VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Ook niet met wodka. Ik moet steeds denken aan dat liedje van 'er is een vrouw vermoord achter het gordijnenkoord, ik heb het zelf gezien het was op nummero 10, het bloed liep langs de trap, het leek tomatensap'. Sindsdien is het tussen tomatensap en mij niet meer goedgekomen
Ik drink altijd tomatensap in het vliegtuig. Daar vind ik het heerlijk, thuis smaakt het toch minder...alhoewel ik nu toch wel zin krijg.

Hé Pam, dat liedje zongen wij vroeger ook !
Welkom terug, Ely! Je bent mijn heldin dat je met 36 weken zwangerschap met 3 kinderen (en een man ) in een caravan gaat liggen! Leuk dat je terug bent.

Tomatensap :puke:

En bedankt voor de tip

Pammie, moet jij niet een filmpje kijken zodat je mij eindelijk gerust kan stellen dat je hem hebt gezien en wat je er van vond? :-)

Man zit Top Gear te kijken en Geri Halliwell was er. Echt een leuke (en pittige) meid!
Ha Ank, jij ook hier? Dat liedje zong Mini van de week zelfs en ze had het niet van mij.

Wind, ben je bang dat ik 'em niet leuk vind ofzo?
Dat liedje zongen wij vroeger ook! Herken de tekst maar kom niet op de melodie. Enniewan?

Nee, maar niemand in mijn omgeving kijkt PB en ik wil zo graag weten wat jij er nou van vond en of je hetzelfde voelde
Gebruikte we dat liedje niet (van die tomatensap) als we aan het touwtje springen waren? Of handjeklap. Het begint me te dagen...
Wat is PB?

Top Gear is zo leuk. Ben echt een vent hoor, gek op mannendingen
Wind, ik moet zeggen dat het mij ook is meegevallen hoor, ik had het erger verwacht. Het meest beroerde was eigenlijk dat Zeefje steeds wakker werd 's nachts en dus tussen ons in belandde. En dat is krap

Dus als zij gewoon had doorgeslapen, had ik volgens mij ook nog best geslapen.
quote:Wind schreef op 17 juli 2009 @ 22:24:

Dat liedje zongen wij vroeger ook! Herken de tekst maar kom niet op de melodie. Enniewan?

Nee, maar niemand in mijn omgeving kijkt PB en ik wil zo graag weten wat jij er nou van vond en of je hetzelfde voelde Hetzelfde voelde? Ik weet wel wat ik voor Wentworth voel maar dan zit ik op de verkeerde pijlert

Ely, we hebben het over Prisonbreak.
Aha, Prisonbreak.

Van die lekkere man dus
Als ik alleen al denk hoe ik met een zwangere buik van 8 maanden in het ienimini toilet in de tourcaravan moet plassen (en dat doe je zwanger best vaak op een dag én 's nachts) dan vind ik je een held.

Zo!

Pammie, ik geloof dat ik jullie zaterdagavondprogramma wel weet
Ik was trouwens wel een bezienswaardigheid op vakantie, met mijn dikke pens.

Had ik vooraf niet bedacht. Maar omdat ik zo veel bekijks had, heb ik toch maar even een nieuwe bikini gekocht, haha
Ik wilde met 36 weken de deur niet eens meer uit en ik kon alleen maar waggelen. No caravan material . Dus ik vind je ook een held.
quote:Pammie schreef op 17 juli 2009 @ 21:49:

Ook niet met wodka. Ik moet steeds denken aan dat liedje van 'er is een vrouw vermoord achter het gordijnenkoord, ik heb het zelf gezien het was op nummero 10, het bloed liep langs de trap, het leek tomatensap'. Sindsdien is het tussen tomatensap en mij niet meer goedgekomen

Dat was dan wel een hele slanke vrouw

Deze buuf gaat weer terug in haar hok.
Nooit over nagedacht Mif maar zo gaat het liedje wel
In de versie die wij zongen, werd ze vermoord mét het gordijnenkoord - en om kwart voor tien, maar dat doet er minder toe

Zei ik dat ik terug ging in mijn hok?
Ow. Dat kan ook. Klinkt wel logischer
Morning!

Ik vind het ook enorm stoer, met 36 weken in een caravan! Ik durfde niet eens meer ergens te logeren op het eind van de laatste zwangerschap.

Ik zit cars te kijken, (nou ja de jongens, ik kijk mee). Vind het echt een briljante film. Alleen jammer dat die merchandisemeuk zo spuuglelijk is. Maar ik denk dat ik het de leukste disneyfilm vind.

Ik heb gisteren poppetjes haren genkipt, ze kreeg een matje, en ik vond toen dat ik het heel netjes gedaan had. Maar nu ziet het er toch een stuk minder florissant uit, ik heb geloof ik een baby met een boblijn gecreëerd...
Sjee, moet ik zomaar twee bladzijdes teruglezen. En ik doe gewoon een reactie per bladzijde, anders ben ik alles kwijt. Of nee, weet je, ik kopieer mijn tekst voor ik naar pagina 1 doorga .

Tomatensap, jakkie.

Misselijk, jakkie. Wind, het gaat over, echt waar! Ik was ook zo misselijk bij Knorrie en inmiddels zijn we alweer anderhalf jaar verder! Drinken is natuurlijk wel belangrijk, maar misschien is een ijsje bijvoorbeeld lekkerder? Of fruit? Daar zit ook veel vocht in.

Top Gear vind ik ook altijd zo leuk. Ze hebben van die leuke testjes, en het zijn gewoon leuke kerels, die presentatoren.

Wij hebben een filmpje gekeken, lekker hoor, was lang geleden dat we samen op de bank zaten. Aviator, erg goed vond ik hem. Er gebeurt weinig, en toch goed. Ik werd er ook rustig van en dat was ook wel prettig.

Pammie, dat liedje zongen wij vroeger ook. Maar dan: Het was een uur of 10. En 'aan het gordijnenkoord'. Slaat eigenlijk ook nergens op.

Cars is leuk inderdaad!

Ely, dat je niet aan jezelf toekwam op vakantie dat had ik al nu wij met 2 kinderen waren . Met 36 weken ben ik niet op vakantie geweest. Wel met 32 weken en ik vond dat heerlijk. En ook toen al een bezienswaardigheid, al viel het me toen wel op dat er wel meer hoogzwangere vrouwen op vakantie zijn.

Ik ben met Knorrie maar gewoon naar de kapper gegaan vorige week Lilalore, om dat effect wat jij vandaag hebt te voorkomen .

Harrie is weer aan het werk. Schorrie is met hem mee, die is dol op werken . Hij heeft zijn werkhandschoenen van Bob de Bouwer mee, en een brandweerhelm.

Knorrie slaapt en ik ga nu het volgende doen:

Forummen (check)

Jaaroverzicht kdv kopieren voor belastingdienst

Team samenstellen voor touretappe van vandaag

Foto's op pc zetten (zelfs nog van de vakantie)

Mail checken ivm werksters (dit nu toch maar gelijk gedaan, er hebben 2 interessant uitziende vrouwen gereageerd). (check dus)
Wind, veel plezier trouwens! Ik hoop dat het daar minder regent dan\als hier. Het is nog niet droog geweest vandaag, en dan terwijl ik me had verheugd op een eerste ritje met Knorrie voorop de fiets.

Even mijn lijstje bijwerken:

Forummen (check)

Jaaroverzicht kdv kopieren voor belastingdienst (check)

Team samenstellen voor touretappe van vandaag (check)

Foto's op pc zetten (zelfs nog van de vakantie)

Mail checken ivm werksters (dit nu toch maar gelijk gedaan, er hebben 2 interessant uitziende vrouwen gereageerd). (check dus)
Cars is ook echt hier favoriet. Vind ik ook geen straf om naar te kijken (itt Brum en Dora). Naast Cars is Madagascar I en II en Shrek I, II en III favoriet. Ook hele leuke films vind ik! Is Cars eigenlijk wel van Disney?

We zijn nog thuis. KW heeft wéér koorts. Het begon gisteravond toen wij naar bed gingen. Hij werd wakker en huilde. Voelde warm aan. Vanmorgen gemeten en 39 graden koorts Hij ligt als een hoopje op de bank en heeft alleen nog maar twee bekertjes warme melk op. Broertje gebeld en zijn nu hier en blijven hier zodat KW thuis is en in zijn eigen bed etc. VInd het wel zielig voor iedereen. Broertje had een heel circus in huis gehaald en de jongens keken er naar uit. Ook wij gaan minder lekker weg.

Altijd als er iets spannends te gebeuren staat lijkt het wel alsof KW koorts krijgt. Kan dat denken jullie? Dat het een lichamelijke reactie van stress is?

Oh, we gaan!
Meisje heeft de nacht voordat er iets te gebeuren staat(verjaardag,vorige week de doorschuifmiddag op school) dat ze meerdere malen wakker wordt,omdat ze eng slaapt,zoals ze zelf zegt.Dus ik denk zeker dat er een verband is.

Cars is volgens mij van Pixar.Een uitdrukking van Takel als hij in de helikopter zit;"ik ben zo blij als een tornado op een camping"gebruiken we hier thuis nu ook.

Met 36 weken op vakantie is inderdaad een prestatie,zeker als je slecht slaapt en je regenweer hebt.Dan was je niet in Nederland op vakantie,denk ik.

Hier regent het alweer even en het verveelt nu al.Kinderen zijn met regenjas met man in de tuin bezig en ik zit achter de laptop.
Ik heb wat vakantiefoto's, Eftelingfoto's en een gewoon hier in het dorp op het strandje foto geplaats op de LP.
Wind, yep, heel herkenbaar, heeft Mini ook.

Sinterklaas op school: koorts, eerste partijtje van een vriendje: koorts, feest op school: koorts, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Sneu is dat!

Toch gegaan dus nu? Ik hoop dat jullie het heel leuk hebben en KW zich snel beter voelt!

Cars nog nooit gezien, moet er toch maar eens van komen zo te lezen (als een tornado op een camping ). Nano houdt het wel dankzij de Cars-onderbroeken die niet nat willen worden al nagenoeg de hele week droog zonder luiers, dus dat er ook nog een film van is zal hij wel super vinden!

Top Gear vind ik ook leuk, en dat is best een prestatie vind ik, een autoprogramma maken wat ik ook leuk vind.

En tomatensap drink ik net als Anky alleen in het vliegtuig en nu heb ik dat suffe liedje in mijn hoofd

Ely, fijn dat vakantie geslaagd was. En nog maar 4 weken! Ik ben heel benieuwd!
Cars is van Disney/Pixar, kennelijk zijn ze samen gegaan ofzoiets. Jullie kijken niet goed genoeg want je krijgt altijd eerst het kasteel van disney en dan dat bureaulampje van pixar te zien .

Hier geen koorts maar Dim heeft wel 'nachtangsten' voor of na iets spannends. Sort combi slaapwandelen-nachtmerrie, heel zielig om te zien maar zelf heeeft ie er (de volgende dag) helemaal geen last van. Hij weet het dan niet eens meer.

Superdrukke maar leuke dag gehad vandaag. Op de terugweg drie slapende kindjes achterin, die we zo konden overleggen in hun bedjes. Heel relaxt dus. Sjaak is nu de stad in en ik hang nog even op de bank. Met een tomatensapje .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven