vruchtwater gebroken--wanneer kreeg jij weeën?

05-10-2009 10:16 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vruchtwater is anderhalf uur geleden gebroken. Helaas nog steeds geen weeën. Hoe lang duurde 't bij jou voordat je weeën kreeg?
Ik kreeg pas weeen na een inleiding, dus ik kan je niet helpen. Maar bel wel even je verloskundige, je moet nu binnen 24 uur bevallen geloof ik, anders wordt het naar het ziekenhuis....
oeh, spannend!

Bij mij duurde het een uur voordat ik weeen had. 3,5 uur daarna was dochterlief er al!
oeh, spannend!

Bij mij duurde het een uur voordat ik weeen had. 3,5 uur daarna was dochterlief er al!
Ben een beetje in de war: vliezen gebroken bedoel ik natuurlijk.
*neemt plaats op de tribune*
aaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wat spannend....

Ik geen géén flauw idee, maar er zijn genoeg mensen die dat vast wel weten....

succes met baren straks!
DTEEZ!
is niet gek hoor, dat je je vruchtwater breekt
Ik had eerst weeen, daarna pas werden mijn vliezen gebroken, dus ik kan je ook niet helpen. Maar succes straks!
Wel gewoon netjes thuis gebroken? Niet midden in de wachtrij bij de kassa? Of op je dure stoffen bank?
na 1,5 uur zo ongeveer. Succes!
Mijn vliezen braken bij de eerste 's morgens rond negen uur 's morgens en de weeën begonnen aan het eind van de dag, rond een uur of zes. Bij mij bleven ze erg onregelmatig, waardoor de ontsluiting erg langzaam ging en ik de volgende ochtend alsnog naar het ziekenhuis moest voor een infuus. Ik hoop voor jou dat de weeën snel beginnen en dat het dan lekker vlot gaat allemaal.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Om 's nachts 4.00 vliezen gebroken, om 7,30 iets van weeenactiviteit om de vijf minuten een onaangename pijn, om 12,00 hevig dus om de minuut en erg heftig, kind werd om 20,15 geboren.
Geen activiteit...

Verloskundige even waarschuwen dat je vliezen gebroken zijn...

Succes
vliezen 8.00 gebroken

weeen 9.00

kindje 13.30!
nadat mijn vliezen braken had ik gelijk weeën, daarvoor alleen maar harde buiken.

uiteindelijk is een half uur later onze zoon geboren, maar dat kwam omdat ik een spoedkeizersnede kreeg omdat hij in een stuit lag en zijn hartslag erg omlaag ging op de weeën.

Succes!
Bij mij braken mijn vliezen zonder enig voorteken, en binnen 5 minuten begonnen de weeën. Kind was er 6,5 uur later.

Maar, ik snap dat je er nu even iets over wilt lezen, zegt alleen niets over wanneer bij jou de weeën beginnen

Succes met bevallen!
Oh, ik ben jaloers!

Ik duim voor je dat ze snel beginnen. Je kunt het! Zeg maar tegen het kind dat het de hoogste tijd is, misschien helpt dat. Succes!
Oei wat spannend! Mijn vliezen braken met een harde knal om 17.15u. Om 17.45u was er nog niks, om 18.00 dacht ik dat ik zou exploderen en om 19.00 was mijn dochter er.

Sterkte en hele veel succes!
Aaaah hebben we weer een tribune?

Succes Nelladella
quote:Sterre75 schreef op 05 oktober 2009 @ 10:39:

Oei wat spannend! Mijn vliezen braken met een harde knal om 17.15u. Om 17.45u was er nog niks, om 18.00 dacht ik dat ik zou exploderen en om 19.00 was mijn dochter er.

Sterkte en hele veel succes!WOW!
Heb ook de verloskundige gebeld. Ze zei dat ik moet rusten omdat dat de grootste kans geeft dat de weeën komen. Ik heb me inderdaad verschrikkelijk druk gemaakt de afgelopen twee uur.
quote:AlettaJacobs schreef op 05 oktober 2009 @ 10:39:

Oh, ik ben jaloers!

Ik ook!
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Oooh, wat spannend! Bij mij braken om 12.00 uur 's middags mijn vliezen en om 00.00 uur 's nachts begonnen de weeen. De volgende dag om 19.00 uur is hij geboren. Succes!!!
Je zorgen maken, is de verkeerde kant op fantaseren.
Te lang, heb 2 dagen af moeten wachten en werd daarna ingeleid omdat de weeen niet kwamen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven