Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!!!

Nee ik ben niet stiekem bevallen, hij/zij zit er nog lekker warm in! Nu nog hopen dat het morgen ook rustig blijft en dan mag het wel van mij.

Heb gisteren en vandaag echt om de tien minuten een harde buik, dus het is steeds weer zo van, oooojee daar gaan we haha! Maar tot nu toe dus niks, ik ga vanavond lekker mee naar vrienden, onze hond mag gelukkig ook mee anders was ik om kwart voor 12 toch echt naar huis gereden om bij haar te zijn, geen haar op mijn hoofd die erover heeft gepiekerd om haar alleen te laten zo voor het eerst.

Ik lees hier een hoop misselijkheid, goed bezig meiden, ik ben het levende bewijs dat dat echt een goed teken is maar weet hoe vervelend het is.

Caro, ik heb die bandjes ook, het helpt echt niks dus ik zou me de moeite besparen, maargoed wie niet waagt wie niet wint natuurlijk.

Verder voor iedereen een hele dikke knuffel om het jaar mee af te sluiten, inderdaad 2008 wordt ONS jaar!

Veel liefs van mij, duim voor me dat ik geen weeen krijg door het knallen he?!
Iedereen een fijne jaarwisseling!

Proost op een vruchtbaar 2008!!!!
Hoi Allemaal,

Balen zeg, weer een aantal ongestelden....dat wordt dus zuipen vanavond. Ik twijfel of het wel verstandig is om aan de alcohol te gaan vanavond. Ben al een paar dagen weeïg in m'n buik, dit herken ik van de vorige zwangerschappen. Maar het zou wel erg vroeg zijn want m'n ajb zou volgende week pas zijn. Whaaa, wat kun je jezelf toch gek maken. Ik had me zo voorgenomen om dat niet te doen, helaas lukt niet. Ha, ha wordt dus ook geen voornemen voor volgen jaar.

Famke, meid, van harte gefeliciteerd. Dan is dus "ons" eerste forum kindje een feit. Op naar beebje-Elise.....

Caro, echt heerlijk dat je de 12 weken grens gepasseerd bent. Van harte gefeliciteerd. Wat een schitterende echo plaatjes ook, zwijmel....

Nala, ik moet ook uitkijken dat ik niet de echte namen hier neertyp. Ik ben zowiezo wat voorzichtiger geworden want helaas ben ik herkend. Vandaar dat ik wat minder actief ben hier en niet meer zoveel (herkenbare) stukjes schrijf.

Ik wens bij deze iedereen een fijne en gezellige jaarwisseling toe. Dat in het nieuwe jaar onze diepste wens maar uit mag komen.
Iedereen een heel goed en gezond en vooral vruchtbaar 2008!

Is weer veel bijgeschreven zie ik!

Elise, van harte!

Caro, zag echofotootje op je hyves, mooi hoor!

Lagune en Nala toch weer die rode duivels, balen hoor.

Kaatje, neem de tijd voor jezelf meid. Sterkte.

Het was gister een jaar geleden dat onze 1e zwangerschap vermoedelijk verwekt is. GEk idee, we zijn al weer een jaar verder. Straks werken, met collega die ongeveer net zo ver zwanger is als ik zou zijn. We waren met z'n 3tjes, ik ben dus afgevallen. Eergister met de andere zwangere gewerkt. Had ik al niet meer gezien vanaf de zomer. Zag haar auto staan en moest even slikken. Beide dames hebben een flinke buik al. Had ik het wel even moeilijk mee eergister. Heb het maar meteen gezegd, dat ik het soms wel moeilijk vind, maar gun het ze echt hoor. Maar het is gewoon super confronterend omdat we gezamelijk zwanger waren.
Allemaal een heel fijn 2008!!!

Kaatje: wat schrikken zeg! Ik hoop dat het allemaal meevalt!

Ring: getver weer ongesteld geworden, wat balen weer zeg.

Nala: Grrr negatieve test, wat ene teleurstelling elke keer weer. Ik snap dat het heel dubbel was, het blijft moeilijk

Caro: Fantastisch, wat heerlijk dat je de magische grens over bent. Dit gaat helemaal goed komen!

Nut: Heel veel succes met de nieuwe zaak. Wanneer gingen jullie open? Dacht al heel snel

Puck: ook al een negative test grrr Hoe was de party?

Lagune: Ook al ongesteld. 2008 moet echt ons ( van iedereen hier) jaar worden.

Ik vond 2007 maar niks, ben het hele jaar niet zwanger geweest grrr

Ring: kan me goed voorstellen dat je er van baalde, zeker als ze het al voorspeld hadden

Famke: Gefeliciteerd! Het eerste forumkindje!

Elise: geen weeen gekregen?

Traveler: Ik vind het ook zo moeilijk om niet op elk dingetje te letten en dan weer te denken hmmm dat zou best wel eens kunnen.

Toosje: Moeilijk hoor al die zwangeren. Kan me heel goed voorstellen dat je er moeite mee hebt.

Dikke knuffel voor iedereen. 2008 moet echt ons jaar worden. Het duurt allemaal zo lang. Een jaar geleden alweer de curretage...

Denk dat ik 8 januari mijn AJB heb ( je weet het nooit zeker met mij)
He hallo dames!

Ik wil even iedereen een heel gelukkig 2008 wensen. En ik duim dat ieders droom werkelijkheid mag worden dit jaar!

Hier aan deze zijde is het errug druk. Pinderman vertrekt over twee dagen en morgen vieren we nog de verjaardag van oudste (over twee dagen jarig). We hebben nog even ons best gedaan om te proberen om de voorlopig laatste kans te benutten, maar aangezien we alweer vanaf de zomer van 2006 "bezig zijn" heb ik daar niet zo heel veel vertrouwen meer in...maar goed, we zullen zien of het begin van 2008 goed gaat worden voor ons.

De nieuwe zwangeren in elk geval gefeliciteerd (misschien een beetje een late reactie, maar daardoor niet minder gemeend) en caro errug gefeliciteerd met het bereiken van de 12 weken grens.

En natuurlijk Famke gefeliciteerd met de allereerste forum baby! Fijn te lezen dat alles goed is gegaan bij jullie.

Nou meiden, ik ga mijn man weer even aandacht geven (nu kan het nog) en op naar een heel vruchtbaar jaar voor ons allemaal!

X

pinder

die is voor jou Pinder... ik zal heel erg voor je hopen dat jullie laatste kans benut is maar natuurlijk ook dat je je man over een aantal maanden weer veilig thuis mag hebben...

wanneer komt hij ongeveer thuis?

we leven in gedachten met je mee!

Lagune gaat vandaag beginnen met pillen van de etos: etos zwanger worden... hebben jullie hier toevallig ervaring mee?

Op een ander forum las ik dat sommige mensen dit " wonderpillen " noemen dus dat moet ik natuurlijk eens hebben uitgeprobeerd!

maar JEU wat een KNOEPERDS zijn het! echt scary! en je moet ze in 1 keer inslikken ook nog!

nou ik eet mn laatste vuurpijl op. Heb het helemaal gehad met 2007!

aan alle lieve schrijfsters van dit topic wens ik een heel VERRASSEND 2008!!! en een HAPPY new YEAR!!! met lekker veel en voor iedereen de witte vlag (ipv een rode )

een hele dikke kus!

liefs

L
oja! ik verwacht mijn AJB op 4 MAART! GRRR mijn menstruatie is vandaag EINDELIJK doorgebroken na voortekenen sinds 29 december! zit dus nu op een cyclus van 33 dagen...echt laaaaaaaang!

maarja

niks aan te doen!

kus kus
Voor iedereen een heel gelukkig vruchtbaar nieuwjaar, dat al onze wensen maar mogen uitkomen!!!

Hoop dat iedereen leuke dagen heeft gehad!

Gisteren voor het eerst open en was direct al lekker druk. Veel familie, maar toch. Was heel leuk en ging ook goed, dus nu maar snel weer in het gewone ritme komen, merk al dat mn lichaam gaat protesteren na lang werken.

Heb al een kadootje gekregen van mn moeder, een eerste pakje. Zo schattig.

Lagune; je hebt een cyclus van 33 dagen en dan een AJB op 4 maart? Ben je niet een maandje in de war? Heb nog nooit gehoord van de wonderpillen, ben benieuwd of je direct zwanger ermee wordt, als dat zo is moeten we er aandelen in kopen!

Pinder; geniet nog even lekker van elkaar en we duimen hier allemaal voor je ei! Veel plezier met de verjaardag!

Tos; nog een weekje voor je Ajb, spannend. je had toch pillen voor je lange cyclus gekregen? Werken die een beetje bij je?

Toosje; Goed dat je direct tegen je collega's hebt gezegd dat je het moeilijk vind, erover praten lucht al op (bij mij tenminste)

Nala; sjee daar komt nog heel wat bijkijken bij de IUI. Medische molen is nooit leuk maar als het voor een goed doel is... Wel "fijn"dat er nu wat gaat gebeuren toch, als het een beetje meezit (klinkt wel raar, maar bedoel het goed) dan kun je aan het einde van het jaar een baby krijgen. Ik gun het je van harte!

Traveler; bekende kwaaltjes het weeige gevoel, hoop dat je voorgevoel juist is!

Ga weer aan het werk,

fijn dagje allemaal, iedereen nog vakantie of zijn er nog meer die moeten werken?

liefs
Meiden, Allemaal een heel gelukkig en vruchtbaar 2008!!!

Dedijk, ook al flink misselijk? Volhouden hé, komt allemaal goed (kijk naar Elise, die was ook zo beroerd en die gaat bijna bevallen! of is misschien wel bevallen maar kan er niet langsrijden, ben ziek)

Elise, hoe gaat het? Ik kan dus niet even spieken bij je huis omdat ik ziek ben (heb me nu ook maar eens ziek gemeld, misschien wel verstandig, maar kan ook niet praten dus ook wel nodig) Ben erg nieuwsgierig of jullie beebje er nog in zit...

Traveler, balen dat ze je herkend hebben! En alweer een gevoel, oh ik hoop het toch zo voor je! En dan wel dat het goed gaat!!! Wordt ook wel eens tijd.

Toosje, wat een vervelende situatie! Dikke knuffel voor jou! Het is gewoon zo ontzettend oneerlijk soms. Niet dat ik anderen hun kindje niet gun maar bij sommigen gaat het allemaal zo makkelijk.

Hoe is het nu met je mams?

Tos, je hebt nu die pillen toch? Dan zou je denken dat je AJB op tijd zou moeten komen. Maar zoals je zegt, je weet het maar nooit. Ik duim in ieder geval heel hard voor je.

Pinder, nog even genieten van Pinderman. Hé, ik hoop toch zo dat het nog raak is voor hij vertrekt! wat een lange tijd alweer hé? Wij zijn ook begonnen in de zomer van 2006 en nu is het alweer 2008! Ik hoop toch zo dat we aan het eind van het jaar allemaal met een goed gevoel terug kunnen kijken op 2008. Dat we allemaal of een kindje hebben of in ieder geval dat iedereen die dan nog geen kindje heeft zwanger is!

Lagune, Goed dat het nu doorgebroken is, alleen jammer dat het zo lang moest duren. Ik denk dat je 4 februari bedoelt of niet? Anders is het wel heel lang voor je volgende AJB.

Ik kruip weer in bed. Heb het ook helemaal gehad met 2007 Lagune! Ik ga nog een rondje slapen om het te vergeten (al moet ik natuurlijk de laatste 3 maanden niet vergeten, niet alles was slecht) Ik hoop dat ik snel weer kan praten want ook vriend vind het te stil in huis, nu hoort ie alleen maar getik op het toetsenbord. Hij heeft nog vakantie maar ze belden net van zijn werk, misschien moet ie morgen weer beginnen, zou wel jammer zijn, vind het gezelliger als hij hier is als ik ziek op de bank lig (ook handig voor een kopje thee natuurlijk )

Tot later meiden!

X
Oh Nut, vergeet je helemaal te feliciteren met jullie nieuwe zaak!

Nala, Spannend, nu gaat het toch echt snel gebeuren!

Ik zal van de week even de tabel mailen. Vind het super van je dat je hem over wilt nemen. Nu mijn pc zo raar gaat doen helemaal want zo is die tabel natuurlijk niet up to date.

Nu kruip ik echt in bed.

XXX
Hallo!

Allemaal een heel gelukkig 2008 gewenst! Dat iedereen maar een dikke buik mag krijgen (en een beeb dus).

Pinder, voor jou even een extra knuffel omdat je man morgen weggaat voor een tijdje. Moeilijk hoor. Hoop dat het vandaag nog een mooie dag wordt.

quote:nut schreef op 02 januari 2008 @ 10:39:

Lagune; je hebt een cyclus van 33 dagen en dan een AJB op 4 maart? Ben je niet een maandje in de war? Heb nog nooit gehoord van de wonderpillen, ben benieuwd of je direct zwanger ermee wordt, als dat zo is moeten we er aandelen in kopen!

OEPS! Hahahaha inderdaad! moet natuurlijk 4 februari zijn :P

lekker pessimistisch ben ik weer!

ben ook benieuwd of je er direct zwanger mee kunt worden! hoop het !

xx

L

(ps. gezellig is het hier zeg! jammer dat ik weer verder moet!)

x
Hallo meiden,

Zou ik misschien met jullie mogen meeschrijven? Ik zal me even voorstellen. Ik ben 29 jaar en heb op 2 december een miskraam gehad, ben toen gecurreteerd. Ik was toen 12 weken en 4 dagen zwanger, dus ik had al goede hoop! Met 9 weken had ik een echo gehad en die was helemaal goed.. Helaas heeft het dus niet zo mogen zijn..

Misschien kennen jullie elkaar al heel lang en hebben jullie geen behoefte aan nieuwe mensen, dan hoor ik het ook wel! Dan lees ik gewoon mee.

Ik ben na de curretage nog niet ongesteld geworden, maar eens afwachten wanneer dat gaat gebeuren. Daarna gaan we er denk ik wel weer voor. De eerste weken moesten we er echt niet aan denken, maar inmiddels begin ik een beetje van gedachte te veranderen.

Iedereen veel succes met zwanger worden of met de zwangerschap en natuurlijk nog een gelukkig nieuwjaar!

groetjes, Lucia
Hoi Lucia,

Wat naar dat je ook een miskraam hebt gehad, en pas na 12 weken en 4 dagen. En dan ook al een goede echo gehad. Bah! Heel veel sterkte!

En natuurlijk mag je meeschrijven, daarvoor is dit topic. Er komen mensen bij en er gaan weer mensen. Iedereen is hier welkom.

Wachten op de eerste menstruatie is zo'n drama vind ik. Ik hoop voor je dat het snel zover is en dat je dan weer verder kunt, al blijft het verdriet natuurlijk nog wel een poosje.

Oh, nu ben ik weer helemaal zenuwachtig! Vorige echo was ook met 9 weken en nu ben ik 12 weken en 6 dagen. Gelukkig geen bloedverlies en nog steeds beroerd. Kan niet wachten tot het maandag is!

Ik ga weer naar mijn nestje op de bank.

XX
Hoi!

Fijn dat ik mee kan schrijven! niet zenuwachtig worden hoor! Die miskraam bij mij kwam niet geheel uit de lucht vallen, ik had toen al bijna 3 weken bloedverlies. Tussendoor hebben ze zelfs nog een extra echo gemaakt en ook die was goed. Maar het bloedverlies stopte niet, en uiteindelijk ging t dus mis..
Lucia, welkom hier... Natuurlijk mag je erbij. Net wat Caro zegt, er komen en gaan mensen. Een soort natuurlijk verloop! Jeetje wat schrikken zeg, dat het zo laat nog fout ging. Het wachten op je eerste menstruatie is inderdaad heel frustrerend. Bij mij duurde het 34 dagen. Niet heel lang, maar het leek wel een eeuwigheid...

Caro, gefeliciteerd met de magische grens!!!

Famke, gefeliciteerd met de eerste forumbaby, hopelijk doet goed voorbeeld volgen...

Elise, succes met de laatste loodjes!

Nut, gefeliciteerd met jullie eigen zaak. Veel succes!

Pinder, heel veel sterkte deze tijd. Wat klote dat je je man zo lang moet gaan missen, jakkes.

Traveler, dat is schrikken dat je herkend bent! Niet leuk. Hopelijk geeft je gevoel je gelijk.

Lagune, ik hoop dat de pillen werken... Dan neem ik ze ook, haha.

Dedijk, ik ben echt blij voor je dat het goed voelt. Die bange momenten zullen er helaas wel bijhoren. Hopelijk wordt het steeds minder!

Ik wil iedereen hier ook een heel vruchtbaar en gezond nieuwjaar toewensen. In alle opzichten hoop ik dat 2008 een beter jaar wordt dan 2007.
Hé, je stelt me toch wel een beetje gerust! Ik heb bij de eerste miskraam ook 2 weken bloedverlies gehad voor het misging, ik had toen ook een echo gehad die goed was. 2 uur voor het misging zelfs nog een kloppend hartje gezien. En bij de 2e had ik gelijk al bloedverlies. En dat heeft toen ook nog een paar weken geduurd voor het mis ging.

Pff, moet jij mij geruststellen terwijl je hier komt voor steun.

Nu mezelf weer even een schop onder m'n kont geven en moet ik van mezelf weer gaan geloven dat het goed komt.
Lucia welkom! Wat erg zeg van je miskraam.Hier kun je van je af schrijven. Ik was 32 dagen na curretage weer ongesteld.

Traveler, ik slik de etos pillen nu 2,5 maand, ben dus met 3e doosje bezig. Merk er niet veel van, de rode duivels komen gewoon, ahaha. Maar blijf ze wel slikken hoor, extra vitamines kunnen geen kwaad.

Caro, lekker stil bij je in huis. Hopelijk heb je je stem gauw terug.

Ring, dikke knuffel voor jou. Hopelijk gaat het half jaar een beetje snel voorbij.

Nut, loopt de zaak een beetje?

Mijn AJB, is rond 11 januari denk ik. Kan ook later zijn. Mijn cyclus lijkt wat langer te worden.

Het sneeuwde hier net even flink, helaas alles al weer weg. Jammer, ik wil wel graag sleetje rijden, hihi.
quote:toosje74 schreef op 02 januari 2008 @ 16:16:

Ring, dikke knuffel voor jou. Hopelijk gaat het half jaar een beetje snel voorbij.

Bedoel je niet Pinder?

Voor jou ook een knuffel.
Oh Toosje, sneeuw! Ik wil ook sneeuw (hoef toch niet weg )

Ik hoop dat je straks ook de andere pillen van de etos kunt gaan slikken.
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Dat dit maar een heel mooi jaar voor ons allemaal mag worden!

Onze oud en nieuw was gezellig, maar wel heel erg dubbel.

We waren bij vrienden, waarvan die moeder in nov was overleden. Het hele gezin was daar, dus om 12 uur kwamen er aardig wat tranen naar boven bij hun. (logisch) Maar ik vond dit best wel dubbel. Aan de ene kant wil je blij en uitbundig oud & nieuw vieren, maar aan de andere kant hou je je in.

Maar al met al was het een geslaagde avond! Zal binnenkort wel weer eens wat lomp foto's op de groep laten zien.

Tos, voor mij is de curettage ook alweer bijna een jaar geleden. Weet het niet meer psies, maar was zo midden januari. Gaat de tijd hard he!

Pinder, heel veel sterkte morgen!

Lagune, die pillen wilde ik ook slikken, maar Foliumzuur zit daar volgens mij al doorheen. (klopt dit meiden?) En die slik ik los. Vond het zonde van mijn geld om deze weg te smijten en die andere te kopen.

Je hebt zeker een lange cyclus zeg!

Caro, hoe is het met je? Wat hebbie? Beterschap iig!

Natuurlijk mag je meeschrijven Lucia. Welkom! (helaas wel op het topic waar je eigenlijk niet mee wilt schrijven...)

Bij mij duurde het psies 28 dagen totdat ik weer ongesteld werd, mooi op tijd dus.

Heel veel sterkte de komende tijd.

Sneeuw bij jullie Toosje! Hiero echt niet.

Vanavond kwam er een oud klasgenootje van mij van de basisschool. Heb hem echt al 15 jaar niet meer gezien. We gaan een reunie organiseren en spraken nu vor de 1e keer af.

Echt zo leuk was dat, om elkaar weer te zien. Echt 2 uur alleen maar zitten kletsen.

Men....We merkten wel dat we oud worden.
Goeiemoggel!!!
Zo te lezen is iedereen oud&nieuw goed en leuk doorgekomen. Iedereen de beste wensen...veel geluk en gezondheid voor het nieuwe jaar!

Ook Goedemorgen Nala !! Wat een goeie zin. Duurt niet lang meer voor de IUI toch? Sppppaannnennnd.

Caro, beterschap.

Pinder, veel sterkte vandaag. Ik hoop dat jullie de afgelopen dagen nog flink van elkaar "genoten" hebben.

Toosje, sneeuw??? Leuk! Hier heeft het niet gesneeuwd. Hoeft eigenlijk ook niet want ik ben op m'n werk en wil graag zonder gezeur terug naar huis vanavond.

Lucia, welkom hier. Het is idd het topic waar je eigenljik niet bij wil horen, maar je zult zien dat je een hoop steun en begrip zult vinden. Ik heb ook een aantal curretages achter de rug en ik was telkens binnen een week of 5 weer ongesteld. Je lichaam heeft toch de tijd nodig om te herstellen.

Nut, trek je het een beetje? Werken (en dubbel zo hard begrijp ik) en zwanger zijn. Leuk dat jullie meteen al veel klanten gehad hebben! Succes met de nieuwe zaak.

GRRRR Lagune en Ring, allebei weer ongesteld, helaas. Hopelijk is dit de laatste.
Hallo meiden,

Bedankt voor jullie welkom. Inderdaad, het is een topic waar ik liever niet bijhoor, maar ik ben toch blij dat bestaat. Jullie hebben toch hetzelfde meegemaakt en dat geeft wel veel steun!

T is inderdaad even afwachten tot ik weer ongesteld word. T is nu 32 dagen geleden, dus het zou toch binnen nu en 2 weken wel moeten komen! Of niet natuurlijk, dat is ook goed, haha. (eigenlijk zou ik dat doodeng vinden geloof ik..)

Over die zwanger worden pillen van de etos, daar zit inderdaad ook foliumzuur in. En nog wat andere stoffen die je nodig hebt voor een zwangerschap. Het is zo'n multivitamine preparaat. Maar of je er ook sneller zwanger van wordt? Geen idee!

groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven