Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
woensdag 11 november 2009 om 21:38
Nou ik vind dat iedere vrouw toch wel moet weten wie MH is. Maar Gavin hoort ook iedereen te kennen. Al is het alleen al om de muziek!
Goed jullie zijn dus 29 en 39. Niks om je voor te schamen hoor!
Naski, wat doe je hier eigenlijk nog? Ga jij eens snel die champagnefles van je kerel laten spuiten!
**Oh nee is natuurlijk niet nodig met die bevruchtte eitjes die ik al opgestuurd heb***
Goed jullie zijn dus 29 en 39. Niks om je voor te schamen hoor!
Naski, wat doe je hier eigenlijk nog? Ga jij eens snel die champagnefles van je kerel laten spuiten!
**Oh nee is natuurlijk niet nodig met die bevruchtte eitjes die ik al opgestuurd heb***
woensdag 11 november 2009 om 21:39
woensdag 11 november 2009 om 21:40
woensdag 11 november 2009 om 21:47
quote:Aruba schreef op 11 november 2009 @ 21:46:
Dan heb je mijn mooie zoon ook al gezien via een van de viva dames.
Marielle, heet jij in het echt ook Marielle?
Ja ik ben jong, 23. Maar een oude geest. Muhwaaaaahahaha
Natuuuuuuurlijk niet! Ik zou me een partijtje gek zijn!
Je hebt idd een zeer knappe zoon! Zal ik je anders uitnodigen als vriendje? Mmmmm, is er wel weinig mysterieus meer aan te zien!
Dan heb je mijn mooie zoon ook al gezien via een van de viva dames.
Marielle, heet jij in het echt ook Marielle?
Ja ik ben jong, 23. Maar een oude geest. Muhwaaaaahahaha
Natuuuuuuurlijk niet! Ik zou me een partijtje gek zijn!
Je hebt idd een zeer knappe zoon! Zal ik je anders uitnodigen als vriendje? Mmmmm, is er wel weinig mysterieus meer aan te zien!