verkleiner maxi cosi
donderdag 29 april 2010 om 11:19
donderdag 29 april 2010 om 13:24
Kinderen met een dekbedje kunnen ofwel doodgaan aan warmtestuwing -een dekbed is namelijk een stuk warmer dan een deken- ofwel door verstikking wanneer ze eronder terecht komen en zelf niet meer terug kunnen spartelen. Dat laatste kan overigens ook wel met een gewone deken, als het kind onhandig genoeg is.
Gelukkig zijn kinderen net mensen, en als je niet al te gekke dingen doet, halen de meesten het wel tot volwassenheid.
Gelukkig zijn kinderen net mensen, en als je niet al te gekke dingen doet, halen de meesten het wel tot volwassenheid.
donderdag 29 april 2010 om 13:27
wat plokkie zei, zei onze kraam dus ook.
Ach, hij is eind april geboren en toen begon t prachtige weer. Ding is dus zoiezo ongebruikt MP opgegaan toen.
Omdat ze dus niet zelf de dekens/slaapzak kunnen wegduwen als het te warm hebben of dreigen te stikken, wat gevaarlijk kan zijn.
maar om even on topic te blijven, tis te lang geleden om me te herinneren hoelang ik toen die verkleiner heb gebruikt.
Ach, hij is eind april geboren en toen begon t prachtige weer. Ding is dus zoiezo ongebruikt MP opgegaan toen.
Omdat ze dus niet zelf de dekens/slaapzak kunnen wegduwen als het te warm hebben of dreigen te stikken, wat gevaarlijk kan zijn.
maar om even on topic te blijven, tis te lang geleden om me te herinneren hoelang ik toen die verkleiner heb gebruikt.
koffie, zwart graag...
donderdag 29 april 2010 om 13:28
Mijn kinderen waren bij de geboorte allebei boven de 4 kilo. Ik heb de verkleiner helemaal niet gebruikt, vond het er vreselijk oncomfortabel uitzien. dat is dan ook meteen mijn antwoord, je moet jezelf verplaatsen in je kind; lijkt het je prettig of niet.
Slaapzak lijkt me met dit weer erg warm. Misschien kun je een gewoon dekentje over hem heen leggen die je makkelijk weg kunt halen als het jou goed lijkt.
Slaapzak lijkt me met dit weer erg warm. Misschien kun je een gewoon dekentje over hem heen leggen die je makkelijk weg kunt halen als het jou goed lijkt.