vaag streepje?

19-09-2008 09:29 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,

Telt een hééééél vaag streepje ook?

Ik heb een nieuwe en een net gebruikte test naast elkaar gehouden en bij de net gebruikte zie ik toch echt een heel vaag streepje...

Ik dacht dat je die misschien altijd zo vaag te zien krijgt omdat er vloeistof overheen is gegaan maar ik weet dus niet of dat zo is.

Wie wel?

Ik ga overmorgen als ik nog steeds niet ongesteld ben wel overnieuw testen, maar zoals jullie wel begrijpen ben ik heel nieuwsgierig.... en kan ik bijna niet wachten.

Iemand zelfde ervaring, en was het toen positief of negatief??

Bedankt!
Streep is Streep. Beste kan je na 48 uur nog eens testen.
Op welke dag van je cyclus zit je nu?
Een vaag streepje krijg je alleen als je zwanger bent, wat ook helpt is testen met geconcentreerde urine (ik had op mijn eerste test ook een vaag streepje en testte toen vrij vroeg maar had erg weinig gedronken die dag haha). Daarom raden ze ook aan om 's ochtends te testen want dan is je urine geconcentreerder. Maar een streepje is een streepje hoor! Dus ik denk gefeliciteerd!
Begrijpelijk dat je het spannend vindt maar moeilijk te beoordelen vanaf hier.

Ben je al overtijd?

Meestal lees ik hier streep = streep en dus zwanger maar er zijn factoren die invloed kunnen hebben .

Ikzelf heb anderhalve week gewacht toen ik overtijd was en dus nooit een vaag streepje gezien

Nou ja in ieder geval als je de wens hebt hoop ik dat het zo is.
Kan je geen foto maken en hier zetten? Dan beoordelen wij vivamoeders wel even of het echt een streepje is. .
van harte, dat is wat het betekent!
gefeliciteerd!
Mijn streepje van deze zwangerschap was heel vaag. Je moest hem echt in het licht bekijken. Maar hardstikke zwanger. En gynaecoloog en huisarts zeiden ook streep is streep. Dus zwanger. Tenzij je hem na de tijd die er voor staat hebt gekregen. Dan kan het zijn dat het vals alarm is. Maar binnen die tijd hoe vaag ook Gefeliciteerd.
Nou meiden als ik jullie zo hoor..... ik krijg er een kleur van... zou het?

Ja streep is streep weet ik ook, maar je moet er wel echt jampot glazen bij op zetten hoor.

Ik denk dat mijn fototoestel het niet eens kan zien ;)

Vandaag zit ik volgens mij op de 27e dag van mijn cyclus.

Morgenochtend nog maar eens proberen... mijn man weet het nog niet eens bedenk ik me nu. Ooooohhh
Doe anders een digitale test van clearblue, krijg je gewoon de tekst zwanger of niet zwanger in beeld. Ik vond ze ideaal! (en ben nu zwanger )
Mijn man gebeld en die zit grijnzend op het werk. Ik zei wel misschien hoor. maar hij heeft er een goed gevoel over.
GEFELICITEERD !!!!!

Test over een week nog maar eens, gegarandeerd dat je dan een vette streep hebt ! Zo ging dat ook bij mij, toen ik 5 jaar en 8 maanden geleden hier dezelfde vraag stelde.
Ik doe het morgenochtend nog eesn (heb er toch nog 2 liggen) en anders overmorgen..... ! Alvast bedankt voor de reacties!!
Meid,ik hoop het voor je
Heey ben erg benieuwd want mijn heeeele vage zie ik m wel/niet streepje is toch een ongi geworden. Vraag me af of het iets is geweest dan. Hopelijk heb jij meer geluk.
Hoe vaag ook, ook een vaag streepje kan alleen aangetoond worden door het hcg, zwangerschapshormoon.

Dus gefeliciteerd!
Of je koopt even zo'n test die aangeeft zwanger of niet zwanger, ik dacht de predictor. Dan weet je het echt zeker!

Bij mij betekende vage strepen ook tot 3 keer toe dat ik zwanger was. (3 kinderen gekregen).

Succes ermee!
Predictor is niet zo gevoelig. Kruidvat of clearblue wel.

Hoe dan ook, er KAN GEEN streepje ontstaan als je niet zwanger bent.

Bij ongevoelige test kan er wel GEEN streepje ontstaan bij vroege zwangerschap.
Hoi,

Dit had ik zo'n 9 mnd geleden ook. Toen heb ik idd die test die zwanger/niet zwanger zegt gekocht! En daar stond het:

Zwanger!

Ik denk dus: gefeliciteerd!!
Zag je de streep kort na de wachttijd of pas lang na de wachttijd? Dan geld deze (helaas in deze) niet. Nog maar een testje loslaten voor de zekerheid?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zeg alvast gefeliciteerd!
eens met rest.. streep is streep.. maar zoals gezegd is het wel van belang dat de streep er stond binnen de aangegeven tijd (10 minuten meestal). Volgens mij ben je nog niet echt overtijd wel? Dan wil ik je niet bang maken.. maar wees voorbereidt dat je ook gewoon ongesteld kunt worden., het gaan namelij zo vaak mis in de eerste dagen! (ik hoop het natuurlijk niet voor je.. maar zou ook niet wwillen dat je enorm teleurgesteld bent als het toch mis gaat..)
Lekker naar de etos rennen en eentje van het huismerk halen. Dan zie je een echte streep verschijnen waarschijnlijk.

Gefeliciteerd!!!!!!!!
ook altijd leuk; je man vanavond ook een test laten doen en lekker vergelijken

alvast gefeliciteerd trouwens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven