Vanaf welke leeftijd bretels?

12-08-2010 20:20 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar babybretels en de hele stad afgelopen en de laatste babyzaak waar ik kwam, vertelde me dat bretels voor baby's niet goed zouden zijn...waarom kon ze me niet goed uitleggen...

aangezien zoon (2,5 maand) geen dikke billen heeft, vallen bijna alle broeken hem zo van zijn kont af (ook die met elastiek en met deels knoopjes-elastiek

Zou ik hem al een bretels om kunnen doen of zou dat oncomfortabel voor hem zijn?
http://www.baby-walz.nl/winkel/bretels.html
http://www.babybytes.nl/answers/1257935816
Lijkt me niet echt prettig voor hem zitten hoor.bretels,voor je het weet zitten ze te straks op zijn schoudertjes.Kan hij niet gewoon van die trappelpakken aan,met die voetjes eronder ofzo(geen idee hoe het ook weer heet,is 18 jaar geleden)
Lijkt mij ook een beetje link, als zo'n ding los schiet...brr
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
met 2,5 maand lig je toch vooral?

En wat voor broeken geef je hem dan aan? Glijden die zachte jogging-broek-achtige broekjes met elastiek ook af?
Hansopje?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
tuinbroekjes...
quote:nouschi schreef op 12 augustus 2010 @ 20:26:

Lijkt mij ook een beetje link, als zo'n ding los schiet...brrNou ja tandjes hebben de meeste niet met 2.5 maand
Bij H&M hebben ze vaak broekjes met losse bretels erbij.
Ik denk bij bretels altijd aan bejaarde meneertjes.. wilde dus antwoorden 72, of 75 ofzoiets?
Als alles zo van zijn kontje schuift, ondanks zelfs knoopjeselastiek...zou ik gewoon een maat kleiner kopen.
ik heb ook een dunnetje en heb voor afzakbroekjes een riempje gekocht. moeten er natuurlijk wel lusjes aan de broekjes zitten. werkte prima.
dappersnapper

maar dat lijkt me ook niet lekker als t menneke nog zo veel ligt ... .
quote:misschicken schreef op 12 augustus 2010 @ 20:35:

Als alles zo van zijn kontje schuift, ondanks zelfs knoopjeselastiek...zou ik gewoon een maat kleiner kopen.Maar dan "loopt" ie altijd in kniebroeken waarschijnlijk
Dat zal dan zijn lot zijn....
bij mijn sprietje is de oplossing wasbare luiertjes. daar krijgt ze een "bulky butt" van
Met 2,5 maand zou ik geen bretels of riem geven, dan ligt je baby toch alleen nog maar. Mijn dochter had wel vanaf 1,5 een riem om. Gewoon een kinderriem van de Hema, die je kan verstellen.
[quote]Yamuna schreef op 12 augustus 2010 @ 20:40:

bij mijn sprietje is de oplossing wasbare luiertjes. daar krijgt ze een "bulky butt" van ;-)[/quote]

Van een volle pamper ook wel hoor.
quote:nouschi schreef op 12 augustus 2010 @ 20:56:

[quote]Yamuna schreef op 12 augustus 2010 @ 20:40:

bij mijn sprietje is de oplossing wasbare luiertjes. daar krijgt ze een "bulky butt" van ;-)[/quote]

Van een volle pamper ook wel hoor. ja dat is waar maar een volle pamper kun je je kind ook niet uren met rond laten hobbelen .... begint zo te luchten ...
Wat een leuke kleurtjes!
Frankly my dear, I don"t give a damn
en dan hebben we nog limited editions !

Zo ga je bijna hopen dat je kindje nooit zindelijk wordt
Frankly my dear, I don"t give a damn
ik heb ook geen haast met zindelijkheidstraining

nadeel aan die hippe luiertjes is wel dat je kind eerder zindelijk is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven