vaag streepje?
vrijdag 19 september 2008 om 09:29
Hoi Meiden,
Telt een hééééél vaag streepje ook?
Ik heb een nieuwe en een net gebruikte test naast elkaar gehouden en bij de net gebruikte zie ik toch echt een heel vaag streepje...
Ik dacht dat je die misschien altijd zo vaag te zien krijgt omdat er vloeistof overheen is gegaan maar ik weet dus niet of dat zo is.
Wie wel?
Ik ga overmorgen als ik nog steeds niet ongesteld ben wel overnieuw testen, maar zoals jullie wel begrijpen ben ik heel nieuwsgierig.... en kan ik bijna niet wachten.
Iemand zelfde ervaring, en was het toen positief of negatief??
Bedankt!
Telt een hééééél vaag streepje ook?
Ik heb een nieuwe en een net gebruikte test naast elkaar gehouden en bij de net gebruikte zie ik toch echt een heel vaag streepje...
Ik dacht dat je die misschien altijd zo vaag te zien krijgt omdat er vloeistof overheen is gegaan maar ik weet dus niet of dat zo is.
Wie wel?
Ik ga overmorgen als ik nog steeds niet ongesteld ben wel overnieuw testen, maar zoals jullie wel begrijpen ben ik heel nieuwsgierig.... en kan ik bijna niet wachten.
Iemand zelfde ervaring, en was het toen positief of negatief??
Bedankt!
vrijdag 19 september 2008 om 16:03
vrijdag 19 september 2008 om 16:36
vrijdag 19 september 2008 om 18:07
Ik had ook een heeeeeeeel vaag streepje, erg sneu. Heb toen m'n man gebeld met het slechte nieuws, was er echt van overtuigd dat het niets was. Toen ik een paar dagen later nog steeds niet ongsteld was geworden toch maar weer een test gekocht. Heel de weg naar huis tegen mezelf gezegd dat het zonde was van het geld, maar ... er wordt nu erg hard op m'n pink gezogen door m'n meisje! Heb de 2e keer ook zo'n zwanger/niet zwanger test gekocht, veel duidelijker. Dus ik zeg: test 2 is niet zonde van het geld!
vrijdag 19 september 2008 om 19:16
Hihi, herkenbaar, maar dan van langer geleden, mijn kinderen zijn 12 en 17, maar ook bij beide keren een heel vaag streepje. Dat was helemaal uit mijn herinnering gewist, maar nu moet ik er weer aan denken. Vooral bij de eerste was ik erg teleurgesteld met zo'n vaag streepje. Maar toen ik later ook weer een test kocht(vond het wel zonde, herinner me dat ik in die tijd een behoorlijk bedrag moest neerleggen voor 1 test) en het weer testte, was het een duidelijk streepje. Pas echt durfde ik het te geloven toen ik bij de gynaecoloog moest komen(medische zwangerschap) en ik bij 7 weken zwangerschap(bleek later 5 weken te zijn, doordat ik geen regelmatige cyclus had) en ik een inwendige echo kreeg,een klein vlekje(het hartje) zag flikkeren.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
zaterdag 20 september 2008 om 10:55
Nou vanochtend (met ochtendurine) een nóg vager streepje dan gisteren. Vandaag is mijn NOD... ik heb nog een test liggen en die doe ik morgen dan maar weer. Of toch even kijken voor een clear blue. Alleen er werkt zo'n roddeltante bij onze enige drogist hier...... volgende dorp fietsen dan maar? Nou ja het houdt de gemoederen bezig zeg maar
Mijn man was trouwens wel overtuigd van dat streepje van gister. Hij was al 'om' maar zou het nu toch wel heeel leuk vinden, dus dat is zo wie zo een voordeel aan dit hele verhaal. Nou ja hopelijk krijgt het nog een staartje........
Mijn man was trouwens wel overtuigd van dat streepje van gister. Hij was al 'om' maar zou het nu toch wel heeel leuk vinden, dus dat is zo wie zo een voordeel aan dit hele verhaal. Nou ja hopelijk krijgt het nog een staartje........
zondag 21 september 2008 om 08:59
Vanochtend wéér een vage streep (ik blijf maar testen, had toch een familie pak ) Maar misschien worden deze testen van (testjezelf.nu) wel niet duidelijker. Stond gisteren voor het schap te twijfelen voor de clearblue test van 20 euro en dacht bij mezelf dat dat wel erg duur was en daarbij dat ik het toch wel wist.... ik kan het alleen bijna niet geloven...!
Ik denk dus dat ik alle felicitaties hier in ontvangst kan nemen en maar eens ga zoeken voor een topic voor mei-juni mama's van 2009..???? Want ik ben een heleboel vergeten van mijn vorige zwangerschappen 4 en 6 jaar geleden. Denk ik.
Meiden bedankt!
Ik denk dus dat ik alle felicitaties hier in ontvangst kan nemen en maar eens ga zoeken voor een topic voor mei-juni mama's van 2009..???? Want ik ben een heleboel vergeten van mijn vorige zwangerschappen 4 en 6 jaar geleden. Denk ik.
Meiden bedankt!
zondag 21 september 2008 om 17:25
maandag 22 september 2008 om 20:11
Ik had op dag 20 al vaag streepje, 2 dagen later iets meer. en die zelfde dag clearblau test gekocht. Gewoon met tekst, en die stond binnen 30 sec zwanger. En als je dan de streepjes op de tester bekijkt is dat heeeel duidelijk.
De andere testen goedkope via internet.
Ook er allemaal door heen gejast.
Op dit moment 6 weken zwanger overigens.
Succes
De andere testen goedkope via internet.
Ook er allemaal door heen gejast.
Op dit moment 6 weken zwanger overigens.
Succes
maandag 29 september 2008 om 12:52
Hoi VillaHollandia, leuk dat je er naar vraagt, maar het gaat goed, ik ging toevallig kijken of er al een juni mama's topic was waar ik aan mee kon doen.
Ik voel me goed, alleen erg koud vandaag en ben helemaal geen kou kleum. Maar ook dat zal wel hormonaal zijn.
En volgens mijn man ben ik humeurig en gaan die 35 weken nog lang duren (voor hem)........ ach ja meer hoeft ie toch ook niet meer te doen, haha, dus ik neem aan dat hij het wel overleefd met mijn humeurigheid.
Ik voel me goed, alleen erg koud vandaag en ben helemaal geen kou kleum. Maar ook dat zal wel hormonaal zijn.
En volgens mijn man ben ik humeurig en gaan die 35 weken nog lang duren (voor hem)........ ach ja meer hoeft ie toch ook niet meer te doen, haha, dus ik neem aan dat hij het wel overleefd met mijn humeurigheid.
anoniem_71405 wijzigde dit bericht op 29-09-2008 12:53
Reden: typfout
Reden: typfout
% gewijzigd