We w8 op de post !!.... Deel II

31-03-2010 14:33 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij ons vervolg op

we wachten op de post!!.... Van de firma " Altijd wat bijzonders"
Hi Brab,

heb net al een verzoek ingediend of ze de naam kunnen aanpassen en of ze de nutteloze discussie kunnen verwijderen. Schijnbaar hebben mensen niks beters te doen. ik kan mij er niet zo druk om maken behalve dat ik het vervuiling vind

Hier gaat het goed! Heb in de eerste weken bloedingen gehad maar sinds een paar weken geen last meer. Het is nog steeds heel onwerkelijk dat het na twee jaar dokteren toch is gelukt, we hadden de hoop echt bijna opgegeven. Nu 13 weken zwanger, dubbeltest was goed maar we hebben toch de zekerheid nodig ivm onze oudste. daarom over 3 weken een vruchtwaterpunctie en dat is eng! Maar goed, hopelijk valt het allemaal mee.

Hoe gaat het met jou en met Kaj?
Ik heb 'm ook weer gevonden!!!!!
ghehehe je moet er even voor door de discussie heen worstelen maar dan heb je ook wat. Alles goed gem?
Godallemachtig...

Al die TNT-troelaas met ijzersterke grappen!!!!!

Kan me niet heugen dat ik in tijden zo gelachen heb. Heb er buikpijn van, niet normaal gewoon.

Tjeemp,, zuurmeijer! Ben blij dat het goed gaat, en dat Tjeempmini lekker aan het rondkarren is.

Brabbb, ouwe azijnpisser,, met jou ook alles lekker??!!?

Gemmz, ROTA. Ik doe niks anders dan kots en dunne ... opruimen gedurende de heeeeuuule winter!

Nu alles weer lekker met larf?

Ik jonge,, ga TOP!

Naast dat ik natuurlijk een onvoorstelbaar chagrijnig, boosaardig naar wijf ben (omdat ik geen kinderen kon krijgen met mijn ex, uit elkaar ben gerukt met IVF en nu bij tijd en wijle oorlog heb met mijn nieuwe vriend, omdat die geen kinderen wil). Maar verder lekker!!!!

X
Hahaah wat ben je toch een lekker wijf Carm...

Verder gaat alles goed met je? Hoe bevalt het in de stad ? Volgens mij wel lekker he/

Ja Tjeemp dat is idd spannend zo`n vruchwaterpunctie maar idd je wilt wel zekerheid hebben.

mijn schoonzus heeft vorige week een punctie gehad nu belde ze dat het misschien 2 wkn langer kan duren voordat ze de uitslag krijgt en misschien moet hij wel overnieuw. Ze is 14 wkn zwanger en vermoeden is Sundroom van Turner met ernstige hartafwijking of Down me hartafwijking, dus een hele donkere tijd voor ze. Hebben al 1 zoon van 2,5 jr die is kerngezond. Sinds de punctie heeft ze heel veel krampen, vrijdag naar vk geweest vanwege de krampen maar hartje was luid en duidelijk te horen gelukkig.. Spannende tijd voor ze !

Fijn pasen allemaal, hier giet het keihard pfff
Carm boosaardig wijf die je er bent, gaat het goed met je? knuffie voor jou meis! Ik heb je nog wat paaseieren toegestraald, hoop dat er toch ergens een beeb inzit voor je hoor!

Brabbel wat heftig zeg! Is er inmiddels al iets meer bekend? Ze zijn wel vroeg met 14 weken, in het amc kwamen ze bij mij met 16 weken, eerder mocht niet ivm hoveelheid vruchtwater. Hopelijk snel een goede uitslag!

Hier een fijne paas gehad, rustig aan gedaan want bekken heeft er eigenlijk al geen zin meer in. gelukkig blijft het redelijk stabiel als ik niet gek doe. Dus dan doen we dat maar niet.

Morgen gaan we kijken naar een hyundai trajet, bijna een heuse connexxionbus maar goed, we moeten er toch aan geloven met 4 kinders

Hoe gaat het met de andere dames?

Iemand ooit nog iets van Moon gehoord? Vroeg mij af hoe het met haar is
Weet je al wat meer van de punctie, lief??

x
Hi lieve Carmen,

Nee helaas moet ik minimaal 3 weken wachten op de uitslag. Ze houden mij wel goed in de gaten omdat het nogal hengelen was. ze hebben meerdere keren moeten prikken om door de vliezen heen te komen. dinsdag was de punctie en woensdagavond zat ik met een natte broek dus speodje naar het zh geweest. daar meteen echo erop en baby was vrolijk aanhet zwemmen. Voor de zekerheid afgelopen vrijdag nog een encho gehad en morgen weer een. Maar was wel even schrikken.

Ik ga er vanuit dat ik nu nog moet wachten tot minimaal 11 mei voordat ik de uitslag ga krijgen. keep you posted. Zal de uitslag wel even via hyves doorgeven zodra ik hem binnen heb.

Dank je wel voor je lieve berichte nog daar! xxx
hi meiden,

Ik heb gisteren de uitslag gekregen van de punctie en alles is goed! Ik ben zwanger van een lief klein meisje We zijn echt onwijs blij met de uitslag
Tjeemp, wat super dat alles goed is en dat jullie een meisje krijgen!

Nu lekker genieten!
HE wat een goed nieuws Tjeempie!!!!! Heerlijk!

Hier vandaag al weer een jaar mama!
Gefeliciteerd met je mannetjes Gemini! Wat vliegt de tijd hè. Yasemin zit deze week alweer voor het laatst in de babygroep, vanaf volgende week zit ze in de dreumesgroep. En Zahra is ook alweer 3 geworden eind april. Het gaat echt zo hard, ik vind het wel jammer dat we nu echt afscheid nemen van die babytijd. Als ik nu zo'n klein babietje zie kriebelt het soms wel, maar ik denk dat dat altijd wel zo blijft.
Gem van harte!!!!

En jij ook Tjeemp.. Een dochter, wow..x
Eindelijk, eindelijk, eindelijk...

Lieve vriendinnen die er nog zijn na AL die jaren op het forum:

IK BEN ZWANGER!!!! 12 WEKEN MORGEN!!!!

Ongelooflijk, maar waar.. De wonderen zijn de wereld nog niet uit..

x Carm.
WAT EEN GEWELDIG NIEUWS CARMEN !!!!

Ben super blij voor je... Echt kan wel gillen van blijdschap voor je !!!

Hoe voel je je ??

Geniet van je zwangerschap..
TJeemp jij ook gefeliciteerd met de uitslag...
Carmen, ik zie nu pas je berichtje, wat een fantastisch nieuws!!!!

Gefeliciteerd!! Geweldig meid, en al 12 weken! Super!!!

Ik ben zooooo blij voor je, is het na al die jaren toch nog gelukt!!! Wat super voor je! Hoe reageerde je vriend?
Mijn liefde,, ja.. Wel even 2 maanden volledig in shock. Maar nu we het zijn zoontje verteld hebben (is nu 10) en die was gillend enthousiast, gaat het stukken relaxter.

We hadden allebei nooit verwacht dat het zou lukken, vanwege al het gedoe in het verleden. Maar dit slaat werkelijk alles...

Vorige week nekplooimeting gedaan, en de triple test is afgenomen (bloed). We krijgen daar deze week een brief over, maar we zijn niet gebeld door de verloskundige, dus kunnen we er vanuit gaan dat het allemaal OK is (zus van liefde heeft een kindje met down syndroom, vandaar de test).

En dan de eerste echo.. On-ge-loof-lijk. Ik kon gewoon weg niet geloven dat dat mijn kindje in mijn buik was wat daar zo lekker zat te wroetelen. Ik was in tranen,, en besefte me dat ik het mezelf niet verbeeld had: Ik was echt zwanger!!!!

Ik voel me inmiddels sinds een week ook weer goed. Was ontzettend misselijk, echt brrrrrrr... Niks hielp, alleen eten. Maar als je je naar voelt: nou ja, jullie kennen het!

Verder heb ik er een cup bij (en ik was al niet slecht bedeeld, haha) en voel ik me niet prima! Buikje begint in de avond een beetje te glooien.

Het enige waar ik last van heb ik waardeloos slecht slapen.. Het duurt uuuuren voordat ik in slaap val, en ik word van ieder geluidje wakker...

En verder? Het moet nog steeds zinken, hahaha.

*straal* CARM.
Geweldig Carm! Ik denk ook dat de uitslag van de tests gewoon goed is hoor, anders had je al iets gehoord idd van de vk. Ik heb gewoon kippenvel van je berichtje. Wat fijn dat je nu eindelijk ook zwanger bent en dat je je kindje al gezien hebt op de echo. fijn dat je niet meer zo misselijk bent. Tja, dat slecht slapen dat heb ik beide zwangerschappen gehad, ook de meest vreemde dromen had ik, heel bizar. Ik kan wel zeggen dat het daarna over gaat, maar helaas is dat niet zo haha, ik slaap nu zo licht dat ik bij ieder geluidje van 1 van de meiden rechtop in bed zit. Bovendien wil Yasemin de laatste tijd niet meer in haar eigen bedje slapen. Ze is pas ziek geweest, eerst ontstoken amandelen en een week later kreeg ze de waterpokken, en sindsdien is ze gewend om naast mama in bed te liggen. Op zich wel schattig dat ze zo graag naast me ligt, ze ligt het liefst lekker met haar vingertjes aan mijn gezicht te friemelen totdat ze in slaap valt, maar voor mijn nachtrust is het funest.

Ik ben echt superblij voor je Carm! Het is jammer dat ik je adres niet heb, anders zou ik je iets leuks willen sturen.

Willen jullie trouwens weten wat het wordt of wil je dat het een verrassing blijft?
*Breekt even in*

Ik lees (en leef) vaak alleen maar mee.

Maar nu moest ik gewoon even inbreken om Carmen van harte te feliciteren !! Hartstikke geweldig.

*Gaat weer weg*
Dank je wel Bikkie, voor je felicitatie!!

Jij ook thnx Layl.. Bijzonder he..

Denk er maar om met je urmpie. Straks is ze je bed helemaal niet meer uit te slaan, haha!

Ik dacht dat mijn liefde het wel zou willen weten, want die heeft een bloedhekel aan verrassingen. Maar, wat schertst mijn verbazing: HIJ WIL HET NIET WETEN! Dus blijft het een verrassing. Ik had voor de echo een meidengevoel, en na de echo een jongens. Kindje zag er zo mannig en stoer uit naar mijn idee. Slaat natuurlijk nergens op, maar goed. Het blijft dus nog even spannend!

X
Wauw, wat super Carm. Van harte!

Echt mooi nieuws.
Wauw Carmen wat fantastisch nieuws! Van harte gefeliciteerd!
Carmen, gefeliciteerd. Wat super zeg!
Carmen, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven