VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
O ja, dat vakantiepark ziet er mooi uit.

Waren er ook andere kindjes van dezelfde leeftijd als Bries en KW? Of hebben jullie vrienden dan niet verteld?

Zou het ook in de buurt zijn van Oradour sur Glane? Daar zijn mijn ouders geweest afgelopen zomer, is heel indrukwekkend. Een dorpje dat in 1944 door de duitsers aangevallen en vernietigd is en ze hebben alles zo gelaten zoals het toen achtergelaten is door de Duitsers.

Zoals mijn moeder het vertelde vond ik het heel indrukwekkend (daarom heb ik het ook onthouden denk ik). Maar niet geschikt voor jonge kinderen denk ik zo.
Oh ja, over jouw lastige vriendinnen heb ik ook al eens iets gelezen op de eten-pijler .

En nachos grande? Tortillachips met kaas erop even onder de gril met mexicaans gekruid gehakt (ik doe altijd heel lui een potje mexicaanse bruine bonen van hak erdoor) erover en dan bakjes met tomaat, ijsbergsla, mais, guacamole, salsa (laatste twee al dan niet zelfgemaakt), zure room, etc.
Oh en bedankt voor het aangepaste raadsel . Leuke namen, allebei!

Horen kinderen niet heel moe te worden van school? Mijn god wat is dat jong hyper, ik word er gestoord van. En hij steekt Sum aan, ook zo fijn. En Poppetje is gewoon algegeel van slag dus het was weer feest hier rond bedtijd. Maar nu slapen ze, of zijn stil in ieder geval. Hopen dat het zo bljft.

Ik ben echt supergaar, heb een of ander virusje te pakken denk ik want blijf maar naar de wc rennen. Alles wat ik eet komt er vijf minuten later weer uit, heel irritant. Als het zo doorgaat blijf ik morgen thuis, genoeg werk wat ik ook vanuit hier kan doen.
Die vrienden zijn er 2 jaar geleden geweest en toen waren hun kinderen 3 en 6 jaar. En dat zijn KW en BRS volgend jaar ook. Kinderen van vrienden hadden er ook meteen vriendjes en vriendinnetjes en ook op zoover lees ik daar positieve dingen over.

Er is een schoon meer met zandstrand in de buurt en leuke dorpjes. Verder veel ruimte en rust en geen animatie.

Weet niet of dat ik de buurt is. Kan wel even googlen.
Morrie, het ligt er 35 km vandaan.

LLL, er heerst volgens mij een akelige buikgriep. Ik hoor/lees veel spuug- en diareeklachten.

Hier zijn de kinderen ook fyper. Ze lagen er om 19.00 uur in, maar sliepen om 20.15 uur nog niet. Nu slapen ze eindelijk.
Jemig Wind, wat een idiote reactie van je schoonmoeder. Werkelijk te raar voor woorden. Gelukkig maar dat GW dat zelf ook zo ziet, dan hoef jij je tenminste niet de evil schoondochter te voelen. Pfff.

En LLL, wat fijn dat Dim zo uit school kwam, zo wil je het graag. Is trouwens precies de manier waarop Boef vorig jaar steeds uit zijn klas kwam rennen, zo fijn als dat lekker loopt.

Hebben overigens jullie kinderen allemaal dezelfde klasgenoten als vorig jaar? Bij Boef is er flink geshuffled en doordat hij vorig jaar als instromer in groep 0 is begonnen en echt alle vriendjes waarmee hij speelde en afsprak uit groep 1 of 2 kwamen, zit hij nu bij maar 1 bekend kindje in de klas, voor de rest allemaal nieuwe. En bijna alleen maar meiden, zo lijkt het. Het is echt een totaal andere klas kinderen dan vorig jaar, ik zie helemaal geen kinderen die ik me kan voorstellen als vriendjes voor Boef. Nou zijn kinderen mans genoeg om dat zelf uit te maken natuurlijk, maar vent en ik merken dat hij school ineens niet zo leuk meer vindt. Er wordt ook helemaal niet afgesproken in deze klas en als ik vraag met wie hij die dag gespeeld heeft of wie zijn vriendje en maatje zijn in de klas (een belangrijk onderscheid, zo heb ik geleerd!), dan haalt hij zijn schouders op. Hij wil ook zo graag met zijn oude klasgenootjes afspreken, maar dat lukt niet goed omdat die druk zijn met elkaar (wel veelal oude bekenden) of omdat ze al wegzijn doordat hun klas eerder "uit" was dan ze zijne.

Ik vind het lastig.

Eetinspiratie heb ik even niet voor je Morrie. Misschien zou ik ook een keer wat halen als ik je zo lees, of je zou vanavond al iets in elkaar moeten kunnen flansen, maar dat zit er ook niet in, begrijp ik.
Hier juist 2 supermoeie kindertjes. Lagen om 19:00 al te hangen op de bank (voor hun doen supervroeg) dus gauw afgesopt en in bed gekwakt. Zal nog wel door gisteren komen en bij Boef misschien verlate reactie op eerste schoolweek.
Wat raar Athena, dat ze zo gehusseld hebben. En dat hebben ze dus blijkbaar ook niet vooraf gemeld? Bij ons is de klas precies hetzelfde gebleven, behalve natuurlijk de groep 2 kinderen die naar groep 3 zijn gegaan.

Als je het vooraf geweten had, had je misschien nog om overplaatsing kunnen vragen. Nu kun je denk ik alleen maar hopen op leuke nieuwe instroom.
Nou er zijn er al weer twee beneden. Poppetje en Sum, zitten wel heel zoet naast elkaar op de grond een filmpjes te kijken.

Wat irritant dat die klassen zo door elkaar geschud zijn Athena. Kun je niet vragen of hij in een andere groep geplaatst kan worden? Zou toch zonde zijn als zijn lol in school erdoor verknald wordt. Of doen ze dat niet zomaar op de basisschool (ik ben echt nog een groentje)?
Morrie: thaise curry (rood uit potje, red curry paste ) in de pan, kipfilet en thaise groenten en wellicht beetje kokos erover heen. Verder rijst. En mango en komkommer enzo. Snel klaar en lekker.

Wind, trapje was van Pebb en ook maar weer terug naar Pebb tzt als die kleine aap naar de wc gaat.

O, DVD gaat aan.
quote:nathje schreef op 31 augustus 2009 @ 09:53:

Ach, LLL de eerste schooldag van Dim. Jouw bericht had de mijne kunnen zijn. Ik voelde me echt een beetje verloren en zat de hele dag te denken aan Apie. Het gekke is dat je over een paar weken al gewend bent (en Dim dus ook )

Leuk trouwens dat jij ook SYTYCD kijkt! Cool is het als er hele goede dansers tussen zitten he? Ik krijg er soms kippenvel van!Hier wilde ik nog op reageren! Ik ben dól op SYTYCD. Ben er in Amerika verslingerd aan geraakt, daar is het nóg leuker omdat er nóg meer talent zit. Ik krijg ook echt kippevel (of tranen in mijn ogen ) als er een heel goede bij zit. Maar ben sowieso dol op dans, ga ook altijd graag naar balletvoorstellingen. Kan me nu al verheugen op oktober, dan komt er een voorstelling van NDTI hier in de stad en daar ga ik met een vriendin naar toe. Leuk leuk leuk.
Wat vreemd, Athena. Hier ook gewoon dezelfde klas met alleen de uitstroom naar groep 3 en een minimale instroom. Er zitten nu 18 kindjes in de klas van KW en er zijn in totaal 3 kleuterklassen op zijn school.
Leuk joh, de Private Practice aflevering speelt zich af in het ziekenhuis (en met de lekkere karakters van) het ziekenhuis in Grey's Anatomy! Yum!
Hier ook een meisje die in een gehusselde klas zit.Ze zijn dit jaar van 6 naar 5 kleuterklassen gegaan.Een klas werd uit elkaar gehaald en dat was die van mijn meis.Er zijn gelukkig wel wat kinderen uit haar oude klas meegegaan.

Bij ons zijn juist de meiden in de minderheid.7 tegenover 14.

Ze vieren haar verjaardag woensdag(moet morgen werken) dus nu kunnen er geen ijsjes uitgedeeld worden.Tenminste beetje raar met 19 graden.Dus snel even wat gaan verzinnen,zonder al teveel creabae gedoe.
Deze scenes heb ik bij greys nooit gezien.Weet de aflevering nog wel.Derek wou toch net Meredith vragen toen Adisson belde?
Nee, geen idee! Volgens mij is dit gewoon het vervolg van GA na het laatste seizoen en gaan we dat, als seizoen PP is afgelopen, weer oppikken. Soort sneak preview ofzo.

Leuk om ze even te zien

Morrie, sta je te koken?
Nee, ik zoek een vakantiepark a la jouw LP park maar dan dichterbij. Voor in de herfstvakantie. Lijkt me geweldig. Ik vind die van jou te ver rijden voor een week. Maar jee, ik ben dan echt slecht in googlen. Vind alleen maar van die vakantiehuizen met oude stoffige inrichting.
Er is een cross over aflevering van PP & GA, maar weet niet of dat dit seizoen al is. Maar hij is wel heel leuk!

Morrie:

Roti

Couscous, Kofte en allerlei mezze's

kip en aardappels uit oven (knoflook, rozemarijn etc)
quote:Morrie schreef op 31 augustus 2009 @ 22:12:

Nee, ik zoek een vakantiepark a la jouw LP park maar dan dichterbij. Voor in de herfstvakantie. Lijkt me geweldig. Ik vind die van jou te ver rijden voor een week. Maar jee, ik ben dan echt slecht in googlen. Vind alleen maar van die vakantiehuizen met oude stoffige inrichting.HvS?
Ik denk dat dit dit aflevering was, Vrolijk. Waar Derek de broer van Addison (Archer) heeft geopereerd. Zou dit betekenen dat volgende week GA weer begint?

Heb je al op Happy Home gekeken?

Of via Zoover?

Morrie houdt niet van kip, anders had ik ook nog wel een lekker ovenrecept. Dat wordt friet met kroketten
Ja nee wel in Frankrijk. En goedkoper . Dat park van Wind is 525 in de herfstvakantie. HvS volgens mij ruim 600 euro.
God, je zal maar gevangen op een eiland zitten met McDreamy & McSteamy...
Ik weet niet, ik kijk als in VS dus ben geloof ik een seizoen verder..
O ja, een of ander licht op Vrolijkerd's werk heeft bedacht dat er een 70's party moet komen. Wie o wie heeft tips en ideetjes?

(zit ik natuurlijk ook zooo op te wachten, NOT)
ZO en dan een Pammie met een kwartet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven