VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Eigenlijk moet ik naar bed.

Ik vraag me sowieso af wat we voortaan moeten vragen voor Knorrie als Schorrie alles al heeft. Het is te hopen dat Knorrie wél van knutselachtige dingen en kleien enzo houdt.
Ik heb even iets gemist, wie is Nick??

Morrie: ik heb pasgeleden grote opruiming gehouden. Een heleboel troep van 0-2 jaar kon ik al wegdoen. Scheelt enorm.

Vrolijk: er zit een megakruidvat in Neverland. Zal wel eens kijken, als het me lukt om daar op mijn krukken heen te hobbelen.
Nick is het leenkind van Lien. Het kindje van haar overleden vriendin waar ze dus shared custody mee heeft.

Megakruitvat heeft het vast wel in Neverland! 0-2 kon gewoon door naar je zus
quote:vrolijk schreef op 26 augustus 2009 @ 22:19:

LLL's kindjes zijn prachtig en voelen heel vertrouwd

Maar poppetje is een echt poppetje en lijkt op jou LLL.

Nou, wat lief zeg . Ik hoor vaker dat ze op mij lijkt, maar ik zie zelf alleen maar Sjaak erin.

Pff, forum, hyves, twitter, ik heb het er maar druk mee!
En wat doe je dan met dat speelgoed Athena? Ik heb nu ook alweer spullen waar Knorrie niets meer mee heeft. Vraag me af wat ik er mee zal doen.
Ok, dat was het.

zus wil amper iets voor neefje hebben, want is als de dood dat hij teveel speelgoed krijgt. Dus ik verdeel het over kdv, vriendinnen met jongere kinderen en heb pasgeleden een hele krat meegegeven aan mijn schoonouders die op bezoek gingen bij een een jong (min of meer familiegerelateerd) stelletje dat geen cent te makken heeft.
quote:Morrie schreef op 26 augustus 2009 @ 22:33:

En wat doe je dan met dat speelgoed Athena? Ik heb nu ook alweer spullen waar Knorrie niets meer mee heeft. Vraag me af wat ik er mee zal doen.Naar Peb of Wind
Oh ja die mega-graafmachine heb ik hier ook bij staan watertanden bij het Kruidvat! Maar onze tuin en zandbak zijn zo klein dat het gewoon echt niet zou passen dus met pijn in mijn hart niet gedaan.
quote:Pammie schreef op 26 augustus 2009 @ 22:34:

[...]

Naar Peb of Wind
Zie boven (of onder) Morrie:))

Mijn peetoom en -tante gaan met enige regelmaat naar euh...shit, was het nou Gambia? Om weeshuizen te helpen bouwen. En nemen dan elke keer een koffer vol meuk voor de kinderen aldaar mee.

Zo heb ik de vooraad knuffelbeesten van onze heren minstens kunnen halveren. En tot op de dag van vandaag hebben ze het nooit gemerkt. Stelletje verwende krengen:)))
Ik ben gezegend met een jongen en een meisje en we hebben in beide categorieën veul. Met Koninginnedag hebben we veel verkocht, mijn Poolse werkster was erg blij met wat spulletjes en ik denk dat ik de rest van het babyspul (Little People vooral) op Marktplaats ga zetten.
Ik ga eens even zoeken naar die Kruidvat graafmachine. Tuin hier is groot genoeg (al hebben de al eerder genoemde verwende krengen een wagenpark waar je "u" tegen zegt (lees hier die embarrased smiley)
Knuffelberen, ik haat ze. Graag nooit knuffelberen geven als cadeau hier. Ik zie daar het nut niet van in .

Ik ga echt afsluiten, moet morgen weer werken en daarna heb ik nog een afspraak, daarna moet ik nog eten en daarna pilatessen, en daarna Schorries traktatie maken. Dat gaat niet lukken als ik niet een beetje fit ben.
hij staat hier niet in de folder hoor...
wat gaat Schorrie trakteren? Ben nog op zoek naar inspiratie.
Ik haat ook knuffelberen, ze daa het nut niet van in.

Zeg Ely, mogen we een keer jouw Zemmie komen bekijken?
anoniem_35104 wijzigde dit bericht op 26-08-2009 22:40
Reden: Nick was geloof ik Zemmie ipv Zeempje
% gewijzigd
Koekjes met een 5 erop.

Koekjes maak ik van appeltaartmix en de 5 van koekjesdeeg met cacao er doorheen. Die steek ik uit met een vormpje en leg ik op het koekje.

Vorig jaar deelde hij hetzelfde uit, maar dan met een 4 erop.....
Ik ga ook afsluiten. Sjaak is onderweg naar huis en ik heb morgen afscheid op het kinderdagverblijf van Dim . Dat wordt brullen, mijn kleine jongetje al zo groot.
Ja, dat zou ik toch ook wel willen, Zeempje bekijken. En aangezien je bruist van de energie, hoeven we denk ik niet te wachten met het aansnijden van dit onderwerp?
Klinkt leuk Morrie!

En lekker. Heb nu spontaan zin in appeltaart.
Dim trakteert waterijsjes.
Succes LLL, houd het droog!
quote:lilalore schreef op 26 augustus 2009 @ 22:40:

Ik ga ook afsluiten. Sjaak is onderweg naar huis en ik heb morgen afscheid op het kinderdagverblijf van Dim . Dat wordt brullen, mijn kleine jongetje al zo groot.

Sterkte!

Succes Morrie, klinkt als een leuke traktatie. Ubermoederig
Het leuke is dat ze kunnen helpen met maken van de traktatie, als je op een normaal tijdstip tijd hebt om ze te maken. Ik dus niet dus Schorrie zal er dit keer geen voorpret aan beleven.
Ik ben dol op ongecompliceerde traktaties als waterijsjes; lees 'je koopt het en hoeft er verder geen ruk aan te doen'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven