Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.

We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.

En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past

Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.

Maar iedereen is van harte welkom!

Voor de elfde keer zeg ik:

VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!

En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Klinkt erg lekker Has. Zijn er trouwens vega's onder ons? Dat schiet me nu te binnen. Niet dat er straks alleen maar varkens en kippen aan het spit liggen:)

Has, ik moet mijn conditie opbouwen. En ik nam mijn rustpauzes. En ik heb werderom geen extra pijn, maar de gewone normale. Ik moet er toch doorheen. En het voelt zo lekker dat ik dit weer kan. Ook al was ik kapot, ik ging maar door.

Zometeen maar friet halen. In koken heb ik geen zin.

Is er trouwens iemand goed in het opstoken van een open haard? Ik vind het wel knus als die brandt. Ik zorg voor het hout, maar dat kreng gaat bij mij altijd uit.
geen vega, wel lust ik geen lam en niets waar olijf(olie) op zit en rijst is ook niet m'n ding

maar seafood, vlees, kaas, brood, chips, friet, pizza e.d. gaat er allemaal (veel te) lekker in
Dus geef Nien een zak chips en ze vermaakt zich wel. Dan eten wij wel de écht lekkere dingen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ben een vega, maar ik ben ook erg makkelijk en ik eet: chips, stokbrood of toastjes met iets lekkers erop, franse kaasjes, friet, pizza, salades en voor de gelegenheid wil ik ook wel vis eten, dus dan is sushi prima of zalm, tonijn enz. Eigenlijk lust ik alleen geen mosselen en oesters, maar die verwacht ik ook niet aan te treffen .
Ik ben ook geen vega. Ik vind lam en oesters ook niet echt lekker. Wat ik echt niet lust is iets waar koriander en gember doorheen zitten.

Magda gefeliciteerd met je jaarcontract!
koriander als in cilantro (verse blaadjes) vind ik idd ook goor, gember lust ik dan weer wel vers (in de thee ofzo), maar niet die gore bolletjes
Haha, ik hoor het al weer: we moeten allemaal maar gewoon maken wat we zélf lekker vinden!

Ik ben een alleseter. En een pedaalemmer: als je op mijn tenen gaat staan, gaat mijn mond open
quote:himalaya schreef op 25 september 2011 @ 18:43:

Ik ben een alleseter. En een pedaalemmer: als je op mijn tenen gaat staan, gaat mijn mond open
Goedenavond dames. Roos je gaat me missen, haart aansteken kan ik prima. Hier een kutdag, constant strijd en geharrewar over niks. :( Dat met dat mooie weer... :(
Magdalan, voor jou een driewerf hoera ivm je contract!
@Roos, ik ben een vega maar lust voor de rest alles behalve erwten(daar heb ik een alles verterende afschuw tegen.)
I choose happy!
quote:Confiture schreef op 25 september 2011 @ 20:03:

Kier een kutdag, constant strijd en geharrewar over niks. :( Dat met dat mooie weer... :(Kut zeg! En niet leuk ook..
Eb, heeft Barcelona je een beetje rust gegeven?

Dankjewel hiem.
Ik zat Grenzeloos Verliefd te kijken en bleef daarna plakken en toen bleek de Bachelorette te komen. Waardeloos programma, maar wel grappig: ze zijn naar IJsland gegaan. Zie ik toch gewoon de plekken waar ik 1,5 week geleden nog zelf was..
Confi, hebben jullie het wel uitgepraat/goedgemaakt/zijn jullie weer vriendjes?
Pfff er is nog niets bekend over het rooster in oktober, weet dus nog niet of ik er bij kan zijn (en ik wil zo graag, al vind ik het ook wel weer spannend)

Ook ik ben van het type pendaalemmer! Geen dieet of allergien dus.

We nemen allemaal wat mee? Als ik vrij heb neem ik de lekkerste gemarineerde tijgergarnalen ter wereld mee!
Doe je best Kus om te komen en ik hoop zo dat iedereen kan (ja ook Confi en Hasse horen erbij!).

Zal ik dan sushi meenemen of doet iemand anders dat al?

Ik vrees toch dat we een schema nodig hebben, want anders wordt het 10 flessen rosé en 1 zak chips .
10 flessen rose? Misschien wil Kusuman dan voor taxi chauf spelen!
Iris, mijn zege heb je wat Sushi betrefd!
Iris had jij nu ook FB?
Thanks voor de felicitaties allemaal! ^^

Ah, voedsel lijstjes. Dan ga ik wel de muts met de allergieën uithangen

Ik ben allergisch voor:

-hazelnoten

-walnoten

-kiwi's

-ongestold eigeel

-kabeljauw

Maar ik lust verder vrijwel alles behalve uien, erwtensoep en mosselen. Of het nu vega, vlees of vis is, ik eet het

En ik heb geen voedselvergiftiging. Schoonloeder had zowaar haar best gedaan en het was nog wel gezellig ook.
Goedemorgen,

@Confi, ik zal je sowieso missen. Is het thuis een beetje bijgetrokken?

@Iris, ik verwacht niet dat mensen sushi gaan meenemen. Ik kan niet in je portemonee kijken maar je kent de prijs.

@Kus, ik hoop dat je niet hoeft te werken en het is niet eng. Wij zijn het maar:)

Een schema, tja, ik weet nog niet wat ik ga halen. Maar hou er rekening mee dat bij mij de enige echte franse bakker om de hoek zit en een geweldige Marokkaan. Sorry Nien, er komen olijven.

Ik lag om 18.30 met Roosman in bed een DVD serie te kijken. Kapot was ik. Vandaag doe ik ook niets.
quote:roosje4 schreef op 26 september 2011 @ 10:23:

Sorry Nien, er komen olijven.

Ik eet die van Nien dan wel op!
Goedemorgen, by the way. Heb er alweer de nodige uren werk op zitten.

En wat boft Iebs met het weer! Kreeg gisteren een smsje van haar dat ze lekker in de binnentuin van een restaurant zaten, volgens mij hadden ze het wel naar hun zin. Ben benieuwd of ze vandaag nog lekker een stuk gaan lopen ofzo.
En het ging gisteren erg goed, todat ik mijn kant van het bed omhoog tilde. Eigen schuld, dikke bult. Dat doet Roosman ook altijd voor me omdat ik geen zware dingen mag tillen. Maar ja, die wil ik nu ontzien in het kader van 'de lamme helpt de blinde'. Dus vandaag wederom de hoofdprijs:)

Ik moet geen gekke dingen meer doen, anders loop ik tandjes te bijten als jullie hier zijn. Alhoewel, alcohol helpt, dus dan maar een paar wijntjes. Ik hoef niet te rijden:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven