VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Lien, had ze een witte of een zwarte, daar moet ik dan ook nog uit kiezen.....
Wit/metallic/rvs achtig. Mooi vond ik. Mooier dan zwart, maar ik houd van wit .

Zo, intussen kwartet gespeeld, Kiloknaller opgevist bij de buren, een dubbele regenboog gezien en gefotografeerd en nu nog verzinnen wat we moeten gaan eten.
Ik heb een kant en klare stoommaaltijd gegeten van C1000. Terriyaki, was best te eten maar zó zout. Daarom eet ik nooit kant en klaar en ik weet nu ook dat ik het voorlopig niet meer doe. Schorrie had kant en klare pannenkoeken. Knorrie krijgt zo kant en klare melk .

Schorrie is zich nu aan het uitkleden, hoop ik. Dan snel naar bed en dan heb ik weer een dagje moeder zijn overleefd zonder kleerscheuren.
Ik ga die Bose bestellen maar dan. Ik ben ook zo makkelijk te beinvloeden....
quote:lien schreef op 01 oktober 2008 @ 16:14:

Jij een drempel over? Wat grappig, had ik niet kunnen verzinnen. Geen zin had ik wel kunnen verzinnen, of geen tijd, maar had het idee dat jij tamelijk drempelloos bent . Weer iets geleerd .

Yup, waarom denk je dat ik ook niet mee ben gegaan met Vrolijkerd en zijn weekend weg? Ik houd er niet zo van. Ook niet van eigen personeelsfeesten, maar die doe ik dan wel uit omdat ik vind dat functie er gewoon naar is om te moeten minglen.

Maar vind het nu al verschrikkelijk dat ik mee moet naar Vrolijkerds' Sintfeest. erg he?
Ik vind die Bose ook mooi Morrie. Leuk cadeau!
Ik ken de inhoud van ak inmiddels ook en ik opteer vooralsnog voor een dagje weg, als dat ook kan. Met (schoon)familie vind ik een weekend weg een drama, eigen gezin uitgezonderd, en weekend met goede vrienden idem dito. Halverwege het weekend ben ik het dan zo ongeveer zat en wil ik gewoon weer mijn eigen gang gaan. Over werk maar niet gesproken, herinneren jullie je mijn topic over het weekend weg met werk van vent nog? Juist. Met kerstborrel/-buffet van zijn werk druk ik mijn snor ook altijd. En idd de sintfeesten van werk partner, waarbij iedereen gniffelt om baas X die zich als Sint heeft verkleed maar die ik niet ken en dus alle pret mis. Yuk.

Daarbij komt dat ik nog geen overzicht heb op onze portemonnee op die termijn, met onze dubbele lasten in het vooruitzicht kan ik het niet maken om weekendjes weg voor mezelf te plannen. Solly! Maar als jullie nou in een tentje gaan op de camping 500 m bij ons verderop, dan hebben we twee vliegen in 1 klap .
Zo, ik ga nou eerst gewoon beginnen met typen. Ben hier de afgelopen dagen al een paar keer geweest om bij te lezen en dan kwam er weer wat tussen zodat ik uiteindelijk nog niks postte.

Lien, ik zou met 30.000 airmiles een gezellig weekendje weg boeken voor mezelf en mijn vrolijke vriendinnen

Ik ga zo naar de tandarts want al een paar dagen last van onderkaak en het zou zomaar verstandskies kunnen zijn. Yugh. Honderd keer liever een stom sinterklaasfeest van vent's werk dan een tandartsbezoek.. Trouwens, ook liever een bevalling dan dat er iets moet gebeuren bij de tandarts.

Lien, heeft BNJMN nog een beetje meegewerkt vannacht?
Ik reageer gewoon twee keer op Lien en verder nergens op
Ik ben dan ook het meest actief, dus terecht .

Vrolijk, Sintfeest vind ik altijd prima, omdat de kindjes dan genieten. Andere werk-personeelsactiviteiten altijd een verplichting. Gelukkig is Linoleum niet in loondienst .

Net onbevredigend antwoord gekregen van leidinggevende van de NSO. Meisje dat gereden had zou aan kinderen hebben gevraagd of ze vast zaten, vervolgens zou dochter hebben gezegd dat Kiloknaller vast zat en dus had ze niet gekeken.... Dit was een wijze les en voortaan (?????) zouden ze het beleid aanpassen en moet degene die rijdt controleren. Ik schrik er eigenlijk wel van, blijkbaar deden ze dat dan dus niet? Ik vind het echt totaal onverantwoord, ook een meisje van 6 mag niet verantwoordelijk zijn voor het controleren van jongere broertje. Bah, ik word er weer boos van. Ga nu een briefje naar de oudercommissie sturen heb ik verzonnen. Ik heb op zich geen echte klacht, maar wil dat veiligheid van vervoer op prio 1 staat. En eigenlijk heb ik wel een klacht: hoe bestaat het dat ze blijkbaar eerst niet controleerden en het gewoon vroegen....

Verder net lekker met BNJM en vriendinnetje+dochter in het dorp gelunched, allemaal goede dingen gedaan. Pasfoto's BNJMN voor paspoort (lief!), lenzenvloeistof gekocht enzo.
Owowow lien, wat zou ik daar kwaad om worden. Terecht dat je het hebt aangekaart en dat ze het maar als de sodemieter in orde gaan maken. Zowel beleidsmatig als vooral ook op de uitvoering!

Sintdingen van werk zijn niet erg leuk. Hier althans niet, bij vent is het iets leuker en denken we eraan om - nu Vents ouders dit jaar voor sinterklaas niet terugkomen - misschien een keer te gaan.

Gelukkig is hijzelf helemaal niet van de werkverplichte dingen, dat scheelt alweer.

O en wat ak-inhoud betreft: ik kan er niet in, maar begrijp nu dat het om een weekendje weg gaat en daarvan kan ik melden dat jullie (ook) met mij geen rekening hoeven te houden .
Athena, het gaat inderdaad om een nachtje weg, vooralsnog ergens in maart 2009. Dus geen heel weekend, misschien verandert dat de zaak nog .

Lien, slechte zaak hoor, ik zou er echt werk van maken voordat er ongelukken gebeuren.

Sintfeest vind ik best leuk eigenlijk, maar de meeste bedrijfsuitjes zie ik ook wel als een verplichting. Zie er meestal tegenop maar dan is het uiteindelijk meestal best leuk.

Van Harrie ben ik altijd blij dat hij niet in loondienst is en ik dus nooit iets hoef te doen met zijn werk.

Druk dagje gehad, ben naar vk geweest voor nacontrole, daarna naar mijn werk om Knorrie te showen en daarna naar mijn ouders. Toen haasten naar huis om Schorrie op te halen, het goot van de regen dus de enige die droog overkwam was Knorrie. Nu is het broertje van Harrie bami aan het koken en we gaan zo al eten want we hebben honger.
Grappig dat een Vrolijk uitje wordt vergeleken met een bedrijfsuitje. Of we collega's zijn...

Maar ik had in eerste reactie ook huiver. Ik ben ook niet zo goed in te lang met dezelfde mensen en ging daarom ook altijd alleen op vakantie ook al wilden vriendinnen best mee. In weekendjes weg met mijn moeder en zusje was er ook altijd een moment dat ze mij maar even in mijn sop gaar lieten koken, maar dat is zo eigen dat je het gewoon kunt zeggen als je het even zat bent.

Een nachtje met jullie daarentegen, dat moet wel lukken. Maar ben er wel vanuit gegaan dat het een dag, een nacht en dan nog een ochtendje is ofzo.

Vroeger sliep mijn nichtje vaak bij mij. Zij wilde dan na een nacht langer blijven en ik wilde dat nooit. Toen ik met Pebblo op vakantie ging was ik ook best bang dat ik het vreselijk zou vinden maar met hem trek ik het gelukkig wel. Hoewel we ook altijd onze op onszelf momenten hebben, maar gelukkig hebben we dat beiden!

Afspraak met psycholoog staat over 2 weken. Bedankt ook voor bemoedigende woorden van buur-mutsen. Ben al vaker in gesprek geweest, met maatschappelijk werk en met psychotherapeut en weet dat het baat. Voel me wel echt opgelucht dat ik niet alleen door de komende maanden heen moet. Pebblo is ook opgelucht, hij kan er slecht tegen als ik sip ben en wordt er zelf ook erg zorgelijk door waar ik me dan weer druk om maak enzovoorts.

Morgen 3 oktober, feest dus. We beginnen vanavond met hutspot bij mijn schoonouders en -als het weer het toe laat- even taptoe kijken. Morgen winkel dicht. Kefpep brengen we om 11 uur naar pension omdat Pebblo zaterdag naar NY vliegt. Daarna kermis en de stad in en 's avonds wéér hutspot eten bij de ouders van een vriendin van Pebblo. Dat deden ze vroeger al en dioe traditie herstellen ze dit jaar in ere. Met dat verschil dat het toen een aantal pubers waren en nu allemaal volwassenen met aanhang, Pebbeltjes en een baby. Daarna misschien weer even de stad in.

Zaterdag Pebblo weg en dus tot en met vrijdag alleen. gaat wel lukken, maar zie er toch een (klein) beetje tegenop.
Lien, is er geen officiële instantie waar je een klacht kunt indienen? Ik vind het echt raar hoe er met je klacht wordt omgegaan. Een kind van 6 laten controleren of de riem van een jonger kind vast zit, vind ik erg onverantwoord!

Fijn dat je relatief snel terecht kunt (toch?) bij psycholoog, Peb. Kan me heel goed voorstellen dat je daar baat bij hebt.

Wij hebben trouwens deze week 2x hutspot gegeten, gisteren en eergisteren. Lekker.

Hoe laat vliegt Pebblo zaterdag naar NY, Pebbles? Vent hier vliegt ook zaterdag naar de VS, naar Seattle, maar ik geloof dat hij geen rechtstreekse vlucht heeft. Het zou maar zo kunnen dat ze samen in het vliegtuig zitten, zou wel grappig zijn. Heb je een vluchtnummer?
Ik ben ook altijd graag op mezelf, heb dat zelfs al hier thuis met Harrie. Wij zijn bijna geen avond samen thuis en ik vind dat heerlijk terwijl sommigen van mijn vriendinnen zich daar over verbazen. Dus van mij hebben jullie het weekend niets te vrezen van op elkaars lip zitten . Mijn ervaring is ook dat als je met meerdere mensen bent er altijd wel iemand is die zin heeft in hetzelfde als jij, een wandeling, een spelletje, zwemmen en dat je nooit alles met de hele groep doet.

Ik hield zelf ook nooit zo van logeren omdat ik dan niet in mijn omgeving was en dus niet mij eigen gang kon gaan.
Nippo is bevallen!!!
Wat leuk, hoe zal hij heten jongens? Is er iemand die dat al weet?
Weten jullie hoe de jongste van Esmee heet?

Nou, zo dus.
Ik weet het niet in ieder geval.

Ik zat me laatste nog te bedenken dat wij eigenlijk allemaal in navolging van Lien en van onze topictitel de nicks moeten veranderen in nicks zonder klinkers. Dan ben ik MRR en heb ik een HRR, een SCHRR en een KNRR .
O, zelfde naam? Dat is grappig. Nu snap ik ook wat Nippo er tegen had, qua achternaam enzo. En dat Nipman hetzelfde euvel met de naam heeft. Aha, alle kwartjes zijn gevallen, altijd lekker .
Slaapt zo fijn he, met gevallen kwartjes

Hoe ist met jouw Knorrie??
O Morrie, mail die naam eens? Want ik weet het van Esmee ook niet, geen hyves he .

KLKNLLR, da's wel erg veel klinkers ineens.
Met mijn Knorrie is het super. Hij is echt heel zoet en ik begin hem inmiddels een beetje te snappen, voor zolang het duurt . Eigenlijk hebben we geen kind aan hem, hij eet en slaapt en huilt op vaste tijden en dan doe ik hem in de Lodger Shelter om mijn nek en dan is hij weer stil. We genieten met volle teugen en vinden het echt (nog?) een makkie zo met twee kinderen.

Hij is alweer 7 weken, tijd voor een verse Vrolijke baby!
You've got mail
Je klinkt ook echt heel ontspannen. Leuk hoor. Enne, ik neem aan dat niet jij voor die nieuwe vrolijke baby gaat zorgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven