VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
quote:lilalore schreef op 25 augustus 2009 @ 22:13:

Hahaha, erg grappig dit. Wind je ziet er heel anders uit dan ik dacht , ik weet niet waarom maar ik had altijd die blonde van K3 in mijn hoofd bij jou. Raar eigenlijk he, géén idee hoe ik daarbij kwam!

Ok, even verder zoeken.
quote:lilalore schreef op 25 augustus 2009 @ 22:13:

Hahaha, erg grappig dit. Wind je ziet er heel anders uit dan ik dacht , ik weet niet waarom maar ik had altijd die blonde van K3 in mijn hoofd bij jou. Raar eigenlijk he, géén idee hoe ik daarbij kwam!

Ok, even verder zoeken.Ik zal je even helpen.
quote:Pammie schreef op 25 augustus 2009 @ 22:14:

[...]

:rofl!Ja, dat vind ik nou zelf ook! Van studio100 lijk ik meer op Kwebbel van Kabouter Plop maar dan slanker
Da's niet leuk Wind, je moet er een soort van hints van maken
LLL, hoe denk je dat ik er uit zie?

Ik kan jou nog steeds niet vinden bij Wind trouwens, irritant. Ik zie niemand met een rare naam. Maar dat is dan misschien een grapje? Of heet je soms Talina ofzo (of hoe heet Tilalia in het echt )?
Bij mijn foto's op Hyves staan ook de foto's van HvS. Ons weekendje weg in maart. Dan heb je er al een boel te pakken! Moet jij raden wie wie is.
Ik nodig gewoon alle vrienden van Wind uit.
En de foto's van Ely haar bruiloft ook!
Ik ga nu naar bed, dus morgen moeten wij dan maar vrienden worden LLL!
quote:Wind schreef op 25 augustus 2009 @ 22:13:

Op de 7e foto stan ik met een blauw shirt, dat shirt had ik dus aan afgelopen zaterdag icm linnen broek en wit sjaaltje. Dat is wat je wilde weten

Is idd een mooi kleurtje . En wat een geweldig koppie van KW, superleuke foto!

Nou dan weet ik genoeg, dan ga ik nu maar eens naar bed denk ik
Ghe, zijn jullie weer aapjes aan het kijken? Stelletje agen!!

Ik ben net thuis van leuk etentje met vriendin die ik al heel lang niet had gezien. We waren elkaar een beetje uit het oog verloren, toen ze me een paar maanden geleden mailde of ik ervoor voelde weer eens wat af te spreken. Was zo grappig, ze kwam binnen en het was alsof we elkaar gisteren nog hadden gezien. Bijzonder dat dat zo kan werken, ben er helemaal blij van teruggekomen!

Ik ga even kijken of ik foto's op LP kan spotten, nog wat mails beantwoorden en dan richting bed met boek. Hyve-ze!
Oh ik ga even zoeken bij de foto's van Wind. Ik zie wel wat vrienden bovenaan staan maar kan echt met geen mogelijkheid bedenken wie wie is. Lastig hoor!
Athena, dat is leuk zeg, kan me voorstellen dat je er blij van wordt! Hoe kende je haar?
Ok, ik denk dat ik morrie gespot heb . En Elyane want dat zal wel degene met de dikke buik in hof van saksen zijn, toch?
Bijna jammer dat ik niet aan hyves doe .

Slaap lekker, het is al voorbij mijn bedtijd, maar wilde nog even bijlezen. Dat heb ik nu gedaan, tot zover de non-berichtgeving.

O nee, ik vergeet iets: lieve, lieve Peb, gefeliciteerd! Verdrietig dat je je moeder zo mist, inderdaad op zulk soort dagen is dat extra heftig. Hoop dat je vanavond vrolijke afleiding hebt.
Ja, dat móet Ely zijn. Welke is Morrie denk je?

Dat blauwe shirtje heb jij trouwens ook!
Haha, nee dat is een paars jurkje wat je bedoelt denk ik. Maar daarover heb ik wel vaker discussies met mensen, of dat jurkje nou blauw of paars is .
Ik ben nog steeds blij dat ik niet aan hyves doe. Als ik soms van die perikelen van collega's hoor, ook over gedoe op onze "werkhyves"....mij niet gezien hoor!

Morrie: het is een oude studievriendin van me. Laatste 2-3 jaar van onze studie zaten we in dezelfde colleges en studeerden we samen af. We hebben allebei nog steeds dezelfde foto van ons samen met van die afstudeerbaretjes en een glas champagne, onder de Dom. Zo grappig.
Volgens mij is het protocol voor Nieuwe Influenza aangepast want wij kregen vandaag een folder in de bus en daar staat inderdaad in dat je gewoon moet uitzieken en pas bij complicaties of als je in een risicogroep valt naar de HA moet bellen. Vervelend is wel dat zij dus risicogroep in huis heeft en daarom zou ze het wel willen weten. Ze deden daar ook niks mee. Maar goed als 1 op de 3 het krijgt is er ook niet veel aan te doen helaas.

Grappig Wind, jij weet nu hoe LLL eruit ziet (en andersom)! Ik ben ook wel benieuwd! Maar niet zo nieuwsgierig dat ik erover aan Hyves ga doen. Ik hou het wel bij Twitter
Gezellige avond Athena! Leuk zijn zulke contacten!

Drop, als je hoofd ernaar staat, kom je een update geven? Jouw bericht blijft een beetje spoken in mijn hoofd. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt.

Slaap lekker allemaal!
Jeetje Nathje, wat heftig. Ben benieuwd hoe het zich zal ontwikkelen.

Mag ik de niet Hyvers wel aanwijzen aan LLL? Of heeft iemand bezwaren? Gewoon even mailen.
Nath: die handelswijze mbt griep hadden wij dus inderdaad al via huisarts van mijn ouders gehoord. Maar wel lastig voor je vriendin zo.

Ik hoop ook dat we snel goed nieuws van Drop horen, moest er vandaag ook geregeld even aan denken!

Wind: je mag mij wel aanwijzen, maar ik vraag me af of ik ergens aanwijsbaar ben??
Twitter doe ik ook nathje, ben van alle markten thuis .
Drop, ben benieuwd hoe het met je is en wanneer je bij de gynaecoloog terecht kunt.

Zo, ik ga slapen. Morgen lekker vrij!

Trusten!
He leuk LLL twittert! Ik ken echt niemand die dat doet

Wij doen het bedrijfsmatig en dat is wel leuk! Misschien moet ik ook maar eens een persoonlijk account aanmaken... ja leuk ga ik doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven