we gaan Vrolijk verder!

01-05-2007 10:21 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
we zouden in de openingspost iets zetten om te onthouden, maar wat?
Dat is juist prachtig om te lezen! Op zulke momenten overstroomt je hart toch gewoon??

Wat heerlijk een weekendje wadden, wil ik ook!

Hier geen kleed, hoef ik ook niet (zelfde reden kinderen en katten). Ik wil wél een nieuwe vloer, maar daar hebben we dan weer geen geld voor. :P
quote:Dat wat Schorrie doet deden Nippi en Nippa ook alsmaar, zo schattig die twee. Nippi maar roepen: Nippa kom je, en zij dan maar weer proberen om tegen die heuvel op te komen. En dan samen geiten in de fietskar, gingen we een bobbel over en dan zei Nippa: boem en dan moesten ze alletwee heel hard lachen. En ik hoorde Nippi zeggen: kijk Nippa, die vogel daar dat is een fazant. Zie je die fazant? En dan zei Nippa: ja, mooi O+. Dit is vast helemaal niet leuk om te lezen, maar ik moet het toch even kwijt .Waarom denk je dat een ander dat niet leuk vindt om te lezen van jouw kinderen??? Om voor mezelf te spreken, ik vind alles leuk om te lezen van alle Vrolijke kindjes!
Nip, je moet fluks weer op de achterkamer, daar staat het, maar dan nu voor jou:

Inderdaad, heb toen Es zwanger was (dus ook alweer lang geleden!) alle positie kleren weggegeven omdat Kiloknaller de tweede en laatste was. Voor Ely had ik laatst wat uitgezocht van de kinderkleren en toen zei vent ineens "wat ga je met die kleren doen?", want misschien wil ik toch wel een derde... Uiteindelijk 2 maanden geleden gestopt en 1 keer ongesteld geweest en daarna zwanger. Precies paar dagen voor de verhuizing, handig met al die afscheidsfeestjes (maar toen wist ik het dus nog niet, was wel verbaasd over mezelf dat ik zo hard moest huilen :D).

Pebbles, ik vind jullie kleed wel erg vrolijk en inderdaad goede combi met kinderen. Toch maar eens Ikea kijken en dat andere adres van Morrie.
Lien, maar wilde jij al die tijd al een derde dan, en hij niet? Of was jij ook ineens om?

Mijn tekst leest zo droog als je hem zo ziet staan, je moet die schattige koppies er bij zien om het leuk te vinden denk ik.
Het regent hier. Eindelijk. Vanmiddag ging ik een kaart posten (by the way, Lien, als je een kaart krijgt die al half open is dan komt dat doordat Schorrie dacht dat hij de kaart open mocht maken :D) en toen dacht ik al dat het spetterde. Snel naar huis want ik had was buiten hangen en alle kussens en dingen laten ook nog buiten. Maar er kwam geen regen. En nu wel. Vind het wel lekker eigenlijk. Als het volgend weekend maar weer gewoon mooi weer wordt.
quote:

Lien, maar wilde jij al die tijd al een derde dan, en hij niet? Of was jij ook ineens om?

Dit soort dingen boeit jou het Nip ;)
quote:

quote: nippo reageerde

Dit soort dingen boeit jou hè Nip ;)
Nippo, je bent dus een jaar getrouwd (het kwartje valt wat laat...). Gefeliciteerd!
Ik interesseer me gewoon voor het gevoelsleven van andere mensen, dat heet belangstelling :P
Jaja, over bepaalde onderwerpen vraag jij alleen net iets verder door. :D
quote:Ik interesseer me gewoon voor het gevoelsleven van andere mensen, dat heet belangstelling :PJaja en zo'n bijzonder liefdevol weekendje doet de boel ook flink shaken, gok ik. ;)
Zou wel weer leuk zijn als we weer allemaal opvolgend uitgerekend zijn.

Lien januari, Nippo februari. Wie gaat er voor maart? Ik niet... ik heb er al één in maart :P
Ik moet in maart naar Zuid-Afrika. Dus ik zou niet te hard hopen als ik jullie was.
Ik heb 3 altijd al leuker gevonden dan 2, maar vind zwanger zijn Stom met een hoofdletter S. Omdat vent heel duidelijk maar 2 wilde was bij zwangerschap Kiloknaller echt duidelijk dat het de laatste zou zijn. Zo heb ik me ook door de bevalling gesleept . En ach, ik heb 3 dus altijd al leuker gevonden en heel af en toe liet vent ook vallen (op zulk soort lieve momenten zoals jij boven beschreef) dat het toch wel leuk zou zijn, nog een derde. En dus vorige maand knoop doorgehakt omdat ik ook had gezegd dat ik wel graag voor 36-e klaar wilde zijn omdat risico's dan toenemen en ook nog eens dat Kiloknaller dan naar school gaat en als we dan toch luierjaren in gaan dan maar z.s.m.

Overigens is Kiloknaller nog totaal niet zindelijk, dus luierjaren gaan naadloos in elkaar over hier.
Lien, wat ben jij nog jong dan, als je nu nog voor je 36e klaar bent.
JAAA, "mijn" Anita komt dinsdag schoonmaken. Jippie! (was telefoon kwijt en daarmee ook haar nummer en het is hier STOFFIG ende VIES en ik heb geen zin om schoon te maken).
Wat ga je in Zuid Afrika doen, Nippo?

Voor je werk?

Ik wil eigenlijk naar bed, maar het bed moet nog opgemaakt worden.

Ik hoop dat GW dat niet door heeft en eerder gaat dan ik :$
Dat had ik gisteren Wind, en toen riep Harrie mij omdat ik moest helpen met het dekbed :@;).

Mijn Beata komt morgen weer. Vorige week niet geweest ivm Koninginnedag en mèn, wat is het hier nu vies. Ben net een uur bezig geweest om op te ruimen. Als ik het ook niet bijhoudt, wordt het hier echt een zwijne(n)stal.

Er staan hier drie bakken met Provencaalse runderprut op het aanrecht. Hebben de hele middag gestoofd en twee bakken gaan de vriezer in. 1 bak is voor morgen. Heerlijk, zo'n vriezervoorraadje maken.
Oh, fijn Lien! Waar heb je je Anita vandaan? Bij de AH?

Wij hebben sinds 4 weken ook een Anita, maar die dan geen Anita :P

Afgelopen donderdag heeft ze haar hondje meegenomen (na overleg, want ze had geen opvang en beestje kan niet alleen oid) en bij nader inzien vind ik het maar een smerig idee. Het eerste wat ik rook toen ik donderdagavond thuis kwam was hond. Zal misschien mijn verbeelding zijn geweest, maar YUK.

Vanavond belde ze voor iets en toen heb ik haar verteld dat ik niet meer wil dat ze het hondje mee neemt. Ze was not amused en ben benieuwd hoelang ze blijft.
Knap he :D. En ik heb nu makkelijk praten hoor, als zwanger raken langer had geduurd had ik leeftijd vast niet doorslaggevend gevonden . Wel om vent een beetje te heuen .
Wind, ik zou dat echt heel goor vinden. Dan is je huis nog steeds niet schoon. Het lekkerste van de maandagavond vind ik het thuiskomen in een huis dat naar schoonmaakmiddel ruikt, opgeruimd is en glimt.

Wel heel goed dat je het gezegd hebt. Dat zou ik nou weer moeilijk vinden.
Anita komt via de werkster van mijn oom en tante (die wonen aan de deftige kant van dit dorp ). Anita zelf woont een stukje verder op en heb ik nooit gezien (heb haar destijds door file vanuit A'dam maar gewoon per telefoon aangenomen) maar klinkt echt als een Anita.
Hunk, een hond mee? Da's echt maar raar vind ik. Als je nou zelf een hond zou hebben, maar anders? Dat is toch ook echt gek?
Ja, dat had ik dus ook! GW rook het schoonmaakmiddel maar ik zag en rook alleen die stinkende keffer. :$ De dag erna liet KW een stukje koek vallen op de grond en normaal had ik het hem gewoon gegeven, maar nu niet. Dacht aan de hond en heb het in de prullenbak gegooid.

Ik was donderdag ook thuis en zag dat ze het hondje ook mee naar boven nam en toen besloot ik het te zeggen dat ik het niet wilde, maar durfde niet. Was blij dat ze belde vanavond en dat ik het haar telefonisch kon zeggen.
Ja, dat is gek hé?

Tijdens het sollicitatiegesprek :P zei ze dat als ze 's ochtends kwam ze haar hondje mee moest nemen omdat die niet alleen kan zijn (en 's middags is haar man thuis en kan dat beest thuis blijven). GW en ik hebben toen gezegd dat ze dan maar 's middags moest komen, maar afgelopen donderdag belde ze of ze 's ochtends mocht komen omdat er 's middags iets was. Ik vond het best. Ze belde daarna meteen terug dat ze dan wel het hondje mee zou nemen omdat het immers ochtend was en was toen op dat moment niet assertief genoeg om nee te zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven