Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.

We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.

En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past

Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.

Maar iedereen is van harte welkom!

Voor de elfde keer zeg ik:

VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!

En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Iebs, gaat het weer met jou rug? heb je lekker even gelegen? en ben je nu wel blij met je haar?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
@Hasse: Het klinkt nogal chaotisch, daar bij jou op de werkvloer. Gaat het allemaal lukken, met die extra klussen?

@Wereldmeid: Raar toch dat iemand waarvan je het dan niet verwacht die mails wel oké vindt.

@Hima: Mensen denken soms echt niet na. Alsof het helpt om bij jou te klagen over een ander bedrijf.

Ik heb, afgezien van de rug, verder een goede dag. Ik heb 2 referenties "gescoord". Ik weet niet of ik het verteld had, maar ik heb een heel schandalig getuigschrift gekregen van mijn vorige werkgever. Ik heb 10 jaar met die voorzitter samengewerkt en het enige wat ik aan getuigschrift kreeg was dat ik, Iba, zoveel jaar voor de organisatie had gewerkt en dat ik mijn werk naar tevredenheid had gedaan. Echt, maar 5 zinnetjes of zo voor 10 jaar werk!

Als je zoiets leest is het net alsof je door de grond gaat. Ik heb hem toen direct gebeld en gevraagd waarom hij zich op deze manier opstelde. Hij verschool zich erachter dat dit hetgeen was wat hij wettelijk verplicht was te doen. Niets meer, niets minder. Echt onbegrijpelijk, want ik heb hem bijgestaan toen zijn vrouw kanker had en samen met mijn collega de zaak 2 jaar draaiende gehouden omdat de 2 bestuursleden beiden afwezig waren.

Ik vertrouw de man in kwestie dus gewoon niet meer, want als hij me naait met een getuigschrift, hoe stelt hij zich dan aan de telefoon op?

Gelukkig wil een ex collega van een andere organisatie (ken ik 13 jaar) als referent fungeren en ook mijn voormalige baas (bestuursvoorzitter vorige werkgever) was daar van harte toe bereid. Dus ik heb in ieder geval 2 referenties.

Mijn haar is zo wel oké Hima.

Is het iemand al eens opgevallen welke stompzinnige advertenties er onder aan de pagina staan? Zal wel komen omdat het onder het topic "kinderen" staat maar what the f... moeten de kindervrijen met kinderzitjes voor in de auto of de blijde doos (tsjee, die naam is wel geweldig gevonden zeg, je neemt zo'n fabrikant toch ook never nooit meer serieus?)
Bij mij staat er nu 'relatietherapie Amstelveen', zou dat ook komen doordat we op de kinderpijler zitten?
En ik zie een advertentie voor een hotel. Ik denk echt dat ze die advertenties individueel afstemmen.
Zeggeh Iebs, bedoel je daarmee dat ik naar een psych in amstelveen moet om het niet hebbem van een relatie te bespreken
nou, ik mag hopen van niet, ik heb nu 'n uitvaartverzekering staan hier
quote:elninjoo schreef op 21 september 2011 @ 22:16:

Voor sommige vrouwen geldt dat idd. Bij de prikpil word je zeker niet meer ongesteld, maar die vond ik zulke verschrikkelijke bijwerkingen hebben dat ik 'n mirena nog niet heb aangedurfd. Ik slik de pil dus gewoon door tot 'n doorbraakbloeding.

Dat doe ik nu ook. Probleem is alleen dat ik momenteel nu inclusief doorbraak bloeding nu al richting 2 weken ongesteld zijn ga.

Normaal is het een dag of 5. Zit nu op mn 2e dag "normaal" ongesteld zijn (pil strip afgelopen) en ben het zat.

Meestal heb ik geen doorbraak bloeding en kan ik 2 pil strippen achter elkaar slikken, maar soms dus niet en het is onwijs random.
Ik ga morgen niet met de auto op pad, want dan krijg ik pech. Ik heb nu een advertentie voor de wegenwacht.
Bij mij is het ook erger geworden. Normaal kon ik makkelijk 'n strip of 3-4 doorslikken, maar nu heb ik voor 't eind van de 2e strip al problemen. Ik los dat op door 'n paar dagen 2 pillen op 'n dag te slikken en dan trekt 't weer weg. Dan zing ik 't nog wel 'n paar weken extra uit.
Ik heb de proefrit met de alfa romeo, dus ik mag wél de weg op!
quote:elninjoo schreef op 21 september 2011 @ 23:14:

Bij mij is het ook erger geworden. Normaal kon ik makkelijk 'n strip of 3-4 doorslikken, maar nu heb ik voor 't eind van de 2e strip al problemen. Ik los dat op door 'n paar dagen 2 pillen op 'n dag te slikken en dan trekt 't weer weg. Dan zing ik 't nog wel 'n paar weken extra uit.

Hmm, ik zal het er eens met mn huisarts over hebben als ik daar weer eens ben (kan nog een tijd duren haha)

Succes met je proefrit morgen Nien!
Ik slik probleemloos 3 of 4 strips na elkaar. Heb eigenlijk nooit tussentijdse bloedingen. De prikpil is niet bij iedereen even effectief tegen ongesteldheid, dus ik hou het maar bij de pil.
quote:elninjoo schreef op 21 september 2011 @ 23:16:

Ik heb de proefrit met de alfa romeo, dus ik mag wél de weg op! Veeg teken, een proefrit voor AR na die uitvaart-advertentie. Ik zou niet durven!
Goedemorgen. Slecht geslapen, al vanaf 5 uur wakker, dus kort nachtje. Voel me een beetje rabberig, zo'n 'word ik wel ziek of word ik niet ziek'. Verder drukke dag op het werk en uit het werk ook weer op pad voor een bbq.

Maar op dit moment hoor ik de regen met een flinke vaart tegen het raam komen... Waar blijft de nazomer nou??
quote:globetrottertje schreef op 21 september 2011 @ 22:48:

Is het iemand al eens opgevallen welke stompzinnige advertenties er onder aan de pagina staan? Zal wel komen omdat het onder het topic "kinderen" staat maar what the f... moeten de kindervrijen met kinderzitjes voor in de auto of de blijde doos (tsjee, die naam is wel geweldig gevonden zeg, je neemt zo'n fabrikant toch ook never nooit meer serieus?)

Haha dat vind ik zo'n idiote uitvinding maar het schijnt dat zwangere vrouwen er meestal blij mee zijn. Mss is het de invloed van hormonen waardoor ze ontvankelijk worden voor zulke flauwekul.

Goedemorgen trouwens. Ik ben vroeg op omdat ik naar de fysio moet. Anders was ik nog lekker blijven liggen.
Mornin' all!

Heb inderdaad de vermeende botheid ter sprake gebracht en ook gevraagd om een voorbeeld, maar volgens hen was het geen puntje van kritiek, maar bedoeld om het verschil tussen mij en mijn collega aan te geven... Geen voorbeeld gehad overigens. Tja... Wel werd er door (ook erg lange) directeur aangegeven dat wij, vaak omdat we zo lang zijn, intimiderend over kunnen komen, en mensen moeten zien te overtuigen dat we niet bijten... Wederom tja... Daar kan ik niets aan doen natuurlijk...

Verder heb ik wel aangegeven dat ik diegene ben die het beste onze sociale-werkplaats-werknemer kan aansturen (die om zich heen zou gaan meppen als je bot tegen m doet), dat ik veel ervaring heb met het aansturen van vrijwilligers in het verleden en dat er nog nooit eentje gillend is weggelopen bij mij.

Ze waren wel blij met mij hoor, alles loopt op rolletjes, mijn voorstellen wat betreft de winkel zijn zeer welkom (en andere hand- en spandiensten vinden ze ook heel fijn). Dus al met al een goed gesprek, alleen dat botte (overigens tijdens gesprek afgezwakt naar 'direct'), dat zit me toch nog dwars..

Dat chaotische van gisteren gebeurd bijna nooit (meer) hoor, mede dankzij collega en ik, die er bovenop zitten.. In het begin was het nog veel erger... En ach, soms is het goed om weer even extra op te letten of je wel alle info krijgt...

@Hiem: arm kind! Ik was een half uurtje na jou wakker, maar lag er ook al vroeg in.. Was gisteravond nogal afgeknoedeld, en nu weer zo fris als een hoentje!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Goedemorgen.

Hier inderdaad ook kletterende regen. Ik hoef niet op maar ben uitgeslapen. Nu eerst koffie.
@Hiem: Beterschap!

@Wereldmeid: Ben jij iets beter of ook nog steeds ziek?

@Hasse: Klinkt wel als een goed gesprek.
@Iba, ik voel me wel beter, heb geen hoofdpijn meer, maar ik ben wel continu bezig met m'n werk en de onzekerheid. Ik kan dat maar heel moeilijk van me af zetten...

Hoe gaat het met jou en met je schoonmoeder? Zijn er nog ontwikkelingen?

@Hiem, ik hoop dat je je er doorheen slaat vandaag. Het is geen pretje om na een korte nacht zo'n drukke dag te hebben. En dan hebben we nog niet eens kinderen die ons uit de slaap kunnen houden .
Goedemorgen!

Wereldmeid, ik heb zelf een spiraal en ben laatst voor het eerst in anderhalf jaar tijd twee dagen ongesteld geweest. Je moet het net treffen.
Nien/ Iris,

Hoe gaat het met de banenjacht?
Ik heb volgende week maandag pas mijn gesprek met iemand van 't UWV (maar dat gaat over het geld wat ik nog te goed heb, want heb al sinds april niets meer gekregen)

Verder sta ik ingeschreven op jobrapido, maar daar staat vrijwel nooit iets tussen van mijn gading.

En ik probeer me in te schrijven op werk.nl, maar dat is tot nog toe niet gelukt. Heb wéér zo'n digid aangevraagd want elke keer krijg ik foutmeldingen.

Hoe langer ik thuis zit, hoe veeleisender ik eigenlijk word qua type baan. Ik werkte 36 uur, maar zou het geen straf vinden als het 'n baan van 32 uur wordt. Het moet vooral niet te ver rijden zijn, max 30 minuten enkele reis. (dat was mijn vorige baan ook) Wil vooral de vrije vrijdagmiddag houden. Wil vooral m'n eigen ding kunnen doen (opdrachten uitvoeren) zonder dat ik de hele tijd met mensen in gesprek moet daarover. En 't hoeft voor mij niet persé iets in de vormgeving te zijn, maar ja, wat dan wel?
Moguh dames!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven