we gaan Vrolijk verder!
dinsdag 1 mei 2007 om 21:24
dinsdag 1 mei 2007 om 21:39
Ik vond de aflevering niet zo, maar ja,, eigen schuld, de spanning was er natuurlijk vanaf. Heb net DH gekeken, ook leuk (Vrolijk: Bree heeft net man de deur uitgestuurd).
Arme boefje...
Ik ben morgen alleen met Nippa en dat is volgens mij nog nooit gebeurd. Ik ben helemaal vergeten wat je zoal de hele dag kunt doen met zo'n dreumes. Misschien maar eens een zwembad zoeken ofzo.
Arme boefje...
Ik ben morgen alleen met Nippa en dat is volgens mij nog nooit gebeurd. Ik ben helemaal vergeten wat je zoal de hele dag kunt doen met zo'n dreumes. Misschien maar eens een zwembad zoeken ofzo.
dinsdag 1 mei 2007 om 21:59
Ik denk niet dat Schorrie het leert van KW, gisteren was er een Pools buurjongetje en die kon al fietsen (2 jaar en 2 maanden!) maar Schorrie heeft er niets van opgepikt. Hij wil niet trapperen, hij wil het met zijn voeten doen.
Wij hadden het fietsje van een vriend van Harrie Athena, die doet iets met fietsen spuiten en die had contacten met de groothandel. Ik weet eigenlijk niet waar hij normaal aan verkoopt. Het is een Mickey Mouse fiets, afzichtelijk geel met blauw en dan Mickey all over the bike.
Elke keer word ik er hier weer aan herinnert dat ik Schorrie nog moet inschrijven op school én dat ik hem nog moet inschrijven op de nso. Ik zal nu eerst de site van de nso is opzoeken. Hier in het dorp is het door de gemeente geregeld voor alle scholen centraal.
Wij hadden het fietsje van een vriend van Harrie Athena, die doet iets met fietsen spuiten en die had contacten met de groothandel. Ik weet eigenlijk niet waar hij normaal aan verkoopt. Het is een Mickey Mouse fiets, afzichtelijk geel met blauw en dan Mickey all over the bike.
Elke keer word ik er hier weer aan herinnert dat ik Schorrie nog moet inschrijven op school én dat ik hem nog moet inschrijven op de nso. Ik zal nu eerst de site van de nso is opzoeken. Hier in het dorp is het door de gemeente geregeld voor alle scholen centraal.
dinsdag 1 mei 2007 om 22:07
Hmmm, hier wel voorschoolse opvang en zelfs tussenschoolse opvang. Maar ik zie dat het taxivervoer vanuit Schorries school nu alleen op woensdag en vrijdag geregeld is. Dus voor de dagen dat Schorrie gaat, moet ik dan zeker zelf de taxi regelen en betalen ofzo. Vaag.....
Wel goed om het nu allemaal even uit te zoeken.
Wel goed om het nu allemaal even uit te zoeken.

dinsdag 1 mei 2007 om 22:47
Dropje, ziet er leuk uit, nieuwbouwproject. Hoop voor jullie dat loting positief verloopt.
En zomaar Nathje weer online. Fijn dat het allemaal zo lekker loopt.
En voeden met tepelhoedjes is voorlopig toch prima. Heb ik bij Zootje ook tijden gedaan, bedenk ik me ineens.
Pebbles, fijn dat je toch een goede koninginnedag hebt gehad. En helemaal goed dat Pebblo zich zo schuldig voelde. Is hem geraden.
Ik kon Zorro maandag ook wel wat doen, toen hij om 9.45 vertelde dat we om 10.00 uur bij vrienden hadden afgesproken (ik wist wel dat we met ze afgesproken hadden, maar nog geen tijd) En toen moesten alle kinderen dus nog aangekleed worden enzo....
Morrie en Wind gezellig meeten. Leuk! Veel plezier meiden.
Morrie, had je nog gelezen dat Zen ineens wegfietste? Het kan dus wel zomaar. Ik zat jou de week ervoor nog te vertellen dat hij het nog niet kon.
Even posten, heb iemand op msn
En zomaar Nathje weer online. Fijn dat het allemaal zo lekker loopt.
En voeden met tepelhoedjes is voorlopig toch prima. Heb ik bij Zootje ook tijden gedaan, bedenk ik me ineens.
Pebbles, fijn dat je toch een goede koninginnedag hebt gehad. En helemaal goed dat Pebblo zich zo schuldig voelde. Is hem geraden.
Ik kon Zorro maandag ook wel wat doen, toen hij om 9.45 vertelde dat we om 10.00 uur bij vrienden hadden afgesproken (ik wist wel dat we met ze afgesproken hadden, maar nog geen tijd) En toen moesten alle kinderen dus nog aangekleed worden enzo....
Morrie en Wind gezellig meeten. Leuk! Veel plezier meiden.
Morrie, had je nog gelezen dat Zen ineens wegfietste? Het kan dus wel zomaar. Ik zat jou de week ervoor nog te vertellen dat hij het nog niet kon.
Even posten, heb iemand op msn
dinsdag 1 mei 2007 om 23:01
Athena, wat een narigheid weer met Boefje zeg. Hoop dat het snel beter gaat.
Ben trouwens ook benieuwd hoe het in huize Mille gaat.
Meave, gaat alles goed in nieuwe huis? Kinders helemaal gewend?
En Nippo, is huis al dusdanig klaar dat we met zijn allen een weekend kunnen komen?:P
Ik ben net thuis gekomen, van mijn ouders
Was hier 'weggevlucht' ivm plaatsing dakkapel.
Is succesvol gebeurd en het is mooi! Moet natuurlijk nog wel afgetimmerd, dus daar moet je even doorheen kijken,maar het is mooi licht in de kamer.
Wel jammer dat ik nog geen gordijn heb natuurlijk, dus kan niet met licht aan in mijn nakie lopen (kan natuurlijk wel:P)
Ga nu naar bed, ben gaar
Ben trouwens ook benieuwd hoe het in huize Mille gaat.
Meave, gaat alles goed in nieuwe huis? Kinders helemaal gewend?
En Nippo, is huis al dusdanig klaar dat we met zijn allen een weekend kunnen komen?:P
Ik ben net thuis gekomen, van mijn ouders
Was hier 'weggevlucht' ivm plaatsing dakkapel.
Is succesvol gebeurd en het is mooi! Moet natuurlijk nog wel afgetimmerd, dus daar moet je even doorheen kijken,maar het is mooi licht in de kamer.
Wel jammer dat ik nog geen gordijn heb natuurlijk, dus kan niet met licht aan in mijn nakie lopen (kan natuurlijk wel:P)
Ga nu naar bed, ben gaar
woensdag 2 mei 2007 om 08:31
:gwab: :) O+ :D :R *; :gwab: :) O+ :D :R *; :gwab: :) O+ :D :R *; :gwab: :) O+ :D :R *; :gwab: :) O+ :D :R *; :gwab: :) O+ :D :R *; :gwab: :) O+ :D :R *; :gwab: :) O+ :D :R *; :gwab: :) O+ :D :R *; :gwab: :) O+ :D :R *; :gwab: :) O+ :D :R *; :gwab: :) O+ :D :R *; :gwab: :) O+ :D :R *; :gwab: :) O+ :D :R *;
Meave meid, gefeliciteerde met je 20e verjaardag!
Meave meid, gefeliciteerde met je 20e verjaardag!

woensdag 2 mei 2007 om 13:22

:gwab: :R
Hieperdepiep hoera voor meave! Dat je maar een mooie dag mag hebben, het weer werkt in elk geval goed mee. En 20 is een mooie leeftijd!

Lien: gewoon een stuk karton pakken en smeren met je vingers?

Trek je het nog een beetje?
Hier lijkt (ik durf het bijna niet te zeggen) de ziekenboeg redelijk over. Boefje heeft het nog wel af en toe over pijn aan zijn kin en hoofd, maar was vanmorgen vrolijk en goedgemutst.
En mag ik even trots melden dat mijn mannetjes goed bezig zijn? Boefje legt zonder problemen de op de rommelmarkt gekochte houten puzzel van 32 stukjes in elkaar en Schurk heeft zich zojuist omgerold!
woensdag 2 mei 2007 om 13:42
Athena, fijn dat Boefje weer is opgeknapt!
En wat ontzettend knap, zo'n moeilijke puzzel maken.
Schurk dus aan het omrollen geslagen, de knapperd!
Is dat eigenlijk vroeg of juist laat?
Ik kom niet vooruit. Moet heel veel doen, maar heb geen zin.
Moet naar iets gaan kijken voor de ramen, maar weet niet wat.
Waar zouden jullie voor gaan, rolgordijn, lamellen, jaloezieen, vouwgordijn, of overgordijn?
En wat ontzettend knap, zo'n moeilijke puzzel maken.
Schurk dus aan het omrollen geslagen, de knapperd!
Is dat eigenlijk vroeg of juist laat?
Ik kom niet vooruit. Moet heel veel doen, maar heb geen zin.
Moet naar iets gaan kijken voor de ramen, maar weet niet wat.
Waar zouden jullie voor gaan, rolgordijn, lamellen, jaloezieen, vouwgordijn, of overgordijn?
woensdag 2 mei 2007 om 14:08
Volgens mij is het rijkelijk laat, Schurk is bijna 8 maanden
. Een meisje bij hem op de babygroep van het kdv, dat amper 3 weken ouder is, zit, staat en kruipt al. Nu is dat wel weer heel erg vlot en is zij voortdurend aan het krijsen als ze geen aandacht krijgt (misschien frustratie), maar Schurk is er dus niet vroeg bij. Maar 100x liever een lekker in zijn vel zittende luilak dan andersom.
Gordijnen: wij hebben boven overal (houten) luxaflex en daarvoor stoffen overgordijnen. Vind alleen gordijnen te weinig verduisterend en alleen luxaflex te kaal, dus dit is goeie combi voor ons.
Doe je binnenkort ff foto's van dakkapel op AK?

Gordijnen: wij hebben boven overal (houten) luxaflex en daarvoor stoffen overgordijnen. Vind alleen gordijnen te weinig verduisterend en alleen luxaflex te kaal, dus dit is goeie combi voor ons.
Doe je binnenkort ff foto's van dakkapel op AK?
woensdag 2 mei 2007 om 14:48
O Ely, alls je er uit bent wil je mij dan ook inspireren. Wij hebben nu GEEN gordijnen (ook heel hip).
En ik heb dochter naar A'dam gebracht en kan me er niet toe zetten om een doos uit te pakken. Moet over 10 miniuten op de creche zijn om zoon te halenb, dus ik laat het ook lekker zo.
Meave, dankjewel voor je kaartje. Echt leuk hoor, post in de nieuwe brievenbus! En dan heb ik dus niets voor jouw verjaardag gedaan, ik vind verjaardagen onthouden echt enorm ingewikkeld en heb er nog niet echt systeem voor. Hoe doen jullie dat? Ik heb alleen outlook op mijn werk en verder eigenlijk geen agenda. Toch de pleekalender?
En ik heb dochter naar A'dam gebracht en kan me er niet toe zetten om een doos uit te pakken. Moet over 10 miniuten op de creche zijn om zoon te halenb, dus ik laat het ook lekker zo.
Meave, dankjewel voor je kaartje. Echt leuk hoor, post in de nieuwe brievenbus! En dan heb ik dus niets voor jouw verjaardag gedaan, ik vind verjaardagen onthouden echt enorm ingewikkeld en heb er nog niet echt systeem voor. Hoe doen jullie dat? Ik heb alleen outlook op mijn werk en verder eigenlijk geen agenda. Toch de pleekalender?

woensdag 2 mei 2007 om 14:54
Geen dank Lien. Ik onthoud geen verjaardagen. Ik vergeet altijd kaartjes te sturen en feliciteer ook hier standaard een dag te laat ofzo. Dus al met al...
dank voor alle felicitaties. Lief! Vooral dat behangetje met die biertjes komt vandaag goed van pas. Lekker!
Ely, wij hebben rolgordijnen en dunne overgordijnen in de slaapkamers (sinds gister, daarvoor alleen rolgordijnen), meer voor de sier dan voor eh... het nut ofzo.
dank voor alle felicitaties. Lief! Vooral dat behangetje met die biertjes komt vandaag goed van pas. Lekker!
Ely, wij hebben rolgordijnen en dunne overgordijnen in de slaapkamers (sinds gister, daarvoor alleen rolgordijnen), meer voor de sier dan voor eh... het nut ofzo.
woensdag 2 mei 2007 om 16:05
Ik had het gelezen Ely, dat Zen ineens wegfietste. Bij Schorrie heb ik het gevoel dat het een principekwestie is van hem. Ik heb zo vaak gezegd hoe het moet dat hij het nu gewoon express niet meer wil doen.
Meave, gefeliciteerd!!
Schorrie is echt niet in goede doen. Ga nu dus weer afnokken en naar hem toe. Even naar apotheek voor hoestdrank voor het ventje.
Meave, gefeliciteerd!!
Schorrie is echt niet in goede doen. Ga nu dus weer afnokken en naar hem toe. Even naar apotheek voor hoestdrank voor het ventje.
woensdag 2 mei 2007 om 19:27
woensdag 2 mei 2007 om 20:35
Aaaaaaaah. WAAROM heb ik eerder vandaag dan ook iets getypt over voorbij lijken zijn van sickbay
:(. Schurkje is al een uur aan het lopende band kotsen. Melk, prakjes, slijm, vanalles komt er uit.
Hij ligt nu op bed, hopelijk kan hij nu slapen. Ik ga even iets leuks doen en foto's van Japie op AK kijken.

Hij ligt nu op bed, hopelijk kan hij nu slapen. Ik ga even iets leuks doen en foto's van Japie op AK kijken.
woensdag 2 mei 2007 om 20:38