VRLK

18-03-2009 16:45 961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nouja, als het dan moet gaan we wel verder in een nieuw vers topic. Toch?
Mijn perry sport bestelling is binnen en ben er erg blij mee. Wat extra sportkleding besteld samen met een hardloopjack enzo aangezien ikelke keer heel snel alles moest wassen. Ik loop er weer schoon en fris bij.

Nathje, spinnen valt echt reuze mee en dat kan ik zeggen als conditieloos wezen. Ik heb het ook eerder gedaan en toen vond ik het ook niets. Maar scheelt nu dat het erg goede muziek is en een goede instructrice. Dan is het echt een stuk beter te behappen. Kom je een keer meedoen?

Meid, je hebt een schitterend huis dus die foto's komen wel goed!

Morie, sterkte met je zieke man en leuk dat Schorrie zo enthousiast aan het schilderen is geslagen. Hier is Vrolijkerd al aan het broeden want elk jaar doen we een puzzeltochtje voor de kindjes met wat raadsels dat ze chocoeitjes moeten zoeken. Leuk met een versje en dan allerlei aanwijzingen.

Ok, ik ga spullen pakken want weer steptijd. Tot later!

O ja Peb, respect voor jou als hardcore fietser en dan ook nog eens speciale fietsvakanties! Ga je dat weer doen als je zwanger-af bent?
Ik heb ook een keer gespind, jaren terug, en ik vond het echt een hell. Men, wat viel ik door de mand. Ik dacht dat ik conditie had, maar ik hield het echt echt echt niet vol. Zaaltje was ook niet lekker, het was nog in de oude sportschool in Leidschendam, Westvliet ofzo? Als ik mijn armen in de lucht stak kon ik het plafond bijna aanraken. Maar ik ben toen echt genezen voor de rest van mijn leven.

Dropje, ik was vandaag bij de bieb en zag een folder met cursussen liggen. Er stond een schrijfcursus in, bedankt voor je tip, ik was er zelf niet opgekomen .

Schorrie slaapt nu net eindelijk (Iigt er al een uur in) in ons bed. En nu begint Knorrie te jammeren. Ik heb zo'n idee dat dit geen lekker rustig avondje wordt.

Leuk Vrolijk, die speurtocht, ik denk dat ik dit jaar ook eieren ga verstoppen buiten. Lijkt me wel leuk voor Schorrie.

Komt er nog een date binnekort? Ik merkte dat het met mij al moeilijk plannen is tot onze zomervakantie in juni, dus misschien moeten we het even gaan regelen? Wat gaan we doen, lunchen op zondag?
Spinning heb ik ook eens gedaan. Met mijn moeder samen. Zij fietst elke dag (als het niet regent) naar haar werk dus ik werd er aan alle kanten uitgefietst. En niet alleen door mijn moeder...

Man, wat stond ik voor lul. Doe het nooit meer.

Wij gaan met wat mensen in de straat eitjes verstoppen in de speeltuin. Is traditie geloof ik en we doen dit jaar mee. Ach, als de kindjes het maar leuk vinden toch? Vorig jaar deden we het nog gewoon met gezin in de tuin, maar die grenst natuurlijk aan de speeltuin.

Vandaag dus jarig, maar vergeet het iedere keer

Heb wel sms-jes, kaarten en telefoontjes gehad dus op die momenten voelde ik me wel jarig. Verder zat ik vandaag met zieke KW (hoge koorts en diaree) en zijn alleen schoonouders even een gebakje komen eten. Volgende week zondag vier ik het weer eens sinds jaren. Heb er zin in!

GW heeft volgende week dinsdag een sollicitatiegesprek. Hoewel... meer een (her)kennismakingsgesprek met hoofd van HRM. GW heeft daar eerder (twee jaar geleden) in sollicitatieprocedure gezeten en toen in laatste ronde afgevallen omdat de andere kandidaat iets meer ervaring had. Vorige week gemaild dat hij weer op zoek was en nog leuke herinneringen had aan die gesprekken en vandaag een mail dat hij dinsdag mag komen praten. Staat alleen (zag hij op de site) geen vacature open dus niets concreets en geen hoge verwachtingen, maar het begin is er! Hier krijg je vertrouwen van toch?

Van mijn schoonouders vanmorgen geldbedrag gekregen en vandaag bedacht dat we er misschien even tussen uit gaan in de meivakantie. Wil het geld echt besteden aan iets leuks en geen boodschappen van gaan doen oid. Ben nu aan het kijken naar campings in Nederland en misschien kunnen we de caravan van schoonouders lenen.

KW en BRS hebben van het buurmeisje kikkerdril gekregen en we bekijken nu het proces kikkerdril --> kikker. Erg grappig om die kinderen zo enthousiast bij de vaas te zien staan kijken.

Lien, heb je inmiddels je draai een beetje gevonden op je werk?

Fijn dat 20 weken echo goed was, Ely! Ben erg benieuwd naar het geslacht. Is dit nu jullie geheimpje?
Wij hadden ook eens kikkerdril, maar dat heeft het niet gered tot kikker. Op een gegeven moment ging het staartje er wel af, maar toen ineens waren de meeste ook dood en hebben we maar snel die paar overlevenden in de sloot gegooid!

Is de meivakantie bij jullie trouwens 2 weken? Ik kwam er van de week achter dat het bij ons anderhalve week is. Donderdag 6 mei moet Schorrie weer naar school. Vaag. Was blij dat ik geen vakantie geboekt had want dat was nog heel even het plan. Nou ja, niet dat dat een ramp is, in juni gaan we ook onder schooltijd met vakantie.
Hier vanaf donderdag 23 april (vrijdag ook roostervrij) tot maandag 11 mei meivakantie voor KW. Dus ruim 2 weken. En wil dan graag de tweede week weg.
Wind, van e gefeliciteerd met je verjaardag!

En fijn, gesprek voor GW in het vooruitzicht. Ik hoop dat hij snel wat heeft!

Morrie, 6 mei is een woensdag he

Hier ook vakantie tot 6 mei, anderhalve week dus, waarvan we een week met mijn moeder, broer, zussen, aanhang en kinderen in de Ardennen zitten (ze huurt een huis omdat ze 65 wordt).

En ondanks de regen van vandaag kreeg ik al bijlezend helemaal een lentegevoel door dingen als paaseieren verven, eieren zoeken, plantjes planten, kikkerdril, winterjassen wegdoen etc.

Hoewel ze ze hier ook gewoon nog aan hadden vandaag hoor Nathje, het was best koud op de fiets!

Aannemer is van de week geweest om de allerlaatste details door te spreken, hij gaat 11 mei beginnen, en misschien al een paar dagen daarvoor de tuin uitgraven. Komt wel goed uit dat we nog even de tijd hebben om de keuken leeg te ruimen enz..
Oh, en afspreken; leuk! Ik vind etentje of lunch allebei wel prima. Jammer dat HvS zo ver is, anders konden we daar nog een keer eten
Hahahahaha..allemaal non spinners, maar het is echt te behappen als je langzaam begint met leuke muziek. Echt na een paar keer heb je ineens de klik. Ik heb vandaag zo leuk gestept! Met 3 steps en dan opzij en naar achter dus echt superleuk. Ik ben helemaal voldaan nu.

Drop, hoe combineer jij fitnes en hardlopen? Ik merk dat ik eigenlijk te weinig dagen heb om nog eens 3 keer te gaan hardlopen. Ik sport op ma, di en woe en op vrijdagavond ben ik vaak pleitte. Doe jij dubbel soms op dagen of echt allemaal apart?

Wind, wat een goed nieuws voor GW. Al staat er geen vacarure, et is toch wel een begin. Leuk voor even tussenuit s misschien Efteling arangement? Dat lijkt mij zo leuk en wil ik de hele tijd al boeken.

Vandaag schoenen voor Mormel gekocht 27!!! whoahaa..

Hij wordt echt groot nu.

Mille, wat gaat er nou allemaal gebeuren? Ik ben benieuwd.

Ben ik btw de enige die echt niet gecharmeerd is van kikkerdril?Blegh...
O ja, afspreken. Als eerder gezegd, moeten we nog steeds een keer richting Drop voor haar housewarming. Drop, geef eens een date door?
Avond!

Even snel want ik wil naar bed: Vrolijk ik probeer 1x in het weekend en 1x door de week (wo) te fitnessen, soms 2x door de week met mijn vrije dag erbij. Daarnaast op de dagen dat ik niet fitness hardlopen als vent redelijk op tijd thuis is, ik wil uiterlijk om 2130 gaan lopen en doe dat dan ongeveer 20-25 minuten. En dat dan op minstens 2 van de dagen ma, di, do en vr. Ik ben ook wel eens op vrijdag de deur uit, maar als vent dan op tijd thuis is loop ik van 20 tot 2020, ga daarna douchen en als ik weg wil ben ik dan om 21u de deur uit.

Housewarming in juni is voor mij de beste optie, mei begint alweer enigszins vol te lopen.

Trusten allemaal!
Oh, en Wind, gefeliciteerd! Kan nog net he?
Wind! Helemaal verjaardag vergeten! Oeps, sorry, gisteren ook niet op forum geweest (anders had ik het tenminste nog gezien).... Nog van harte met je verjaardag + 1 dag dan maar.

Ga nu snel even wat doen, BNJMN ligt te tukken en ik wil even wat schoonmaken enzo, zodat ik het paasweekend gewoon leuke dingen kan doen.

Nath en Pebb, zijn jullie zaterdag op enig moment thuis? Dan kan ik een rondje maken.
Lien, ik geloof dat ik zaterdag werk. Maar dan kun je het misschien wel op de zaak afgooien en een bakkie doen. Pebblo zit nu bij de huisarts, waarschijnlijk een keelontsteking.

En als ik zaterdag thuis ben dan heb ik 10-11 atletiek met GP en om 12 uur paaseieren zoeken met zelfde atletiek. Maar laatste weet GP (nog) niet dus misschien skip ik het wel omdat ik het heen en weer rijden of rond/in atletiekveld/-kantine hangen anders wel erg lang vind. En KP geen paaseieren zoekt en dan wel op zijn broer moet wachten.

Als jullie paaseieren in de tuin verstoppen, wanneer doe je dat dan? De avond ervoor ofzo? Lijkt me niet handig met regen geloof ik. Denk dat ik dat dit jaar ook maar ga doen, het werd altijd vanuit de wijk georganiseerd maar nu niet meer.

Ik vind het prima om de kant van Drop op te gaan, Dropje kun je een concreter datum (dag) en tijd noemen? Dan kunnen we nu iets vastleggen. Anders loopt het weer net zo mis als vorige keer.

Ik had Wind gelukkig al gefeliciteerd op hyves!

Oh, Pebblo heeft een ontstoken keelamandel en een kuurtje gekregen.
Ik heb vanochtend van 3 leveranciers totaal 8 pallets met spullen gekregen. Magazijn staat vol en nu moet ik het allemaal gaan opruimen... Zou zwaar tillen slecht zijn? 100x trap op en af met dozen? Man, heb er nu 1,5 leeggelopen en moet echt even zitten en wat eten.
Klinkt als behoorlijk veel gesjouw Peb. Ik denk dat tillen op zich geen kwaad kan, maar dat het wel heel verstandig is om even extra goed naar je lichaam te luisteren en heel tijdig te stoppen. Dus niet even zitten nu, maar echt goed bijkomen van het gesjouw.

Heb je trouwens al enig idee wanneer lamp voor Mini er is?

En beterschap voor Pebblo, en sterkte voor jou -betekent voor jou dus alles alleen doen nu. Kun je niet iemand bellen (zaterdaghulp ofzo) om de rest van de pallets te doen?

Ik zou je best even willen komen helpen, maar dat is met Nano geen succes..

Paaseieren verstoppen doen we hier gewoon vlak van te voren. Kinderen mogen niet naar buiten kijken en gaan even spelen, en het is zo verstopt allemaal.

Vrolijk, kort gezegd gaat de keuken van 3.5 bij 1.5 m naar 3.5 bij 5m

Hij wordt in de breedte uitgebouwd, dus we raken een stukje tuin kwijt, maar hebben dan wel veel meer keuken.

Vanmiddag studiemiddag op school, dus als ik Mini heb opgehaald en oppas er is moet ik meteen weg. Niet leuk op mijn vrije dag, zeker omdat het de laatste tijd toch al idioot druk is op school. Maar morgen gelukkig vrij!
Zolang het goed voelt kan het wel denk ik Peb. Ik heb ook nog verhuisd en dozen verplaatst enzo. Op een gegeven moment kreeg ik last en voelde het niet meer fijn, toen ben ik gestopt.

Heb van alles voor partijtje geregeld voor volgende week. Cadeautjes georganiseerd, boodschappen gedaan (althans Lidl dingen, zoals luiers enzo) en nu ben ik er wel weer even klaar mee.
En weet je al wat het verjaarscadeau wordt Lien, een DS?

Mille, we moeten even wat meer hebben om bij deze leverancier te bestellen, het is een van onze kleinste groothandels. Ik hoop zo snel mogelijk maar laat het je weten.

Zaterdaghulp kan 3 weken niet werken, arm uit de kom geweest en nu mitella. Maar gelukkig staat het allemaal niet in de weg en die ik rustig aan. Ik durf alleen niet meer zoi heel erg goed boven op de grootste trap te staan op dozen op de bovenste stellingen te leggen. Kleine doosjes wel, maar grote niet. Bovenste plank zit op ruim 3 meter hoogte.

Schoonouders gaan met KP naar zwemles en nemen GP ook mee. En schoonmoeder staat nu eten te koken wat we dan na zwemles bij mij thuis opeten. Lief hoor.

Pebblo heeft ook aangekaart dat hij niet één glas alcohol (wijn, bier of wat dan ook) kan drinken zonder een hele dag een kater te hebben en heeft daarvoor bloed laten prikken. Ben benieuwd of daar wat uitkomt...

Ik ga maar weer eens wat eten .
Wind, anders ga je in mei naar HvS? Ik zit er wel over te denken om misschien in de herfstvakantie te gaan, als er nog plek is en als we het doen. Vind het wel veel geld namelijk, voor dat geld kan je ook een week naar de Ardennen oid.

Ja Drop, doe maar een datum prikken, anders wordt het nooit wat met ons.

Pebbles, tillen kan vast nog wel, maar ik zou goed op je lichaam letten. Je moet vooral met je rechte buikspieren uitkijken vanaf een week of 16. Ik weet wel dat ik het daarvoor al niet fijn meer vond om met sporten mijn buikspieren te trainen.

Hoe ga je het partijtje nou doen Lien, je had er toch niet zoveel zin in?

Ik ga zo sporten, lekker, vorige week niet geweest ivm schoonmaken op school en heb het gemist.

Neem me ook steeds voor om weer te gaan hardlopen, maar vrees dat dat pas gaat gebeuren als ik geen borstvoeding meer geef.
We gaan kaarsen maken, een rondleiding bij een imker, dan bijenwas-kaarsen en andere kaarsen maken. 10.00 taart en sap hier, van 11.00-13.00 bij de imker en "je wordt thuisgebracht". Heel goed te overzien al zeg ik het zelf en weer niet zo sloom dat alles uitbesteed is (bordjes verven ergens vind ik dan weer niet zo leuk, dat zou ik dan toch zelf gaan doen, maar kaarsen maken kan ik niet zelf ).
paaseieren verstoppen wij net zoals Mille. Al gebeurt het ook vaak dat wij met Pasen toch al bij mijn ouders zijn en mijn moeder dan eitjes in de tuin heeft verstopt als we komen. Bij slecht weer binnen. Vorig jaar was mijn broertje langsgeweest en die had eieren op de meest onmogelijke plekken verstop. Mijn moeder vond nog maanden daarna overal ineens chocolade eieren!

Wat een goeie sportplannen allemaal! Ik heb met vriendinnetje nu echt plannen om op een vaste avond te gaan en dan samen. Toch een betere stok achter de deur, die heb ik toch wel nodig. Ik ben altijd zo druk 's avonds dat ik met evenveel gemak iets anders ga doen en het sporten dan toch weer laat versloffen.

Van de week vond ik trouwens mijn lang verloren gewaande hardloopschoenen ineens terug in de garage. Mooi, want dan kan ik eindelijk eens serieus iets met dat Evy gebeuren op Ipod doen.

O trouwens, zusje belde vanavond: vriendinnetje en haar vriend hebben een zoontje. Vanmiddag gehaald met keizersnede. Hasske vroeg natuurlijk, maar nog altijd 9 dagen langer dan ze aanvankelijk dachten. Eerste bericht is dat het er redelijk goed uitziet allemaal, maar meer weten we niet, want alleen nog kort sms verkeer geweest.

Naam: mijn 2e letter, pebblo's 3e letter, mijn laatste letter. Geen idee of de nederlandse of engelse variant bedoeld wordt, dat horen we ongetwijfeld nog. Ben wel voorzichtig opgelucht!
Shit en weer iets vergeten. Ik ben te laat, maar wind alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

He Athena, jij ook al aan de sport. Hahahaha..het werkt hier aanstekelijk geloof ik. Ik heb zojuist besloten dat ik morgenochtend ga lopen. Ik kan wat later de deur uit dus ga om 6.20 opstaan, 6.30-7.00 lopen en dan gewoon ritueel als douchen, aankleden etc. Ik ben benieuwd!

Wat fijn trouwens dat het kindje van vriendin stabiel is. Leuke naam als het op z'n nederlands wordt uitgesproken. In het Engels vind ik m wat minder persoonlijk.

Morrie, sporten met BV vond ik echt heel onprettig. Ik kan het me voorstellen dat je ff wacht daarmee. Ik vond aerobice en steppen ook gewoon niet fijn met van die melkborsten die op en neer deinden.

Lien, kaarsen maken is heel erg leuk voor kindjes lijkt mij. Ik heb er hele leuke herinneringen aan van toen ik klein was

Peb, voorzichtigheid geboden en luisteren naar je eigen lij zou ik zeggen. Enne..het kwaaltje van Pebblo heb ik geen last van

Mille, heerlijk zeg als je keuken zoveel groter wordt. Klinkt erg fijn, daar zou ik wel een paar maanden voor willen stofhappen. Ik zou met een gerust hart een stuk tuin opgeven voor een grotere keuken. Maar ik ben dan ook echt van het koken.

Juni is fine by me Drop! Heb je wat dagen in de aanbieding?
Jee, wat zal dat kindje klein zijn Athena. Hopen maar dat alles goed blijft gaan en dat het kindje gezond mag opgroeien.

Lien, leuk idee, naar de imker. En ook nog leerzaam. Het is niet te hopen dat die kinderen bang zijn voor insecten .

Wind, hoe kom jij nou aan die connectie op LinkedIn, Frank en dan iets wat met fruit te maken heeft? (Ik hoop dat je er zo achter komt wie ik bedoel ).

Ik ga de paaseieren ook gewoon zondagochtend verstoppen, eerst zaterdag beschilderen met Schorrie en dan zondag moet hij binnen blijven en verstop ik ze op het dakterras. Als het niet regent .
Ja, wel jammerals het gaat regenen. Morgen en overmorgen schitterend weer en dan Paasdagen regen!

Morgen hebben wij feestje van vriendin die jarig is en kindjes worden opgehaald door zus. Joeheee..uitslapen!
Zijn jullie trouwens vrij morgen? Ik moet gewoon werken. En het wordt 23 graden.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven