VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Ben moe en wil eigenlijk naar bed. GW wil nog een Criminal Minds kijken, maar ik wil slapen, maar durf niet want ben bang dat de nagel vannacht aan mijn laken blijft hangen
Nou, bedankt voor jullie massale morele steun. Echt... fijn.

Geloof dat ik toch maar ga slapen.
Doe er dan een pleister om . Overigens schrijf je pas in je laatste bericht dat het om een nagel ging, ik dacht eerst dat het om je hele teen ging .
O ja, fijn dat de echo goed was!!
Nee, mijn hele voet.

Bikkel hé?
Vertel eens hoe je vakantie was (om je eerste werkdag maar weer even snel te laten vergeten en je terug te krijgen in dat vakantiegevoel). Dan heb ik morgen wat bij te lezen.

Heeft Lien eigenlijk het straatfeest overleefd?
Ben nog niet in de stemming voor vakantieverhaal. Is ook niet uitgebreid, behalve dat het gewoon heel erg super heerlijk was. Weer was super. Camping was super (gaan we zeker nog een keer heen). Gezelschap (ouders en vrienden met dochter) was super. Niet werken was mega super. Alles was gewoon zo leuk en lekker, echt een fijne vakantie. En dat terwijl ik echt bijna niets heb ondernomen vanwege, Knorrie die moest slapen, het weer dat warm was, veel gezelschap waardoor je veel tijd verkletst ipv dingen doet, en ik dus vooral de camping, de directe omgeving, de Super U en de Intermarche heb gezien. Geen grotten, kastelen, steden of andere winkels.

Zo, toch iets geschreven .
Zag dat moeder Lien blindedarm ontsteking had?

En dat BNJMN jarig was. Ik was het niet vergeten, dacht er zelfs in mijn vakantie aan. Gefeliciteerd Lien. Ik denk dan soms: wie had dat kunnen denken met miskraamverdriet ruim 2 jaar terug. Nu alweer een zoon van 1 jaar.

En Mille was jarig, ook gefeliciteerd, 37 is nog hartstikke jong!

Ga nu tandjes poetsen enzo.....
Zo, ben weer uit crypte. Welkom terug van vakantie, Morrie! Je vakantie klinkt erg relaxed! En Lien, sterkte met moeder en gefeliciteerd met BNJMN, had er ook geen idee van dat 'ie alweer 1 was! Wind, sterkte met nagel/teen/voet!

Heb dat afspreken.nl ingevuld, had 'm vandaag pas binnen op de een of andere manier. zelfs bij mij moet 31 oktober kunnen, geloof ik.

Heb vandaag tot en met woensdag training voor mijn werk, erg leuk met deze temperaturen. Vandaag en morgen van 9-20 en woensdag van 9-17, erg fijn (not).

Was laatst op de verjaardag van een vriend van me, vent was er niet bij ivm geen oppas, hoorde ik van een andere goede, gezamenlijke vriend dat zijn relatie erg slecht gaat, zijn vriendin houdt niet meer van hem en overweegt hem te verlaten. Hij zag er zo ongelukkig uit... Ik ben de enige van onze vriendenkring die het nu weet, wilde ook niet dat ik het vent zou vertellen dus dat doe ik ook niet. Maar vind het wel rot voor hem zeg, ze hebben een zoontje van 4,5 en hij wil gewoon bij haar blijven...
Nou, het geeft toch een aardig beeld van je vakantie Morrie

Wind, superblij. Je klonk vooral heel blij met GW in het betreffende bericht

En ik zat me ook net af te vragen hoe je teen erbij hing toen het een nagel bleek te zijn

Dropje, naar zo'n verhaal. Zeker als er kinderen bij betrokken zijn.

Hoe gaat het met jouw werkactiviteiten trouwens? I know, geen directe link, maar ik moest er wel aan denken.

Leuk trouwens dat je ook kunt de 31e, zou wel erg leuk zijn om een keer compleet te zijn!

Nu nog even gezellig doen hier, Maxi komt net thuis van zangkoor en Millenium vetrekt morgen op schoolkamp en die is pas vrijdag weer terug.
Fijn verslag, Morrie! Kwamen die vrienden onverwacht langs of is dat al langer bekend geweest dat ze kwamen? Het klinkt iig erg geslaagd jullie vakantie.

Nathje, jij ook alweer in het dagelijkse ritme?

Nagel heb ik er vanmorgen, nadat ik alle moed had verzameld, afgerukt. Alleen was afrukken niet echt nodig want hij hing nog aan een zijden draadje. Wat een drama voor niets

Morgen feestje van KW enikvinutspannend!
Dat de vrienden langskwamen was eigenlijk een spontaan iets wat tijdens een bbq bij ons thuis een week of twee voor de vakantie als idee oppopte. Zij gingen ook met vakantie naar Zuid Frankrijk maar hadden voor hun tweede week nog niets geboekt en waren wat zoekende wat nou leuk was met een kind (ze zijn allebei gewend te reizen, maar dan zonder kinderen, kamperen zoals je (wij) dat met kinderen doet hadden ze nog nooit gedaan). Dus boekten ze een week bij ons op de camping.

Uiteindelijk was het zo gezellig en zulk mooi weer dat ze er nog een week aanvastplakte, ze hadden toch nog een week thuis gepland. Dat was erg leuk, vooral ook voor Harrie. Het is zijn oudste vriend (zowel qua hoe ver hun vriendschap teruggaat als qua leeftijd ) en ik merkte aan Harrie dat hij er echt super van genoot en het heel bijzonder vond. Het leuke was ook dat het tussen vrienden en mijn ouders ook heel goed klikte. Gekscherend merkten ze tijdens de vakantie op dat nu wij niet meer in het voorseizoen op vakantie kunnen, zij voortaan wel met mijn ouders met vakantie gaan . Ze kenden elkaar natuurlijk al wel van verjaardagen, maar dit is toch anders. Scheelt misschien ook dat vriend een jaar of 10 ouder dan Harrie is, en dan dus weer maar een jaar of 10 jonger dan mijn ouders.

Is het erg als ik alweer aan het nadenken ben over de vakantie van volgend jaar? Ik ben echt dol op vakantie!

Spannend Wind, eerste feestje. Ik ben erg benieuwd. Over het weer hoef je in ieder geval niet in te zitten. Ik geloof dat ik alle plannen zou schrappen en een badje zou opzetten, een tuinslang erbij, en dan lekker met water kliederen!

Denk dat ik 31 oktober ook wel kan, maar ik kijk tegen die tijd nog even cq als het iets dichter bij is. Wacht maar niet op mij met vastleggen.

Ik zou niet internetten vanavond, maar ik moest nog rekeningen betalen en nu zit ik toch hier.
Is het hier zo rustig? Ik ben zelf ook enorm druk want moet 101 dingen regelen voor de zaak en ben daarom niet veel hier...

Vakantie was heerlijk, doe later verslag over hoe en wat.
Ja, rustig hier!

Iedereen waarschijnlijk druk en aan het genieten van het buitenleven. En daar past de laptop natuurlijk niet bij

Want pffff... wat is het warm. Thuis kan ik er goed van genieten maar op het werk is het echt afzien. Ik zit met mijn kantoor op de bovenste verdieping, plat dak en geen airco. Fijn.

Gisteren eerste kinderfeestje gehad. Zowel voor KW als voor ons spannend! KW is al vanaf maandag hyperrrrr en stond stijf van de spanning. Maandagavond sliep hij bijvoorbeeld om 23.00 uur nog niet! En gisteren was het dan zover. Zijn eigen Carsfeest. Ik had een planning gemaakt (sjoelen, stoelendans etc.) en heb gisteren het programma omgegooid. Het zwembad heb ik 's ochtends al vol laten lopen, glijbaan er in en dat was geregeld. Verder heb ik de tafel gedekt (buiten) met een Cars tafelkleed, Cars bekers en bordjes en het Carsfeest kon beginnen. De jochies kwamen allemaal in zwembroek aan en doken meteen het zwembad in. Taart hoefde ze geen van allen.

Verder hebben we nog:

- Flesvoetbal gedaan (flesjes vullen met water en bij elkaar omschieten) in de speeltuin

- Snoep happen (uit een bak met water)

- GW bekogeld met waterballonnen (als je een vraag goed had mocht je een poging wagen). Echt dikke pret! Die gastjes piesden haast in hun broek van de spanning

- Stoelendans (en dan niet af als er geen stoel voor je over is maar bij elkaar op schoot gaan zitten tot je bij de laatste stoel met z'n allen op één stoel zit. Zo haal je de competitie er uit en is het vooral lol)

- Onze buren hebben een watervulkaan. Die sluit je aan op de tuinslang en dan spuit hij onverwacht ineens 5 meter water de lucht in. De jongens gingen er één voor één overheen stappen/rennen en flassssh dan was er weer één helemaal nat.

Tussendoor hebben ze nog in het zwembad gespeeld. Het was echt super. Weet nu dat je een programma kunt maken maar dat het kan dat die kinderen het na 2 minuten gezien hebben.

Als afsluiter poffertjes en een isje en allemaal naar huis.

KW en ik waren helemaal gesloopt en ik sliep om 19.30 uur!!!

Ben nu even aan het googlen op die waterspuit (vulkaan met ogen en als de ogen helemaal open zijn gaat hij spuiten) van de bruen want die willen we ook
't Is gewoon heeeeeel mooi weer! Ben gisteren lekker na school naar de plassen hier in het dorp gegaan. Lekker aan het strandje gelegen met de jongens (dat lekker kwam overigens pas toen Knorrie in zijn wandelwagen in slaap viel want men, wat is het vermoeiend om continue op twee kinderen te letten zo bij het water met al die andere mensen en kinderen terwijl je ook nog kletst met medemoeders......) en aan het eind van de dag daar ook nog patatjes gegeten met Harrie erbij. Heerlijk, even de vakantie voortzetten was het idee.

Wind, ben enorm benieuwd naar het partijtje!
Op mijn wenken bediend
Klinkt erg geslaagd Wind! Leuk hoor!
Klinkt leuk Wind!

Even snel bericht, was druk met werk en leuke dingen doen. Nu even gauw tassen inpakken en dan rijden we morgen na werk naar Zeeland. Wij blijven daar weekend en mijn ouders komen zondagavond. Zij doen dan tot woensdagavond en dan kom ik weer en blijf tot vrijdag. Voor mijn moeder hopelijk te doen en voor kinderen wel erg fijn dat het zo toch kan doorgaan.

Nu dus wat rotzooi uitzoeken, want of je nou een dag of een week gaat; het blijft een volksverhuizing.
Veel plezier Lien!

Het feest van KW klinkt erg geslaagd Wind. Wat een leuke dingen hebben jullie verzonnen zeg! Vandaag dus nog een hele taart opeten met zijn allen

Heerlijk weer he? Hoe de zomer dan ook voor de rest zal zijn Morrie, wij hebben in ieder geval een echt zomergevoel gehad met 3 weken zon achter elkaar!

Nu even rekeningen betalen want stapel post openmaken van de vakantie.

Oja Vrolijk wij zijn erbij de 12e!
Veel plezier Lien!

Wel goed idee sowieso om in de vakantie de kinderen met opa en oma op vakantie te doen in Nederland en dan zelf in de weekenden en op vrije dagen erheen te gaan.:)

Ik ga aan het werk.
Meiden, zwaai zwaai, tot over twee weken!

(morgen op vakantie, maar moet nog heel veel doen)
Baai Baai, Ely...

Veel plezier! Bleven jullie nou in Nederland?

Volgens mij blijft het tussen de (plaatselijke) buien door hasske mooi weer.

Lekker, Lien. Er even tussen uit! Veel plezier.

En waar je heen gaat is zo leuk.

Heb daar vorig jaar MT dagen gehad en genoten van de omgeving.

Hier gaat het nu héél hard waaien.

Hopelijk blijft het morgen droog bij ons in de omgeving want vier de verjaardag graag buiten.
Veel plezier Ely!!

Hier heeft het vanmiddag heel hard geregend, heel even. Maar wel net toen het matras van het opklapbed en Schorries kussen nog buiten lagen...... Gelukkig is het alweer bijna droog maar vannacht moet het niet weer gaan regenen.

Ik heb het cadeau voor KW net binnen gekregen, net op tijd gelukkig . Ik weet nog niet met wie en hoe laat ik kom Wind, maar je ziet me wel verschijnen. In ieder geval moet ik wel een beetje op tijd weer thuis zijn want neefje komt logeren.
En de tour begint morgen ook om 16 uur. Mijn team is alweer samengesteld. Ik hoop dat Athena nog wel komt buurten want anders zit ik met jullie tourhaters opgescheept de komende weken .
Oh God, de tour begint weer!

Ik hoop ook dat Athena snél van zich laat horen

Gezellig Morrie, als je Schorrie maar mee neemt

GW is KW zijn nieuwe bed (hoogslaper) aan het opzetten,

maar het zit niet mee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven