Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.

We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.

En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past

Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.

Maar iedereen is van harte welkom!

Voor de elfde keer zeg ik:

VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!

En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:wereldmeid schreef op 25 september 2011 @ 10:56:

Hier geen plannen of verplichtingen vandaag. Mijn balkon ligt op het zuiden dus als het warm genoeg is lig ik in bikini in de zon...

Beter laat dan nooit, die zomer!

Lekker he?

Wel jammer dat het 's avonds al zo snel afkoelt, maar dat weer overdag, dat pikken we toch mooi maar even mee!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hiem, het lokale water is prima te drinken hier:)

Voor mij hoeft een schemaatje niet perse, maar als jij staat te trappelen en je niet tegen te houden bent, vul ik hem wel in:)
quote:roosje4 schreef op 25 september 2011 @ 10:59:

Voor mij hoeft een schemaatje niet perse, maar als jij staat te trappelen en je niet tegen te houden bent, vul ik hem wel in:)

haha, dat is het zéker niet... We knagen gewoon wat er aanwezig is, tussen het kleppen door.

Ik ga wel even kijken wat ik kan maken. Of kopen
en telefonisch koken? ofwel: pizza's laten komen?
Nien, jij hoeft alleen maar aan je boom te schudden:)

Precies Hiem, we kijken wel waar iedereen mee komt.
EB; je kunt me ook via Facebook één bericht sturen. Ik ga inderdaad naar de meet. Zou leuk zijn om samen te reizen!
Wereldmeid, lig je al in je bikini? Hier is het bewolkt en daardoor ook niet echt warm.
Hiem, hier is het ook stralend weer!
Heb je het een beetje hierheen geduwd Roosje? De lucht begint blauwer te worden!

Is de boot weer schoon voor de winter, of kunnen jullie er evengoed nog mee weg als het mooi weer is?
quote:himalaya schreef op 25 september 2011 @ 10:14:

Gaan we allemaal iets te eten en/of te drinken meenemen Roos?

En nog wensen wat betreft het soort eten/drinken?

Mag, wil/durf je nog steeds met mij meerijden?Haha, ikke wel hoor. De vraag is, durf je mij in je auto te hebben?
Grrristus!

Net kwam de telefoonrekening van Magdaman binnen. Bijna 100 euro, wtf?!

Dat was ons boodschappen geld voor aankomende week. Hij is nu de specificaties aan het opzoeken, want dit is echt belachelijk. Volgens de rekening heeft hij voor iets van 70 Eu ge-smst, wat mij zeer onwaarschijnlijkt lijkt, want hij Whatsappt en het meest en dat is gratis, smsen doet hij niet zo heel veel.
Wat een heerlijk weer!! Ik zit lekker in de zon met een stapel tijdschriften en een sudoku puzzelboekje. Straks een biertje erbij en mijn zondag kan niet meer stuk. We blijven denk ik wel thuis want Gier-man wil formule 1 kijken.
quote:elninjoo schreef op 25 september 2011 @ 11:07:

en telefonisch koken? ofwel: pizza's laten komen? Goed plan! Misschien is het ook lekker om naast de pizza's suhsi te bestellen?
Balen Mag zo'n hoge rekening!
Jeetje Mag, wat balen, die rekening! Er moet haast al iets fout gegaan zijn, want anders kun je toch nooit voor 70 euro sms'en?

Of heeft hij heel vaak voor iemand gestemd bij een van die talentenjachten
quote:gierzwaluw33 schreef op 25 september 2011 @ 13:36:

[...]

Goed plan! Misschien is het ook lekker om naast de pizza's suhsi te bestellen?We kunnen niet in andermans portemonnee kijken, en ik kan me zo voorstellen dat pizza en sushi behoorlijk op kan lopen.
quote:himalaya schreef op 25 september 2011 @ 13:44:

[...]

We kunnen niet in andermans portemonnee kijken, en ik kan me zo voorstellen dat pizza en sushi behoorlijk op kan lopen.Nee das waar Hiem je hebt gelijk. Niet zo snel aan gedacht
quote:himalaya schreef op 25 september 2011 @ 13:43:

Jeetje Mag, wat balen, die rekening! Er moet haast al iets fout gegaan zijn, want anders kun je toch nooit voor 70 euro sms'en?

Of heeft hij heel vaak voor iemand gestemd bij een van die talentenjachten Hahaha, misschien als hij die stiekem zou kijken ofzo? Geen idee. Hij gaat morgen zn provider bellen, want die specificaties wordt je ook niet bepaald wijs uit. Maar damn, ik baal echt als een stekker. Dat geld gedoe ook momenteel, pfff.
Gister ook weer een hoop gedoe. Puinhoop op mijn werk, en de hond van Magdaman en zijn zusje is plotseling overleden. Magdaman was helemaal van slag, t beest is toch 12 jaar zijn maatje geweest.

Zometeen richting schoonloeder om daar te gaan eten. Zal wel gek zijn zo zonder hond in huis. En ik ben benieuwd wat we gaan eten, aangezien schoonloeder's kookkunsten abominabel zijn.

Morgen ga ik het ook lekker druk krijgen, de restaurant week begint en wegens gebrek aan afwassers ben ik vanaf een uurtje of 1 bij de afwas ingeroosterd. Ik heb 1 keer eerder in de afwas gestaan op een zondagavond en dat was echt een hel. Gelukkig hoef ik morgen maar tot 3 uur 's middags

Maaarrrr, ik heb sinds gister wel een jaar contract en te horen gekregen dat de baas enorm blij met me is.
quote:Magdalan schreef op 25 september 2011 @ 15:27:

Maaarrrr, ik heb sinds gister wel een jaar contract en te horen gekregen dat de baas enorm blij met me is.

Wat lekker Mag!
quote:himalaya schreef op 25 september 2011 @ 13:43:

Of heeft hij heel vaak voor iemand gestemd bij een van die talentenjachten Voor ik mijn sms-verdubbelaar had aangezet, had ik ook wel 'ns rekeningen van 100 euro. Nu heb ik mijn abonnement met 5 euro verhoogd én die sms-verdubbelaar aan en nu blijven mijn rekeningen onder de 40 euro. Tenminste als ik gewoon in Nederland ben, mijn rekening van toen ik in Canada/USA zat was wel weer schrikbarend hoog en over de 600 euro.
@Mag, gefeliciteerd!

@Hima, ik heb net drie uur geschrobt en ik ben kapot. Ik stond met mijn voet op de spons en zo ging ik te werk. Kon niet meer. We kunnen niet meer weg, Roosman zit met zijn enkel en werk. We laten hem nu drogen, nog een beetje napoetsen en dan het zeil erover. Vlak voor de winter gaan we hem winterklaar maken. Maar dat doet Roosman.

Het was druk in de haven. Velen waren aan het poetsen en boten werden uitgemest.
quote:himalaya schreef op 25 september 2011 @ 11:55:

Wereldmeid, lig je al in je bikini? Hier is het bewolkt en daardoor ook niet echt warm.

Ja het was heerlijk!

* gaat de aftersun zoeken *
Hey Magda, gefeliciteerd met je jaarcontract!
Gefeliciteerd Magda! Dat is toch goed nieuws!

@Roos: doe je wel rustig aan?

@Iedereen: goeiemiddag! Heb mijn ouders dit weekend over de vloer gehad, was heel gezellig! Lekker uit eten geweest (dat doen mijn ouders niet vaak, dus voor hun heel bijzonder) bij een biologisch restaurant, en lekker dat het was! Hmmmmm.... Het restaurant doet ook mee aan de restaurant-week, dus ik gok dat we er volgende week weer zitten (ze hadden forelkroketjes als voorgerecht... *zwijmelt nog effe weg*...)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven