Viva la mama

04-02-2009 12:47 1602 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het verderleutertopic voor de eindelijk aan de slag mama's

naamAnanADLReginaRebelsJanneJessieLieveLieveBloemParelH5BiebMHRoosEllenDiamondReginaBloempjeKrissieMarielle (Miss W)AnAnADLElesMH

BiebRebelsJanne
Ze gaat 3 dagen werken, 2 dagen gaat hij naar kdv en 1 dag vast bij ons! Heb er ook echt zin in. Is ook een jongetje en scheelt 8 maanden met Tim, is nu nog veel maar over een tijdje natuurlijk niet meer.
Ik zie nu net waar Diamond woont, die heeft vast zin om helemaal hierheen te komen of naar MH...

Waarom wonen we niet wat dichter bij elkaar?

Zitah, mooie foto van je meis!
Oh dat is leuk Ellen, gezellig tutdagje met die jongens dus!

Over een tijdje is dat inderdaad niet zo'n groot verschil meer.
quote:doornroosje5 schreef op 10 februari 2009 @ 14:31:

Ik zie nu net waar Diamond woont, die heeft vast zin om helemaal hierheen te komen of naar MH...

Waarom wonen we niet wat dichter bij elkaar?

Zitah, mooie foto van je meis!

Ik ben nu retebenieuwd waar Diamond woont. Ik heb 'r net uitgenodigd op hyves...

Ikzelf moet ook zo'n 160 kilometer rijden naar MH toe, ik weet eigenlijk niet goed of dat wel zo'n succes zal zijn met beide kids.

We moeten ook nog 160 kilometer terug en ze zijn beiden niet zo dol op (lang) autorijden.

En dat terwijl ik me voorgenomen had om bij een eerstvolgende meeting mijn gezicht (en die van de kinderen) te laten zien....

Roos, leuk een champagneontbijt! Die ovenwanten e.d. zijn ook een leuk idee. Moet je er eigenlijk ook alvast een pak bakmix voor kinderen van Dr. Oetker bijdoen. Die zijn leuk!!
Ja dat is een goed idee. Vriend zegt altijd tegen meis dat ie later koekjes met haar gaat bakken ed op zaterdag als mama moet werken, vandaar.

Dat ontbijtgebeuren staat nog op losse schroeven, ik had vorige week even gekeken en je kon tot 24 uur vantevoren boeken, nu is het tot 23 feb niet mogelijk! En dat was de enige fatsoenlijke in de buurt!
Zo, ik laat mijn neus ook weer eens even zien. Het is erg slopend 3 keer per dag op en neer naar het ziekenhuis. Het gaat erg goed. Pas had Felix even een drinkdipje. Maar vandaag gaat het weer erg goed! Hij moet nu al zijn 7 voedingen zelf drinken. EN dan maar hopen dat ie dat doet en blijft doen, dan zou hij misschien rond het weekend naar huis mogen. Wel hebben ze een hartruisje ontdekt. Waarschijnlijk groeit het wel dicht. Maar ze houden het wel in de gaten en dat is erg fijn.

verder blijf ik hoesten en last van mijn ribben houden. Vandaag met spoed getest op kinkhoest, maar daar is niets uitgekomen. Gelukkig maar, maar nu weet ik nog niets.

Nou ik ga nog even op de bank liggen. Voor meer info over Felix kun je op zijn site kijken....

Hi meiden

Sorry heb ff geen tijd om op jullie te reageren. Ben vandaag eerder naar huis gekomen vanaf mijn werk, veel last van mijn buik en ontzettend veel last van bekken. Baal er zo ontzettend van! Mag gelukkig zo naar denstdoende vk balen om even langs te komen. Gelukkig is het kleintje ontzettend actief maar men wat maak ik me zorgen on de buikpijn.....
Hi Bieb

Wat zou het fantastisch zijn als je je kleine ventje mee naar huis mag nemen. Ik ga voor jullie duimen hoor!

Meeten vind ik geweldig, maar helaas is MH te ver voor mij. Dan moet ik echt afhaken.
Ik heb ff gekeken en MH is anderhalf uur rijden voor mij, dat vind ik nog wel oke.

Bieb, fijn dat het goed gaat met Felix! Ik hoop dat ie snel naar huis mag. Maar dan zou het fijn zijn als jij ook een beetje opknapt!

Jannes:
hallootjes allemaal,

nou de Hyves begin ik wat door te krijgen hoor...en nee ik heb nog geen foto van mezelf geplaatst,ik moet eerst een leuke foto van mezelf maken jakkes...

misschien stomme vraag,maar als ik een foto plaats bij mijn profiel,kan dan iedereen die zien?

leuk Eles en AnAn dat jullie me hebben gevonden,ik had al gezocht maar kon jullie niet echt vinden ...we zijn vriendjes

moet alleen nog even uitvogelen met foto's plaatsen van Isa enzo,dan komen er zeker fotootjes van mijn knappe meisje

ga even verder met de was zucht.....
@Diamond, en hoe vind je het om nu eens gezichten bij ons (en onze kinderen) te zien? Hihi.

Jij woont idd mijlenver van MH vandaag zeg, poe poe!

Je profielfoto kan iedereen zien, de foto's in je album kun je instellen wie ze wel en niet mogen zien (vrienden, of ook de vrienden van je vrienden, of iedereen op hyves).

Succes met het uitvogelen van hyves!!
Hoi AnAn,

het is heel erg leuk om nu eens de gezichten bij de namen te zien, ik had Parel,Ellen en MH al eens op foto's gezien ,maar erg leuk allemaal

Jaja ik woon in het verre zuid limburg ..kom oorspronkelijk uit Overijssel,ben een Tukker maar voel me hier wel thuis

Oke dank je voor het beantwoorden voor de ozo belangerijke vraag...tsja lang verhaal maar wil niet dat 1 persoon mijn foto's ziet,want dan begint de ellende weer helemaal opnieuw,vandaar dat ik ook nog geen foto's had geplaatst,oke wist ook nog niet hoe dat moest,ik beken...

maar zal eens gaan proberen om fotootjes te plaatsen daar

groetjes diamond
Jannes hoe is het? Nog steeds pijn in je buik en ben je gisteren nog naar de vk geweest?
Met kleintje was alles goed. Wel advies om rustig aan te doen. Tja en da's voor mij niet de makkelijkste klus. Maar we gaan dat zeker doen
Gelukkig! Maak je je nu ook minder zorgen?
@Parel; ik moest ook erg om jouw verhaal lachen over Sem en zijn 'moet je poepen' 'HOPPA' en 'da's een beetje dom'.... En dan ook nog overal van die lekker snottepieren, haha!!

@Roos; onze kleine vent begint een klein beetje door te drinken nu. Het aanleggen kost gelukkig niet zo veel tijd meer want we hebben beide goed door of hij wel of niet goed aanligt. Het voeden zelf kost zo'n half uur en als hij daarna nog een tiet wil (wil hij meestal wel als ik bv zijn luier moet verschonen tussendoor) dan gaat het al snel naar de drie kwartier of een heel uur. Maar ik klaag nog niet hoor! Hij groeit erop als kool en vind het zoooooo leuk om te kunnen doen!

@H5; heeft je wat betere gestel van gister nog een goed vervolg gehad of ben je nog steeds superberoerd? Wel lekker dat Iris dan even op het kdv is en jij even meer aan jezelf kunt denken!

@AnAn; je zegt dat je kinderen misschien jouw lengte krijgen, ben jij dan langer dan je man? Ziet er niet echt zo uit op de foto's namelijk.

Een kindje van 1 kilo....... Iek wat eng maar wat fijn dat het het gehaald heeft zeg!

@Eles; spannend dat ventje gewogen gaat worden!!!! Helemaal leuk om t ezien hoe hij groeit op jouw melkie!

@Roos; jij bent toch op zoek naar een huis???? Als je die dan niet zoekt waar jke nu zit maar gewoon wat dichter bij Ellen en mij, dan hebben we in ieder eentje die niet zo ver hoeft te rijden, haha.

Ik zal binnenkort mijn man maar eens voorbereiden op een heel stel Viva-dozen, die weet namelijk nog van niets.......

@Jannes; hoe is het gister afgelopen?????

Als het voor te veel mensen te ver is om hierheen te komen, moeten we het misschien weer in de buurt van Utrecht doen????

Ik ga ventje en kolfmachine weer even voeden!
Even snel;

Jannes, dikke knuffel! ik ben blij dat alles in orde is joh!

Tja en rustig aan doen is altijd wel moeilijk he?

Dikke kus!

Wat de meeting betreft;

MH is voor mij ook prima te doen maar ik kan snappen dat het voor sommigen wel erg ver is....

Ik wil mijn huis ook wel weer openstellen hoor alleen erg groot is het ook niet.

Volgens mij komen er nu meer mama's dan de laatste meeting

en zijn er flink wat kindjes bijgekomen sinds die tijd :-))

Maar goed, het mag dus wel weer bij mij hoor en passen zal het heus wel alleen erg druk denk ik.

Voordeel bij iemand thuis is dat baby's boven gelegd kunnen worden mocht het nodig zijn....

Anders moeten we in een ballorig of kidz-city afspreken?
Ballorig ofzo vind ik op zich wel prima maar dan zal ik niet beide kids meenemen. Kabouter is nog net even te jong om alleen te laten spelen als ik met haar broer bezig ben namelijk....

@Parel; die vriendin die je omschrijft op de nieuwe site van Sem (die in het voorjaar gaat bevallen) is dat die vriendin die jou pas weer ziet staan sinds ze eindelijk zwanger is? Hoe is het contact daar nu mee?
Vandaag nog weer leuke pakjes over de post gekregen;

BEDANKT KRISSIE EN JANNES!!!!!!!!!
he he kunnen we eindelijk weer forummen!

Ik had zowaar niks te doen op mn werk vandaag haha

Afspreken in ballorig o.i.d. vind ik leuk alleen weet ik dat sem niets zonder mij wil doen en dan zou ik het jammer vinden als ik nog niet lekker kan bijkletsen.

Maar goed, op zich geen slecht idee hoor.

MH, ja dat is diezelfde vriendin.

We hebben inmiddels ontzettend veel uitgepraat en dat is wel fijn.

Het contact is nu wel ok hoor maar niet optimaal maar dat is meer van mijn kant zo.

Haar man en parelman zijn ook goede vrienden en zien elkaar regelmatig en spreken dus wel zo nu en dan af.

Voel me een beetje lullig als ik dan thuisblijf.

Maar het contact zal denk ik niet meer zo worden als voorheen, maar goed het niet zwanger kunnen worden heeft een ontzettend grote impact op haar gehad en laat nogal wat sporen na.....herkenbaar voor velen denk ik.

Ondanks dat ik ontzettend in onze vriendschap ben teleurgesteld vind ik het het niet waard om er compleet mee te kappen want ik begrijp haar gevoel ook wel.

Het is dus een beetje ' go with the flow'
Ah, we doen het weer, gelukkig! Had vanochtend een heel verhaal getikt, een beetje out-of-date nu misschien, maar ik ga het toch maar plakken (lui hè)? Zag gelukkig op tijd dat het forum eruit knalde en had dus ff gekopieerd (en dat met mijn blonde haren, hahaha)

Tja, ik zit hier vrij dicht in de buurt van Parel, H5, ADL, Bieb en volgens mij Jannes ook nog wel...waarom woont de rest dan ook zo ver weg? Hahaha! Kleine man vermaakt zich meestal wel in de auto, maar we zijn nog niet verder dan 3 kwartier rijden weggeweest, dus geen idee hoe hij op lange ritten reageert....

Rebels, fijn dat je ondanks alles een beetje rust hebt gevonden nu. Je hebt helemaal gelijk dat je je altijd nog druk kunt gaan maken als het idd raar mocht gaan lopen, maar het is best knap om het op die manier te kunnen benaderen (en al lukt het maar de helft van de tijd, dan is het nog steeds heel stoer!)

Zitah, ik duim enorm voor jullie dat Romanticus het goed aanvoelt. Wie weet hoe jouw buik reageert op zoveel positieve vibes? Het heeft hier iig geen kwaad gedaan

Jannes, gelukkig was alles goed! Sterkte met rustig aan doen...moeilijk hè?

MH, klinkt heel redelijk hoor, die voedertijden, was hier niet veel beter (of minder, net hoe je het bekijkt). Vind het zo fijn dat het nu wel lukt bij jou! Echt super!

H5, hoe is het vandaag? Hopelijk heeft de stijgende lijn zich voortgezet. Ik lust wel taart hoor, zondag, hoe laat mag ik aan komen vallen? hahaha!

Oei, Anan, 1 kilo, da's mini!! Oudste meisje hier was bij de geboorte 842 gram, die foto's zijn echt onwerkelijk! Ze is nog niet de grootste, maar gelukkig redelijk goed bijgekomen en ook weinig last van vroeggeboorteverschijnselen, al staat ze nog wel altijd onder controle van de kinderarts en merk je wel verschil met het gemiddelde kind van haar leeftijd.

Kan ik jou nog blij maken met een pak nutrilon forte 1? Staat hier ook maar over te zijn....maar goed, Kaj gaat ook al bijna naar 2, dus kweenie of je er nog wat aan hebt?

Eles, fijn dat het geregel achter de rug is, je wordt er zooooooo moe van! Ben ook heel benieuwd hoeveel vriendje gegroeid is, spannend hoor! En ook leuk, die eerste keren meten en wegen!

Haha Ellen, heb je teruggekrabbeld. Mag van mijn baas niet hyven, dus kon er niet eerder bij. Lekker hoor, zo’n oppasdagje! Lekker tutten met 2 knullen (over 2 jaar breken ze natuurlijk samen je huis af, maar ach )

Roos, mupke is echt mini zeg! Oh ja, Ron is in goed gezelschap onderweg naar je lief (heb de envelop aan hem gericht )

Parel, haha, wat een heerlijke boef is Sem toch! Ik hoop dat Bram net zo’n deugniet wordt, lijkt me prachtig.

Lieve, waar beeeeeeeeen je?

Diamond, jij zit echt een eind weg ja! Ga je zo ook eens opzoeken op hyves, ben benieuwd!

Regina, mag ik je mailen met een paar vraagjes over kma en het KDV? KDV hier is nog maar net opgezet en ik weet niet zo goed wat ik kan verwachten (en moet/kan eisen). Beetje ervaring van een ander is wel wenselijk…

Bieb, jeetje, dat is niet zoals je je kraamtijd voorstelt! Is er niets dat helpt tegen de hoestprikkel? Je hebt vast alle huismiddeltjes wel geprobeerd (kamillethee met honing, banaan, etc.)…je klinkt zo stoer maar volgens mij word je hier niet vrolijk van! Heen en weer naar het ziekenhuis en zelf zo gammel…daar moest maar eens snel verbetering in komen! Wel een gek idee, ik kom een paar keer per week op station X, vlakbij het ziekenhuis, heb best de neiging om een keer om een hoekje te gluren. We zijn iig in dezelfde gang bevallen!
Hoi meiden,

Had vanmiddag heel verhaal getypt. Toen ik versturen klikte, kreeg ik een foutmelding..ggrrr....

Aangezien ik nu ziek thuis ben geen fut om zelfde verhaal neer te tikken..

Dus alleen even een zwaai naar iedereen!

ADL, jij nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik hoop dat het met de pasgeboren mannetjes allemaal goed gaat, ik heb al hele mooie foto's gezien..

Tot later, de wc roept...
Meeten lijkt mij heel erg leuk maar ligt ook een beetje aan de afstand. Ben volgens mij de enige die in het noorden woont..
Nee hoor, Eles en Roos wonen nog noordelijker dan jij

(ah, DIE griep, beterschap!)
Dan heb ik niets gezegd Krissie

en..ja..die griep

Tis alleen zo klote dat het bij mij nooit echt doorzet. Ga daarom altijd naar mijn werk omdat ik net niet ziek genoeg ben..

Ik vind anderhalf uur rijden wel goed hoor trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven