Wanneer beginnen met foliumzuur?

21-09-2008 14:49 8 berichten
Iedereen zegt dat je foliumzuur moet slikken als je zwanger wilt worden. Nu willen wij ergens in de komende 9 maanden gaan proberen om zwanger te worden (even door de duidelijkheid: ben met de pil gestopt, maar gebruiken condooms, want man wil nog even wachten, maar binnen nu en 9 maanden willen we er wel voor gaan). Is het gek om nu al foliumzuur te gaan slikken? Of kan het dan schadelijk zijn?
Nee, niet schadelijk. Gewoon gaan slikken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vrij vruchtbaar. Klinkt gek om het zo te zeggen maar ik kon echt de bevruchting gaan plannen... Dus startte ik 1 maand vantevoren met foliumzuur......
Slikken vanaf het moment dat je geen anticonceptie meer gebruikt.
mmmm hier was twee (?) dagen geleden ook een topic over! Misschien even zoeken, daar stond nog meer info!......kan nog niet zover gezakt zijn volgens mij. En anders even met CONTROL F zoeken (mmmm niet helemaal erbij, ik zei F5, maar daar gaat zoeken je niet mee lukken )
Thanks voor de reacties en de tip. Ik dacht al dat ik een topic gezien had, maar kon hem nu niet meer vinden, en ben niet zo handig met zoekfunctie. Ga het nog eens proberen!
Andere topic over foliumzuur

Heb het al voor je gevonden....enne zoeken kan dus met ctrl F (e niet F5 zoals ik net schreef, ben niet helemaal bij hihi)....vooral in firefox werkt die super. Gewoon foliumzuur intypen als je op het topicoverzicht staat en dan springt ie naar alle topics met dat in de titel.
Vitaal Zwanger van de kruidvat bevat foliumzuur en is een multivitamine, die kun je rustig gaan slikken, kwaad kan het nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven