Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Test
Ja, gelukt! Bedankt Nala!
Haha, LAis, ik moet ook nog! Ik had zaterdag boodschappen gedaan maar werd gek in de winkel, en dacht dat ik alles al had, bij de kassa moest ik 20 euro betalen, beetje weinig voor de wekelijkse boodschappen, laat staan als je met de kerst nog wat extra's wilt haha.

En ik heb vanmorgen bedacht dat ik eigenlijk nog wel wat nieuwe kleren wil, dus ga ook nog naar de stad, ik vraag me eigenlijk af wat me bezielde toen ik een vriendin vroeg om mee te gaan maar het is nu al afgesproken.

Voor iedereen die de kerstinkopen nog moet doen, succes
Hee meiden,

't is hier inderdaad erg rustig.

Allemaal druk met de kerstvoorbereidingen?

We gaan het vanavond aan mijn ouders vertellen, en morgen aan mijn schoonouders.

Ik ben ook erg voorzichtig merk ik, ik wil eerst ook een goede echo, dan pas heb ik denk ik een beetje rust.

Vanacht heb ik anderhalf (!!!!) uur wakker gelegen en liggen piekeren, dan ben ik zo boos op mezelf. Het begint dan echt te malen. (als ik hier ga liggen piekeren, wordt het er echt niet beter op, eerder slechter, maar misschien gaat het wel weer mis, en dat wil ik echt niet! En dan begin ik weer vooraan.) Uiteindelijk mijn lief maar wakker gemaakt, als die dan even met me praat en een knuffel geeft, dan wordt ik weer wat rustiger, en toen heb ik dus wel weer geslapen.

Aaah ik baal daar zo van.....ik ben gewoon bang en een piekeraar!

Voor de rest gaat het hier best goed, gewone kwaaltjes, misselijk en zere borsten.

Allemaal een hele fijne kerst, en voor degene waar het nu even wat minder gaat een extra dikke knuffel met deze dagen! XXX
quote:29caro schreef op 24 december 2007 @ 10:57:

Voor iedereen die de kerstinkopen nog moet doen, succes Jij bent niet bang! Vanmorgen nog bedenken dat je eigenlijk wel nieuwe kleren wilt!

Ik heb ook vrijdag mijn laatste inkopen gedaan, alles is binnen! En daar ben ik erg blij mee.
Daar ben ik ook weer eens...

Vrijdag liep het in het zh weer eens ander dan gepland, maar nu de positieve kant uit! De arts kwam mijn vader feliciteren dat hij zaterdag naar huis mocht!!! En hij hoeft voorlopig ook niet gedotterd te worden!

Mijn paps moet het nog wel heel rustig aan doen. Na 5 minuten lopen, is die bekaf. Dus echt rustig aan herstellen.

Maar zijn onwijs blij dat 'ie toch met de kerst thuis is!

Verder vrijdag een lekkere dag gehad. Haartjes weer kort, gezichtsbehandeling gehad. Zie er dus weer fris en fruitig uit voor de kerssemis!

Zaterdag met de vrienden gegourmet en zondag nogmaals, want er was zoooveel over!

Mannetje heeft vanmorgen nogmaals bloed laten prikken voor de screening van de IUI. (kijken voor de Hep B.) 7 Januari horen we meer! Spannend!

Ik zit weer in mijn laatste weekje van mijn cyclus. Erg spannend dus. Denk soms weer van alles te voelen. Moe, om alles janken. Maar durf nergens op te hopen, ben bang dat het toch weer niet gelukt is...

Caro, ik ben ook niet de hele week vrij hoor! Donderdagmiddag weer een klant en vrijdag weer op het kdc werken. Dan weer t/m dinsdag vrij!

Elise, hoe voel je je?

Toosje, hoop ook voor je dat 2008 een beter jaar gaat worden. Vervelend hoor, dat de longfoto van je mams niet goed was...

Weet niet of ik dat al had verteld, maar een kennis van ons is

1 1/2 week geleden bevallen en hun kindje heeft maar 1 handje! Ik was best wel geschrokken. Je hoort dat niet veel. Gelukkig gaat alles goed met de kleine.

Nut, hoe reageerden je ouders vandaag? Of ben je nog nie geweest? Veel plezier met het vertellen.

Dedijk, jij ook veel plezier met het vertellen vandaag en morgen!

Ik ga ff lekker bank hangen. Vanaaf ook denk.

Morgenochtend ontbijten bij schoonouders, 's Middags lekker thuis en 's avonds uit eten met 2 vrienden bij de Balkan grill.

2e Kerstdag is mijn zusje jarig. Gaan we eind van de middag naar mijn ouders. Heel simpel Grieks bestellen, zodat er voor mijn vader niet teveel poespas is...

Worden dus leuke dagen!

Als ik jullie niet meer spreek, hele fijne kerstdagen toegewenst!
Oh nee Nala! Dat van dat handje wil ik helemaal niet horen.... Op onze 20 weken echo konden ze geen handjes zien omdat de kleine zo druk was. Nu ben ik ook zo bang dat onze baby geen handen heeft.

Whaaaa, ik maak mezelf alweer gek!

Nog een half uur en dan heb ik vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kom vanavond even terug!
Heee meiden,

Ik kom me nog even melden voor de kerst met baby in de buik!

Ik heb overal auw, in mijn liezen, buik, rug, billen en benen maar verder gaat het goed, ik loop alleen als een oud wijf nu. Ga heel hard hopen dat ie niet met de kerst gaat komen en dat alles nog sowieso een paar daagjes rustig blijft.

Nala, wat goed van je vader, echt fijn dat hij weer thuis is.

Caro, nog geslaagd voor wat leuks?

Marielle. maak je niet gek!! Alles is vast en zeker helemaal toppie met jullie baby, altijd van het positieve uitgaan hoor.

Nou ik moet me omkleden want we gaan gourmetten bij mijn schoonouders, mijn schoonzusje is ook 9 weken zwanger en die zit volop in het overgeven, dus die zal ik wel effe oppeppen dat het overgaat!

Hele fijne kerst allemaal.

Liefs
Hallo

hier ben ik ook weer even. Druk gehad!

Nut : wat heerlijk dat je weer zwanger bent! Ik ga heel hard voor je duimen dat het nu wel goed gaat!

Dedijk: Eindelijk weer zwanger!! Geweldig!

Toosje: Ik hoop ook voor je dat 2008 een veel en veel beter jaar wordt!

Caro: Al weer bijna 12 weken, dit gaat echt goed!

Nala: Wat fijn dat je vader met de kerst thuis is!Spannend zeg die IUI, ik hoop zo voor je dat het meteen raak is!

Spannend Elise!

Hier gaat het wel weer beter! Ik heb het gevoel dat ik nu al mijn eisprong heb, dat is dus al rond dag 17. Daar ben ik wel heel blij mee. Ik hoop dat het ook echt zo is, afwachten maar weer!

Iedereen fijne kerstdagen !!!!!!
Merry christmas!

Sorry Marielle, dat was niet mijn bedoeling... Hoop dat je wel een beetje hebt kunnen slapen...

Het slapen gaat hier echt ruk. Nou ja, het slapen op zich wel, maar ik droom zo erg. Had er al 3 achter de rug of zo, word ik wakker, is het pas half 1! En allemaal enge dromen... Komt misschien ook wel door het Harry Potter boek wat ik lees. Die is best wel spannend.

Nou, ik hups ff onder de douche en ga zo ontbijten bij mijn schoonouders.

Vanaaf lekker uit eten met vrienden.

Allemaal een fijne 1e kerstdag!
Fijne kerst voor iedereen
Haha, ik kom gewoon iedereen nog een keer prettige kerst wensen.

Nala, wat stom van die dromen! Ik hoop dat je toch nog een leuke kerst hebt.

Nut, hebben jullie het al verteld? Hoe ging het?

En dedijk, jullie gingen het ook vertellen toch?

Ik ga me aankleden en dan naar m'n ouders.

Doeidoei.
LOL Marielle! een baby zonder handen? dat zou een uniek exemplaar zijn zeg!

hoe is het verders dames? Het is kerstochtend, tweede kerstdag dus ik kan helaas niet uitgebreid reageren maar wilde jullie toch ook nog op de valreep een HELE FIJNE DAG wensen!

Puck, hoe is het met jou? lopen we nog samen? nog 2 dagen tot AJB maarr ik voel me totaal niet zwanger...zal wel op naar ronde drie worden dus!

Nou Elise, jij heel veel sterkte met de laatste loodjes...ik zal voor je duimen dat het geen KerstBengel wordt

meiden, een leuke dag gewenst! tot snel

x

Lagune
Fijne kerst allemaal!

Ik werd vanochtend op een bijzondere manier gewekt. 3FM belde om half 9, ze gingen mijn plaatje draaien (van de serious request actie). Of ik in de uitzending wilde... Haha, met een onwijze slaapstem dus! Maar goed, het werd een leuk gesprek. M'n vriend heeft het opgenomen.

Lagune, ik loop gelijk op met jou. Spannend dus. Ik kan er niks van zeggen in ieder geval. Maar dat is eigenlijk elke maand wel zo.
Er zitten weer verschillende van ons in spanning met de aankomende AJBtjes, heel veel succes. Ik hoop dat we het nieuwe jaar meteen goed kunnen beginnen met wat positieve zwangerschapstesten.

Nala, wat heerlijk je vader toch thuis met deze dagen, geniet ervan!

We hebben gisteren iets heel grappigs meegemaakt, we gingen naar vrienden van ons. Zegt hij: "we hebben een hele mooie foto, kijk maar" En hij laat een foto zien met een positieve zwangerschapstest erop. "Wow," zeg ik, "wij hebben diezelfde ook thuis!" Nou allevier helemaal hillarisch dus, toen vroeg ik wanneer haar laatste ongi was begonnen. Zegt zij 21 nov. en die van mij de 20e! We hadden ook allebei een cyclus van 26/ 27 dagen! Helemaal leuk dus....je kunt wel nagaan waar we het de hele avond over gehad hebben.

Tja, de reacties van de anderen aan wie we het verteld hebben (ouders en broer en schoonfamilie) waren leuk, en blij, maar die van gisteren avond was wel het allerleukst!

Allemaal nog een hele fijne kerstdag. X
wow ring!wat leuk! jammer dat ik vanochtend de radio niet aan had! welk nummer had je aangevraagd? en waar ging het gesprek dan over???

ik duim voor je dat het de goede kant op mag gaan deze maand! AJB AJB AJB

Dedijk! dit is wel heel gaaf! lekker samen zwangeren dus!

gefeliciteerd!

lagune zit lekker achter de buis de herhaling van All You Need Is Love te kijken!

Leuk en Romantisch maar weet nu wel zeker dat ik niet zwanger ben...dan zou ik namelijk allang hard zitten te janken :P

oh...het begint weer!

xx

L
Wat leuk dedijk, tegelijk zwanger met je vriendin!

En Ring op de radio, grappig. Ik heb ook veel geluisterd naar de serious request actie, maar vanochtend heb ik de radio niet aan gehad, jammer.

Hier ook een naderende AJB, vanaf zondag kan ik 'm verwachten. Gisteravond last gehad van mijn (.)(.), maar dat is nu alweer weg... Ik heb de vorige maand met mezelf afgesproken geen enkel signaal van mijn lijf serieus te nemen, alleen een positieve zwangerschapstest, dus ik probeer zo min mogelijk op mijn lijf te letten, maar da's best lastig.

Verder is dochterlief behoorlijk ziek. Sinds kerstavond is ze aan het spugen en ze houdt bijna niks binnen (water gelukkig wel). Ze is zo zielig, hangt de hele tijd op schoot en is helemaal slap. Nu ligt ze even lekker in het grote bed te slapen. Mijn stiefvader is net langs geweest, hij is huisarts (handig!). Volgens hem een flinke buikgriep met een ontstoken rechteroortje. Uitzieken dus. Hopelijk knapt ze snel weer op.

Fijne dag nog allemaal!

x
Hallo,

iedereen de kerstdagen weer overleefd en lekker de buikjes rond gegeten?

Dedijk; wat leuk om samen met je vriendin zwanger te zijn, ha ha ik denk dat ik wel weet waar jullie het de hele tijd over hebben gehad!

Lais; beterschap met je dochtertje, en ik ga duimen voor een positieve test voor je!

Nala; fijn dat je vader weer naar huis mocht, hoe is het met hem?

Je had je toch opgegeven voor deal or no deal? ben je al geselecteerd of sta je er al tussen?

Puck; hoe is het met je? heb je al een tijdje niet meer gezien hier!

Pinder; ook voor jou hoe is het met je? Nog een paar dagen toch voor je man naar Afghanistan moet?

Lagune; ha ha nou ik heb ook niet zitten janken bij All you need is love, dus dat is geen graadmeter!

Wij hebben het dus verteld en ja iedereen superblij, maar merk zelf wel dat ik het nog op een laagje pitje heb staan. Wil eerst een goed echo zien en dan mag ik los! Krijg ook pas 28 januari de echo, dat duurt nog zooooo lang!

Verders zijn we hier de dagen aan het aftellen tot 1 januari, moet nog heel veel gebeuren maar het einde is in zicht dus we gaan lekker van start vanaf de 1ste.

Hoop dat er deze week weer wat positieve testen bijkomen, zou leuk zijn voor het einde van het jaar.

xxx
Ja hoor ik heb het overleefd, en ik ben dik en rond van het eten, heb me gisteren voorgenomen dat ik dit jaar niet meer zou eten. \\:-)//

Maar heb vandaag toch al wel een tosti op en een glas melk. Ergens moet de energie toch op peil gehouden worden toch?

Lachen Nala; deal or no deal, dat lijkt me echt leuk! Succes ermee, als je nog niets gehoord hebt ga ik alsnog voor je duimen.

Jemig Nut; hoe komt het dat jij 28 januari pas een echo hebt? Ik heb er de 15e een en dat vind ik al lang wachten......my second name is "patience"

Gisteren aan een groep vriendinnen verteld, iedereen was helemaal enthousiast, echt heel leuk.

Hoe is het met alle anderen hier? Allemaal klaar voor het nieuwe jaar? Het jaar waarin het voor ons gaat gebeuren. (vind ik) Misschien voor Elise niet, maar die kan dan nog net voor de jaarwisseling haar kindje baren.

Dikke X
Dedijk, leuk zeg tegelijk met je vriendin zwanger.

Lagune, ik heb 'Stay, Faraway (So Close)' van U2 aangevraagd. Het nummer is het laatste nummer van U2 dat in Berlijn is opgenomen. De clip speelt zich ook af in de stad. Ik ben zo'n zeven keer in Berlijn geweest en ik heb in Duitsland gewoond. Het gesprek ging dus onder andere over de stad Berlijn en waarom ik in Duitsland woonde. Grappig.

Lais, die instelling heb ik ook! Eerst een positieve test zien, dan pas de eventuele symptomen geloven. Ik hoop voor jou dat het raak is. Zielig voor je dochtertje. Mijn neefje en nichtje waren ook ziek met kerst. Sinds vannacht is mijn vriend in de lappenmand. Hij houdt niks binnen... Hopelijk blijft het mij bespaard.

Nut, die echo duurt echt lang zeg! Succes met wachten, ik weet nog hoe zenuwslopend ik dat vond. Maar hopelijk voor jou goed nieuws, eind januari!

Morgen weer AJB tijd. Ik ben benieuwd.
oh Ring! wat gaaf! ik hou erg van Berlijn, (ben er maar 1 keertje geweest) maar we hebben er wel voor het eerst (en laatst) waterpijp gerookt met appeltabak !!

Spannend hè morgen... ik hoop dat onze verzoeken verhoord zijn! hou je me op de hoogte!

een dikke kus (voor iedereen, sorry, weinig tijd)

x

Lagune
Iedereen een leuke kerst gehad? Wij wel.

1e Kerstdag gebruncht bij mijn schoonouders en spelletje gedaan.

's Avonds heerlijk uit eten met 2 vrienden.

Gister eerst ff rustig aan gedaan en aan het eind van de middag naar mijn paps en mams. Daar lekker Grieks gegeten.

Vanmiddag weer een klantje (die een vaste klant gaat worden! ) en lekker weer eens gesport.

Morgen 1 dagje werken op het k.d.c.

Slapen gaat nog steeds ruk. Ik slaap heel onrustig. Wordt iedere keer wakker en denk dan van alles en nog wat te horen.

Ik lees al niet meer voordat ik ga slapen, maar dat helpt weinig.

Dedijk, wat gaaf dat die vriendin gelijk loopt met jullie!

En bij Nut ook al leuke reacties!

Jullie vertellen het trouwens al wel snel zeg. (Dedijk ook) Ik zou het dan ook willen vertellen denk, maar hoop dat ik het wel ff voor me kan houden.

Maar vind het wel prettig dat ik nu zie dat het ook wel vroeg al verteld wordt. Zo gek is het dus niet.

Met mijn vader gaat het onder omstandigeheden goed. Hij is wel heel erg snel moe. Dus gaat vaak ff naar bed.

Nog niets van Deal or no deal gehoord...

Ik denk dat het bij ons weer niet gelukt is. De afscheiding wordt steeds meer, dus denk dat ik van het weekend gewoon weer ongi ga worden.

Alleen die tranen waar jullie het over hebben, die heb ik juist weer wel. Kan echt om een scheet al janken...

Elise, geen kerstkindje gekregen? Mijn zusje is een kerstkindje. Vroeger was het altijd wel leuk, maar nu wordt het steeds minder, vooral voor de familie. Je bent toch altijd verplicht om 2e kerstdag daar te zitten.

Las het al op je Hyves Ring, lache hoor, dat je op de radio kwam!

Lais, is je dochtertje alweer beter?
Ring en Nala, ik duim heel hard voor jullie!

Ik heb het mijn ouders ook al vroeg veteld. (dezelfde dag al hahahaha, ben zo erg wat dat betreft)

Dedijk, wat gaaf dat je tegelijk met je vriendin zwnager bent! Echt leuk!

Ik heb de 12 weken gehaald!! Vandaag precies 12 weken. Maandag over een week weer een echo.

Vandaag ook gewerkt dus ik kom een ander keertje terug om langer te reageren, ben kapot en ik moet morgen ook nog werken, maar dan weer weekend!

XXX
Stop maar met duimen, opoe is weer op visite. De volgende keer dat ze weer op visite wil komen zal rond 24-01 zijn! Ik hoop dat ze de afspraak vergeet...

Het goede nieuws is dat m'n cyclus tenminste weer regelmatig is. Het slechte is dat ik op m'n oude uitgerekende datum (18 januari) nog steeds niet zwanger ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven