We w8 op de post !!.... Deel II

31-03-2010 14:33 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij ons vervolg op

we wachten op de post!!.... Van de firma " Altijd wat bijzonders"
zzzzzzzzzzzzoeffff

*sjeest hier naar binnen *

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

OH MY GOD.......

Carmen, wat is dit nou?

ZwangerT?

Het beste nieuws dat ik sinds tijden heb gehoord !!!!!

Oh lieve schat, wat ben ik blij voor je.

En ook al 3 maanden, met een goede echo.

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Jippie, jippie, jippie, jippiedepippie !!!

Ik wil nu alle leuke en kloterige zwangerschapsverhalen horen. Kotsen, darmproblemen, slaapproblemen, buik in de weg, you name it .

Kopen van spullen enz. enz.

*zwijmel*

Verder met iedereen OK?

Tjeemp ook met buikkie? Gaat hard nu zeker hè? Wanneer ben jou nou ook alweer uitgerekend? Oktober ofzoiets?

Hier alles z'n gangetje.

Laura alweer 3 jaar geworden vorige maand. Wijsneus 1e klas. Die hoef ik niets meer te vertellen, omdat ze het nl. zelf allemaal al weet in het leven

....

En Joost 2 weken geleden z'n 1e feest. Stapt al parmantig rond, soms aan 1 handje, dus die loopt binnenkort ook al los.

Twee heerlijke kids, waar ik dolgelukkig mee ben. Wat een rijkdom (en soms ook rijp om voorgoed als behangplaksel gebruikt te worden ).

Heerlijk .

Mènnnn Carm, ik heb helemaal heppiedepeppie voor je.

XXX
What matters most is how you see yourself
Carmen ook ik las vroeger altijd met jullie mee en vind dit echt geweldig leuk om te lezen gefeliciteerd!!!
Goedemorgen lieve schatten!!!!!

Allereerst: Drop, Nath (ik moest laatst nog aan je denken.. Heb je mailadres niet en wilde het zoo graag aan je vertellen!!), 12 september, Frans en Lalie.. Dank jullie wel voor de blije felicitaties!!! Word ik nog trotser van...

Heeee lieve Jane!!!

Er is iemand enthousiast, hahahaha.

Speciaal voor jou dan even wat details: Na de test was ik in shock. Heb twee uur lang achterover op bed gelegen met wijd open gesperde ogen. Ik kon het gewoon niet geloven. In 1x, zonder hulp of fratsen, IK?!?!?!

De liefde was zo mogelijk nog meer in shock... Dit duurde zo'n 2 maanden, haha.

Vanaf 5 weken voelde ik me al beroerd. Elke dag, de hele dag. Niet braken, maar wel de hele dag brrrrr.... Het enige wat iets hielp was eten, maar eten met een kater, terwijl je zeeziek bent??!?

Verder was ik in het begin heel bang.. Bang dat het mis zou gaan, dat mijn lijf het niet zou snappen, dat het misschien wel helemaal niet echt waar zou zijn! De liefde was niet bepaald het zonnetje in huis, en ik voelde me kut. Beslist geen roze wolk dus..

Toen begon de misselijk, en ik moet de natuur meegeven, dat regelt zij dan toch mooi. Want? Liefde vond het verschrikkelijk dat ik bleek en beroerd tegen de wand hing, en begon voor me te zorgen. Haalde lekkere dingetjes, was zo lief voor me. We hebben veel gepraat en onze zorgen en plannen uitgesproken. We horen zo bij elkaar en houden zo intens van elkaar. Het zou echt goed komen met ons, en dit kleintje...

Met 8 weken naar de verloskundige. Ook kraamzorg geregeld en start voor kinderopvang. Heel vaag zo in het begin van de zwangerschap, hoor. Ook kregen we een aanvraag mee voor de termijnecho, de combinatietest en de 20 weken echo.

De echo was stunning... Zo verschrikkelijk mooi! Dat kleine lijfje, met alles er op en aan. Dat kleine buikje en die wriemelende pootjes. IN MIJN BUIK!!!!!

Daarna hebben we het aan het kind verteld, en die was buiten zinnen van blijdschap met zijn aanstaande broertje/zusje.

De week na die echo werd het nekplooitje gemeten: Was prima, gelukkig. Vanaf die tijd (14 juli) begin ik echt te wennen. Te geloven dat we echt een kindje krijgen, dat het echt gaat gebeuren!! Iedereen om ons heen weet het nu ook, en een ieder is zo ontzettend enthousiast en blij. We krijgen kaartjes, kadootjes, mailtjes, smsjes...

Ook lichamelijk voel ik me weer prima. Ik heb een cupje meer (en ik was al niet slecht bedeeld), en in de avond zie je een klein buikje waar mini zit.

Ja, Carm straaaaalt!!

*shine*

X
Wat een prachtig happy-end verhaal van jou, snif...

Kan me voorstellen dat manlief in shock was. Eerst niet willen en dan toch voor een onvoldongen feit komen te staan. Maar goed eind goed-al goed.

Ik zie je helemaal liggen op bed met dat gevoel van:

Ik? zwanger? nee.... dat kan niet. Of toch? nee.... whaaaaaa.

Wat onwerkelijk hè?

En die 12 weken echo is het meest mooie dat ik ooit heb meegemaakt. Zo kort zwanger en zo'n compleet kindje al. Wat is de natuur toch mooi !

Nu lekker stralen, genieten, uitbuiken, zwijmelen, spullenjacht enz. enz.

Welke datum ben je eigenlijk uitgerekend? Ergens in januari?

Schetig trouwens dat lief's zoontje zo blij reageerde dat ie grote broer wordt. Cute !!!

En sista becomes mama, ghegheghe....
woeha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve Carm, lees vandaag pas je berichtje! Wat een ongelofelijk goed nieuws! Ben zo blij voor je!!!!!!!!!!!!

veel liefs van een stuiterende gem
Van een meelezer...

Beste Carmen van harte GEFELICITEERD!
Thnx Gem en Woes!!!!
Wow carmen, gefeliciteerd! Ik lees al mee vanaf bijna het begin en heb erg met je meegeleefd. Ik vind het heel mooi om te lezen dat dit je overkomen is. Want wat een weg was het....

Heel veel geluk!
Joehoe Carmen! Wat geweldig voor jullie! Van harte met dit geweldige nieuws en ik hoop dat je een hele mooie zwangerschap en een nog mooier kindje ga krijgen!
Hoe ist met je Carm?
Ja, gaat goed.. Alweer 18 weken!

Ik vind het zo wonderlijk... Bijna de 20 weken echo.

Ben alleen heel erg plat! Hoop dus dat kleintje goed groeit (zal wel, toch?)

Ik voel me heel goed, en vooral heel 'ZEN' van binnen..

Hoe is het met jullie allemaal?? Zit hier lekker te egotrippen de hele tijd, hahaha.

X
18 weken alweer?

Jeeee.... Wat gaat 't hard.

Die platte buik, geen zorgen ! Sowieso begint het pas een beetje te komen na de 20 weken bij een 1e en als je slank bent. En ik vermoed zo dat jij nooit zo'n dikke buik als ik zal krijgen . Zegt niets over de groei van je kindje hoor.

Hier alles lekker.

Kleine man loopt sinds een maandje los ! (13 maanden) en rent door het huis. Echt schattig. Ook de 1e woordjes deze week gehoord, dus ik glim helemaal.

Laura was deze week erg ziek (oorontsteking), maar die knap dankzij AB weer op, gelukkig.

En nu bijna weekend !! Veel te doen dit weekend. O.a. morgenavond gezellig saampjes uit eten. Mmmm....
Carmen! Ik weet niet of je mij nog kent, ( ik schreef eerst onder de nick min_wieny looong ago) maar ik wilde je even feliciteren! Fantastisch! Ik gun het je zo! Echt geweldig!

Ik hoop dat je kunt genieten!

Veel liefs
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Hee hallo!

Ben al jaren weg, maar ik denk dat sommigen me nog wel kennen, Jane, Brabs en Carmen??

Héél af en toe zoek ik dit topic nog op om te kijken wie er nog zijn van de oude garde. En nu een big shock, Carmen!!! Wat geweldig voor je meid!!!!! Ongelooflijk.... Ik ben heel erg blij voor je!

En Jane, gelukkig met d'r twee hummels! Klinkt heel goed allemaal!

Brabbel, hoe is het met je, en met jouw ventje??

Moon is nooit meer teruggeweest hier?

Bij mijzelf ook een onverwachte wending. Mijn kleine schat is pas 4 geworden en gaat nu naar school. Mijn vriend wilde nooit een 2e en ik heb de afgelopen jaren mijn best gedaan me daarbij neer te leggen, wat me moeilijk af ging. Tot een poos geleden hij me vertelde dat hij van gedachten was veranderd!!! Ik kan je vertellen dat ik ook een paar weken in shock was en helemaal moest omschakelen. Ik was al om 5 uur 's ochtends wakker van de hyperigheid.

En wonder boven wonder werd ik direct zwanger! Echt, ik voel me zo onwijs dankbaar dat dit zo heeft mogen lopen. Ik ben nu 15 weken zwanger en er erg gelukkig mee!

Jeetje Carm...., wie had dat gedacht joh! Geniet er lekker van.

Dikke zoen voor jullie!

Liefs, Friesje
Meiden,,

Mini, jaaa!!!!! Hoi, wat ontzettend leuk dat je reageert op mijn nieuws.. Hoe gaat het met jou? Je wilde toch altijd journaliste worden, hoe gaat het verder lichamelijk met je??? X

Friesje, jeeeeeetje, wat leuk ook om van jou te lezen, en wat meteen ook een gaaf nieuws!!! Mooie wonderen voor ons..

Jane, je kleine kerel loopt.. Berg je maar dus! Meissies oren weer OK?

Hier gaat alles prima. Prachtige 20w echo met alles er op en aan. Ik voel urm de hele tijd wiebelen en koppeltjeduiken (gek idee soms,, een kleintje in je lijf!!)

Buikje is klein en beschaafd, en ik voel me super! Heb bakken vol energie en ben vrolijk en blij..

Kus voor jullie xxxxxxxx
quote:carmen75 schreef op 19 september 2010 @ 22:27:

[fgcolor=#6C29D9]Meiden,,

Mini, jaaa!!!!! Hoi, wat ontzettend leuk dat je reageert op mijn nieuws.. Hoe gaat het met jou? Je wilde toch altijd journaliste worden, hoe gaat het verder lichamelijk met je??? X

]

Hoi Carm,

Grappig dat je me nog steeds mini noemt. Haha.

Wat knap dat je dat nog weet, dat ik journalist wilde worden!

Met de studie journalistiek ben ik nu bijna een jaar geleden gestopt. ( In november 2009.) Ik zat al in mijn vijfde jaar ( terwijl de studie eigenlijk maar vier jaar duurt) maar... ja moeilijk om kort uit te leggen maar het brak me op een gegeven moment op. Ik heb erg lang over mijn P gedaan. En had uiteindelijk een stukje van mijn tweede jaar, een stukje van mijn derde jaar en een stukje van mijn vierde jaar. Ik was oververmoeid en zag er niet echt heil meer in. Het zou ook erg moeilijk worden om aan werk te komen. Ik kan geen rijbewijs halen ( mag niet vanwege de handicap - de hoop had ik nog wel toen ik met de studie begon) en het meeste werk in de branche is toch echt wel in de Randstad. ( Ik woon in het Zuiden.)

Ik heb altijd getwijfeld ( op de Havo al) tussen journalistiek en Social Work. Ik ben in september begonnen met de opleiding Social Work, in deeltijd. Ik ga er één dag naast werken / stage en van het geld wat ik daarmee verdien kan ik bijna mijn collegeld betalen.

Prive gaat het wel iets beter. Ik woon nu 2 jaar samen en we gaan trouwen in 2012. ( Ja, dan pas ja, maar we moeten nog even sparen.)

Kinderen zou ik wel graag willen. Mijn vriend ( is pas 23) is er nog niet uit. Ik wil sowieso financieel wat stabieler zitten en mijn studie afmaken. ( Duurt nog vier jaar, maar toch.)

Mijn vriend heeft ook een spierziekte waardoor kinderen uberhaupt een onzeker onderwerp is. i.vm. erfelijkheid. Als het niet mogelijk is om zelf kinderen te krijgen kunnen we misschien nog voor adoptie gaan of zo, maar dat is allemaal nog niet echt aan de orde.

Wat geweldig dat je al 20 weken bent. Dat gaat snel joh! Geniet maar van allle koprollen en schopjes. Je bent er altijd voor anderen geweest. Now it's carm time!

Weet je al wat het wordt of laat je je verrassen?

Liefs van mij!
O Carm wat klink je super! En wat gaat het hard zeg! 20 weken al weer!

Hier zijn de mannen 16 maanden en het zijn prachtige lieve, ondeugende en grensopzoekende en overschrijdende mannetjes. Oftewel heb ik mijn handen vol, maar super is het!
Hee Gem!! 16 maanden, wow... Over wonderen gesproken!!

Mini, nu social work en aan het werk.

Kindertjes nog een vraag, hmm.. Dus ook op de post wachten hier?!?!?!?

Ik geniet lekker van mijn laatste 3 vakantiedagen!

Kindje is nu 23 weken, en ik ga als een speer.

Oh ja,, onze Tjeemp heeft een gezonde dochter!!!

Xx
Oh, 23 weken alweer. Wat vliegt de tijd.

Heb je al leuke spulletjes gekocht? Je babykamer al ontworpen of aan het inrichten? Wat een leuke tijd is dat toch *zwijmel*. Fijn dat 't zo goed gaat !

Feliciteer Tjeemp van me !!

Gem, 16 maanden alweer. Ja, Joost over een paar dagen ook alweer 15 maanden. En verder sluit ik me helemaal aan bij je tekst over ondernemende mannetjes.

Friesje, jeeeeeeeeee, dat is lang geleden !!!

Wat enorm leuk dat je hier komt vertellen hoe het gaat. En zwanger zelfs, wow.... Wat heerlijk voor je. 15 weken ook alweer. Gefeliciteerd hoor. Met je meisje alles ok?

Mini, ik 'ken' je niet, maar leuke plannen hoor. Succes !

Mama Jane gaat zichzelf verwennen: ik ga over een paar weken naar New York. Jawel, jullie lezen het goed... alleen met een vriendin genieten en uitrusten. Mannen en kids lekker thuis. It's mama-time, jeuj....
Jemig, zit je ook even zo rond te struinen op het forum en ineens zie ik je zwanger bent Carmen!

Ik weet niet of je mij nog kent, maar jij was altijd wel een van de smaakmakers in het cavia-topic (waar ik alleen maar meelas) Vind het echt geweldig dat je nu toch EINDELIJK zwanger bent gebleven en zelfs al bijna mag bevallen, zo laat zie ik dit pas. Wat een lange weg is het geweest zeg!

Bedenk me dat je nu wat van me tegoed hebt, ik heb je baby in spe ooit een zelfgemaakte slaapzak beloofd
Heeeeee MEIS!!!! Wat leuk!!!!!!!

Ja, ik ken je zeker nog.. Hoe gaat het met jou???

Met mij gaat het hardstikke goed. Ben nu 28w 3d en voel me helemaal super. Heb een klein voetballetje en die is druk en koppeltjeduikt de hele dag een beetje rond.

We weten niet wat het wordt (ik hoop een baby en geen cavia), dus dat is een verassing.

Nou, HOP met die slaapzak!! (Dat kan ik me dus niet meer herinneren.. )

Hoe is het hier verder met mijn meidjes???

x
pff carm 28 weken alweer... Wat geweldig! Ben je dan ergens eind januari uitgerekend? Nee, begin feb? Ik vind het nog steeds zo geweldig voor je!

xx
Carm, hoe gaat het? Hoe lang moet je nog? Of ben je inmiddels al bevallen?
Haaaaiii,

39w 3d vandaag..

Het rommelt zo nu en dan,, maar er is nog tijd om tribunes te bouwen, hoor!!!!

x
Heeee Carm,

Spannend hoor, zullen we de tribune maar vast opzetten dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven