vraagje over pyamapapje
vrijdag 18 februari 2011 om 15:27
Gister heb ik van die pyama papjes gekregen.
Misschien handig om die voor nood in de luiertas te doen, net als een potje groente en fruit hap.
Want je weet tenslotte maar nooit hoe het uiteindelijk anders gaat lopen dan gepland.
Maar nu vroeg ik mij af, hoe dik is het eigenlijk?
En ja ik kan het uitproberen, maar dacht als jullie het nou weten, hoef ik niet een pakje te openen om te kijken naar de dikte.
Is het net zo dik als melk met rijstebloem en dus moet het gedronken worden met een 1-2-3 speen of een papspeen.
Of is het dusdanig dun dat het door de gewoon melkspeen kan?
Kan er niks over vinden op de verpakking namelijk.
Bedankt alvast
Misschien handig om die voor nood in de luiertas te doen, net als een potje groente en fruit hap.
Want je weet tenslotte maar nooit hoe het uiteindelijk anders gaat lopen dan gepland.
Maar nu vroeg ik mij af, hoe dik is het eigenlijk?
En ja ik kan het uitproberen, maar dacht als jullie het nou weten, hoef ik niet een pakje te openen om te kijken naar de dikte.
Is het net zo dik als melk met rijstebloem en dus moet het gedronken worden met een 1-2-3 speen of een papspeen.
Of is het dusdanig dun dat het door de gewoon melkspeen kan?
Kan er niks over vinden op de verpakking namelijk.
Bedankt alvast
vrijdag 18 februari 2011 om 15:32
Ik gaf het door een 1-2-3-speen. En dan op stand 3 meen ik. (ik had ze ook in de luiertas, en heb een keer toen de nood aan de man was, in een normale speen een groter gat geprikt, dat ging ook. Dus als je ze echt voor noodgevallen gaat gebruiken zou ik er niet speciaal zo'n 1-2-3-speen voor aanschaffen).
Groetjes!
Groetjes!
vrijdag 18 februari 2011 om 15:38
vrijdag 18 februari 2011 om 16:32
vrijdag 18 februari 2011 om 17:27
ga t denk morgen avond maar eens uitproberen, of ze t uberhaupt wel lusten.
Vanavond vrienden dus dan is een gillend kind niet zo gezellig. Sowieso is t de laatste tijd wat moeilijker geworden de laatste fles erin te krijgen, doordat ze nu groente eten.
Eerst gillen ze en worden ze kwaad en dan na 5minuten slurpen ze de hele fles in zon beetje 1teug leeg.
Vanavond vrienden dus dan is een gillend kind niet zo gezellig. Sowieso is t de laatste tijd wat moeilijker geworden de laatste fles erin te krijgen, doordat ze nu groente eten.
Eerst gillen ze en worden ze kwaad en dan na 5minuten slurpen ze de hele fles in zon beetje 1teug leeg.
zaterdag 19 februari 2011 om 11:06
Wat is de toegevoegde waarde van pyjamapap heb ik me wel eens afgevraagd. Ik heb het niet nagekeken, maar heb eens iets uit zo'n proefverpakking geproefd en het was zoet!! Kan niet anders dan dat er suikers in zitten.
Gewone pap is veel goedkoper. En ik kon me goed voorstellen dat ze geen gewone pap meer willen na pyjamapap, dus ik heb het nooit gekocht.
Gewone pap is veel goedkoper. En ik kon me goed voorstellen dat ze geen gewone pap meer willen na pyjamapap, dus ik heb het nooit gekocht.
zaterdag 19 februari 2011 om 13:50
Ik merk altijd dat iedereen zegt: ik gebruik het nauwelijks hoor, of: ik ken het niet, noooooit van gehoord.
Net of het een soort vloeken in de kerk is als je je kind dit soort pakjes geeft. Net als potjes voeding, of flesvoeding is zijn algemeenheid. Hier zit suiker in, daar te veel zout. En zo is er altijd wel wat. Overal zit suiker in, ook in een banaan, en ach weet je, ik gaf mijn jongste ook 1 keer per dag zo'n kant en klaar papje, ik was allang blij dat hij het nam, want hij was niet zo'n eter/drinker, dus praise the lord voor het pyama papje
Net of het een soort vloeken in de kerk is als je je kind dit soort pakjes geeft. Net als potjes voeding, of flesvoeding is zijn algemeenheid. Hier zit suiker in, daar te veel zout. En zo is er altijd wel wat. Overal zit suiker in, ook in een banaan, en ach weet je, ik gaf mijn jongste ook 1 keer per dag zo'n kant en klaar papje, ik was allang blij dat hij het nam, want hij was niet zo'n eter/drinker, dus praise the lord voor het pyama papje
zaterdag 19 februari 2011 om 14:17