Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.

We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.

En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past

Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.

Maar iedereen is van harte welkom!

Voor de elfde keer zeg ik:

VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!

En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Jeetje, liggen alle kindervrijen op apegapen vanavond?
Nope, vriendin is met dochter komen eten, dus we hebben lekker zitten borrelen en nog 'n dvdtje gekeken terwijl dochterlief ging internetten.

Ik begin mijn 'inner freedom' alweer kwijt te raken. Had echt zo'n goed gevoel over het leven en over mezelf tijdens/door m'n reis, maar hier begint het nu al weg te ebben. Ondanks dat ik ook echt weer super geniet van de nabijheid van my best friend. (Heb vandaag m'n gsmrekening gezien van tiijdens de reis, daar sloeg ik ook even steil van achterover, maar 't was 't waard! )
Gut ik heb helemaal niet mee gekregen dat het prinsjesdag was vandaag. Waarom schaffen ze dat niet af? De miljoenennota lekt toch altijd uit en al dadat ceremonieel gedoe kost bakken met geld. Terwijl er bezuinigd móet worden.
Lastig he nien, dat gevoel vast te houden als je weer thuis bent.
prinsjesdag? ook helemaal aan mij voorbij gegaan, niet dat ik dat normaal volg, maar soms krijg je er ongevraagd wel iets van mee

heb mijn relaxte vakantiegevoel dit keer eigenlijk nog best lang vast gehouden, soms is het al om zeep zodra ik bij thuiskomst de kale bomen zie, maar daarvan is in deze tijd van 't jaar gelukkig geen sprake

het is nu meer 't gevoel wat in mezelf zit: tijdens die reis voelde ik me echt super compleet en vrij, elke dag was weer 'n nieuw avontuur met nieuwe indrukken en nieuwe mensen en ik mis dat

ik draai de cd van Tara grijs, die heb ik aan m'n Montana-gevoel gekoppeld door 'm in de auto in Montana ook veel te draaien en ik probeer hier dat gevoel van ruimte en vrijheid terug te krijgen
Ken dat gevoel Nien. Heb een foto van vorige week (zo kort geleden nog maar??) waarop ik er relaxed en gelukkig uit zie. Dat was ik ook, voelde me ontspannen en genoot met volle teugen.

Maar nu 2 dagen gewerkt, de hele week afspraken 's avonds die niet anders kunnen, en ik heb alweer een lijstje liggen van dingen die moeten gebeuren.. Bah!!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Magdalan schreef op 20 september 2011 @ 16:30:

[...]

Alleen D&D. Warhammer heb ik alleen geschilderd, spelen interesseerde me niet. Oh, en ik heb heel even WoW gespeeld, maar ook dat boeit me niet lang genoeg. Cardgames interesseren me al helemaal niet. Magdaman speelt Magic, maar ik vind het niks, alleen de plaatjes zijn wel tof. Oh, en we spelen heel soms Munchkin als we genoeg mensen over de vloer hebben.

D&D heb ik nu ook al weer een hele tijd niet meer gespeeld, want ik heb geen groep meer. Maar man o man wat heb ik me daar kostelijk mee vermaakt

Ooooh Magda! We moeten echt (en dan serieus!) een date prikken, jouw Magdaman en mijn Hasseman kunnen gezellig mekaar de kop gek lullen over (computer) spelletjes en wij kunnen ook gezellig meedoen, maar dan over Echt Leuke Spelletjes, waar Hasseman en Magdaman dan ook aan mee gaan doen! Munchkin is hier favoriet! Hoe denken jullie over Machiavelli? Of History of the World? Het gaat zó'n gezellig avondje worden!

By the by: ik schilderde ook alleen maar (en ben nog stees apetrots op mijn Green Knight) Warhammer, want tjezus hoe anaal moet je zijn om oorlogje te spelen met een meetlint (maar dat terzijde), maar mijn favo RPG was Vampire! En hier ook geen spelers meer
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Hasse, heb je weer gezopen? Want ik begrijp helegaar niks van je bericht..
Ik zit er nu helemaal doorheen, heb al 24 uur hoofdpijn en darmklachten en ga me morgen ziekmelden. Ik kan de woorden 'prinsjesdag' en 'bezuinigingen' niet meer horen. Als klap op de vuurpijl kwam er gisteravond een mail van zus binnen zogenaamd geschreven door nichtje, over de geweldige vakantie die ze hebben gehad en hoe hard ze heeft gescheten in het vliegtuig. Mag ik een teiltje, dit trek ik niet meer.
quote:himalaya schreef op 20 september 2011 @ 23:27:

Ken dat gevoel Nien. Heb een foto van vorige week (zo kort geleden nog maar??) waarop ik er relaxed en gelukkig uit zie. Dat was ik ook, voelde me ontspannen en genoot met volle teugen.

Maar nu 2 dagen gewerkt, de hele week afspraken 's avonds die niet anders kunnen, en ik heb alweer een lijstje liggen van dingen die moeten gebeuren.. Bah!!Vervelend is dat he? En dan hoef ik op dit moment niet eens te werken. Reizen is gewoon goed voor je mental health, zou door de zorgverzekerig vergoed moeten worden, haha!
Wat lijkt me dat naar voor je Wereldmeid, zo'n zus die opeens in zo'n broedse kip is veranderd. Hopelijk is het van korte duur.
wereldmeid.. Kan me voorstellen dat je er soorheen zit. Meld je inderdaad ziek en zorg goed voor je zelf.
quote:viennas schreef op 20 september 2011 @ 20:51:

Leuk hoor dat mensen hun ei of vraag kwijt kunnen op het viva-forum. Maar sommige dingen vind ik wel te ver gaan. Nu ook weer een topic met titel "tijdens menstruatie stuk vlees verliezen" . GATVER.Waarom heb ik dit gemist? Klinkt echt om van te smullen (het topic dan, niet dat stuk vlees).
quote:wereldmeid schreef op 21 september 2011 @ 03:06:

hoe hard ze heeft gescheten in het vliegtuig. Mag ik een teiltje, dit trek ik niet meer. Mijn god...
Goedemorgen,

@Wereldmeid, beterschap!

@Nien, ik ken het gevoel ook, zeker als we uit Amerika kwamen. Het onbekende elke dag, de verrassingen, vreemde ontmoetingen. Alsof je in een film zit.

Vanmiddag zwemmen en een goede vriend te eten.
Bedankt allemaal. Ik ben net weer wakker. Gelukkig heeft de paracetamol nu eindelijk geholpen.

Jeetje dat gaat idd ver, ik heb dat menstruatie-topic nog niet gezien maar ik ga het ook niet opzoeken. Ik ben nog aan het bijkomen van het blog over snotzuigers.

Ik denk in het algemeen dat sommige vragen op het forum beter aan een arts of aan het centrum voor jeugd en gezin gesteld kunnen worden. Dat zijn deskundigen, hier op het forum slechts vrouwen met (meestal) goede bedoelingen.

@Nien wat jammer dat je het vakantiegevoel een beetje kwijt raakt, maar wat lijkt het me heerlijk om zo lang weg te gaan.
Goedemorgen!
quote:wereldmeid schreef op 21 september 2011 @ 03:06: Als klap op de vuurpijl kwam er gisteravond een mail van zus binnen zogenaamd geschreven door nichtje, over de geweldige vakantie die ze hebben gehad en hoe hard ze heeft gescheten in het vliegtuig. Mag ik een teiltje, dit trek ik niet meer. Mijn hemel Heb je al een mail terug gestuurd met een uitgebreid verslag van jou poep?
Beterschap Wereldmeid. Blijf maar lekker een tijdje thuis.
Iris even een vraag aan jou over de kat van mijn ouders.

Mijn ouders hebben sinds kort een nieuwe krabpaal gekocht voor het beest maar nu loopt madam daar met een grote boog omheen.

Hoe krijgen mijn ouders haar weer zover dat ze weer aan de krabpaal gaat krabben ipv de meubels?
Goedemiddag.

Net terug uit Groningen. Man moest naar het UWV en aansluitend zijn we naar de fototentoonstelling Noorderlicht geweest.

Ik heb alleen een hele slechte rugdag, dus de pijn is erg aanwezig.

voor Wereldmeid en Nien.

@Wereldmeid: Beterschap en sterkte met de werksituatie. En wat weer een prachtmail van je zus. Ik ben redelijk pessimistisch dat je zus daarmee stopt.

@Nien: Rot dat je nu alweer dat goede gevoel van de reis kwijt bent. Het is ook geen leuke situatie, zonder werk zitten.
Goedemiddag. Heb zo een afspraak en moet vanavond werken (gebeurt sporadisch, gelukkg, maar it comes with the job) maar ik heb echt zo'n dag dat ik wil cocoonen en mijn huis niet uit wil en behoefte heb aan zachte stoffen op mijn huid en een pot hete thee en rustige muziek.. zo'n dag dus.

Toch maar mijn lenzen in en me aankleden, afspraak kan niet (weer) verzet worden.
quote:gierzwaluw33 schreef op 21 september 2011 @ 10:33:

[...]

Mijn hemel Heb je al een mail terug gestuurd met een uitgebreid verslag van jou poep?Hahaha! Dat zou 'n goeie zijn! En gewoon zelf ook van die infantiele mailtjes gaan sturen over je huisdier of je auto of wat je dan ook kunt verheerlijken.
quote:gierzwaluw33 schreef op 21 september 2011 @ 11:11:

Iris even een vraag aan jou over de kat van mijn ouders.

Mijn ouders hebben sinds kort een nieuwe krabpaal gekocht voor het beest maar nu loopt madam daar met een grote boog omheen.

Hoe krijgen mijn ouders haar weer zover dat ze weer aan de krabpaal gaat krabben ipv de meubels?

Die krabpaal is duidelijk niet aantrekkelijk genoeg voor de kat.

Het kan zijn dat hij op de verkeerde plaats staan, want ze krabben graag aan hun territoriumgrenzen, dus dan moet de paal verschoven worden naar bijv. voor het raam, bij de deur van de woonkamer of bij een andere favoriete territoriumgrens (waar hij bijv. met zijn flanken tegenaan wrijft of zijn nagels inzet).

Het kan ook zijn dat de paal zelf niet aantrekkelijk genoeg is en dat kun je verbeteren door er catnip op te sprayen.

Daarnaast moeten de meubels tijdelijk onaantrekkelijk worden gemaakt door er dubbelzijdig tape tegenaan te plakken en aliminiumfolie op te leggen.
Ik heb trouwens weer grappig nieuws van het vage mannen front, want hij kon het duidelijk niet uitstaan dan ik geen aandacht meer voor hem had en af had gezegd voor een zakelijke bijeenkomst, dus stond hij gisterenavond plotseling weer op de stoep.

Blijkbaar is hij gewend dat zijn harem naar zijn pijpen danst, want hij wilde het weer opnieuw met mij opstarten maar dan wel stiekem achter de rug van de andere dames om, maar ik heb hem heel duidelijk mijn grenzen aangegeven en gezegd dat hij dat kon vergeten. Ik was vriendelijk, zakelijk en heel duidelijk en nu ben ik buitengewoon trots op mezelf .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven