vraagje over pyamapapje

18-02-2011 15:27 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gister heb ik van die pyama papjes gekregen.

Misschien handig om die voor nood in de luiertas te doen, net als een potje groente en fruit hap.

Want je weet tenslotte maar nooit hoe het uiteindelijk anders gaat lopen dan gepland.

Maar nu vroeg ik mij af, hoe dik is het eigenlijk?

En ja ik kan het uitproberen, maar dacht als jullie het nou weten, hoef ik niet een pakje te openen om te kijken naar de dikte.

Is het net zo dik als melk met rijstebloem en dus moet het gedronken worden met een 1-2-3 speen of een papspeen.

Of is het dusdanig dun dat het door de gewoon melkspeen kan?

Kan er niks over vinden op de verpakking namelijk.

Bedankt alvast
Het kan niet door een melkspeen.
Ik gaf het door een 1-2-3-speen. En dan op stand 3 meen ik. (ik had ze ook in de luiertas, en heb een keer toen de nood aan de man was, in een normale speen een groter gat geprikt, dat ging ook. Dus als je ze echt voor noodgevallen gaat gebruiken zou ik er niet speciaal zo'n 1-2-3-speen voor aanschaffen).

Groetjes!
Wat is een pyjama papje???
Thanks.

Tja een Pyjama papje is een kant een klaar papje voor 's avonds volgens de verpakking.

Heb het nog nooit gebruikt, zou het ook niet zelf kopen maar kreeg het in dit geval.

Speciaal een 1-2-3 speen zou ik er niet voor kopen, die hebben wij al
Mijn kinderen hebben het beiden wel eens gedronken en het paste niet door een normale speen maar wel door een L-speen van Difrax en ook door een 123-speen maar dat vond ik nooit zo handig.

Op de huishoudbeurs geweest toevallig?
nee ben ik niet geweest choca, mijn moeder kwam er mee aan. Dit had het ergens in een supermarkt ofzo gezien

Ik heb ook een Lspeen in huis liggen, dus dat kan ik dan ook proberen
Een kant en klare pyjamapapje is net iets dikker dan melk. Maar veel dunner dan als je zelf pap aanmaakt.
Die van mij verslikte zich elke keer als we het door de L speen van difrax deden. (Meegenomen op weekend weg, om uit te proberen). Het is dunner dan pap en iets dikker dan melk.
Wij gaven het iedere ochtend van ongeveer 6 maanden oud tot 10 maanden. Daarna ging ze gewoon aan de pap uit een kom. Ik vind pyamapap super handig. Onze dochter werd vaak rond 05.30 uur wakker, pyamapap maken in flesje en daarna sliep ze weer tot 08.00 uur. Het kan gewoon door een speentje 4.
Getverdemme, wat een ontzettend vies woord!
Mijn dochter drinkt het met hetzelfde speentje als de gewone flesvoeding. Zij drinkt het vaak ´s avonds. ik vind juist voeding met rijstebloem een gedoe. ik weet nooit hoeveel scheppen rijstebloem en op welk stand die 1-2-3 speen moet.
Pyjamapapje gaat hier op stand 2 van de 123-speen.
quote:Erwt schreef op 18 februari 2011 @ 16:53:

Pyjamapapje gaat hier op stand 2 van de 123-speen.Waarvan akte!
ga t denk morgen avond maar eens uitproberen, of ze t uberhaupt wel lusten.

Vanavond vrienden dus dan is een gillend kind niet zo gezellig. Sowieso is t de laatste tijd wat moeilijker geworden de laatste fles erin te krijgen, doordat ze nu groente eten.

Eerst gillen ze en worden ze kwaad en dan na 5minuten slurpen ze de hele fles in zon beetje 1teug leeg.
avent speen vanaf 6 maanden deed het prima.
Ja, dat vind ik echt.
Mmmm, pyjamapapje; ik vond het stiekem best lekker toen ik er zelf een slokje van nam op de Jonge Gezinnenbeurs(vooral biscuit is erg lekker :-))
Onze dochter is ook helemaal fan van pyjamapapje biscout. Ik geloof dat geen enkele baby/kind dit niet lust. Maar je moet er wel mee oppassen... ze vindt 'gewone' pap nu namelijk niet (meer?) lekker
Wat is de toegevoegde waarde van pyjamapap heb ik me wel eens afgevraagd. Ik heb het niet nagekeken, maar heb eens iets uit zo'n proefverpakking geproefd en het was zoet!! Kan niet anders dan dat er suikers in zitten.

Gewone pap is veel goedkoper. En ik kon me goed voorstellen dat ze geen gewone pap meer willen na pyjamapap, dus ik heb het nooit gekocht.
Er zit veel suiker in die papjes, zou ze nie elke avond geven. En daarbij aardig aan de prijs. Gewone pap kan toch ook ? Maar goed, het past niet door een gewone speen
De enige keer dat ik het gegeven heb was toen mijn toen 9 maanden oude dochter ziek was en geen fruit en groente at en alleen nog meer melk uit de fles wilde. Toen vulde het toch net wat meer dan alleen melk.
Het is uitgeroepen tot product van het jaar zag ik op de reclame
Ik merk altijd dat iedereen zegt: ik gebruik het nauwelijks hoor, of: ik ken het niet, noooooit van gehoord.

Net of het een soort vloeken in de kerk is als je je kind dit soort pakjes geeft. Net als potjes voeding, of flesvoeding is zijn algemeenheid. Hier zit suiker in, daar te veel zout. En zo is er altijd wel wat. Overal zit suiker in, ook in een banaan, en ach weet je, ik gaf mijn jongste ook 1 keer per dag zo'n kant en klaar papje, ik was allang blij dat hij het nam, want hij was niet zo'n eter/drinker, dus praise the lord voor het pyama papje
Als mijn kind het gebliefd had had ik ook de heer geprezen voor het pyjamapapje. Helaas vond ze er geen ruk aan, net als aan die andere kudde papjes met en zonder smaakjes die ik geprobeerd heb. Goddank is er patat.
Ik geef het mijn tweeling elke dag, voor het slapen gaan!

Ze zijn 16 maanden en vinden het heerlijk..................

Heb het trouwens met een dietiste overlegd en zij zag er echt geen gevaar in om het zo vaak te geven.

Patat moeten ze dan weer niet...........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven