VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
O wat leuk, Zebedeus, echt een mooie naam . Of mocht ik de naam niet verklappen ?
Misschien moet Athena dan nog maar eentje baren, kunnen we daar op kraam bezoek en kan ik ein-de-lijk Athena ook IRL ontmoeten .
Dat heb je goed aangenomen Remma. Hier geen derde als het aan Harrie en mij ligt. Moet ik nog wel even de anticonceptie gaan regelen overigens, al zou het wel een stunt zijn als ik tóch diegene ben die voor de volgende baby gaat zorgen .
Misschien moeten we een keer een burendag organiseren, dat we met de mutsen meeten. Want die wil ik nu ook weleens ontmoeten .
Da's ook een leuk idee. Betere een goede buur enzo .
Doen we een straatbarbecue/straatbarbeque (Remma, is het nou met een c of met een q?).
Ik kan ook nog wel voor een verrassing zorgen, heb nl. ook nog geen anti conceptie. Teveel gedoe vind ik zelf en Linoleum weigert knopen. Dusssssssssssss. Geen sex is overigens erg goede anti conceptie .
Je hebt trouwens mail MRR.
Ik was vandaag op nacontrole en dan vraagt de vk natuurlijk of je al aan anticonceptie hebt gedacht. Toen bedacht ik me dat ik het nog moet regelen. Ik ga toch maar voor die Cerazette, al wilde ik nooit meer aan de pil. Maar ik weet geen alternatief, wil geen condooms.

Mijn enige twijfel was dat je die Cerazette zo stipt in moet nemen, ik dacht met een speling van 2 uur maar volgens de verloskundige is hij verbeterd en is de speling 12 uur.

Misschien morgen de huisarts maar eens bellen voor een afspraak. Pebbles, jij was toch ook voor anticonceptie geweest?
Wil LNLM geen knoop? (Ik hoef geen antwoord hoor, wil gewoon even die nick zo schrijven ).

HRR wil ook geen knoop, en ik geloof ook niet dat ik dat wil voor hem. Ook niet voor mezelf trouwens.
Nee voor mezelf niet en als Linoleum niet wil, sja, dan heb ik ook niet veel te willen (over zijn lijf)....

Ik ga nokken, was enzo. Heel inspirerend .
Nippo dus bevallen, leuk!

Ik wist helemaal niet dat Esmee bevallen is, leuk zeg (zeker al een tijd terug ??)

Hier een lekker dagje gehad.

Vanochtend bruidskapsel geoefend. Zag er erg tegenop, want ik houd niet van die poepelegeidjes aan mijn haar.

Maar uiteindelijk maar 2,5 uur gezeten, dus viel mee en resultaat was wel oke.

Ziet er wel opgedirkt uit, natuurlijk, maar dat hoort ook wel een beetje bij de jurk.

Maar doe mij maar een staart, of een petje

Ik schrok me dood vandaag, opende de nieuwsbrief van mijn werk, zie ik mezelf ineens levensgroot in beeld

Was introductiestukje voor mijn nieuwe functie, met foto dus

Gisteren ben ik met Zen en Zootje naar het theater geweest (ivm kinderboekenweek) naar een voorstelling van Lejo-Dag-hand.

Die doet in Sesamstraat dat handje met die twee oogjes er op.

Was heel leuk.

Daarna een voorstelling van Hans en Monique Hagen (Jubelientje, o.a) Dat was ook heel leuk, vooral voor Zootje.

Wel grappig, er was van alles te doen in het kader van de kinderboekenweek, zoals schminken, pannenkoeken versieren, workshop streetdance en knuffelen met de diertjes van de kinderboerderij.

Wat het allemaal te maken had met de kinderboekenweek, geen idee, maar leuk was het wel

Kinderen genoten volop, dus ik ook

Vanmiddag ook heerlijk geshopt,weer leuke dingetjes gekocht, waaronder een heel gaaf jekkie.

Loop ik er ook eens hip bij

Ik ben gek op werkuitjes! Kan zaterdag helaas niet meedoen met volleybaltoernooi van werk, maar ga zeker kijken!

Andere aktiviteiten vind ik ook altijd gezellig

Maar ben ook een gezelligheidsdier, absoluut niet op mezelf juist
quote:lien schreef op 02 oktober 2008 @ 20:10:

O wat leuk, Zebedeus, echt een mooie naam . Of mocht ik de naam niet verklappen ?
Meiden, morgen meer klets. Moet nu naar bed want morgen om 5.00 (!!!!) opstaan want moet vliegtuig hebben van 7 uur naar UK. Sjeezus wat vroeg..maar was of 7 uur of 9 uur dus helaas dus 7 uur geworden aangezien ik om 9.00 afspraak heb in London.

Wel lekker champagne gedronken vandaag, altijd leuk!

Doe meisjes!
Ik win Vrolijk... om 02.45 uur vannacht gaat bij ons de wekker en vertrekken we om 03.30 uur richting Charleroi.

Meiden, ik kom alleen even gedag zeggen.

Morgen om 09.00 uur zit ik in het zonnige Rome (23 graden... halleluja!). De shirtjes, slippers, lonely planet, fotocamera etc. zijn gepakt.

Ciao!
Oké, mijn leed wordt iets verzacht omdat ik voor pleasure ga en jij voor business
En nu even Nippo feliciteren met haar verse zoon.
Kom moeilijk weg van jullie... hebben jullie het door?
veel plezier wind!!!!!
Wind, geniet er van!

Vrolijk, ook goede reis!
Wind en Vrolijk, vrolijke reis!

Leuk, Nippo bevallen! Is dat echt de naam? Geinig! Vooral afgekort naar Zeb!

Elyane, wat komt het al dichtbij zeg. En je hebt gisteren idd een lekkere dag gehad! Zeg, kun je dat artikel niet inscannen en op ak plaatsen? Volgens mij willen wij dat ook wel lezen!

Straatbbq goed idee, alleen niet met dit weer, als het niet erg is. Dan maak ik liever erwtensoep voor ons en voor de buurtjes. Daar is het meer weer voor!

Die 'oude' cerazette zou niets voor mij zijn zeg. Zou zo zwanger zijn - mits seks. Frequentie laat te wensen over. Had laatst een droom waaruit ik met rode oortjes en een brede grijns wakker werd, ik alleen met vier aantrekkelijke mannen. Krijg het er nog warm van.
Ze twijfelden tussen Amadeus en Zebedeus Drop
Oh ja, ik kwam wat brengen...

quote:Pammie schreef op 02 oktober 2008 @ 22:25:

Ze twijfelden tussen Amadeus en Zebedeus Drop

Als in: gefopt?

ik laat mijn beurt trouwens even voorbij gaan, geef dat stokje maar aan iemand anders!
Je bent lekker snel vandaag Drop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven