Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
woensdag 11 november 2009 om 22:06
quote:Sproet schreef op 11 november 2009 @ 21:56:
Haha, ik heb hetzelfde... geen idee hoe die andere flip heet!
Maar wat doet een naam er nou toe!
Zaad willen we!
Jude Law is de naam van mijn WV
Jullie hebben je niet verveeld he, de afgelopen uurtjes! Veel (nuttige) dingen over elkaar te weten gekomen
Haha, ik heb hetzelfde... geen idee hoe die andere flip heet!
Maar wat doet een naam er nou toe!
Zaad willen we!
Jullie hebben je niet verveeld he, de afgelopen uurtjes! Veel (nuttige) dingen over elkaar te weten gekomen
woensdag 11 november 2009 om 22:08
quote:Vera01 schreef op 11 november 2009 @ 22:06:
[...]
Jullie hebben je niet verveeld he, de afgelopen uurtjes! Veel (nuttige) dingen over elkaar te weten gekomen Oh ja! Jude! Jude doet het toch leuk in deze film! Ja Vera, je hebt wat gemist meid! Ik weet nu hoe Sproet en Aruba eruit zien en hun mannen en hun kinders! Jij ook nog hyves toevallig?
[...]
Jullie hebben je niet verveeld he, de afgelopen uurtjes! Veel (nuttige) dingen over elkaar te weten gekomen Oh ja! Jude! Jude doet het toch leuk in deze film! Ja Vera, je hebt wat gemist meid! Ik weet nu hoe Sproet en Aruba eruit zien en hun mannen en hun kinders! Jij ook nog hyves toevallig?