VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Hier ook pannenkoeken op het menu, maar vooral om Kiloknaller te plezieren. Die heeft tegenwoordig een eet-drift-bui als we iets anders eten dan lasagna, patat, pizza of pannenkoeken. Kortom: bijna elke dag een driftbui dus... Die p-dingen eten we niet zo vaak en lasagna elke week, nee, dat wil ik ook niet. Wel gek hoor, vorig jaar was hij nog dol op spruiten en nu wordt hij al kwaad als ik alleen al iets uit de groente la haal... Komt ook doordat kinderen uit zijn klas zeggen dat spruiten vies zijn waarschijnlijk...
Hier aten we pannenkoeken omdat ik nog een zakje pannenkoekenmix had dat tot eind september houdbaar was. Moest dus echt wel op. Wel een beetje vreemd, er stond op de verpakking dat het 500 gram was, maar het was maar 250 gram dus de eerste pannenkoeken waren meer crepes dan pannenkoeken.

Lien, voetbal lijkt me onwijs leuk maar dat jij er bij moet zijn met de twee andere kinderen lijkt mij een zeer groot nadeel..... Ik vraag me al af hoe ik het met zwemles ga doen straks en heb ook om die reden een onmogelijke tijd opgegeven: 18 uur. Dan is Harrie tenminste thuis bij Knorrie, of ik.

Voel me alweer helemaal gestressed omdat ik morgen moet werken. Moet zoveel klaarleggen om alle kinderen goed verzorgd op hun plek te krijgen. En dan ook nog niet vergeten mijn laptop weer mee naar kantoor te nemen, enz.....

Ik haat stress.
Wij eten wel eens pannenkoeken, maar voor vent en mij bak ik ze altijd met kaas, ui en spek, gewoon lekker hartig dus. Beetje barbecuesaus erover is ook erg lekker. Vanavond voor de 2e dag zelfgemaakte nasi, en vanavond maak ik voor 2 dagen erwtensoep. Suske is helemaal idolaat van pannenkoeken, zo leuk om hem dan te zien eten. Frites vinden ze geen van beiden echt top. Rare kinderen. Spruitjes lustte ik vroeger niet, maar S&W prikken vrolijk het ene spruitje na het andere aan hun vorkje.

Ik ben ook blij dat het Obama is geworden, maar ik vond het idd kiezen tussen twee kwaden. Van bepaalde denkbeelden word je gewoon niet vrolijk. En die McCain, die is dacht ik 74, op die leeftijd wil je toch liever met je kleinkinderen stoeien? Pft, als hij president was geworden was er ook nog kans geweest dat hij tijdens zijn ambtstermijn zou overlijden of ziek zou worden. Die kans is er natuurlijk altijd, ook met Obama, maar met 46 jaar (toch?) is die kans wel kleiner.

Ben wel benieuwd wat voor opleidingen iedereen ineens gaat doen of afrondt?! En ik zal vanavond wat data op ak knallen.

Wind, geweldig die opmerking van GW! Echt heerlijk ongegeneerd!

Hihi, meiden en kleding. Wiske heeft ook zo haar eigen mening over wat ze aan doet. Maar ze moet voorlopig een broek aan, want ze is net weer beter van een blaasontsteking, ze is daar erg gevoelig voor. En Vrolijk, ze doet misschien wel aardig mee in prive-situaties, maar op school is ze nog steeds onzeker en timide.

Morrie, maak je niet te druk over het geregel rondom het werken. Op een gegeven moment kom je vanzelf weer in een ritme en routine. Maar het speelt natuurlijk ook mee dat je eigenlijk niet zo'n zin meer hebt om daar verder te gaan, of niet?
Ik bak pannenkoeken altijd met spek, gewoon een hele stapel spekpannenkoeken, dat vind ik toch echt het lekkerst. En dan met stroop, jammie.

Schorrie is ook niet ontzettend dol op patat trouwens. Hij eet het wel, maar het is niet dat hij gaat juichen oid als we patat eten. We eten het ook eigenlijk bijna nooit.

Ik dacht dat Obama 47 is geworden pas, maar zeker ben ik niet. Zo'n oude knakker als McCain moet het gewoon qua leeftijd al niet worden vind ik.

Ik zal me niet druk maken, ben ook al bijna klaar met alles en ik had de mazzel dat Harrie nog even iets naar mijn vader moest brengen en dus gelijk de kinderwagen meenam, hoef ik daar morgenochtend niet mee te slepen.

En het speelt zeker mee dat ik niet meer zo'n zin heb in het werken daar, maar eigenlijk ligt dat vooral aan mezelf: ik heb veel meer zin om thuis te zijn bij de kinderen, lekker overzichtelijk.

Nu nog even strijken. En melk drinken. Ik krijg altijd ontzettende trek in melk van pannenkoeken.
Pfft, iedereen plat en ik ga er zo achteraan. Heb het nog steeds koud en keelpijn. Helaas nog geen bad, dus geen mogelijkheid om even ontspannend te dobberen.

Ja, dat regelen Morrie, dat is waar ik het meest tegenop zie, morgen alweer in mini-versie. Ik moet om 10.30 in centrum van Amsterdam zijn. Linoleum gaat ;s ochtends zwemmen met Kiloknaller en ik moet dochter naar school brengen. Linoleum is niet voor 10.00 thuis, dus wat te doen met BNJMN, want als ik pas om 10.00 wegga ben ik nooit op tijd in A'dam.... Ik denk maar dat BNJMN mee moet naar zwembad, maar dat betekent wellicht 2 keer kolf-melk (en dat vind ik dan weer zo zonde voor een afspraak van mij die maar een uurtje duurt, pffft, blijft gedoe...).
Anders moet je BNJMN naar het zwembad brengen?
Ja, hadden we ook verzonnen, maar dat is precies de andere kant op en dat maakt dan weer niet meer zoveel uit. En dan moet ik die snot-lap voeden in mijn nette pakje, ook niet zo handig .

We laten het er even vanaf hangen hoe laat hij wakker is, sowieso moeten we dochter om 8.30 op school hebben en Kiloknaller om 8.40 in het zwembad .
Haaaaaaaaaaaai!

Lekker pannekoeken! En inderdaad met spek en stroop zijn ze het allerlekkerst. KW is dol op pannekoeken én patat.

Net DWDD en het NOS journaal gekeken en vind het toch wel een mooi moment hoor. De eerste zwarte president...
Martin Luther King zou vast trots op 'm zijn.

Lien, lastig parket hoor. Was het niet mogelijk om die afspraak een half uur of een uur later te plannen?
Wat een Vrolijke drukte op mijn Hyves
Ik zie alleen mijn reactie van vanmiddag.
Pammie, las net nog de nasi-verhalen bij de mutsen bij en zag dat je Criminal Minds ging kijken. Ben ook gaan kijken en wat een leuke serie Nog nooit gezien en we houden wel van dat genre. Nu Numbers aanm het kijken. Ook nog nooit gezien.
Dat voeden in je nette pakkie heb ik nu iedere werkmorgen. Ik voed nog net voor ik weg ga en dan ben ik dus al helemaal gekleed en ready to go. Met een spugert is dat enorm spannend!

Alles is weer aan kant hier voor de werkster morgen. Ik heb gevraagd of ze de ramen ook wil doen, en wat ze niet weet is dat als ze het niet doet of niet goed doet, ze vanaf volgende week niet meer hoeft te komen. En ik durf te wedden dat ze een smoes heeft waardoor ze er niet aan toe kwam om het te doen......
Ik heb Het Blok gekeken en al 4 jaar lang gaat het dan kriebelen bij mij om onze badkamer aan te pakken. Nu ook gezien dat je in een kleine ruimte toch alles kunt 'proppen'.

Misschien moet ik Nathje ook maar eens gaan inschakelen, ooit, als er geen crisis meer is .
Er was nog een Vrolijkerd. Maar die reageerde op een foto (een andere).

Anyway. Criminal Minds is erg leuk ja.
Jongens, ik heb iets sufs gedaan .

Ik zat in de groep en klikte op een link, waar ik voor dat multidingesgedoe een account kon aanmaken. En toen had ik ineens onze groep verhuisd.

Jullie hebben als het goed is dus nu allemaal een uitnodiging voor de verhuisde groep.
Je moest toch verhuizen Drop

Gaat het echt zo makkelijk? Wellicht kan ik de Mutsjes dan overhalen om ook daarheen te gaan. Dat Google vind ik maar niets.
quote:Pammie schreef op 05 november 2008 @ 22:23:

Je moest toch verhuizen Drop

Gaat het echt zo makkelijk? Wellicht kan ik de Mutsjes dan overhalen om ook daarheen te gaan. Dat Google vind ik maar niets.Ja, je bent echt maar 1 klik verwijderd van je nieuwe groep !
Ik ben blont
Ik ook. Helblondt .
Ik ben inmiddels wit. Of misschien is het wel grijs. Wat een #%*Q#*{%#* gebeuren daar op multiply zeg, ik kom op alleen maar lege sites en zie helemaal nada noppes.
Nou, Athena is inmiddels in da house, en Elyane ook! Heb zelfs al gepost en het lukt!

Athena, hoest met de lappenmand, weer een beetje beter?
Haha, ben blij dat ik dat niet heb hoeven doen Drop .

Hier ontbijt tafel nog vol, BNJMN nog in bed en ik netjes aangekleed. Linoleum heeft eerst dochter weggebracht en is toen doorgeraced naar zwemles. Nu ga ik toch maar BNJMN zo naar het zwembad brengen. De arme jongen is zielig en ziekig, heeft een hoest alsof hij driedubbele bronchitis heeft, dus we wilden hem niet wakker maken voor de school-run.

Heb niet zo'n zin in solli gesprek en dat is doorgaans geen goed voorteken, dan word ik te nonchalant. Maar goed, vooralsnog is er nog nooit (!) een baan geweest die ik graag wilde hebben waar ik het niet geworden ben. Tenminste: als ik eenmaal op gesprek was, ik ben wel op papier afgewezen voor diverse banen waarvan ikzelf vond dat ik de meest geschikte kandidaat was . Zal wel loslopen dus, als het een leuk gesprek is (met 5 mannen tegenover me, o hell...) dan krijg ik vast weer zin om m'n best te doen.
Ik geloof niet dat ik de multi ply begrijp... En ik wil ook niet "online" zijn, maar dat ben ik dan wel? Nou ja, zal ook wel weer wennen waarschijnlijk, maar ik heb nog geen groep gezien hoor. Dus als jullie iets posten wel even melden, dan ga ik weer verder vogelen.
Dag Vrolijke dames!

Ik zie dat jullie dus al naar dat multiply(?) zijn verhuisd, ik ben benieuwd of de geschiedenis dan ook meeverhuist? Of ben je alle tekst en foto's kwijt?

Lien, succes met je gesprek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven