VRAAG

03-08-2008 10:12 28 berichten
even een vraagje.

Ik heb maandag, dag 10 van mijn cyclus, sex gehad. Vrijdag en zaterdag had ik een soort donkerbruin bloed/slijm. Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Ik moet er wel bij zeggen dat ik eigenlijk twee weken geleden met de pil had moeten beginnen en de eerste week zoveel gemist had, dat ik toen niet met de strip ben begonnen. Zou dat er mee te maken kunnen hebben?

Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Alle reacties Link kopieren
als jij zo vaak de pil vergeet, laat je man/ partner/ hubbie je er op attenderen.

ik vergat ook wel eens mijn pil, maar meende dat de pil niet alleen mijn verantwoording is.

Ik verwachtte van mijn partner dat hij mij controleerde, niet omdat hij mij niet kan vertrouwen. maar ik ben ook maar een mens, vergeet ook wel eens wat

samen vrijen samen verantwoordelijk voor anticonceptie
Ik heb een spiraaltje en deed erg veel pijn. Maar ik ben dan ook niet bevallen. Men zegt dat het na een bevalling, veel minder pijnlijk is. Ik heb een spiraal omdat ik ook onzorgvuldig met de pil om ging, en absoluut geen kinderen wil.
quote:Chica34 schreef op 03 augustus 2008 @ 10:50:

[...]

En volgens mij heeft innestelingsbloeding wel degelijk met een zwangerschap te maken anders valt er niks in te nestelen.Maar aan een bloeding an sich kun je natuurlijk niet zien of het een innestelingsbloeding is.. het kan ook een tussentijdse bloeding zijn, omdat ze onzorgvuldig met de pil was. Een innestelingsbloeding is volgens mij pas 10 dagen na de bevruchting.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven