lien begon te huilen liet man het zo afweten. Hij heeft de deur van slaapkamer op slot gedaan zodat we er niet in konden. Ik briesend van kwaadheid naar beneden gerend en heb toen zijn brood in 100.000 stukjes gescheurd en een kiwi in het midden geplant. Zo das je verdiende loon.

Pfffft haha, was erg bang voor reactie vanochtend, maar hij vat het gelukkig sportief op! Hij lag in een deuk boven zijn trommel vanochtend.

Dat krijg je ervan als je met mariëlle messt!
Jaaaaaa RTL 5 om 20.30 uur!

Ik ben present!

Nou ik ga wat doen... Kikkers vangen ofzo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven