Wat gaat er op de boterham? (Baby 7 maanden)
woensdag 22 juli 2009 om 16:50
Nou weet ik heus wel dat alleen boter voldoende is, maar ik wil haar graag andere dingen laten proeven.
Maarrrrrrrrrrrrrrrr, wat is nou goed/ gezond/ verantwoord en valt niet van de boterham af? Hoeft heus niet macro-biotisch te zijn hoor, maar verder dan smeerkaas (die voor kinderen) en appelstroop kom ik niet....
Dus alle tips en ideeen van de meer-ervaren moeders hier zijn welkom!
Maarrrrrrrrrrrrrrrr, wat is nou goed/ gezond/ verantwoord en valt niet van de boterham af? Hoeft heus niet macro-biotisch te zijn hoor, maar verder dan smeerkaas (die voor kinderen) en appelstroop kom ik niet....
Dus alle tips en ideeen van de meer-ervaren moeders hier zijn welkom!
woensdag 22 juli 2009 om 17:02

woensdag 22 juli 2009 om 17:08
Duopenotti liever niet ivm suiker. Smeerworst schijnt ook niet heel goed te zijn (orgaanvlees?). Jam dacht ik ook ja, maar dan van zonnatura misschien? Geprakt fruit valt eraf, want ze kan het nog niet zo goed vasthouden... Uit een potje is wel weer een idee!
Ei mag gewoon hoor Morrie! Maar ook dat valt eraf...
Gigaluilak; we zitten nu net pas aan de liga/ brood en ik ben doodsbang dat ze zich verslikt in een hap kaas of worst!
Vega-smeerworst vind ik dan wel weer een goed idee! Zal eens kijken of ze die hier bij de c1000 ook hebben!
Ei mag gewoon hoor Morrie! Maar ook dat valt eraf...

Gigaluilak; we zitten nu net pas aan de liga/ brood en ik ben doodsbang dat ze zich verslikt in een hap kaas of worst!
Vega-smeerworst vind ik dan wel weer een goed idee! Zal eens kijken of ze die hier bij de c1000 ook hebben!
woensdag 22 juli 2009 om 17:11
quote:Morrie schreef op 22 juli 2009 @ 17:08:
In smeerkaas zit heel erg veel zout, zogenaamde smeltzouten. Dat is niet goed voor de niertjes.
Ook in die smeerkaas speciaal voor kinderen? Wil niet te moeilijk gaan doen, want ze gaat ook naar het kdv. Toen ik daar 10 jaar geleden stage liep, was de keuze smeerkaas of smeerworst voor de baby's.... Weet niet hoe dat nu is? Zo eens vragen als ik dochter op haal.
In smeerkaas zit heel erg veel zout, zogenaamde smeltzouten. Dat is niet goed voor de niertjes.
Ook in die smeerkaas speciaal voor kinderen? Wil niet te moeilijk gaan doen, want ze gaat ook naar het kdv. Toen ik daar 10 jaar geleden stage liep, was de keuze smeerkaas of smeerworst voor de baby's.... Weet niet hoe dat nu is? Zo eens vragen als ik dochter op haal.

woensdag 22 juli 2009 om 17:13
woensdag 22 juli 2009 om 17:13