Vanaf welke leeftijd bretels?
donderdag 12 augustus 2010 om 20:20
Ik ben op zoek naar babybretels en de hele stad afgelopen en de laatste babyzaak waar ik kwam, vertelde me dat bretels voor baby's niet goed zouden zijn...waarom kon ze me niet goed uitleggen...
aangezien zoon (2,5 maand) geen dikke billen heeft, vallen bijna alle broeken hem zo van zijn kont af (ook die met elastiek en met deels knoopjes-elastiek
Zou ik hem al een bretels om kunnen doen of zou dat oncomfortabel voor hem zijn?
aangezien zoon (2,5 maand) geen dikke billen heeft, vallen bijna alle broeken hem zo van zijn kont af (ook die met elastiek en met deels knoopjes-elastiek
Zou ik hem al een bretels om kunnen doen of zou dat oncomfortabel voor hem zijn?
donderdag 12 augustus 2010 om 20:26
donderdag 12 augustus 2010 om 20:39
quote:misschicken schreef op 12 augustus 2010 @ 20:35:
Als alles zo van zijn kontje schuift, ondanks zelfs knoopjeselastiek...zou ik gewoon een maat kleiner kopen.Maar dan "loopt" ie altijd in kniebroeken waarschijnlijk
Als alles zo van zijn kontje schuift, ondanks zelfs knoopjeselastiek...zou ik gewoon een maat kleiner kopen.Maar dan "loopt" ie altijd in kniebroeken waarschijnlijk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 12 augustus 2010 om 20:56
donderdag 12 augustus 2010 om 21:08
quote:nouschi schreef op 12 augustus 2010 @ 20:56:
[quote]Yamuna schreef op 12 augustus 2010 @ 20:40:
bij mijn sprietje is de oplossing wasbare luiertjes. daar krijgt ze een "bulky butt" van
[/quote]
Van een volle pamper ook wel hoor. ja dat is waar maar een volle pamper kun je je kind ook niet uren met rond laten hobbelen .... begint zo te luchten ...
[quote]Yamuna schreef op 12 augustus 2010 @ 20:40:
bij mijn sprietje is de oplossing wasbare luiertjes. daar krijgt ze een "bulky butt" van
Van een volle pamper ook wel hoor. ja dat is waar maar een volle pamper kun je je kind ook niet uren met rond laten hobbelen .... begint zo te luchten ...