wat nu ..?
woensdag 25 februari 2009 om 14:52
Hoi
ik had een vraagje mischien dat iemand tips heeft of weet iemand hoe of wat .
mijn zoontje is nu 3 jaar oud zijn biologiche papa weet nu pas ( door bepaalde omstandigheden) ander half jaar 100% zkr dat hij van hem is .
in die tijd heeft hij hem tig keer laten staan of hij kwam te laat of hij bracht hem te laat terug
we hebben geen rechtelijke regelingen getroffen samen omdat dit onderling was gegaan
nouw heeft ie paar keer daar geslapen maar elke keer als ik me zoontje terug krijg is hij niet meer te hanteren hij slaat mij en me dochtertje en me man hij spuugt en schopt luistert neit hier of op de chreshe
zijn vader heeft hem niet erkent , het is allemaal niet op papier geregeld
zijn vader werkt om en om enkele weken in buitenland is dan voor onbepaalde tijd terug en weer 2 a 3 mnd weg .
het is allemaal onregelmatig waneer hij hem op komt zoeken dus geen vastigheid
hij betaalt sinds half jaar tot jaar wel regelmatig alimentatie
ik heb disdanig over mijn zoon ook een gezinsvoogd gekregen die vind ook dat het beter is als hij ze zoon bij mij op zoekt en voorlopig hem niet mee neemt ivm zijn gedrag dat het gewoon niet goed is voor hem
op school zeggen ze ook als hij bij ze papa is geweest hij scheeuwt en de kindjes slaat .
nu heb ik hem gezegd dat hij hem op mag zoeken bij mij thuis en me zoontje niet mee mag nemen
nu wil hij het aan vechten wat weet ik niet presies of hem op eisen of bezoek gaan eisen
maar heeft hij recht om hem mee te nemen ?
kan hij heb voorledig op eisen ?
of is het alleen hier thuis bezoek recht ?
en hoe lang en hoe veel ?
ik weet ook dat hij aan drugs zit als hij thuis is elke keer
wie kan mij tips geven aub
ik had een vraagje mischien dat iemand tips heeft of weet iemand hoe of wat .
mijn zoontje is nu 3 jaar oud zijn biologiche papa weet nu pas ( door bepaalde omstandigheden) ander half jaar 100% zkr dat hij van hem is .
in die tijd heeft hij hem tig keer laten staan of hij kwam te laat of hij bracht hem te laat terug
we hebben geen rechtelijke regelingen getroffen samen omdat dit onderling was gegaan
nouw heeft ie paar keer daar geslapen maar elke keer als ik me zoontje terug krijg is hij niet meer te hanteren hij slaat mij en me dochtertje en me man hij spuugt en schopt luistert neit hier of op de chreshe
zijn vader heeft hem niet erkent , het is allemaal niet op papier geregeld
zijn vader werkt om en om enkele weken in buitenland is dan voor onbepaalde tijd terug en weer 2 a 3 mnd weg .
het is allemaal onregelmatig waneer hij hem op komt zoeken dus geen vastigheid
hij betaalt sinds half jaar tot jaar wel regelmatig alimentatie
ik heb disdanig over mijn zoon ook een gezinsvoogd gekregen die vind ook dat het beter is als hij ze zoon bij mij op zoekt en voorlopig hem niet mee neemt ivm zijn gedrag dat het gewoon niet goed is voor hem
op school zeggen ze ook als hij bij ze papa is geweest hij scheeuwt en de kindjes slaat .
nu heb ik hem gezegd dat hij hem op mag zoeken bij mij thuis en me zoontje niet mee mag nemen
nu wil hij het aan vechten wat weet ik niet presies of hem op eisen of bezoek gaan eisen
maar heeft hij recht om hem mee te nemen ?
kan hij heb voorledig op eisen ?
of is het alleen hier thuis bezoek recht ?
en hoe lang en hoe veel ?
ik weet ook dat hij aan drugs zit als hij thuis is elke keer
wie kan mij tips geven aub