Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.

We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.

En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past

Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.

Maar iedereen is van harte welkom!

Voor de elfde keer zeg ik:

VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!

En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik slaap ook al niet in mijn eigen bed, want ik pas nu op mijn nichtje.

Leuke meid, Hyves bekeken, chips gegeten, HNTM zitten kijken, echte tienerdingen gedaan, gezellig .
@Tonkje, good luck!

@Iba, hoe is het nu met je schoonmoeder? En met je haar(heel ander onderwerp ik weet het?) Las ergens iets over een mislukte coupe.

@Roos, goed om te lezen!

@Hiem, welkom terug in NL.

Madrid was leuk. Heb mij vermaakt en de stad uitgebreid verkent. Heel basic hostal met aardige uitbater vlak bij de Puerta del Sol. Vond het een mooie stad en heb mij prima vermaakt met vriendin.

Van mijn zus weten we nog niets. Ze staat op de wachtlijst voor de scan onder narcose bovenaan en wordt dan ook als eerste gebeld als er iemand uitvalt. Anders kan het nog weken gaan duren. Echt belachelijk. Ik heb aangeboden om te bellen voor haar of om te kijken of ik ze kan overtuigen haar ergens tussen te plakken of te vragen of ze het ook bij andere ziekenhuizen aanbieden, maar dat wil ze niet.
I choose happy!
Jeetje wat naar zeg die onzekerheid EB .
En ik had nog wat meetvragen.

Hoe laat begint de meet? En heeft Roos haar adres al doorgestuurd want ik heb volgens mij nog niets gezien(al kan die ook verloren zijn in de enorme toevoer van e-mail, vooral over grotere penissen en Kenianen die 23 miljoen willen storten.)

Viennas, ga jij ook nog steeds? Als we samen een x online zijn zet ik anders even een e-mailadres neer.
I choose happy!
@Iris, dank je.

Ik heb met stijgende verbazing je berichten over vage foute man gelezen. Wat een figuur.
I choose happy!
quote:EssentialBliss schreef op 24 september 2011 @ 23:40:

@Iris, dank je.

Ik heb met stijgende verbazing je berichten over vage foute man gelezen. Wat een figuur.Haha erg he, maar weet je wat nu de grap is? Hij gaat nu achter mij aan lopen en ik wens hem daar veel sterkte mee .
quote:EssentialBliss schreef op 24 september 2011 @ 23:38:

En ik had nog wat meetvragen.

Hoe laat begint de meet? En heeft Roos haar adres al doorgestuurd want ik heb volgens mij nog niets gezien(al kan die ook verloren zijn in de enorme toevoer van e-mail, vooral over grotere penissen en Kenianen die 23 miljoen willen storten.)

Viennas, ga jij ook nog steeds? Als we samen een x online zijn zet ik anders even een e-mailadres neer.

Ik weet ook nog van niets over de meet.

(maar waarom krijg ik nooit emails van Kenianen met enorm penissen? )
@Iris, ook nog een bord voor zijn kop dus?
I choose happy!
quote:iris1969 schreef op 24 september 2011 @ 23:45:

[...]

(maar waarom krijg ik nooit emails van Kenianen met enorm penissen? )En ach ja verschil moet er wezen.
I choose happy!
quote:EssentialBliss schreef op 24 september 2011 @ 23:46:

@Iris, ook nog een bord voor zijn kop dus?Ik denk eerder een heel groot ego (en waarschijnlijk is het geen Keniaan als je begrijpt wat ik bedoel ).
Whahaha.. was het maar een Keniaan... dan compenseerde het nog enigszins
I choose happy!
@EB; wat houdt 'n scan onder narcose in? Worden er dan pijnlijke dingen gedaan?
Goedemorgen.

@EB: Schoonmoeder takelt "gewoon" langzaam af. Kan niets meer en is niet ver van bedlegerigheid af. En ze gaan gewoon door met doen alsof er niets aan de hand is.

Mijn haarkleur was gruwelijk lelijk, bijna zwart. Maar daar heeft de kapper in ieder geval lichtbruin/beige van weten te maken.

Wat vervelend dat het zo lang duurt voordat je zus een scan krijgt. Kan het deels ook goed nieuws zijn, dat jullie met een zich langzaam ontwikkelende vorm van kanker te maken hebben? Mijn ervaring is dat ze er gloeiende vaart achter kunnen zetten als het noodzakelijk is.

Ik hoop dat jullie goed geslapen hebben, al dan niet in het eigen bed. Ik ga me zo klaarmaken, mijn zus haalt me om 10 uur op.
@Iba, dat hoop ik dus ook. Dat ze niet verwachten dat het heel agressief is. Wat ga je trouwens doen straks?

@Nien, ik denk dat het een soort MRI(in zo'n buis) waar ze stil voor moet liggen is maar mijn zus is echt panisch voor ziekenhuizen. Het is bijna fobisch. Ik denk dat het is om te zorgen dat ze niet in paniek raakt.
I choose happy!
Goedemorgen allen!

Ik heb lekker geslapen, zo van die kleine geneugten des levens

Er is alleen een datum voor de meet, nog geen concrete plannen. En EB, ik heb zowel jouw mailadres als die van Vien, dus kan jullie wel koppelen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
@EB: misschien komt het door de angst voir het ziekenhuis dat je zus niet eerder wil? Beetje kop in het zand idee?

@Iebs: heel veel plezier!
@EB: Mijn zus had via Vakantieveilingen een nachtje hotel in Wijk aan Zee gewonnen. Dus daar gaan we straks naartoe.

@allen: Geniet van deze mooie nazomerdag!
@Hiem, als je voor matchmaker wil spelen graag dan kunnen Vien en ik afspreken hoe en wat.

@Hiem2, ik weet niet wat haar beweegredenen zijn. Weet alleen dat erover praten met haar niet echt te doen is.

@Iba, geniet ervan!

Straks ga ik zelf naar een beautybeurs in de jaarbeurs met een vriendin. Vrije toegang via mijn werk.
I choose happy!
@ EB, fijn dat je er weer bent. En wat vervelend dat het allemaal zolang duurt.

Ik stuur mijn adres wel even via FB.

En wat betreft de meet, vinden jullie 14.00 uur oke? En is er nog iets wat jullie willen weten?

Stuur dan een berichtje naar het gmail wat ik gegeven heb, maar het liefst via FB. Kan ik geen fouten maken met nicknames enzo.

Gaan we allemaal iets te eten en/of te drinken meenemen Roos?

En nog wensen wat betreft het soort eten/drinken?

Mag, wil/durf je nog steeds met mij meerijden?
Wat is de datum eigenlijk?
quote:elninjoo schreef op 25 september 2011 @ 10:27:

Wat is de datum eigenlijk?

Muts!!

23 oktober. Dat staat toch al maandenlang in je agenda?

Hoe was de proefrit trouwens??
Hima, zullen we afspreken dat we allemaal iets eenvoudigs doen qua eten en wat drank betreft is het denk ik handig dat je datgene meeneemt wat je zelf drinkt.

Ik heb verder geen wensen, laten we het niet te ingewikkeld maken. Ik heb een oven en een magnetron.
Goedemorgen!

@Iba veel plezier aan zee! Lijkt me heerlijk nu. Zo te horen kun je de afleiding goed gebruiken.

@EB leuke nieuwe avatar. Veel plezier in de jaarbeurs.

Hier geen plannen of verplichtingen vandaag. Mijn balkon ligt op het zuiden dus als het warm genoeg is lig ik in bikini in de zon...

Beter laat dan nooit, die zomer!
quote:roosje4 schreef op 25 september 2011 @ 10:51:

Hima, zullen we afspreken dat we allemaal iets eenvoudigs doen qua eten en wat drank betreft is het denk ik handig dat je datgene meeneemt wat je zelf drinkt.

Ik vind het prima! Ik wil ook wel een schema'tje maken hoor, dat we niet allemaal met dezelfde dingen aankomen?

Enne.. mag ik echt lokaal water bij jou proeven, of moet ik zelf een fles meenemen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven