VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Wat een rust, het is weer woensdag-voetbaldag. Zometeen eerst even naar de kapper. Werd net gebeld voor definitieve afspraak voor solli-gesprek. Moet ook nog wel eerst intake doen bij w&s bureau, dus weer twee gesprekken volgende week. Kost eigenlijk best veel tijd, dat solliciteren....

Drop, gooi nog even een date-datum in op msn!
En nee, Sint, nog geen zin in merk ik. Eerst nog Sint Maarten en we hebben net Halloween achter de rug. Teveel in te korte tijd merk ik.
Wat een verhaal Peb! Heel bizar...

Zoiets kan gewoon geen toeval zijn, toch? Misschien heeft je moeder de regie in de handen gehad of vindt je dat te zweverig?

Zo.. productief ochtendje gehad. Heb de voor- en achtertuin winterklaar gemaakt. Alles gesnoeid en had 6 keer een grote kruiwagen vol voor de groenbak (wij hebben geen kliko maar afvalbakken op centrale plaatsen in de wijk). Tuin is ineens kaal!

Daarna met BRS nog even snel op de fiets naar het winkelcentrum gegaan want moets maandverband hebben voor vannacht (jep, vanochtend was het weer zover) en vlees voor vanavond. We eten lekker aardappelen, snijbonen en een slavink.

Dus veel buiten geweest vanmorgen en oren zijn helemaal koud! Ga de verwarming maar eens hoger zetten. Hij staat nog maar op 19 graden zag ik net en nu ik zit merk ik het.

Oh ja, heb net ook nog koekjes gebakken met KW. Hij zit nu Madagascar te kijken ik ga ook even tjillennnnnnnnnnnn.
En Sint... tja, hij komt hier volgende week zaterdag aan en we gaan hier gewoon naar de intocht 's ochtends maar verder geen wilde plannen. Jij wel, Vrolijk?
Kijk mij eens tjillennnnn...
Sint komt volgende week, ik heb er wel zin in, ik vind het een geweldig feest. Maar ik ga op die dag wel naar een open dag van een opleiding dus ik weet niet of ik bij de intocht aanwezig kan zijn. En dat vind ik wel jammer.

Hier gelukkig geen actief Sint Maarten voor Schorrie. Ik mag wel niet vergeten snoep in huis te halen voor volgende week. Al komt er toch nooit iemand hier aan de deur, maar je weet maar nooit....

Vanochtend bij vriendin geweest en gekletst over toekomst. Met haar ga ik ook naar de open dag volgende week, we zitten nogal op 1 lijn blijkt qua opleidingswensen dus we gaan het allemaal maar eens wat concreter maken.

Nu ben ik aan het lego-en met Schorrie (hij roept steeds dat ik weer naar beneden moet komen om de garage af te bouwen). En vanavond gaan we lekker pannenkoeken eten, ik heb er nu al trek in.

Vrolijk, Schorrie was ook lange dagen gewend op de creche maar ik merk dat school toch heel anders is voor hem. Misschien is het ook wel een soort meisjes-jongens verschil. Jongens moeten zich laten gelden en dat kost natuurlijk ook veel energie. Meisjes hebben daar denk ik iets minder last van.

O ja, onze overburen hebben heel groot op 3 ramen geschreven: Obama USA. Best ziek.
Welke opleiding, Morrie?

Wat leuk dat je naar een open dag gaat!

Pff... ben gaar.
Ik doe het wel even op dat wat we nog moeten verhuizen melden.
Spannend...
Schorrie is momenteel geobsedeerd door de dood. Beetje morbide. Hij tekent nu een slak met 2 doden slakken. En die zijn 'begraafd'.
Hij gaat wel met sprongen vooruit qua tekenen toruwens. Hij kon een paar weken geleden alleen nog krassen, nu tekent hij een ei dat openbarst omdat er een dinosaurus uitkomt....
Heel knap hoor! KW tekent ook ineens keurig tussen de lijntjes en tekenen is momenteel echt favoriet bij hem.

Hij schrijft ook overal zijn naam, vind ik ook al zo knap.

Oh ja, vanmiddag KW uit school gehaald en ik moest toch nodig naar de wc. Dus toen ik binnen was meteen doorgelopen naar het toilet. Hoor ik op een gegeven moment KW roepen: 'nee, mama is er wel maar ze zit te POEPEN!' tegen de buurvrouw die voor het raam/de deur stond. Hij is fijn....
quote:Wind schreef op 05 november 2008 @ 13:40:

En Sint... tja, hij komt hier volgende week zaterdag aan en we gaan hier gewoon naar de intocht 's ochtends maar verder geen wilde plannen. Jij wel, Vrolijk?Wij gaan naar intocht van Sint met 4 stellen vrienden en dan daarna bij moeder van stel chocomel drinken. Heel gezellig, vorig jaar ook gedfaan. Daarna naar ons huis en lekker eten met z'n allen. Wij gaan naar je buurstad Wind met die mooie binnenstad. Moeder vriendin heeft daar 2 historische panden doorgebroken en daar 1 grote ruimte van gemaakt en mooi! Boven wonen en onder kookstudio, dus we passen daar makkelijk in :-)
quote:Wind schreef op 05 november 2008 @ 14:54:

Oh ja, vanmiddag KW uit school gehaald en ik moest toch nodig naar de wc. Dus toen ik binnen was meteen doorgelopen naar het toilet. Hoor ik op een gegeven moment KW roepen: 'nee, mama is er wel maar ze zit te POEPEN!' tegen de buurvrouw die voor het raam/de deur stond. Hij is fijn.... TMI!
Hier vanmorgen drama ten top met Loeder aangezien ze echt gewoon compleet uit haar plaat ging vanmorgen over iets wat ik nog geeneens weet. Helemaal drama ten top en na 30 minuten pas kleding an. Nu dus lekker broek aan (ergste straf voor 5 jarig ijdel mormel) en morgen ook broek aan.

Bizar dat Obama president is. Ik ben ook wel voor Obama, maar was eigenlijk kiezen tussen 2 kwaden. Obama was iets beter dan mcCain.
Leuk Morrie, ik ben benieuwd. Ga morgen wel ff kijken welke opleiding je gaat doen op de backroom.

Ik denk dat ik pas volgend jaar sept begin, maar dan start jij denk ik in februari?
Ben wel blij dat Obama gewonnen heeft. McCain vond ik gewoon té eng. Maar als je hoort dat ook Obama tegen het homohuwelijk, voor de doodstraf en wapenbezit is dan is dat ook wel weer triest. Terwijl een zwarte president al heel revolutionair is voor Amerika.

Ondenkbaar voor Nederland zoiets...

Weet jij al welke opleiding je wil gaan doen, Vrolijk?

Ik rond over een maand af en ben er wel weer even klaar mee!
quote:vrolijk schreef op 05 november 2008 @ 16:01:

[...]

TMI!I know!!!
Wind, wat genant van KW. Hahaha, ik moest er erg om lachen en Schorrie vroeg waarom ik lachte. Dus ik heb maar gezegd dat ik om KW moest lachen. Schorrie keek me wat vreemd aan toen.

Vrolijk, ALS ik het ga doen (dit is echt nog orienteren), is het starten in september. Deze opleiding start niet in februari (geloof ik).

Ik was echt wel voor Obama, die McCain vond ik echt niets.

Als Obama maar snel wat aan de fin. crisis gaat doen vind ik alles best.

O jee, zou pannenkoeken bakken maar nu wordt ook Knorrie wakker. Dan moet Harrie de pannenkoeken maar bakken......
Als ik er aan terug denk moet ik er ook om lachen. Wat genant zeg! Maar de buurvrouw zei heel relativerend; 'moet ook gebeuren, toch!' Jeetje...

Obama doet me erg denken aan David Palmer. (voor de 24 fans onder ons)

Lekker pannekoeken. Wij eten nu bloemkool want de snijbonen waren echt heel lelijk.

KW en BRS zijn aan het... ja, wat. Ehm, druk doen.
Hier uitgeteld, voetbal is best zwaar. Weer in de regen en kkkkkkkkoud. Blij rennende Kiloknaller, die na afloop enorm tegen mij tekeer ging omdat hij z'n jas uit wilde (wat niet mocht... heel gek hem in de regen en kou...).

Ik vind het in de zomer vast leuker, maar nu was het stom. Huilende BNJMN, zeurende dochter... nee, volgende keer hoop ik dat in elk geval dochter even bij iemand kan spelen.
En verder was het wel prima hoor, want het is wel enorm schattig, die hollende jochies.
t Is wel gek he, zo'n twee partijen stelsel in Amerika. Ben wel blij dat het Obama is geworden en ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Hij heeft wel een moeilijke positie hoor, hij heeft veel te waar te maken nu..
quote:lien schreef op 05 november 2008 @ 18:02:

t Is wel gek he, zo'n twee partijen stelsel in Amerika. Ben wel blij dat het Obama is geworden en ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Hij heeft wel een moeilijke positie hoor, hij heeft veel te waar te maken nu..Dat denken ze vast ook over ons politiek stelsel
KOUD Lien! Dapper ding met 3 kinderen gaan voetballen!

Pannenkoeken eten wij eigenlijk bijna nooit. Maar komt meer omdat ik het zelf geen maaltijd vind al dat zoet. Ik ben dol op stoofpotten, soep en prakkies (zonder prakken) in de winter. Dat is weer het fijne aan de winter. BIj mij staat Boeuf Bourguignon op de planning voor het weekend.

O, bad vol dus kindjes in bad snel stoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven