VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
quote:athena schreef op 10 juni 2009 @ 22:28:

zoiets zou het dan inderdaad moeten worden Morrie. Dus duidelijk dat dat het voor mij niet wordt. In elk geval voorlopig niet, maar waarschijnlijk wel nooit. Ik zou er ook mijn baan voor moeten opgeven en daar ben ik niet snel toe geneigd. Hebben we het hier volgens mij ook weleens over gehad, ik ben toch te schijterig om zelfstandig te gaan ondernemen. En in deze tijd is het natuurlijk al helemaal niet iets dat je effe doet:)

Daarom is het mooi dat je het nu low profile kunt doen. En wie weet kun je er een dag werken voor inleveren op termijn. Dan loop je al een veel kleiner risico dan helemaal je baan er voor opgeven.

Kan die site al op het VIVA forum gemeld worden? .-)
Uhm, hij staat toch op LP? Of had ik dat nog niet gedaan?

Hier melden, ehh, nee laat ik maar even zitten. En op LP kan ik nog steeds niet. Als je wilt, mail ik hem wel even door.

En inderdaad is low profile nu goed te doen. Belangrijkste vind ik nog steeds dat ik het leuk vind. Als mensen echt zeuren of moeilijk doen of onmogelijke eisen stellen, dan doe ik het gewoon niet en het is een erg lekker gevoel om dan niet te hoeven.
Ja, mail maar want op LP staat het niet hoor. Of ik moet het gemist hebben maar dat kan ik me haast niet voorstellen.
ik dacht dat ik hem had toegevoegd aan mijn adresgegevens. Maar is dan wrsch bij alleen het voornemen gebleven, ik mail je nu eventjes.
Keukenfoto gisteren gemist blijkbaar, maar hij is erg leuk geworden Athena!

En zo te lezen heb ik nog meer gemist, want huh, eigen site? Morrie, mik eens op LP?
Ik kan er niet op hier (de LP, en de mail die ik gister thuis al opgehaald heb). Heb gisteravond nog wel gekeken en heeeeele mooie taarten gezien. Maar als ik vanavond tijd heb zet ik het op de LP. Weet nog niet zeker of het lukt want moet nog verder inpakken, ook nog sporten en Harrie moet nog werken.

Handig he, afspreken.nl, ik vind het fijner dan datumprikker.

Wachten we nu nog op reactie Lien, Nathje, Dropje en Vrolijk?

Lien is vanmiddag weer vrij .
Ben ik al . Ook ding ingevuld, ik kan niet op de dag waarop de meesten kunnen. Jammer, maar ik zit dan wel lekker in Domburg, ook niet zielig.
Ik ook niet hoor Lien, ben ook lekker op vakantie.

Pffff, nu nog wel gekkenhuis hoor, met afronding voor mijn verlof. Moet nog drie complete overdrachten schrijven en een heleboel zaken doen, die ik alleen kan doen (wel fijn gevoel )

Maar zaterdag kan ik nog wel eea doen en zat zelfs te denken om gewoon een avond tot heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laat te werken, zodat ik wat rust in mijn hoofd krijg ofzo..

Ik mis Dropje en Vrolijk!!!!

Athena, leuk je te zien!!!
Wanneer ga je met verlof, Ely?

Ben je er al bijna? Wat gaat dan snel. Ja, natuurlijk... tijdens ons weekend in HvS was je rond de 19 weken en dat is inmiddels ook alweer 3 maanden geleden. Wat gaat het snel! Weten jullie nou wat jullie krijgen?

3 bekeuringen in 1 maand is wel veel en zonde geld.

Wij krijgen samen denk ik zo'n 3 bekeuringen per jaar en wij rijden bijna altijd te hard dus vind ik een mooi gemiddelde

Peb, al bij de huisarts een plasje afgegeven? Harde buiken heb ik eens uitgelegd aan GW en door mijn beide handen op zijn wangen gelegd en strak naar achteren te trekken. Aan zo'n gevoel moest hij denken bij harde buiken

Keukentje en taartenbusiness zien en klinken (er) goed (uit)!

Op Dropje en Vrolijk na heeft iedereen afspreken.nl ingevuld. Athena, heb jij ze onlangs nog gesproken? Ze zijn echt al een tijd niet geweest en hoop niet dat dit een nasleep is van de laatste discussie over date bij Drop thuis. Zou het jammer vinden als eea niet gewoon uitgepraat kan worden (en volgens mij is dat toch gebeurd?). Laten jullie iets horen?
Zo hier ben ik ook nog even. Heel even want moet nog verder inpakken. Afspreken.nl netjes ingevuld!

Morrie, ik heb nog even snel op je verhaal achter gereageerd. Moeilijk om te zeggen in geschreven woorden maar als we afspreken licht ik het nog wel even toe, als je dat wilt. (klinkt zwaar he? Is niet zo hoor! )

Athena wat een schattig keukentje! Wat leuk dat die taarten zo goed gaan! Ik ben benieuwd naar de resultaten

Jeminee, Ely bijna met verlof!! Gaat zeker snel! Kom je nog terug na je verlof of ging je volop aan de studie in combi met een nieuwe baan?

Peb, mogen wij ook weten wat het wordt? Sms je het dan dan kan ik een Frans kadootje meenemen

Nou nu ga ik echt inpakken en dan snel onder de wol, morgenochtend vroeg op!

Oja, ik ga niet echt weg van hier want heb ook internet op vakantie. Ik kom wel eens vertellen hoe het is daar, OK?
Ja, tuurlijk OK! Dan genieten wij ook lekker mee!

Heerlijk hoor, nog voor de grote uittocht lekker weg, Geniet ervan!
Ga je morgen al weg, Nathje??

Lekker! Wanneer ben je terug (ook al wil je daar nu nog niet aan denken ) Veel plezier!
Ik ga 4 juli met verlof en ook meteen op vakantie

Wij weten inderdaad al wat het wordt.

Ik heb besloten dat ik toch maar wel terugga naar huidige werkgever, omdat dit toch wel voordelen biedt icm studie.

(eigen tijd indelen, minder kunnen werken etc.)

Ik ga dan totaal 20 uur werken, waarvan een deel thuis, dus dan ik overdag ook nog studeren op de dag waarop ik voorheen ook werkte en dus kinderopvang heb. Dat komt neer op 6 uur eens per twee weken. Scheelt toch weer 's avonds.

En het is maar voor anderhalf jaar, dan schat ik toch wel in een baan te kunnen vinden in het onderwijs.

Nathje, fijne vakantie!!

Wij krijgen woensdag een nieuwe bank, leuk hoor!
Effe snel, want kom bezweet terug van sporten en wil douchen: ik heb niet recentelijk nog van Vrolijk of Drop gehoord, althans niet recenter dan ze hier hebben gepost volgens mij.

Wat dus de reden van afwezigheid is weet ik niet, misschien toch gewoon ordinaire drukte. En misschien ook niet, maar dat zullen ze dan wel melden.

Overigens kun je kennelijk erg verschillend denken over wel/niet goed uitgepraat zijn/worden van issues . Ik vind bijvoorbeeld juist dat dat vaak amper gebeurt hier. Heb ik voorheen al eens een balletje op (vorige?) LP over opgegooid, is misschien ook meer materiaal daarvoor, maar ik weet- alleen al van mezelf - dat het idee bij de één dan wel kan bestaan dat iets uit de wereld is geholpen en dat bij een ander totaal anders kan zijn geland.

zo, ik ga even zweet afspoelen...
Maar dat is dan wel aan die ander om dat aan te geven vind ik. Degene die denkt dat iets uit de wereld is gaat er in ieder geval niet meer over beginnen, want die denkt dat het uit de wereld is .

Overigens lijkt het me stug dat er zoiets speelt bij Dropje of Vrolijk hoor, het zal wel met drukte te maken hebben. In ieder geval bij Dropje want die meldde laatst al dat ze achter de feiten aan loopt of iets in die trant.

Ik wil dan ook een sms van Pebbles als ze weet wat het wordt en we mogen het weten. Ik (of iemand van hier...) heb jou ook op je vakantie gesmst dat Knorrie geboren was .

Heel veel plezier Nathje!!!!
Oja, nath, veel plezier! Have fun! zou het alsnog bijna vergeten.

Morrie, dat van dat aangeven klinkt in theorie leuk, maar als een ander het afkapt, het erbij wil laten, er geen zin meer in heeft of wat dan ook, dan kun je nogal op je kop gaan staan of heel veel gedoe veroorzaken door te gaan/blijven drammen, maar dat gaat dan weinig uithalen. Het is dus soms vooral een kwestie van vinden dat het maar uit de wereld moet zijn, m.i.

Dat drop heel druk was had ze inderdaad aangegeven.
Dat is dan misschien ook een verschil in karakter. Ik denk dat ik zelf ook wel zo ben, dat ik vind dat iets uit de wereld moet zijn. Ik kan soms ook achteraf zelf dan denken 'Nee, het is toch niet uit de wereld'. Maar ik houd zelf niet van conflicten en heb dat dan maar het liefst zo snel mogelijk 'weg'.

Ik snap dus wel wat je bedoelt, maar dan nog vind ik als een ander daar last van heeft, diegene dan moet zeggen dat het wat hem of haar betreft niet uit de wereld is. Anders is dat niet duidelijk.
Dropje was toen zelf degene die met de vraag kwam of we erover op konden houden, dus ik neem aan dat het wat haar betreft de wereld uit is. En anders inderdaad gewoon zeggen

Ik kreeg inderdaad vorig jaar ook een Knorrie-melding van Nathje toen ik op vakantie was, leuk ja!

Nathje, heel veel plezier op vakantie!
En ik kreeg dus een cadeautje uit Spanje, helemaal leuk! Schorrie kan het niet meer aan helaas, maar toen ik het opruimde dacht ik nog aan je Mille .

O ja, hoe ging dat ook alweer met baby's van 10 maanden die elke avond huilen als je ze naar bed brengt, en dan echt krijzen en gaan staan in bed enzovoort? Moet je daar naast gaan liggen ofzo? Of juist niet? Ik ben het allemaal vergeten en moet het op Knorrie gaan toepassen..... Zeker op de camping heb ik niet zo'n zin in een 20 minuten durende krijssessie. Dus dan is het antwoord eigenlijk simpel: naast gaan liggen .
Dat klopt Mille, dat heb ik Drop ook zien zeggen, mijn verhaal was ook meer een algemeen ding, volgens mij gaf ik dat ook aan.

Ik was volgens mij niet op vakantie toen Knorrie kwam. Kan me wel een BNJMN melding herinneren die Morrie me toen sms-te
Houten hamer is ook effectief Morrie

Damn, deur van LP is nog steeds dicht voor mij.
Terwijl in LP hele ware dingen staan Athena. Hoe kan het nou dat jij daar toch steeds niet bij kunt. Bij de msn groep had jij dat ook. Iets Microsoftachtigs waar jouw pc een hekel aan heeft wellicht ?
Ik vatte je verhaal ook wel algemeen op hoor Athena, ik reageerde meer op de aanvankelijke vraag van Wind. Want de helft van de berichten daarna had ik natuurlijk weer gemist met mijn typetempo

Ja, zo'n kind van 10 maanden wat ineens moeilijk gaat doen.. Ik ging gewoon voor de meest effectieve minst energievretende oplossing, dus dan maar ernaast met een boek in het halfdonker Geloof zelf niet dat je je kinderen er voorgoed mee verpest en het is hier gelukkig ook elke keer goedgekomen. En als je steeds even gaat kijken en een aai over zijn bol geeft?
Ja, dat was grappig, dat Pebblo de letters van de naam had doorgehusseld en ik echt niet begreep hoe jij je kind zo kon noemen. :-)

Pebblo die het eerst niet wilde weten wil het nu wel weten en als we het dan weten mag van hem ook iedereen het weten. Dus ik zal jullie sms-en. Wilde sowieso al vragen of iemand Petit-Bateau rompertjes voor me kon meenemen nu ik zelf niet naar Frankrijk ga.

Nath, veel plezier!
Hij krijst echt, dus ik kan dat wel doen maar het heeft geen effect. Ik leg hem dan weer neer en dan staat hij in een seconde weer op en begint weer van voren af aan, zodra ik de kamer verlaat.

Het voelt helemaal niet goed om hem te laten huilen, alhoewel ik dat nu wel af en toe doe omdat ik ook andere dingen te doen heb.

Laatst heb ik Schorrie voorgelezen op Knorries kamer. Toen viel hij uiteindelijk ook in slaap, maar dat was wel een hele lange versie van Sneeuwwitje uit een sprookjesboek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven