Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen hebben je ouders het nog heel erg leuk samen, dat is altijd leuk om te lezen. Je hebt die positieve houding niet van vreemden!

Dat bang zijn voor de weg ernaartoe herken ik ook heel erg! We zijn nu al meer dan een jaar bezig. (is nog kort vergeleken bij sommigen hier!) en elke keer weer ongesteld worden (en dat is vaak in een jaar als je een cyclus hebt van 23 dagen) is echt een ramp. En elke keer de angst voor bloed, dat heb ik nu nog steeds, elke keer als ik naar de wc ga, stom eigenlijk maar ja.

Zo, nu doe ik de positieve modus ook weer aan!

We gaan voor een vol rijtje zwangeren! Mijn duimen draaien elke dag voor iedereen! Voor iedereen die zwanger is dat ze maar een gezond kindje op de wereld mogen zetten en voor alle niet zwangeren zo snel mogelijk wel zwanger en dan ZONDER bloed!!!

Ik ga slapen.

Truste.

XX

Goedemorgen!

Wat een goede positieve vibes hier. Ik wil ook heel graag een vol rijtje zien hier en het liefst heel snel. Heb moet toch echt een keer gaan lukken lijkt me. Wel jammer dat het daarvoor zo moeilijk is.

Ik was al vroeg wakker, we moesten er vroeg uit omdat onze achtertuin gestraat wordt. Het terras ligt er al, supergaaf.

Helaas hadden we ook stroomstoring dus om half 6 moest er even een aardlekschakelaar omgezet worden, vanaf toen niet meer geslapen dus ben nog wel wat moe, heel gek.

Ik ga de was er maar eens ingooien ipv alleen kijken naar werkende mannen en Tim in de gaten houden.

Goedemorgen!

Ring fijn dat ze nog even van elkaar kunnen genieten.

Caro, de weg is soms lang en moeizaam, maar ooit zal het toch goedkomen? Heb ook zo vaak gedacht dat het allemaal niet kon. De angst en onzekerheid. De pijn als je weer een heleboel kids ziet rennen, maar de jouwe loopt er niet tussen. Maar het wonder is geschied! Nu nog hopen dat ie blijft zitten. Houd moed meiden! De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Ik ga heel hard voor jullie duimen!

Vannacht slecht geslapen zeg. Ik slaap eigenlijk al 3 weken slecht. Mijn stoelgang gaat een beetje te super geloof ik. Ik moet zelfs 's nachts! Nou ja beter als verstopt denk ik dan maar. Vanavond vier mannetje zijn verjaardag. Zo dus even achter boodschappen aan.
Oww traveler wat gemeen, aleweer een miskraam. Het is ook zo oneerlijk! Veel sterkte!

Toosje: Geen bruinverlies hoor! Het moet goed gaan!Gefeliciteerd met je mannetje

Caro: Ik ben er soms ook bang voor, het duurt zo lang....Maar we moeten moed blijven houden. Onze beurt komt ook zeker nog wel. Gisteren had ik weer even een dipje toen een collega vertelde dat ze zwanger was van de derde....

Ik moet er weer eens vandoor. We gaan alweer weg. Nu weekendje naarzee, lekker uitwaaien. Als ik terug kom zal ik wat meer op iedereen reageren. Ook op de vele nieuwe die ook helaas hier kunnen meeschrijven. Dikke knuf voor iedereen!

NOD is denk ik 7 oktober
Tos, je leest het vast niet meer maar veel plezuer. Jullie hebben nog een aardig weekend uitgezocht. Het weer schijnt aardig goed te zijn.

Toosje, ja, de weg die jij hebt moeten gaan. 5 jaar! Pfffff. Dat zou ik echt niet trekken! En zie, bij jou komt het ook goed. Dat geeft de burger moed....

Nicolette, leuk, nieuwe bestrating in de tuin. Haha, je hebt dan wel het gevoel dat je niet lekker op de bank kunt hangen hé? Dat heb ik ook altijd als ze hier ergens mee bezig zijn.

Traveler, hoe gaat het nu met je?

Ik heb lekker uitgeslapen vandaag. Was ook wel even nodig. Na de hele week om 6 uur opstaan is dat echt lekker.

FIjn weekend allemaal.

XXX
Is cola light dan ook slecht tijdens en voor de zwangerschap, ben nl een echte verslaafde daaraan. Probeert dat mens even op je gevoelens en onzekerheid in praten. Ik dacht dat sporten goed voor een mens was (niet dat ik nou zo sportief ben), maar als je graag zwanger wil worden moet je als een zoudzak op de bank gaan zitten?! Zij is zeker in een keer zwanger geworden en zonder problemen alles doorlopen!

Pff niks van aantrekken!

Nicolette: voor in de tabel, ik ben 27, we gingen voor de 1ste en wordt 27-9 gecurreteerd.

Joy: Hoe is het vandaag, heb je de gyn al gebeld?

Tsja wat een stom toeval he dat we al op een ander topic waren, heb bog een keer daar wat geschreven, maar kijk er nu helemaal niet meer naar. Geen zin in.

ga zo nog maar even genieten van het mooie weer hier en dan straks weer aan het werk.

Fijn weekend allemaal,

Liefs
Hallo allemaal....

gister even "genoten" van het niet zwanger zijn en me even goed vol laten lopen met wijn....vanavond komt me vent weer thuis na een week weggeweest te zijn (heerlijke planning, zo een week na mijn miskraam :-S ) en ik verlies geen bloed meer (yeah!!!) dus we kunnen er weer vol tegenaan. Vanaf heden dus weer rustig aan met de alcohol want je weet maar nooit wanneer het raak is...zeker niet nu ik mijn cyclus weer helemaal kwijt ben...

Nicolette, voor de tabel: Ik ben 24, maart en september een miskraam gehad, 2 de dmv pillen. Nog geen kinderen. En ik denk dat je dan alles wel hebt.

Traveler, hoe is het? Leef met je mee.

Toosje, rustig aan en geen bruin verlies meer hoor!!!

Verder sluit ik me volledig bij Caro en de rest aan, allemaal zwanger en dit keer gewoon 9 maanden, met een gezonde baby als eindresultaat!!!!!

De rest reageer ik nog even op....ga nu weer ff verder met me huis schoonmaken :(

Knuffel
Hey Elise, je mag van mij schrijven hoe dik je buik wordt hoor!

Mag nu ook eens toch, na al dat gekots! Ben blij voor je dat dat eindelijk over is.

Kan je niet eens een foto plaatsen op de groep van je buik?

Vervelend dat je vader in het zh ligt.

Over foto's gesproken. Heb er 2 geplaatst. Met mijn nieuwe kapsel. Heb nu een beetje kort koppie.

Heel kort zeg maar. Niemand weet het. Mijn man vindt het gelukkig wel mooi. En een vriendin reageerde echt shocking.

Joy, hoe is het nu met het bloedverlies? De gyn nog gebeld?

Ik was vroeger altijd een onwijze Backstreet Boys fan. (weet niet of er hier nog meer van die leipos zijn? ) Hoorde van de week een nieuw nummer van ze! Ze gaan gewoon een heel nieuw album uitbrengen. Echt lache. Jeugdsentiment.

TS, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop dat er idd veel mogen volgen.

MH gefeliciteerd met je dochter! (je zult dit best wel lezen)

Gelukkig heb je geen bruin bloed verlies meer Toosje.

Veel plezier met de verjaardag van je man. Is 'ie vandaag ook jarig?

Caro, goede tip van die cola. Ik wist er ook wel van tijdens de zwangerschap, maar niet er voor. Ik drink het best wel veel. (light) Ga er toch maar eens mee minderen. Kan nooit kwaad toch?

Vandaag familiefeest. Viel het een beetje mee?

Ik zat me donderdagochtend trouwens op te vreten! Hadden ze op het RTL nieuws erover dat je voordat je zwanger raakt al op je voeding moet letten. En iedere keer zei die weer; als een stel een baby neemt. Dan denk ik; als wij dat hadden gekunt, dan hadden we dat al lang wel gedaan! Een kind nemen.

Tos, veel plezier dit weekend.

Ik ga er vandoor. Vrienden zijn er. Gaan barbeknoeien
hallo,allemaal

Weer terug van vakantie, was echt heerlijk, goed weer, en heel veel gezien!

Afgelopen zondag terug gekomen, de week erna is sneller gegaan als de vakantie, echt ongelofelijk.

Nog met vrienden afgesproken, eindelijk een nieuwe keuken besteld, en heerlijk uitgeslapen!

Vandaag eindelijk tijd om alles bij te lezen en effe te reageren.

traveler: dit is gewoon verschrikkelijk, ik weet gewoon niet wat ik moet

zeggen...

heel veel sterkte, en een dikke knuf

caro: fijn, dat je werk zo goed bevalt, ik kan me voorstellen dat je dan

ook meer afleiding hebt.

Behalve dan als er zo'n lul op je werk zit, inderdaad alsof wij er zelf

voor kiezen!

ring: Ik vind het echt ongelofelijk knap, hoe sterk je vader is, inderdaad

een vader waar je trots op kunt zijn!

Ook een dikke knuf voor jou.

toosje: fijn, dat je geen bruinverlies meer hebt!

joy34: Is het niet mogelijk om je bloed even wekelijks te laten controleren,

voor je eigen geruststelling.

Ik heb zelf met 9 weken en 3 dagen een echo gehad, en toen

kwamen ze erachter dat ik een mola zwangerschap had.

Ik heb de eerste maanden wekelijks bloed moeten laten prikken, en

daarna maandelijks.

Dit 6 maanden lang, mocht die tijd ook niet zwanger raken.

Eindelijk zijn de 6 maanden om, en mogen we er weer voor gaan!!!!

nicolette: Omdat wij er ook weer voor mogen gaan, wou ik vragen of ik ook in

tabel mag,

Ik heb in feb een miskraam gehad, ben 28, en mijn volgende NOD

is 16 oktober.

tot snel maar weer, liefs kim.
Wat een rust hier zeg.

Kimmie lekkere vakantie dus gehad. Heerlijk! Heb je wel eens verdiend toch?

Wij hebben gister gebarbeknoeit met vrienden. Was erg gezellig.

Lag wel lekker op tijd op bed, dus vanmorgen er ook weer vroeg uit.

Maar das ook wel eens lekker.

Vanmiddag verjaardag van mijn zwager en dan eten bij mijn paps en mams.
Nala, wat staat dat korte haar je leuk!!!! Je krijgt er een heel ander gezicht door.

Kimmie, welkom terug. Fijn dat jullie er weer voor mogen gaan. Ik zal vandaag nog de nieuwe tabel uploaden.

We gaan even genieten van onze nieuwe tuin, hij is echt mooi geworden. Nu nog heel veel tuinaarde/potgrond erin gooien. Nu even naar een rommelmarkt, even snuffelen.
Hoi,

Nala, echt leuk je korte haar!!

Ik heb m'n haar ook weer kort. Al een tijdje, moet eigenlijk weer naar de kapper. Ik zal foto's op hyves zetten, want op de groep lukt me niet sinds ik vista heb. (voor degene die mijn hyves adres niet heeft, ik zal het op de groep zetten.)

Was gister lekker weer hé? Leuk, barbeknoeien. Hebben wij ook gedaan met de familie. Vandaag weer zulk mooi weer! (heb je verjaardag van die rare zwager? )Fijne dag.

Nog even over de cola, voor de vorige zwangerschap dronk ik ook echt veel cola light. Op de een of andere maniet ben ik er na de miskraam nooit meer mee begonnen, wel af en toe, maar nu ongeveer een fles per week, heb een fles per dag ook wel eens gehaald!

Kimmie, welkom terug. Fijn dat jullie er weer voor mogen gaan!

Leuk nieuwe keuken.

Nicolette, jullie een nieuwe tuin. Is er precies weer voor om ervan te genieten.

Riz, moet je man/vriend vaak een week weg? Inderdaad, niet zo'n handige timing. Dan sta je er ook nog alleen voor. Maar gelukkig is ie er nu weer.

Nut, er staat intensief sporten. Sporten is wel goed neem ik aan. Maar sommigen sporten echt heel veel, dat is volgens haar niet goed. Maar, nu ga ik even een leuke opmerking erin gooien, alles waar te voor staat is nooit goed. Haha. Ik ben ook niet zo van het sporten dus dat maakt me niet zoveel uit. (ik zwem alleen soms, als dat zwembad hier nog een keer weer open gaat )

Cola-light is ook slecht. Sowieso door de caffeïne. Dan zou je tijdens de zwangerschap nog kunnen kiezen voor caffeïne vrije cola maar dat dus ook al niet meer.

Het familie feest was wel gezellig. Het werd me op een gegeven moment even teveel met al die verhalen over zwanger en kids enzo. Later ging het wel weer beter. Later nog bij vrienden langs gegaan. Was ook gezellig. Vandaag toch nog een klein beetje uitgeslapen maar niet te lang anders kan ik vanavond weer niet slapen. We gaan lekker genieten van het mooie weer vandaag! Vanmiddag even lekker naar buiten.

Ga even foto's op hyves zetten.

XX Caro
Hoi allemaal,

MH, van harte gefeliciteerd!

Caro, gelukkig dat je snel hersteld bent van de miskraam! Rot dat anderen daar weer een oordeel over hebben. Kan me voorstellen dat het bezig zijn afleidt. En met een nieuwe baan beginnen geeft ook een goed gevoel. Als er niet van die k...zakken tussen zitten. Denk dat hij nog nooit zelf iets heeft meegemaakt, want dan praat je toch echt wat anders over ziek zijn.

Elise, ik vind het fijn om te lezen dat het goed gaat met jouw zwangerschap. Lekker genieten van de dikke buik.

Zoals Nala schreef, met de positieve vibes van allemaal hier gaan we allemaal op weg naar een goede zwangerschap!

Nut en Traveler, heel veel sterkte morgen. Zal aan jullie denken!

Toosje, fijn dat het bruin al bijna weg is. Bedankt voor de waarden, ik had gehoord dat de kritieke grens 2000 was, Ik zat daar in het begin net onder met mijn 1400.

Kimmie, goede tip, ik ga het vragen aan de gyn.

Ik ergerde een beetje aan die geplande voorlichting aan mensen die zwanger willen worden. Mijn eerste reactie was..is deze miskraam dan mijn schuld??? Ben natuurlijk een beeeetje overgevoelig nu..Tuurlijk is het goed om gezond te eten, en ik heb zelf ook opgezocht wat je wel en niet mag doen/eten. Maar het idee dat het wordt voorgeschreven door de overheid..

Met mij gaat het wat beter, gisteren wat minder bloedverlies, wel tussendoor opeens krampen en een dikke prop. Vandaag ook minder bloedverlies. Ga morgen bellen of ik dinsdag op controle kan komen voor een echo. Mijn gyn vond het niet nodig, maar vind het zelf wel prettiger als "afsluiting" om te weten of het goed is.

Vanochtend al lekker in de tuin gezeten en een stukje gefietst. Vanmiddag de stad even in naar de bieb.
Joy, ja, bull-shit, het is echt niet je eigen schuld. Als je zwanger bent let je toch goed op jezelf, probeert zo gezond mogelijk te leven. Het lijkt tegenwoordig wel alsof niks meer mag. Al die goede adviezen. Wij zijn ook op de wereld gekomen. Toen was alles nog anders en veel minder voorlichting, met ons is het ook goed gekomen. Dus als je een keer cola drinkt krijg je vast geen miskraam, er is gewoon iets niet goed geweest met het kindje. Er komen zoveel kinderen op de wereld waarvan de moeder echt ongezond geleefd heeft. Wat dacht je baby's die verslaafd op de wereld komen (is echt ongelofelijk, en eigenlijk moet je daar helemaal niet bij nadenken maar dan valt een beetje cola echt in het niet en weet je dat je er echt niks aan kunt doen. Wel is het oneerlijk dat die mensen zwanger worden!!!!!!)

Heel goed dat je de gyn gaat bellen voor controle, dan kun je het afsluiten. Zou toch te gek zijn dat dat niet kan.

Ik dacht dat ik vandaag nog alle tijd had om te reageren maar werd net gebeld of we thuis zijn en we gaan samen met mijn ouders ergens eten. Dus weet niet of ik vandaag nog hier kom.

Traveler, veel succes morgen!

XXX Caro
Goedemiddag!

Nala leuk haar zo!

Kimmie, jullie hebben dus weer groen licht! Eindelijk! Succes he!

Caro, lekker uit eten straks, mjammie!

Joy, ik zou ook vragen of je voor controle mag komen hoor. Gebeurt toch bijna altijd bij een miskraam, dus beetje vreemd dat hij het niet nodig vindt.

Hier gaat alles nog prima. Donderdag de echo, spannend! Komt al dichterbij! Mijn buik is 's avonds opgezet, lijk wel paar maand zwanger. Verder begint de vermoeidheid meer te komen. Ben soms echt bekaf. Niet misselijk, maar nu wel af en toe geen zin in eten en wat raar op de maag. Kan het trouwens maar moeilijk voor me houden, dus vertel het maar gewoon dat we zwanger zijn. Voelt wel goed. Vorige keer ook vroeg verteld en toen het misging heel veel steun gehad. Men leefde zo mee. Merk nu ook dat iedereen weer meeleeft, erg prettig.

Moet zo aan het werk. Heb niet zoveel puf, ben erg moe. Zal wel druk zijn want in het weekend werken we maar op halve personele bezeiiting. Morgen herhalingscursus BHV, dus weer vroeg mijn bed uit. Morgenavond heb ik lekker niks!

Over sporten gesproken. Ik rijd dan paard. Heb een heeel braaf paard, maar stap er nu toch maar niet op. Het kan geen kwaad weet ik, maar ik durf gewoonweg even niet. Eerst een goede echo!

Zo nu even snel een broodje eten en dan hard aan het werk!
Hoi Meiden, hier weer even een ego berichtje van mijn kant (doe niet anders de afgelopen week...)

Ik kreeg gisteravond opeens buikpijn, soort ongesteldheidsgevoel dus ik dacht wat gaan we nu weer krijgen. Nou, de hele avond flink bloedverlies en veel stolsels verloren. Dus het leek toch een spontane miskraam te worden. Maar vandaag overdag eigenlijk heel weinig klachten en minimaal bloedverlies. Ik heb toch het ziekenhuis maar even gebeld want ik wil morgen niet voor niets naar de ok. Ze waren blij dat ik belde en ik kon voor een controle echo komen (op zondag doen ze dat op de verlosafdeling.....ik was er liever voor een ander doel geweest). Nu blijkt dat de miskraam deels spontaan eruit is gekomen maar dat er net teveel in m'n baarmoeder is achtergebleven dus morgen mag ik toch nog voor curretage. Ze maken nog wel een echo voordat ik onder narcose ga. De kan is aanwezig dat ik vanacht alsnog veel bloed zal verliezen en ze hebben me op het hart gedrukt dat ik dan gewoon moet bellen. Wat en gedoe weer hé. Ondertussen ben ik best rustig. Ik was vorige miskram veel meer over de zeik. Ik ben nu wel verdrietig maar ik heb gelukkig niet zo'n wanhopig gevoel. Hopelijk blijft dat uit. Ik voel me nu ook wel strijdbaar want ik WIL/EIS dat ze nu het een en ander gaan onderzoeken.

nut, jij ben t morgen ook "het haasje", veel sterkte. Voor je het weet ben je weer wakker en is alles achter de rug. Doe het daarna nog even rustig aan. Ik was na de 1e curretage na 2 dagen weer gaan werken maar achteraf was dat niet zo slim.

Nala, wow leuk dat korte haar, maar wel heel anders. Ik kan me voorstellen dat mensen die je vaak zien even schrikken van de verandering!

Elise, gewoon lekker blijven schrijven over je buikje. Zo nu en dan een positief verhaal is een goede afwisseling op dit forum.

Nogmaals, de jaloezie die veel meiden voelen heeft niets te maken met het een ander niet gunnen (en zeker jou niet), maar dat heeft te maken met dat je zelf ook zoooo graag wil ( en wel nu). Ik heb eerder moeite met meiden in mijn eigen omgeving want dat komt zo dichtbij. Ik voel me ook schuldig naar hun toe omdat het lijkt dat ik hun blijheid overschaduw. Aan de andere kant: als er plaats is voor blijheid en geluk van de een dan moet en ook plaats zijn voor het verdriet van de ander, niemand hoeft haar gevoel weg te stoppen!

Enne meiden: laat je niet teveel wijs maken door niet wetenschappelijke baker praatjes van semi medisch geschoolde figuren. Als je het aan een gynaecoloog vraagt mag je best veel tijdens een zwangerschap. Heel belangrijk is dat je niet rookt en uitkijkt met bepaalde kazen en rauw vlees. Dat roken: ik haat ze meiden die al rokend met en dikke buik rondlopen. Dat kan ik nu echt niet mer aanzien.

Genoeg gal gespuid, zal wel met hormonen en zenuwen te maken hebben

Liefs van mij!
Vandaag verjaardag van mijn zwager gehad. (was gelukkig een andere zwager Caro, vriend van mijn zusje) Heerlijk buiten gezeten. Was errug gezwellie.

Daarna lekker bij mijn pappie en mammie gegeten.

Tot nu toe vindt iedereen mijn haar leuker dan het lange haar! Dus das wel super om te horen.

Zal straks ff je foto's bekijken op je Hyves Caro.

Was het etentje leuk?

Lijkt me wel slim Joy, om nog een nacontrole te krijgen. Dan weet je het toch maar zeker dat alles eruit is.

En het is toch een kleine moeite voor je gyn?

Spannend hoor Toosje, bijna de echo!
Traveler en Nut. Heel veel sterkte morgen. Zal aan jullie denken!

Wel goed dat ze eerst nog ff een echo maken Trav. Je weet maar nooit...
Traveler en nut, veel sterkte morgen. De narcose is helemaal niet erg, vond die eigenlijk heerlijk. Hopelijk hebben jullie daarna ook weinig last.

Traveler, op zich ook wel fijn dat het gedeeltelijk al vanzelf op gang is gekomen, helaas niet alles. En laat die hormonen maar gaan hoor.

Elise, ik wil eigenlijk wel een foto van je op de groep zien.

Toosje, kan me voorstellen dat je nu heel voorzichtig wilt zijn. Volgens mij kan een normaal sporten en paardrijden echt geen kwaad hoor. Nog 4 daagjes en dan de echo.
Nog even heel kort voor ik ga slapen.

Nut, ik dacht dat je donderdag moest. Ik wens je maar vast veel sterkte.

Traveler, wat een verhaal weer! Goed dat je gewoon gebeld hebt en goed dat je gewoon weer mag bellen als er iets is. Nogmaals sterkte voor morgen.

Nala, gelukkig was het van een andere zwager. Fijn dat je een leuke dag hebt gehad.

Ik ga lekker naar bed, ik val bijna om.

XX Caro
Nut en Traveler veel sterkte vandaag!

**even ego**

Heb sinds gisteravond heel erg buikpijn. Gister dacht ik nog goed zo kleintje groei jij maar lekker. Maar vannacht heb ik er niet van kunnen slapen en nu kan ik amper zitten en lopen. Zit precies op de plek waar de baarmoeder zit...

Als ik zelfs mijn hand al op mijn buik leg, dan doet het al zeer! Net VK gebeld en ze belt me zo terug. Dan mag ik daar vlug even komen, of ze zou misschien zelfs hierheen komen met haar apparatuur. Ik vind het superservice!

Ben nu toch stiekem weer een beetje bang... (waarschijnlijk geheel onnodig, maar toch).

Kom straks terug!
Spannende dag dus voor Nut en Traveler. Zal aan jullie denken.

Maar denk ook aan jou Marielle. Hopenlijk kan je snel weer zien dat alles goed gaat met je kleine spruit.

Ik ben vandaag nog een dagje vrij. Nou ja, vrij. Vanmiddag bij een vriendin nagels zetten. Zij gaat volgende week mee naar school voor de nabehandeling. Maar dan moet je tuurlijk wel nagels hebben he?

Werd vanmorgen wakker gebeld (was net aan het dromen over een lekker ding van vroeger ), dus ik spring omhoog, hoopte dat het het zh was. Was het mijn werk, of ik een paar dagen kan werken. Hoop zooooo dat het zh deze week gaat bellen.
De Vk is gewoon net hier thuis geweest met dopplerapparaat. Ze zette het ding op mijn buik en ja hoor meteen hartslag! 151 keer per minuut! Wat heb ik het toch getroffen met mijn VK-praktijk! Ik moet nu mijn plasje inleveren bij de huisarts, want ze denkt dat ik blaasontsteking heb... Ach ja dat hadden we ook nog niet gehad! Valt dus allemaal weer mee!

Morgen weer een echo! Het houdt niet op voor ons hier! Wat een pret! Ben benieuwd hoe groot onze beeb nu is! Ik zal binnenkort even een foto van mijn buik op hyves zetten. Die is echt niet normaal groot al!

Nala, oh door je werk wakker gebeld worden! Ze verstoren gewoon je mooie droom! Ik zou er wat van zeggen! Hoop ook dat het ziekenhuis zo snel mogelijk belt! Ik ga nu mijn plasje inleveren en dan toch maar even te werk... Morgen lekker vrij, ga ik naar de kapper! Ik ga trouwens gewoon mijn haar laten verven hoor! Ik kan toch niet nog een half jaar met die uitgroei rondlopen? Bij mij gaat er ook weer een mooi stuk vanaf!

Nala, wat een lef trouwens! Zoveel haar eraf! We mogen hier toch gewoon eerlijk tegen elkaar zijn zonder dat we boos op elkaar worden??? Ik vond het lange haar mooier.... Maar jij bent volgens mij net zoals ik! Van lang naar kort en van bruin naar blond en rood. De ene keer vind ik het bij mezelf ook mooier dan de andere keer. Het is maar haar denk ik altijd... Ben je nu boos op me???
Gelukkig was alles goed Marielle! En morgen alweer een echo!

Jaha, ben heeeeel erg boos nu op je! Nee, tuurlijk niet. Je mag eerlijk zeggen wat je van mijn haar vindt. Dat doet iedereen.

Maar je bent tot nu toe wel de eerste die dit zegt. (of niet iedereen durft eerlijk te zijn) De mensen die het gezien hebben vinden dit pittiger staan.

Maar als iemand het lange haar leuk vind, dan is dat hun mening. Ja toch?
Nala, ik vind je korte haar ook leuk & pittig! Maar ik ben dan ook een kort haar fan

Nut & Traveler, succes & sterkte vandaag

Marielle: waar zit die praktijk? Ik wil die ook!!!! Fijn dat alles toch lekker goed is...

Ego: ik ben weer op reis, op Elba dit keer. Congres is een beetje saai en ik heb wat inschattingsfouten gemaakt door geen promotiemateriaal mee te nemen.. beetje dom. Nou ja, volgende keer beter. Wel fijn: de zon schijnt en het is 25 graden dus ik ga lekker een uurtje de zon in met een boek!

Verder: nog een dag of 6 tot NOD. Ik voel niets dus het zal inderdaad wel niet raak zijn deze maand....Ring, heb jij al verschijnselen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven