Waterspeelgoed

05-06-2020 14:24 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze peuter van 2jaar oud, speelt heel graag met water. Nu was ik op zoek naar leuk waterspeelgoed voor in de tuin voor hem. Maar welk speelgoed is leuk voor een 2-jarige?

Misschien een watertafel, of toch zo'n waterbaan?

Ik ben op zoek naar iets wat leuk is om nog een hele tijd mee te spelen.
Alle reacties Link kopieren
ohja, de Aquaplay

(zou er graag nog steeds meespelen)
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de little tikes fountain factory al een paar jaar. Kinderen zijn nu bijna 7 en en net 4 en spelen er nog steeds af en toe mee. Al overweeg ik nu om hem te verkopen.
Alle reacties Link kopieren
Met een watertafel hebben mijn zoons echt jarenlang plezier gehad.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Alle reacties Link kopieren
De bestway single slider is supertof. Heb je wel gras voor nodig.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Watertafel, door heeft onze oudste (7) nog steeds plezier mee met de jongste samen.
Kun je ook goed op marktplaats scoren trouwens :)
Een zebra is geen paard met strepen
Alle reacties Link kopieren
Hiero ook een dreumes en hebben onlangs de watertafel van Little Tikes van Marktplaats gehaald.
Mooi prijsje en veel plezier.
Of gewoon een opblaasbadje vullen met eendjes en bootjes is een aanrader, of gieters vullen en ze laten sproeien.
O ja en een bak met water vullen en met (schone, uiteraard) verfkwasten bezig laten.... op de tegels, muur enz...
Alle reacties Link kopieren
Zeker een watertafel. Waar ze van ons dan ook zand in mochten mikken..
Je hebt al voor 15 euro van die zand en watertafel bij Action. Kids hebben er e erg veel plezier van gehad.
Aquaplaybaan inderdaad. En de zand en watertafel.
Alle reacties Link kopieren
Aquaplay waterbaan absoluut! Daar hebben wij thuis echt 10 jaar plezier van gehad denk ik als het niet langer is.
Zo'n mat die je aansluit op de tuinslang. Aanloopje nemen en glijden maar.
Alle reacties Link kopieren
Modderkeuken bouwen. Wij hebben ook een waterbaan, is ook een hit.
Als je een beetje handig bent is een water en zandtafel met wat buizen ook gaaf.

Afbeelding
Een Aquaplay baan en zo'n octopus waarvan de armen rond gaan zwiepen en water sproeien als je hem aansluit op de tuinslang.
Altijd goed.
lilalinda schreef:
05-06-2020 14:26
ohja, de Aquaplay

(zou er graag nog steeds meespelen)
Aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Oké, eigenlijk is aquaplay en waterbaan dus sowieso goed.

Die zelfgemaakte vind ik ook leuk, maar man is niet handig en ik ben net bevallen, dus dat is voor een andere keer.

Die octopus ga ik ook naar kijken. Zo'n baan om over te glijden is niet aan zoon besteed ben ik bang, misschien is hij er ook nog wel wat te klein voor.
waterfall discovery wall.. van step 2 heel erg leuk!
Hexx schreef:
05-06-2020 16:31
Een Aquaplay baan en zo'n octopus waarvan de armen rond gaan zwiepen en water sproeien als je hem aansluit op de tuinslang.
Altijd goed.
Doet die Octopus het goed?
Wij hadden ooit een bloem. Dat was echt 3x niks.
watdachtjehiervan schreef:
05-06-2020 18:52
Doet die Octopus het goed?
Wij hadden ooit een bloem. Dat was echt 3x niks.
Ja, is een prima ding waar ze hier al veel plezier van hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
Promethium schreef:
05-06-2020 15:59
Aquaplay waterbaan absoluut! Daar hebben wij thuis echt 10 jaar plezier van gehad denk ik als het niet langer is.
en daarna kan zo'n ding de hele familie nog door
Watertafel en aquaplay is leuk, maar dochter speelt nog liever in de zandbak met een emmer water erbij.

Octopus en bloem begaven het hier allebei.
Alle reacties Link kopieren
Hier is de watertafel populair. Maar ook een emmertje water en een grote kwast om zo de schuur en schutting te 'verven'. Met water dus. Droogt snel op in de zon dus eindeloos plezier ;)
Met een klein gietertje (klein, anders ben je zo klaar) plantjes water geven of modder maken in de zandbak is ook altijd leuk.
Alle reacties Link kopieren
Hij helpt inderdaad altijd al mee met de plantjes buiten water geven. Dat vindt hij heerlijk. Met die kwast kunnen we nog wel eens proberen, vindt hij vast ook leuk. Maar ik zal ook eens op zoek gaan naar een watertafel, dat wordt vast ook een hit.
Alle reacties Link kopieren
Waterbaan van aquaplay hier 4 jaar gehad maar er werd amper mee gespeeld, onlangs dus verkocht. Zelf vond ik m wel heel leuk, maar ik denk dat mijn kinderen iets meer creativiteit/vrijheid nodig hebben (playmobil etc boeit ze ook niet) Watertafel (met zand :'( ) vonden ze leuker.

Peuter werd ook heel blij van een simpele plantenspuit. Uren liep hij te spuiten. Zo'n foam waterpistool waarmee je water opzuigt is ook leuk, niet te grote nemen.
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt peuter blij van de watertafel. Ik zou wel blij worden van de slip ‘n slide maar dat is echt niks voor peuters volgens mij. Die van mij heeft wel een miniglijbaantje in z’n opblaasbad en dat vindt hij leuk zat.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven