Wanneer ongesteld na Primolut N ??

21-08-2011 16:27 11 berichten
Hoi,

Na de eerste keer IUI poging ben ik zwanger geworden. Helaas is dit na 6 weken geëindigd in een miskraam.

Toen we na een week of 5 weer wilden beginnen met de volgende poging, bleek ik een cyste (5cm) op mijn linker eierstok te hebben.

De gyn heeft mij toen een kuurtje Primolut N (2 pilletjes per dag gedurende 14 dagen) voorgeschreven in de hoop dat het hiermee over zou gaan.

In de bijsluiter lees ik dat je, enkele dagen na het nemen van de laatste pil, ongesteld word.

Wie heeft ook primolut geslikt, en wanneer werd jij ongesteld?

liefs,

Ninthe
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook in de mmm gezeten en ze willen je waarschijnlijk weer op een nulpunt zetten om de volgende IUI te beginnen? Ik werd altijd na een dag of 2 a 3 ongesteld als de kuur op was
quote:knorretje28 schreef op 21 augustus 2011 @ 16:29:

Ik heb ook in de mmm gezeten en ze willen je waarschijnlijk weer op een nulpunt zetten om de volgende IUI te beginnen? Ik werd altijd na een dag of 2 a 3 ongesteld als de kuur op was

Klopt indd. Ik spuit tijdens de IUI menopur. Volgend de Gynaecoloog groeien de follikels niet goed als die cyste er nog zit.

We moeten dus nu eerst afwachten.

Ben jij zelf zwanger geworden door een behandeling in het ziekenhuis?
ja ik ben nu zwanger van een tweeling na IUI behandelingen. Ik ben steeds na de 1e behandeling zwanger geworden maar jammer genoeg was het een keer buitenbaarmoedelijk. En een keer overstimulatie gehad, maar na elke zwangerschap begin je voor het ziekenhuis en verzekering weer op 0 dus ik had kansen genoeg. Veel succes en ik hoop dat het snel raak is
Wat naar al die problemen, sterkte allereerst, hopelijk komt het allemaal goed.

Ik werd binnen een week na primolut ongesteld, vlak daarna nog eens, maar dat kan ook mijn ei sprong zijn geweest. Daarna normaal
Er zat trouwens bij deze zwnagerschap ook een grote cyste op mijn eierstok van 4 1/2 cm maar die is nu zo goed als verdwenen. Heb je er geen last van?
quote:knorretje28 schreef op 21 augustus 2011 @ 16:45:

ja ik ben nu zwanger van een tweeling na IUI behandelingen. Ik ben steeds na de 1e behandeling zwanger geworden maar jammer genoeg was het een keer buitenbaarmoedelijk. En een keer overstimulatie gehad, maar na elke zwangerschap begin je voor het ziekenhuis en verzekering weer op 0 dus ik had kansen genoeg. Veel succes en ik hoop dat het snel raak is

Gefeliciteerd! Dit soort berichtjes geven mij wel weer nieuwe moed!

Bedankt
@ Knorretje28, nee ik voel er gelukkig niets van. Moet zodra ik ongesteld ben geworden bellen met het ziekenhuis. Dan word er gekeken of die cyste weg is, hopelijk is het zo dan kunnen we weer beginnen.

@ Idalee, bedankt. Ben je zelf inmiddels al zwanger?
Ninthe, ik gebruikte het omdat ik maanden achter elkaar ongesteld was. Heb nog geen kinderwens
Owh, sorry Idalee. Dat is ook zo ja, dat het voor meerdere dingen gebruikt kan worden. Bedank iig voor jou ervaring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven