Van laatste loodjes naar eerste begin!

31-10-2018 17:11 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg op ‘laatste loodjes’-topic waarin we even fijn konden klagen en afwachten wanneer die bevalling nou eens zou beginnen!

Inmiddels bevallen en dus niet meer zwanger, dus een nieuw topic :) .
Hier is de kraamweek inmiddels bijna voorbij. Vorige keer vond ik dat heel erg (kraamtranen), nu zijn de kraamtranen al wat minder en vind ik het een beetje dubbel. Fijn dat het gewone leven weer wat komt, maar ook wel jammer dat er niet meer fijn voor ons gezorgd wordt en de zwangerschap dan echt definitief voorbij voelt. Toch een eind aan een bijzondere (niet altijd leuke) tijd.

Deel hier hoe je bevalling was, hoe het met je kleintje gaat, hoe jij je voelt, enzovoorts!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel, wat stelt wat gerust. Hopelijk slaapt ze dan ook wat makkelijker in. Ik let wel op slaapsignalen enzo maar vind het zo lastig te zien wat ze nodig heeft.
Vind het sowieso enorm wennen, zo'n kleine uk die je hele eigen ritme omgooit ;-)
Alle reacties Link kopieren
Navy blue: super lastig he.
Ik lees dat je zowel borst als kunstvoeding geeft. Borstvoeding mag natuurlijk onbeperkt. Kunstvoeding niet maar omdat je een combi geeft mag ze vast wat meer hebben. Sowieso lijkt het mij gek dat je baby honger moet lijden.

Het kan ook tijdelijk zijn dat ze wat extra's wil drinken.

Ik geef zelf borstvoeding en leg haar steeds aan als ze honger signalen laat zien. En ene keer drinkt ze meer dan anders.

Hier ga ik wat huiverig de nacht in straks. 2 drama nachten gehad waarin dochter erg onrustig was. Vannacht veel krijsen en zichtbaar last van melkzuur. Zo sneu!
Maar overdag heeft ze er maar weinig last van. Wel dat ze melk zuur heeft maar ze raakt er niet overstuur van.
Alle reacties Link kopieren
Pluis hoe was je nacht? Hopelijk wat beter.
Wat je zegt over de hoeveelheid klopt inderdaad. Ze krijgt een combi dus wat meer kv kan vast geen kwaad. Ik probeer het maar een beetje los te laten. Ik denk eigenlijk niet dat ze nog honger heeft. Zuigbehoefte, krampjes of gewoon onrust/mamahonger vermoed ik.

Snowgirl hoe was het bij het cb?
Alle reacties Link kopieren
Was prima bij het consultatiebureau. Hij was prima aangekomen en weegt nu 4080. Netjes op het gemiddelde lijntje.

We waren met de bus en de oudste vond het prachtig. Als het aan hem lag waren we niet uitgestapt, maar lekker blijven zitten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven