verkleiner maxi cosi
donderdag 29 april 2010 om 11:19
donderdag 29 april 2010 om 11:23
donderdag 29 april 2010 om 11:24
donderdag 29 april 2010 om 11:26
Gewoon eruit halen, kan al makkelijk (mits je niet ineens heel erg over bonkerige stoepen of straten gaat rijden ofzo). En een voetenzak nu nog? Men, het is 25 graden buiten. Weg ermee helemaal niet nodig. Kleertjes aan, zomerjasje aan, schoentjes aan en klaar.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
donderdag 29 april 2010 om 11:36
donderdag 29 april 2010 om 11:49
Hahaha nou ja, jasje is natuurlijk ook maar een optie. Ik ga met de MC op de fiets dus vandaar toch maar dat dunne zomerjasje/vestje heb aangedaan. En schoenen zijn hier ook slofjes hoor. Of open baby sandaaltjes ofzoiets.
Ik vind het voor mezelf nl ook lastig om te bepalen wat ik aan moet. Dan is het weer 25 graden, dan is het weer 18 graden met wind. Blijft een beetje aanklooien dus.
Ik vind het voor mezelf nl ook lastig om te bepalen wat ik aan moet. Dan is het weer 25 graden, dan is het weer 18 graden met wind. Blijft een beetje aanklooien dus.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
donderdag 29 april 2010 om 12:53
Verkleiner: nooit gebruikt, niet nodig, hoewel onze kindjes zeer gemiddeld waren (ca. 50cm en 3300 gram). Ze zaten direct al te krap in dat ding.
Voetenzak: het advies is altijd: kind hetzelfde kleden als jezelf, bij stilzitten 1 laagje extra. Dus met dit weer: ikzelf een heel dun shirtje, baby zou van mij over de romper misschien nog net kleertjes aankrijgen. Verder niet!!
Voetenzak: het advies is altijd: kind hetzelfde kleden als jezelf, bij stilzitten 1 laagje extra. Dus met dit weer: ikzelf een heel dun shirtje, baby zou van mij over de romper misschien nog net kleertjes aankrijgen. Verder niet!!
donderdag 29 april 2010 om 13:01
quote:origineel schreef op 29 april 2010 @ 12:54:
O ja, Sylvester, dat dekbedje is omdat ze daaronder kunnen liggen en er dan zelf niet onderuit gaan. Dat duurt tot 2 jaar tot ze een dekbedje mogen. Heeft niets met temp te maken.
Slaapzak in de winter is heerlijk!Dat heeft juist alles met temp te maken, omdat ze tot 2 jaar hun lichaamstemperatuur niet zelf kunnen regelen. Wel de juiste info geven he?
O ja, Sylvester, dat dekbedje is omdat ze daaronder kunnen liggen en er dan zelf niet onderuit gaan. Dat duurt tot 2 jaar tot ze een dekbedje mogen. Heeft niets met temp te maken.
Slaapzak in de winter is heerlijk!Dat heeft juist alles met temp te maken, omdat ze tot 2 jaar hun lichaamstemperatuur niet zelf kunnen regelen. Wel de juiste info geven he?
Ik krijg er een punthoofd van!
donderdag 29 april 2010 om 13:06
donderdag 29 april 2010 om 13:08
quote:Plokkie schreef op 29 april 2010 @ 13:01:
[...]
Dat heeft juist alles met temp te maken, omdat ze tot 2 jaar hun lichaamstemperatuur niet zelf kunnen regelen. Wel de juiste info geven he? Jongens, geen ruzie maken. Ze kunnen van allebéi het loodje leggen.
[...]
Dat heeft juist alles met temp te maken, omdat ze tot 2 jaar hun lichaamstemperatuur niet zelf kunnen regelen. Wel de juiste info geven he? Jongens, geen ruzie maken. Ze kunnen van allebéi het loodje leggen.
anoniem_88668 wijzigde dit bericht op 29-04-2010 13:11
Reden: Smiley
Reden: Smiley
% gewijzigd